Şimdi Ara

VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL (158. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.348
Cevap
45
Favori
175.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sinir sisteminiz sağlamsa vodafone ile çalışmaya karar verin gerçekten çok gerzek bir firma.

    bayilerinden gidip başvuru yaptım 3 gündür ses çıkmayınca müşteri hizmetlerini arama ihtiyacı hissettim.

    ilk önce başvurunuz yok dediler. sonra başvurunuz iletişim bilgilerinizdeki hatadan dolayı iptal edilmiş dediler. hangi iletişim bilgilerinden dolayı iptal olduğunu dahi söyleyemediler. neden bana haber verilmeden iptal ediyorsunuz sonuçta bayinizden gidip başvuru yaptım nasıl eksik bilgi olabilir dediğimde cevap bile veremediler. büyük bir hata yapmak üzereyim galiba vodafone ye geçmeye çalışarak.
  • Basvurunuz bina tesisat sorunu nedeni ile onaylanmamistir.Tesisatinizdaki sorunu giderdikten sonra abonelik basvurunuzu yeniden yapabilirsiniz.

    Bunlar paraya doymuş!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    arkadaşlar sinir sisteminiz sağlamsa vodafone ile çalışmaya karar verin gerçekten çok gerzek bir firma.

    bayilerinden gidip başvuru yaptım 3 gündür ses çıkmayınca müşteri hizmetlerini arama ihtiyacı hissettim.

    ilk önce başvurunuz yok dediler. sonra başvurunuz iletişim bilgilerinizdeki hatadan dolayı iptal edilmiş dediler. hangi iletişim bilgilerinden dolayı iptal olduğunu dahi söyleyemediler. neden bana haber verilmeden iptal ediyorsunuz sonuçta bayinizden gidip başvuru yaptım nasıl eksik bilgi olabilir dediğimde cevap bile veremediler. büyük bir hata yapmak üzereyim galiba vodafone ye geçmeye çalışarak.

    Bu saçmalıkla karşılaşan bir çok kişi oldu hatta size bu tür saçmalıklarla karşılaşmamanız için bayiden başvurun demiştim demek ki bayi falan fark etmiyor. Belki bayi evrakları tam göndermedi yada ne bileyim gerçekten bilgilerinizi eksik girmişte olabilirler.

    İsterseniz birde telefondan başvurun Pazartesi günü kurye göndersinler, yanınızda nüfus cüzdanı fotokopiniz olsun yeter.




  • Bugün saat 13 de çagrı merkezini aradım başvuru yaptım. Saat 13:30 da adres bilgilerimi doğrulamak için aradılar. Saat 14:45 de kargo aradı adrestemisiniz geldim diye adreste olmadığım için pazartesi gelin dedim tamam dedi. Saat 14:45 gibide telefonuma mesaj geldi salı günü (yani 2 gün sonrada) adrese tesisat kontrolüne gelinecek diye. Şimdilik herşey yolunda gidiyor bakalım nasıl olucak. Yazıcam buradan durumu.
    İstanbul anadolu yakasında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cayrex -- 3 Ekim 2015; 17:48:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayvalik yazlikda kullandigim vodafone neti manisadaki evime nakil icin carsamba gunu telefon actim musteri hizmetlerine yeni adresi bildirdim 2 gun sonra yani cuma gunu telekomdan geldiler kablonun ucunu cikartip bina
    Girisinde birakip gittiler ve 1 saat sonra netim acildi vodafonede bu kadar
    Hizli hizmet oldugunu beklemiyordum, ustelik senede 2 kez nakil bedavaymis istenilen adrese,
    Gerek hizindan gerek hizmetlerinden son derece memnunum herkese tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben evimin fiber destekleyip desteklemediğini bilmiyorum şimdi vodafone süpernet fibere vodafone sitesi üzerinden başvursam zaten türk telekom ekibi gelecek galiba onlar bana söylemezler mi destekliyor veya desteklemiyor diye?Birde galiba kurye önce imza alıyormuş imza attıktan sonra evim fiber desteklemiyorsa sorun olmaz mı?http://www.vodafone.com.tr/Net/supernet-fiber.php 30 mbt olanı almayı düşünüyorum.
  • 2 senedir vodafonenet kullanıyorum memnunum .

    Tek sıkıntım Akk olmayan bir paketi olmaması.
  • Vodafone hat kullanma şartı var mı? Şuan turkcell kullanıyorum memnunum ama internet için arayışım var. Hattı değiştirmeden almam mümkün mü?

    Bir de tüm Türkiye'ye internet hizmeti veriyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lalupa1907

    Arkadaşlar ben evimin fiber destekleyip desteklemediğini bilmiyorum şimdi vodafone süpernet fibere vodafone sitesi üzerinden başvursam zaten türk telekom ekibi gelecek galiba onlar bana söylemezler mi destekliyor veya desteklemiyor diye?Birde galiba kurye önce imza alıyormuş imza attıktan sonra evim fiber desteklemiyorsa sorun olmaz mı?http://www.vodafone.com.tr/Net/supernet-fiber.php 30 mbt olanı almayı düşünüyorum.

    Vodafone muracat etmeden fiber binana geliyormu sen ilk onu ogren
    Birinci secenek turk telekom cagri merkezini aramak ve verecegin mahalle sokak bina numarasina gore sorgulatmak yada turk telekom ofisine gidip ekranlardan sorgulatmak varsa oyle muracat edersin yoksa adsl baglatirsin 15-16 mbit hiz gayet iyi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tatli45 T kullanıcısına yanıt
    Hocam netten türk telekomun fiber nerede uygulamasından bakınca yan binada var gözüküyor aramızda en en fazla 50 metre vardır orada olsa bizde olmasa kablo vs bişeyler yaparak bizim binayada aktaramazlar mı bunu sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasakasa

    Vodafone hat kullanma şartı var mı? Şuan turkcell kullanıyorum memnunum ama internet için arayışım var. Hattı değiştirmeden almam mümkün mü?

    Bir de tüm Türkiye'ye internet hizmeti veriyor mu acaba?

    İstediğin cep telefonu operatörünü kullan onları ilgilendirmez ki

    Türk Telekom'un alt yapısı olduğu her yere hizmet veriyorlar. Fiber ise arayıp sormalısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lalupa1907

    Hocam netten türk telekomun fiber nerede uygulamasından bakınca yan binada var gözüküyor aramızda en en fazla 50 metre vardır orada olsa bizde olmasa kablo vs bişeyler yaparak bizim binayada aktaramazlar mı bunu sizce?

    sen onu turk telekomculara sor
    Bazen iki uc binanin fiber santral kutusunu bir apartment e koyuyorlar belki senin bina yan binalara entegrasyonlu olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Hat modunu adsl2+ yapin tesisati gozden gecirin hic olmadi ariza kaydi birakip ankastreden olcum isteyin.

    TTnet den birini yolladılar sorun daha çok kablodanmış, şuan kabloyla ilgili bir değişiklik yaptım ve çok ciddi anlamda değişti, hız sabitlendi ancak max ulaşılabilir 10mbit olmasına rağmen 4mbit olarak kullanabiliyorum, bunun nedeni ne olabilir?

    DSL Sürücü Sürümü FwVer:3.20.56.0_A_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2
    DSL Link Durumu up
    DSL Önyükleme zamanı 0 gün 3 saat 24 dakika 37 saniye
    DSL Modülasyonu ITU G.992.5(ADSL2PLUS)
    Ek Modu ANNEX A
    SNR Down 21.1 dB
    SNR Up 16.4 dB
    Line Attenuation Down 17.8 dB
    Line Attenuation Up 12.8 dB
    Path Mode FastPath
    Data Rate Down 4095 kbps
    Data Rate Up 797 kbps
    MAX Rate Down 10424 kbps
    MAX Rate Up 1037 kbps
    POWER Down 18.9 dbm
    POWER Up 12.1 dbm
    CRC Down 0
    CRC Up 0




  • XGSpirit kullanıcısına yanıt
    Ara mh yi alabilecegi kadar yukseltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başvuru için tüm yolları denedim:) bayi, internet, telefon

    bu adamların bu işi yapabildiklerine inancım kalmadı şirkette kimsenin kimseden haberi yok:) biri başvuruyu görmüyor öbürü sebebini bilemiyorum ama iptal edilmiş diyor bir diğeri bayiden bilgi bekleniyor diyor ama hiçbirinin cevabı diğerini tutmuyor:)

    sanıyorum superonline ile devam edeceğim en azından telefon açtığımda bir muhattap bulabiliyorum.
  • Arkadaşlar yaklaşık 4 yıl önce ttnet adsl kullanıyordum ve hattını 2011 de tamamen kapatırmıştım hatlarda kopma olduğu için. 4 yıl önce internet hızım yaklaşık 800 kbps ile 1 mbps arasında değişiyordu. Bu 4 yıl boyunca eve ne telefon nede internet bağlattırmadım.Şimdi ben vodafone net alsam bunu 1 hafta deneme şansım olurmu acaba? Hatlarda bir bozukluk olduğunu anlarlar mı yada bakarlar mı hat yoluna çünkü internetin çok yavaş şimdi nasıl bilmiyorum ama deneme şansım varmı vodafone de acaba arkadaşlar. Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone müşteri hizmetlerini son bir kez aradım sanıyorum şanslıyım işini bilen birine denk geldim.

    telefondaki hanım en iyi başvurunun telefon ile yapıldığını söyledi. tekrar başvurumu aldı telefonu kapadığımad 3 sms aldım siparişin başarıyla alındığı, sipariş numaram ve kargo sizinle iletişme geçecektir diye sanıyorum bu sefer oldu:) ancak bayide imzaladığım sözleşme geçersizmiş yeni sözleşme göndereceklermiş. umarım sıkıntısız bağlantımı yapabilecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre155

    Arkadaşlar yaklaşık 4 yıl önce ttnet adsl kullanıyordum ve hattını 2011 de tamamen kapatırmıştım hatlarda kopma olduğu için. 4 yıl önce internet hızım yaklaşık 800 kbps ile 1 mbps arasında değişiyordu. Bu 4 yıl boyunca eve ne telefon nede internet bağlattırmadım.Şimdi ben vodafone net alsam bunu 1 hafta deneme şansım olurmu acaba? Hatlarda bir bozukluk olduğunu anlarlar mı yada bakarlar mı hat yoluna çünkü internetin çok yavaş şimdi nasıl bilmiyorum ama deneme şansım varmı vodafone de acaba arkadaşlar. Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.

    Tüm İSS'lerin ADSL alt yapıları Türk Telekom olduğu için aynı sorunları yine yaşayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    Az önce Vodafone net çözüm merkezinden arandım, adres ve iletişim bilgilerimi tekrar teyit ettiler ardından modem istemediğimi her defasında dile getirmeme rağmen modem isteğiminde görüldüğü söylendi Neyse birkez daha modem istemediğimi üstüne basa basa söyledim daha sonra Türk Telekom internet erişim numaramı istediler ama ilgili numara Süper Online online işlemlerde yazmadığı için iletemedim, kurye ile sözleşme tarafıma ulaştığında sözleşmenin üzerine bu numarayı mutlaka yazmamı söylediler.

    Bu sabah Vodafone tarafından tekrar arandım ve başvuru kaydım için arandığım söylendi Bende başvuruyu zaten yaptığımı hatta başvurudan sonra teyit için iki sefer arandığımı söyledim o zaman bilgilerinizi verin kontrol edelim dedi. İsim, numara ve TC kimlik numaramı verdim kaydı bulamadı sonra teyit etmek amaçlı falan diyerek adres bilgilerimi tekrar aldı. Bir üstte ki mesajımda bahsettiğim Türk Telekom erişim numaramı kendilerine iletmediğim için başvuruyu başlatmamış olabileceklerini söyledi ve o erişim numarasını aldı, bilgilendirileceksiniz dedi kapattı.

    Aradan 5-10 dakika geçti ve cep telefonuma mesajlar geldi, gelen mesaj içerikleri;

    1. Sipariş numarası gönderildi
    2. Başvurunuz alınmıştır
    3. Evrakları kurye getirecektir nüfus cüzdanı fotokopisini hazır bulundurun
    4. Kuryenin geleceği tarih

    Daha önce başvuru yaptığımda ve sonrasında iki kez teyit için arandığımda hiç mesaj gönderilmemişti bu sefer başvuruyu gerçekten yaptılar sanırım.

    Mesajlar geldikten birkaç saat sonrada kurye şirketi tarafından arandım, adres teyit edildi.

    Az önce kurye geldi ve gerekli evrakları imzalayarak gönderdim, bakalım geçiş işlemim kaç gün içinde tamamlanacak.

    Müşteri hizmetleri teyit için bir kez daha aradı, muhtemelen bu hafta içi geçişin tamamlanacağını söylediler.

    Akşam saat 19:30' da Vodafone net kullanıcı adı ve şifre mesaj olarak geldi daha sonra online işlemler kullanıcı adı ve şifresi gönderdildi ardından Vodafone net aboneliğiniz başlatılmıştır mesajı geldi. Böylelikle söylendiği gibi tam bir hafta da Süper Online'dan Vodafone nete geçişim tamamlanmış oldu

    Yalnız bi gariplik var oda modeme Vodafone net kullanıcı bilgilerimi girmemiş olmama rağmen Süper Online kullanıcı bilgilerim ile hâlâ internetimin aktif olması. Süper Online online işlemlere baktım aboneliğim aktif olarak görünüyor. Bunlar Süper Online aboneliğimi iptal etmeden mi yeni abonelik başlattı anlamadım ki. Teknik olarak böyle birşey mümkün değil diye biliyorum. Şu an hâlâ Süper Online kullanıcı bilgilerim ile internete bağlanabiliyorum. Belki de bugün Süper Online iptal işlemini yetiştiremediler sonuçta bu işlerle Türk Telekom teknisyenleri ilgileniyor.

    Hız testim;




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Be_Yourself -- 5 Ekim 2015; 23:44:27 >




  • Ben de 30mbit olandan bağlattım Huawei HG658c modem gönderdiler fakat 2 sorunum var birincisi modeme ethernet kablosuyla bağlanamıyorum wlan ile bağlanıyor ikincisi internette gezerken ve hız testi yaparken internet gayet iyi 30 mbit çıkıyor fakat indirme yaparken bazı sitelerden ve torrentten çok yavaş indiriyor 100kbit ile falan bilgili arkadaşların yardımlarını bekliyorum
  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.