Şimdi Ara

VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.348
Cevap
45
Favori
175.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    Telefonsuz, sözde giydirdikleri yalın adsl ücreti 15 lirayı almadıkları için iyi diyebilirim


    Kampanya kapsamında almıyorlardı

    Şuan devam ediyor mu pek bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sempatikboy666 kullanıcısına yanıt
    Huawei'nin standart bir modemi ev içinde bir sıkıntı yaratmıyor

    HG532s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mad -- 21 Eylül 2015; 19:15:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkur ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    Az önce Vodafone net çözüm merkezinden arandım, adres ve iletişim bilgilerimi tekrar teyit ettiler ardından modem istemediğimi her defasında dile getirmeme rağmen modem isteğiminde görüldüğü söylendi Neyse birkez daha modem istemediğimi üstüne basa basa söyledim daha sonra Türk Telekom internet erişim numaramı istediler ama ilgili numara Süper Online online işlemlerde yazmadığı için iletemedim, kurye ile sözleşme tarafıma ulaştığında sözleşmenin üzerine bu numarayı mutlaka yazmamı söylediler.
  • Beyler Öncelikle Daha Önce Evime Hiç İnternet Bağlatmadım.Avea Jet Modem İle İdare Ediyordum Fakat Lol Tarzı Oyunlarda Ping Sıkıntısı Olunca Vodafone Nete Geçmeyi Planladım Ve Aradım.Ancak 3 Dişli Telefon Prizimiz Bozuk.Ayrıca Altyapı Varmı Onuda Bilmiyorum Yaklaşık 30 Yıllık Evde Oturuyoruz.Fakat Üstteki 2 Komuşumuzda Turkcell Süperonline Bağlattı Ve Sıkıntı Olmaz Dediler Ancak Genede Sorayım Dedim
    1-Vodafone Net Yaklaşık Hızı Ne Kadar Memmun Kalırmıyım.(İstanbul-Küçükçekmecede Oturuyorum)
    2-Lol,Dota Tarzı Oyunlarda Ping Sıkıntısı Yaşanırmı
    3-Ücretin 49,99 ve Modemle Birlikte Aylık 52.99 Olacağını Söylediler Ve Sabit Fiyat Garantisi Verdiler.Her Ay Böyle Gelirmi.(Gerçi Zaten 52.99 Deselerde Ayda 60'ı Bulucak,70-80 e Dayanırmı Diye Sordum)
    4-Dediğim Gibi 3 Dişli Prizde Sıkıntı Oldu Ve Söktük Modemle Alakası Varmı Sıkıntı Olurmu.(Sanırsam 3 Dişliye Telefon Takılıyordu.Vodafonede Telefon Yok Dediler.Genede 3 Dişli Priz Lazımmı Mrk Ettim.
    5-Sık Sık Kesinti Yaşanırmı?

    Cevaplayan Herkese Ayrı Ayrı Teşekkür Ederim Şimdiden.SAYGILAR.
  • Hocam santrale cok yakinim 1 sokak filan acaba ping yuksek olmaz dimi 16 mbs internet paketi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar ben baglattım suan ıcın memnunum 4-5 gunde halledıldı.
    buradan cok bılgıden faydalandım.
    basvuru ıcın kesınlıkle vodafone ana bayıden yaptırın
    24 ay tahaut malesef
    modem dahıl 53 tl fıyatı var
    ıst gazıosmanpasada ındırme hızım 6.83
    yukleme hızım 0.8 kbps
    suana kadar bır sorun olmadı hızımın artırılması ıcın talebte bulundum ama bolgedekı alt yapı bu kadar destekloyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AknVrl

    Beyler Öncelikle Daha Önce Evime Hiç İnternet Bağlatmadım.Avea Jet Modem İle İdare Ediyordum Fakat Lol Tarzı Oyunlarda Ping Sıkıntısı Olunca Vodafone Nete Geçmeyi Planladım Ve Aradım.Ancak 3 Dişli Telefon Prizimiz Bozuk.Ayrıca Altyapı Varmı Onuda Bilmiyorum Yaklaşık 30 Yıllık Evde Oturuyoruz.Fakat Üstteki 2 Komuşumuzda Turkcell Süperonline Bağlattı Ve Sıkıntı Olmaz Dediler Ancak Genede Sorayım Dedim
    1-Vodafone Net Yaklaşık Hızı Ne Kadar Memmun Kalırmıyım.(İstanbul-Küçükçekmecede Oturuyorum)
    2-Lol,Dota Tarzı Oyunlarda Ping Sıkıntısı Yaşanırmı
    3-Ücretin 49,99 ve Modemle Birlikte Aylık 52.99 Olacağını Söylediler Ve Sabit Fiyat Garantisi Verdiler.Her Ay Böyle Gelirmi.(Gerçi Zaten 52.99 Deselerde Ayda 60'ı Bulucak,70-80 e Dayanırmı Diye Sordum)
    4-Dediğim Gibi 3 Dişli Prizde Sıkıntı Oldu Ve Söktük Modemle Alakası Varmı Sıkıntı Olurmu.(Sanırsam 3 Dişliye Telefon Takılıyordu.Vodafonede Telefon Yok Dediler.Genede 3 Dişli Priz Lazımmı Mrk Ettim.
    5-Sık Sık Kesinti Yaşanırmı?

    Cevaplayan Herkese Ayrı Ayrı Teşekkür Ederim Şimdiden.SAYGILAR.

    Üstte ki komşularınız Süper Online ADSL mi kullanıyorlar? Eğer öyleyse hepsi Türk Telekom alt yapısı kullandığı için komşularınızın hızı ile aşağı yukarı aynı hızı alırsınız. Yani sadece firmalarınız farklı olacak bunun dışında herşey aynı

    24 aylık taahhüt süresince 49,99 TL ödeyeceksiniz isteselerde zam yapamazlar merak etmeyin. 60 lirayı nasıl bulacak anlamadım?

    Sadece ilk ay bağlantı ücreti mi devreye alma ücreti mi ne alıyorlar oda 8 lira falan olması lazım tam hatırlamıyorum sorarsanız söylerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    Az önce Vodafone net çözüm merkezinden arandım, adres ve iletişim bilgilerimi tekrar teyit ettiler ardından modem istemediğimi her defasında dile getirmeme rağmen modem isteğiminde görüldüğü söylendi Neyse birkez daha modem istemediğimi üstüne basa basa söyledim daha sonra Türk Telekom internet erişim numaramı istediler ama ilgili numara Süper Online online işlemlerde yazmadığı için iletemedim, kurye ile sözleşme tarafıma ulaştığında sözleşmenin üzerine bu numarayı mutlaka yazmamı söylediler.

    Bu sabah Vodafone tarafından tekrar arandım ve başvuru kaydım için arandığım söylendi Bende başvuruyu zaten yaptığımı hatta başvurudan sonra teyit için iki sefer arandığımı söyledim o zaman bilgilerinizi verin kontrol edelim dedi. İsim, numara ve TC kimlik numaramı verdim kaydı bulamadı sonra teyit etmek amaçlı falan diyerek adres bilgilerimi tekrar aldı. Bir üstte ki mesajımda bahsettiğim Türk Telekom erişim numaramı kendilerine iletmediğim için başvuruyu başlatmamış olabileceklerini söyledi ve o erişim numarasını aldı, bilgilendirileceksiniz dedi kapattı.

    Aradan 5-10 dakika geçti ve cep telefonuma mesajlar geldi, gelen mesaj içerikleri;

    1. Sipariş numarası gönderildi
    2. Başvurunuz alınmıştır
    3. Evrakları kurye getirecektir nüfus cüzdanı fotokopisini hazır bulundurun
    4. Kuryenin geleceği tarih

    Daha önce başvuru yaptığımda ve sonrasında iki kez teyit için arandığımda hiç mesaj gönderilmemişti bu sefer başvuruyu gerçekten yaptılar sanırım.

    Mesajlar geldikten birkaç saat sonrada kurye şirketi tarafından arandım, adres teyit edildi.
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    maeran yeni başlıyor dur sen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wakara

    maeran yeni başlıyor dur sen.

    Senin iş ne oldu?
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    Beni vadofone gecirmediler. Ttnet de yeni anlasmayla kaldim. Wadofone bana destek çıkmadı. Biz ttnetden iptal etmisiz. Gidip imzamizi atmisiz. Sonra waodofone gidip imzamizi atmisiz. Hala abuk sabuk seyler diyorlar. Yok şöyle yapcan yok bole yapacan. Sizle mi ugrasicam son TTNET araryip sin teklifi sundu. Ugrasmaktansa kabul ettim teklifi. Teklif ise sınırsız yalin 50.5 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnetciler israrli wadofoncular basibos herseyi koyvermis. Hatta ttnet de kalsaydiniz daha iyiydi dediler.yukarıdaki Verdikleri teklifi ilk basta kabul etmedim. Ben vadofone imza attim dedim.
    Ama daha sonraki wodofone musteri temcilcileri bi turlu baglanti isini beceremedi. Bende ertesi gun tnetin ilk arayisinda teklifi kabul ettim. Ulan biz birakmisiz imza atmisiz gelip size. Bi yardim edin. Ama ttnetciler widofone ima attigim halde beni birakmadilar. Bende gectim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wakara

    Beni vadofone gecirmediler. Ttnet de yeni anlasmayla kaldim. Wadofone bana destek çıkmadı. Biz ttnetden iptal etmisiz. Gidip imzamizi atmisiz. Sonra waodofone gidip imzamizi atmisiz. Hala abuk sabuk seyler diyorlar. Yok şöyle yapcan yok bole yapacan. Sizle mi ugrasicam son TTNET araryip sin teklifi sundu. Ugrasmaktansa kabul ettim teklifi. Teklif ise sınırsız yalin 50.5 tl.

    TTNET +15 TL Yalın ADSL ücreti alıyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    İyide iptal ettim diye bana özel kampanya yaptılar. Yalini almayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç unutmam ttnet iptal ettirdiğim icin sınırsız 33 tl önermisti kabul etmedim tabi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wakara

    İyide iptal ettim diye bana özel kampanya yaptılar. Yalini almayacaklar.

    Yalın ücretini almayacaklarsa harika teklif
  • Benim Vodafone Net'i aldığım yerde konuşurken bana faturaya ek modem veremediklerini söylediler . Ancak nakit parayla verebileceklerini söylediler . Ancak dayım başka bir Vodafone bayiisine gidip sorduğunda tarifeye ek modem verebileceklerini söylediler ve şu an onlarda modem var tarifeye ek ben eski modemi kullanıyorum . Ne yapmalıyım sizce arkadaşlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntblast

    Benim Vodafone Net'i aldığım yerde konuşurken bana faturaya ek modem veremediklerini söylediler . Ancak nakit parayla verebileceklerini söylediler . Ancak dayım başka bir Vodafone bayiisine gidip sorduğunda tarifeye ek modem verebileceklerini söylediler ve şu an onlarda modem var tarifeye ek ben eski modemi kullanıyorum . Ne yapmalıyım sizce arkadaşlar ?

    Size bayi yanlış bilgi vermiş, 49.99 TL + ADSL modem 3 TL veya VDSL modem 6 TL faturaya yansıtılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.