Şimdi Ara

VodafoneNet i İptal Ettirip TTNET Bağlattırdım | Süreç İçeride

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler.

    Bulunduğum dairede daha önce 2.5 yıl kadar TTNET daha sonra 2.5 yıl kadar DSMARTNET kullanmıştım. Yalın adsl ve 16mb internet istediğim için vodafone a geçiş yaptım. Bunda DSMART ın çok kötü satış politikası da neden oldu.

    Adım 1:
    Vodafone a 2-3 hafta kadar önce kaydımı yaptırdım. Geçen hafta modem geldi ve internete bağlanabileceğim söylendi. Ancak modem içine kullanıcı adı ve şifrem yanlış girilmiş. Bu yüzden 2 gün kadar beklemek zorunda kalmıştım. Ben internet 14mb verebileceklerini söyledikleri için geçiş yapmıştım. Bunu onlara söyledim, iki üç işlem yaptıktan sonra daha internete bağlanamadım.

    Adım 2:
    Eve yeni hat çekmişler. Daha doğrusu apartmana. Bana kimse apartmana çekilen yeni hattı ankastreye -eve- bağlayacağımı söylemedi. Yaklaşık 3 gün kadar Vodafone ekiplerinin gelip bağlayacağını zannettim. En son müşteri hizmetlerinden biri sizin çekmeniz lazım deyince gittim elektrikçi çağırdım. 30 TL ye hattı çektirdim.

    Adım 3:
    Hattı çektirdikten sonra - ne alaka yeni bir hat çekiyorum onu da anlamadım - vodafone u aradım ve hat çektirdiğimi söyledim. Onlar da tamam artık sorun bizde port problemimiz var halledeceğiz falan dediler. 2 gün de öyle bekledim ne arayan var ne halleden. Eğer ben sürekli aramasam takım liderleri ile görüşmesem daha detaylı bilgilere de ulaşamayacağım.

    Adım 4:
    Bana söylenen iki ip çakışıyor atlama oluyor port değiştirilecek vs. deniyor. Bir başka seferinde bağlandığımda ankastrenizde sorun var deniyor, bir başka bağlandığımda aciliyet belirtiyorum bekleyin hallolacak deniyor. Bu süreç her seferinde 2 ila 48 saat deniyor.

    Adım 5:
    Bugün bulunduğum yerdeki TT Bölge Bayiliği ile görüştüm. Sorunun vodafonedan olduğunu söyledi. Bağlattım TTNET i . İptal faksını çektim vodafone a. Ekip eve geldi meğerem elektrikçi kabloyu yanlış bağlamış boşa bağlamış. Daha önce 3 kere apartmana gelen TTNET ekibine "abi halledelim şunu" dediğimde elektrikçi halledecek dediği ankastre mevzusuna "ya bi yemek parasına hallederdik niye elektrikçi çağırdın" gibi lakayt bi tavırla karşılaştım. Yazık. O sinirle gidip elektrikçiyle kavga edecektim kaç gün onun yüzünden bekledim ama belki de yalandan kopuk gösterdi ekip bana.

    Sona doğru iyice dota saran işler sonucunda şu an TTNET internetim bağlandı. Bu post u bu internetle yazıyorum. Üniversite Öğrenci paketi ile 1 yıl taahhüt, modem hediye 59 TL ye kaydoldum.

    Şu an ki internet hızım 3 mb civarı. Çağ dışıyım. Ancak daha önce 8 mb alabiliyordum DSMART ile.

    İnternet bağlatmadan önce bölge bayii ne 16mb istediğimi ancak 12 14 arası alacağımı söyledi. O yüzden kayıt bıraktım ortalama 13mb internet alacağıma şüphem yok.

    Gelişimi aktarmak istedim. Herkes bilinçlenip ona göre hareket eder.







  • maalesef,ki maalesef diyorum altını çize çize,memleketimiz de adsl konusunda ttnetin rakibi yok.bunun açıklaması çok basit;adamlar bu sektörde tekel,alt yapı %100 ellerinde.diğer ISS firmalara sattıkları portlar da bence tamamen bir satış stratejisi.hem en kötü portları vodafone-biri adsl,doping vs gibi firmalara toptan satıp para kazanıyorlar,hem de bu ISS firmalara geçen müşteriler bu rezaleti görüp '' ah keşke ttnet alsaydık,ya da keşke ttneti bırakmasaydık'' tarzında düşünüyorlar ister istemez..üstte yazdığım 2 seçenekte de hem ttnet para kazanıyor,hem de müşteri kazanıyor.üstelik bu kadar kötüyken !! ve maalesef dünyanın en pahalı benzinini-internetini kullanan bizler,bunlara şükür diyoruz.neyse biraz karışık oldu.aslında konu çok daha derin,ben ortasından başladım.yazmaya başlasam 500 satır yazarım abartısız.geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xtracer

    maalesef,ki maalesef diyorum altını çize çize,memleketimiz de adsl konusunda ttnetin rakibi yok.bunun açıklaması çok basit;adamlar bu sektörde tekel,alt yapı %100 ellerinde.diğer ISS firmalara sattıkları portlar da bence tamamen bir satış stratejisi.hem en kötü portları vodafone-biri adsl,doping vs gibi firmalara toptan satıp para kazanıyorlar,hem de bu ISS firmalara geçen müşteriler bu rezaleti görüp '' ah keşke ttnet alsaydık,ya da keşke ttneti bırakmasaydık'' tarzında düşünüyorlar ister istemez..üstte yazdığım 2 seçenekte de hem ttnet para kazanıyor,hem de müşteri kazanıyor.üstelik bu kadar kötüyken !! ve maalesef dünyanın en pahalı benzinini-internetini kullanan bizler,bunlara şükür diyoruz.neyse biraz karışık oldu.aslında konu çok daha derin,ben ortasından başladım.yazmaya başlasam 500 satır yazarım abartısız.geçmiş olsun

    Teşekkür ederim hocam. İnanır mısın ilk 75 lira falan söyledi bölge bayisi. Dedim sen ne diyorsun ya internet sudan elektrikten pahalı. Ben dsmart tv ve internete 75 lira veriyordum o yüzden şaşırdım baya.

    Yapacak bir şey yok hocam. Elimizden bir şey gelmiyor. En azından 14 falan yaptırayım da içim rahatlasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Modem arayüzündeki adsl hat değerlerini at ne kadar alabilir diye söyliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Modem arayüzündeki adsl hat değerlerini at ne kadar alabilir diye söyliyim.

    Tam olarak neredr hocam konuya hakim değilim teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem markası ney

    192.168.1.1
    192.168.2.1
    192.168.1.2

    Bunları bir dene şifre genelde admin - admin ttnet-admin admin - ttnet olabilir değişmediysen giriş yaptıktan sonra hurcala dsl hız hat zayıflama - snr filan bunları göreceksin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Modem markası ney

    192.168.1.1
    192.168.2.1
    192.168.1.2

    Bunları bir dene şifre genelde admin - admin ttnet-admin admin - ttnet olabilir değişmediysen giriş yaptıktan sonra hurcala dsl hız hat zayıflama - snr filan bunları göreceksin.

    Onları biliyorum hocam da nereden bulacağımı bilmiyordum.

    Dediğiniz değerler şunlar mı
    ===========================================================================
    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 4.128 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 4.096 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 19.3 dB 25.4 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.1 dBm 19.1 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.129 Mbps 13.216 Mbps
    ===============================

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesisatı gözden geçirirmisin birde modem kablosu cok uzun olmasın aslında bu hat 16 mbiti çatır çatır çalıştırması lazım 13 mbit alır gözüküyor sen bir kontrol et biz bunu 16 da çalıştırırız bu modem zyxel galiba VMG3312-B10B modem markan büyük ihtimal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Tesisatı gözden geçirirmisin birde modem kablosu cok uzun olmasın aslında bu hat 16 mbiti çatır çatır çalıştırması lazım 13 mbit alır gözüküyor sen bir kontrol et biz bunu 16 da çalıştırırız bu modem zyxel galiba VMG3312-B10B modem markan büyük ihtimal.

    Aynen hocam zyxel. Daire içindeki 1 metre kadar başka neyi kontrol edeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozaman yapıcak birşey yok hocam telekomdan haber bekleyin bakalım olmadı 12-13 kullanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Ozaman yapıcak birşey yok hocam telekomdan haber bekleyin bakalım olmadı 12-13 kullanırsınız.

    Sevgili dostum. Sonunda hallettik ama yine türkiye şartlarıyla tam değil tabii ki.

    10.6mb a kadae hız geliyor. Evde değilim valideye baktırdım.

    Mh beni aradı 8 stabil falan dedi. Anlattım durumu bölge bayiinin dediğini. 10.6 ya çıkmış.

    14 e arttırabilir miyiz akşam arayın halledelim dedi.


    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 almazsa ölçüm yapılmasını iste.
  • O hat zayıflamasıyla ben 24 Mbps alırdım. Benim hat durumum, seninkinden 2 kat beter ve 14 Mbps alıyorum. Tivibu kullandığım için stabil hat gerekiyormuş yoksa 15'e çıkarttırırdım. Müşteri hizmetlerini sık sık arayın ve BTK'ya yazın. Madem bu kadar para ödüyoruz hakkımızı sonuna kadar alabilmeliyiz.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Normalde o hattın 16 yi almasi lazim reglette sorun olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler arkadaşlar. Akşam arayamasamda yarın arayıp basarım kalayı. 16 istiyorum. Dedim ben madrem para veriyorum bi kablo çekin ne yani 20 yıl bunla idare mi edeceğiz diye. 16 brni 2 3 yıl çiçek gibi götürür. 128 kullanan adamlarız ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hiç olmazsa hatta verilen elektriği artırsınlar. Tabii bunu müşteri hizmetleri anlamayacaktır Türk Telekom müdürlüğüne filan gitmeniz gerekebilir. Sadece 1 volt artırılmasıyla bile mucizeler ortaya çıkabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustifb

    Hocam hiç olmazsa hatta verilen elektriği artırsınlar. Tabii bunu müşteri hizmetleri anlamayacaktır Türk Telekom müdürlüğüne filan gitmeniz gerekebilir. Sadece 1 volt artırılmasıyla bile mucizeler ortaya çıkabiliyor.

    Hocam dediğim gibi bölgr bayiliğine çok yakınım. Yürüyerek 10 dakika falan. Adamla bu vodafone işini falan konuştuk sağ olsun çok yardımcı oldu o gün yönlendirdi ekipleri yaptırdı 2 saatte.

    Ben yine gidip söylemeyi planlıyorum beni kaaleye alır mı acaba o var. Bana 12 13 alırsın dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte hocam ısrar etmek devamlı rahatsız etmek gerekebiliyor. Tabii adam da anlamıyor olabilir, ben hatta verilen elektriği artırın dediğimde Türk Telekom'da çalışan saha görevlisi bile aval aval baktı. Bu yüzden şansı bazen zorlamak gerekebiliyor, ayrıca BTK'ya filan da yazın.
  • Direk santrale git.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.