Şimdi Ara

Vodafone, Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi Oldu (sektörel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (4 mesaj) Ö1f1 (2 mesaj) nostalji16 (2 mesaj) Jazzalyn (2 mesaj) _A_N_I_L_ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (7 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    quote:

    Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla, 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.
    Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından düzenlenen ve Türkiye çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde büyük ödülün sahibi oldu. Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" seçilerek önemli bir başarıya imza atan Vodafone Türkiye, "En İyi Uzaktan Motivasyon Uygulaması" ve "En İyi Uzaktan Eğitim Uygulaması" kategorilerinde de birincilik ödülüne layık görüldü. Bu yıl pandemi nedeniyle online olarak düzenlenen törende 10 farklı kategoride verilen ödüller sahiplerini buldu. 
    Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:


    "Pandemi döneminde, her şirket gibi bizim de önceliğimiz, çalışma arkadaşlarımızın sağlığını ve güvenliğini korumak oldu. Sadece 2 haftada tüm müşteri hizmetleri ekibimizi evden çalışma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden oluşturduk. İş ortaklarımızla birlikte yeni normalin gerektirdiği işe alım, eğitim, motivasyon süreçlerini tespit edip o yöne doğru koştuk. Bu çalışmalarımız bize ödül getirdi. Türkiye çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde 'En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi' başta olmak üzere başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz." 
    Vodafone'dan herkese her yerden iş 
    Pandemi sürecinde tüm müşteri hizmetleri ekibini evden çalışma modeline geçiren Vodafone, bu modelden yola çıkarak tasarladığı "yeni nesil çalışma sistemi"ni Vodafone Müşteri Hizmetleri'nde uygulamaya başladı. Vodafone, "amaç odaklı şirket" olma hedefiyle harmanladığı "yeni nesil çalışma sistemi" ile kişilere dijitalleşme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı veriyor. Daha önce çalışma hayatına katılmamış ama bir şekilde çalışarak aile ekonomisine katkıda bulunmak isteyen ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencileri başta olmak üzere esnek çalışma düzenine uyum sağlayabilecek herkes Vodafone'un yeni nesil çalışma sistemine dahil olabiliyor. "Herkese her yerden iş" mottosuyla geliştirilen yeni sistemle, çağrı merkezi çalışan sayısının bir yıl içinde 10 bin seviyesine çıkarılması ve çağrı merkezi hizmetinin Türkiye'nin 81 iline yayılması hedefleniyor.

    http://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/vodafone-turkiye-nin-en-iyi-cagri-merkezi-oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 3 Aralık 2020; 22:14:1 >



    |
    |




  • En kötü çağrı merkezi deseler inanırım da en iyi çağrı nasıl olabiliyor?

    Vodafone şikayetlerinin en az yarısı bununla alakalı

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna KAPPA yazmayı unuttular herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dh ye uğramadan ödül verirseniz olacağı bu

  • DH'ye de bir sorsalarmış o ödülü. :D

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Dh ye sorsalar belliydi zaten kaliteli çağrı merkezi var   


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    reklam mı yapıyorsunuz? 🤔
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Yüzüme kapatan tek müşteri hizmetleridir kendileri. Jazzalyn hocam onlardan ne çektiğimi bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 3 Aralık 2020; 19:12:17 >
  • İroni yapmışlar herhalde...
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    gorkem220 g kullanıcısına yanıt
    Bunu 10 senedir tüm operatörlerin haberlerini paylaşan birine mi söylüyorsunuz? Arama kısmına "sektörel" yazıp tüm operatörlerin haberlerini paylaştığım yüzlerce konuyu görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 3 Aralık 2020; 19:46:29 >
  • Sen mi ben mi hocam..


    Ciddi bir sorun olmadıkça aramıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence çok doru her aradiğimda pandemide veya öncesinde en fazla 1 dakka beklemişimdir , turkcellde 30 dakka bekledigim bile olmustu. En iyi çözüm olarak yaklaşanda vodafone oldu her mailime istisnasiz dönüş sağlandi ve taleplerim ikiletmeden hemen gerçekleştirildi. Ayni şekilde devlete bizden alinan vergileri eksiksiz veren tek operatör. Turkcell ve turk telekom varlik fonunda bizden devlet için alinan vergiler devlet tarafindan af olunuyor ve operatör bunyesinde kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    gorkem220 g kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle reklam değil, bu haber belki bir çokları için önemsiz olsa da çağrı merkezi sektörünün ilgilileri için yüksek bir önem arz ediyor. Reklam olsa emin olun böyle olmaz, öte yandan XpressMusic34 hocamız haberlşme bölümünün demirbaşı üyelerindendir, böyle ucuz işlerlere tenezzül etmesi imkan dahilinde değildir.

    @XpressMusic34

  • Ben Vodafone Müşteri Hizmetleri ile uzun bir süredir görüşmedim tabii bunda herhangi bir Vodafone ürünü kullanmıyor olmamın etkisi büyük. Çağrı Merkezi sektörünü iyi bilmiyorum ancak anlayabildiğim kadarıyla bu ödel Müşteri Hizmetleri kalitesi ya da memnuniyeti üzerine verilmemiş, daha ziyade home-office çalışma modeline geçişteki performansları üzerine verilmiş. Şuan Vodafone Çağrı Merkezi personelleri bildiğim kadarıyla en azından önemli bir kısmı evlerinden Vodafone Müşterilerine hizmet verebiliyorlar.

  • Zeki Müren de bizi görecek mi(?)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalandan kim ölmüş.  

  • Şakadır şaka:)
  • İyi olmadığı kesin çok iyiside denk gelebilir 3 kere ilgili alakalı geldi bana 1 kerede bayan geldi bir tane neredeyse dövecekti kapat işim var dercesine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astanca111 a kullanıcısına yanıt
    Sen ciddi olamassın şaka yapıyorsun bence
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.