Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (98. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.197
Cevap
116
Favori
540.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mânâlùx Râpérâ M kullanıcısına yanıt
    Yanlış bilmiyorsam eğer Vodafone'da download kotası ile upload kotası bir tutulmuyor.Ve yine yanlış hatırlamıyorsam eğer upload için kotanız 50 gb diye hatırlıyorum.Bu sebeple benim de akk geçince download hızım 24 mbps'e düşmesine rağmen,upload kotamı bitirmediğimden hız da değişiklik olmuyor.
  • condemned890 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen sistemsel bir problem söz konusudur.Şimdi size vodafone'un kendine hayrı olmayan müşteri hizmetlerini arayın diyeceğim ama probleminizi halledebilirler mi emin değilim.Çünkü probleminizi halletmeleri için Superonline'a kayıdınız aktarılıyor ve onlarda genel de problemi halletmeden "Problem Halledilmiştir" şeklinde kayıdı kapatıyorlar.Tek çareniz var oda şans kriterini yükseltebilmek adına,ilk banyoya girip güzel bir gusül almak daha sonra da müşteri hizmetlerini aramak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    Ben Asus N17u model modemimi kullanıyorum. Vodafone'nun verdiği Huawei 255s kenarda duruyor şuan.

    Vodafone'nun kendi fiber alt yapısını kullanan müşteriler modemde değişiklik yapma hakkına sahip değiller.Siz sanırım vdsl kullaniyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    tamam hocam

    peki nasıl bir yol izlediniz değiştirtmek için ? bundan 4-5 ay önce MH arayıp talepte bulundum ve
    güya teknik destek ekipleri modemin ayarlarından kanal 11'e getirmemi vs. söyleyip başlarından savdılar.

    Şimdi tekrar açıp isteyin Nokia modemi mecbur degiştirmek zorundalar bana özel olduğunu sanmıyorum... Tarifeniz sizin 100 mbps paketmiydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ocularis O kullanıcısına yanıt
    Valla bana göre çok ta büyük bir problem degil hocam. Sonuçta download falan yaparken reset atıp 100 mbit hız alıyorum. bu ay böle kalsın önümüzdeki ay düzelmezse ararız. Şimdi arayacagım daha da çok bozacaklar. Dediginiz gibi sisteme çok hakim degiller. O yüzden daha çok bozulacagına şu an idare ediyorum böyle kalsın. Benim merak ettigim diger kullanan arkadaşlarda da sıkıntı varmı. Özellikle İzmir'de yaşayan arkadaşlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi condemned890 -- 8 Aralık 2017; 20:26:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    Ben Asus N17u model modemimi kullanıyorum. Vodafone'nun verdiği Huawei 255s kenarda duruyor şuan.

    Vodafone'nun kendi fiber alt yapısını kullanan müşteriler modemde değişiklik yapma hakkına sahip değiller.Siz sanırım vdsl kullaniyorsunuz

    100/mbit 100gb aln fiber kullanıyorum. Fiber modem olan HG255s verdiler. Üyelik başlayınca kullanıcı adı ve şifreyi mesaj attılar. Ben de modeme girip kurdum

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

    gri kablo fiber WAN kablosu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    Ben Asus N17u model modemimi kullanıyorum. Vodafone'nun verdiği Huawei 255s kenarda duruyor şuan.

    Vodafone'nun kendi fiber alt yapısını kullanan müşteriler modemde değişiklik yapma hakkına sahip değiller.Siz sanırım vdsl kullaniyorsunuz

    100/mbit 100gb aln fiber kullanıyorum. Fiber modem olan HG255s verdiler. Üyelik başlayınca kullanıcı adı ve şifreyi mesaj attılar. Ben de modeme girip kurdum

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

    gri kablo fiber WAN kablosu

    Turk telekom alt yapisini kullaniyorsunuz siz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    tamam hocam

    peki nasıl bir yol izlediniz değiştirtmek için ? bundan 4-5 ay önce MH arayıp talepte bulundum ve
    güya teknik destek ekipleri modemin ayarlarından kanal 11'e getirmemi vs. söyleyip başlarından savdılar.

    Şimdi tekrar açıp isteyin Nokia modemi mecbur degiştirmek zorundalar bana özel olduğunu sanmıyorum... Tarifeniz sizin 100 mbps paketmiydi?

    benim tarife 200 mbps

    MH'ni bir kez daha arayayım o zaman. Hoş gerçi bunların MH'ne laf anlatacağına duvara anlatmaya çalışmak daha kolay ama başka çaremiz yok :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    Ben Asus N17u model modemimi kullanıyorum. Vodafone'nun verdiği Huawei 255s kenarda duruyor şuan.

    Vodafone'nun kendi fiber alt yapısını kullanan müşteriler modemde değişiklik yapma hakkına sahip değiller.Siz sanırım vdsl kullaniyorsunuz

    100/mbit 100gb aln fiber kullanıyorum. Fiber modem olan HG255s verdiler. Üyelik başlayınca kullanıcı adı ve şifreyi mesaj attılar. Ben de modeme girip kurdum

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

    gri kablo fiber WAN kablosu

    Turk telekom alt yapisini kullaniyorsunuz siz...


    Binanın elektrik odasında süperonline fiber kutusu var, sanırım altyapı SOL




  • condemned890 kullanıcısına yanıt
    Ay başında benim de hızım 100 mbps olmamıştı.Bende müşteri hizmetlerini aramadan önce ilk başta modemi kapatıp açtım.Modem online olduğunda hızım 100 mbps oldu ve bir daha düşmedi.Açıkcası ben de müşteri hizmetlerini aramayı hiç istemiyorum.Çünkü gider yanlış bir şey seçer,tıkla birşeyler yapar tekrar eski günlerime dönerim diye düşüncelere dalıyorum. Hg255 o kadar dandik bir cihaz ki bazen kablosuz erişim de bağlantı durma noktasına geliyor.Tek keşfedebildiğim çözüm modemi kapatıp açmak oluyor.Şimdi ben bu adamları arasam ve cihazı değiştirmelerini talep etsem biliyorum ki büyük bir ihtimalle tabi deyip bir daha geri bile dönmeyecekler veya değiştirseler de yeni verecekleri cihaz ya daha problemli çıkacak ya da bir problem yaşayacağım ve bunu hallettirene kadar uğraşıp duracağım.Yani adamlar hakkında tek bir pozitif düşünceye sahip değilim.Erişimim sekteye uğramasın diye müşteri hizmetlerini aramıyor veya cihaz değişimini bile talep etmiyorum.Yalnız olmadığınızı bilin istedim. Ve hep söyledim ve söylemeye de devam edeceğim.Vodafone ile taahütüm biter bitmez Fiber kullanacaksam Superonline,VDSL kullanacaksam TTnet alacağım.Bana daha yavaş hız vermiş vermemiş,fiyatı daha yüksek olmuş,olmamış umurumda bile değil.4 sene boyunca Superonline üzerinden Fiber kullandım ve hiç sorun yaşamadım.Müşteri hizmetleri her zaman iyidi.Ttnet te aynı şekilde problem yaşadığım da bile sorununun çözülmesi çok kısa zaman dilimlerimde gerçekleşiyordu.Kısacası paramla rezil olacağıma,3 kuruş daha fazlasını verip sinirlerimi bozmam.




  • Arkadaşlar bende salı günü 100mbps 100 akk paketine üye olup interneti baglattım ama akşam saat 7-12 aralığında hızım 4-12 mbps civarında. Arıza kaydı açtırdım ekip geldi burda sorun yok dedi gitti , gerçi gelen ekip nasıl tracert atılacağını bile telefondan sordular arkadaşlarına , orası ayrı bi konu. Sistemle alakalı müşteri temsilcisiyle görüşün dedi kısacası. Müşteri temsilcisiyle biraz önce görüştüm sistemi güncelliyim dedi , ip değiştiriyim dedi bi işe yaramadı. Şimdi bu sorunu çözmek için neler yapabilirim bir tavsiyeniz varmı? Bu konuyu okudum eskiden bu sorunları yaşayanlar varmış 2 ay sonra kendiliğinden düzeldi demişler, şimdi elim kolum bağlı bekliycemmi sadece? tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.
  • picabooboo P kullanıcısına yanıt
    Bunun cevabı maalesef ki koskocaman bir belirsizlik.Ben 1.5 aydan fazla uğraştım.Keza benim gibi bir çok kişi de vardı.Hepimizin ortak sorunu ise problemi halletmek adına yapılan hiçbirşey olmamasıydı.Altyapı Superonline olduğu için anca kayıt açabiliyorlardı.Superonline da sanki altyapısını kullanan vodafone abonelerini cezalandırırcasına hem problemi halletmiyordu hem de "Problem Halledilmiştir" diyerek arıza kaydını kapatıyorlardı.Sonra acıdılar mı veya o son kadehi içmemelerimi gerekiyordu bilemiyorum hepimizin sorunu aynı anda son buldu.Size tek bir önerim olabilir;Eğer bayi kanalıyla abone olduysanız 7 gün,Müşteri Temsilcisini arayarak abone olduysanız 14 gün cayma hakkınız var.Bu süreçte sadece kullandığınız gün kadar ki bedeli ödeyip bir cezai yaptırım olmadan abonelikten ayrılabiliyorsunuz.Umarım gerek kalmaz ama baktınız sorunun üzerine eğilmiyorlar o zaman hiç şans vermeden aboneliğinizi bitirin.




  • Evet maalesef Superonline dan Vodafone geçisim sorunla başladı. Yukarıdaki mesajda belirtmiştim, adresi doğru girmelerine rağmen, daire 2, sistemde daire 4 olarak göründüğü için bir türlü kurulum işlemi başlayamıyor. Abone olduğum bayideki çocuk bizzat ilgileniyor, onu arıyorum ve diyor ki, portlarda teknik bir problem oluyormuş büyük ihtimalle superonline ile vodafone arasındaki husumetten kaynaklanan bir şey diyor. O zaman dedim ben Superonline'ı arayıp konuşayım ne hakları var benim işimi geciktermeye dedim. Çarşamba günü abone olmuştum, bugün cumartesi halen kurulum için bekliyorum. Superonline iptal ettirdiğim için de şu an hızım çok düşük. Çocuğa sordum ne kadar sürede hallederler dedim. O da bilmiyor, bu hafta hallederler umarım diyor.
  • Kaşif79 K kullanıcısına yanıt
    Valla müşteri hizmetleri sıfır. Kontrol için gelen ekipler kablo ucunu değiştirmekten başka bir şey beceremiyorlar. Benım kurulum hızlı oldu. Mh lerınden basşvurduğum gün gelip kurdular ama sorunlar ortada. Zaten öyle abartı hız isteklerimde yok bir tek istediğim ping düşük olsun bana 25 mbps te yeter ama akşam işten sonra kullanıyım rahat rahat diyorsun hız 3-5 mbps . Adsl bile bundan daha hızlı. İptalmi ettirsem diye düşüyorum açıkçası.
  • Olay çok ilginç yerlere doğru gidiyor. Ev adresi sistemde yanlış olduğu için bekleme sürecinde olduğumu yazmıştım. Dedim hafta sonu geçsin, hafta içi halledilir. Bu arada bugün 0850 473 7 785 numaradan aradılar, Vodafone MH miş. Bana aldığım paket dahil tüm bilgileri verdi, ben de güvendim, adres yanlışlığından dolayı işlem aktif olamıyordu, ben şimdi işlemi aktf edeceğim, TC kimlik ve doğum tarihi istedi, ben de verdim. Daha sonra içime kurt düştü, sonrasında abone olduğum bayideki elemanı aradım, böyle böyle dedim ve telefon numarasını verdim, abi ben bir araştırayım sana dönüş yapayım dedi. 5 dakika sonra aradı, Vodafone ait telefon değil dedi, aha dedim yandık, dolandırıcılara bilgilerimi verdim. Neyse 10 dakika sonra bu defa 0850 878 0542 numaradan yani aynı yerden ama başka bir numaradan aradılar, az önce sizi arayan arkadaştan sonra işlemi ben devraldım dedi, şu şu paket şu şu fiyatlar değil mi dedi, evet dedim, onaylıyor musunuz dedi, ben zaten başvuru yapmıştım ve onayladım, bu daha neyin onayı dedim. Ben sizin numaranızı sorgulattım Vodafone'a ait değilmiş dedim. Hayır dedi Vodafone'uz biz dedi, bayi kodunu verdi, Yellow Mile adında bir firma olduklarını söyledi. Pazartesi günü ekipler gelip kurulumu yapacaklar dedi. telefonu kapattım, başvuru yaptığım bayiyi tekrar aradım, anlattım böyle böyle oldu diye, abi senden kimlik fotokopisi isterlerse verme dedi, tamam dedim ama Pazartesi günü gelecek olan ekibin sizden mi onlardan mı olduğunu nasıl anlayacağım dedim, haklısın abi dedi, kim gelirse sen önce beni ara abi dedi, tamam dedim kapattım. Vodafone müşteri hizmetlerini aradım, beni arayan 0850 li numaraları verip kontrol etmelerini, dolandırılmış olabileceğimi söyledim, bir süre hatta bekletti, sonra dedi ki Vodafone bayisi olabilir bunlar dedi, zaten bunlar kurumsal numaralar dedi. İyi de dedim, nasıl kurumsal numara bunlar ki, bayiden yaptığım başvuru varken beni telefondan arayıp başka bir işlem başlatıyorlar, TC doğum tarihi falan istiyorlar dedim, şu anda adınıza sadece 1 adet işlem var falan dedi ama tabi ben tatmin olmadım, TC kimliğim ve doğum tarihim kimin elinde bilmiyorum. Maalesef Vodafone kurumsallık olarak çok kötü, daha kurulum başlamadan bunu tecrübe etmiş oldum. Anladığım kadarıyla Vodafone bayileri birbirlerinden müşteri kapmaya çalışıyorlar. Şu anda bilgilerim kimlerin elinde emin değilim. Polise başvurmalı mıyım, ne dersiniz?




  • Vodafone'un Nokia modemini kullanan arkadaşlara bir sorum olacak. Modemin arayüzünde WAN kısmının altında manuel olarak DNS değiştirme yeri var. Ancak modem sayfaya hiçbir müdahale kabul etmiyor. PC'den dns değiştirmeme rağmen kabul etmediği için modemden değiştireyim dedim ama izin vermiyor modem nedense. Aynı problemle karşılaşan oldu mu acaba?

    şu sayfadan bahsediyorum.

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: the_hornet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_izmir


    quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    Semih hocam sizin modem hala ALCATEL-LUCENT G-240W-A modem mi ya da değiştirebildiz mi modemi ?

    ben kablosuz cihazlarda bu modemle çok sorun yaşıyorum acaba vodafone ' a başvurup daha iyi bir cihazla değiştirme şansımız olurmu sizce

    Ben resimleri ile ekledim yeni verilen Nokia modemi..Çekim.kalitesi gayet başarılı ama şöyle bi sıkıntı var her 3 güne bir modemi kapatıp açmam gerekki 5 Ghz bandından tam verim alabileyim yoksa istedigim hızı vermiyor kapatıp acmazsam..

    hocam peki siz kendiniz mi satın aldınız yeni modemi yoksa vodafone'mu değiştirdi ?

    Tabikide Vodafone degişti ücretsiz bir şekilde..Dışardan modem alamazsınız zaten sistem hata verir

    Ben Asus N17u model modemimi kullanıyorum. Vodafone'nun verdiği Huawei 255s kenarda duruyor şuan.

    Vodafone'nun kendi fiber alt yapısını kullanan müşteriler modemde değişiklik yapma hakkına sahip değiller.Siz sanırım vdsl kullaniyorsunuz

    100/mbit 100gb aln fiber kullanıyorum. Fiber modem olan HG255s verdiler. Üyelik başlayınca kullanıcı adı ve şifreyi mesaj attılar. Ben de modeme girip kurdum

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

    gri kablo fiber WAN kablosu

    Turk telekom alt yapisini kullaniyorsunuz siz...

    Superonline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba

    Ben işyerimde yedek olarak tuttuğum Vodafone 60 Mbps/250 GB paketimi Türksat Kablo abuk subuk paketler çıkartıp durduğundan evdeki hattımın yerine nakil ettirmek için başvurmuştum.Ancak işyerimde TT fiber kutusu varken, evde Süperonline fiber kutusu var ve bunu MH'ne sorduğumda sorun olmayacağını artık FiberMAX adı altında Süperonline ile birlikte çalıştıklarını söyledi.Bende problem yoksa o zaman taahhütümü uzatıp nakil yaptırmak istiyorum dedim, tamam dediler.

    Dün sabah Türk Telekom arabasını gördüm site kapısında, kime geldiniz dediğimde benim için geldiklerini öğrendim.Binayı gösterip buraya bağlantı yapılacak dedim.Ancak içeri girdiklerinde baktım telefon kofrasına doğru yöneliyorlar, benim hat ADSL/VDSL değil fiber için başvuru yapmıştım, kutuda burada iş SOL'un kutusu burda diye gösterdim ancak onlar biz TT elemanıyız şu anki taahhüt altyapınız TT anlaşmalı ve bizde ona göre bağlamak zorundayız dedi ama zaten bağlayamadan da gitti.Taahhütüm Ocak 2018'de bitiyor zaten (uzattım 24 ay daha).
    Bu Vodafone neden Süperonline Fiber kutusuna bağlamak yerine TT'nin kofrasına bağlamaya çalışıyor hattı, bilgisi yada fikri olan var mı?




  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle kablonun rengi dolayısıyla böyle düşündüler. Tabi belirtmek lazım (her bölge ve bina dahil değildir tabi) Türk Telekom'da bazı yerlerde FTTB/H altyapısını Vodafone'a açtı. Zaten omurga erişimi Vodafone altyapısı da olsa, Turkcell altyapısı da olsa, Türk Telekom altyapısı da olsa Vodafone hizmetlerinde Türk Telekom tarafından karşılanıyor şuanlık, tabi Vodafone omurgasını tamamlayabilirse bu yükün büyük kısmını ya da tamamını sırtlayabilir. Ki Vodafone'un bir şansı da TANAP ile gelen fiber hattın kullanım haklarını almış olması oldu, bildiğim kadarıyla ülkemizin Rusya'ya bağlantısı da pek kuvvetli değil. Tani Vodafone'nun katetmesi gereken çok yol var daha henüz ancak kendi veri merkezlerini açıp, Türk Telekom'dan kiraladıkları veri merkezinden çıktılar, ama takdir edersiniz ki tek bir veri merkeziyle bu iş dönmez, çok yatırım uapmaları lazım keşke bunca sene yatmasalardı en azından Turkcell (sabit taraftan bahsediyorum tabi) kadar yatırım yapmış olsalardı bile en azından şuan yekpare bir omurgaları ve bir çok veri merkezleri olurdu, neyse nereden dönersek kârdır, Colman Deegan'ın gelmesiyle bazı şeyler değişmiş gibi duruyor, hayırlısı İnşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde Türk Telekom'un FTTC erişimi ya da yan binalardan FTTB erişimi varsa yine aynı hizmeti 64Mbpslik alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.