Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (470. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.197
Cevap
116
Favori
540.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 468469470471472
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vodafone aboneliğimi geçtiğimiz ay itibarı ile sonlandırarak superonline'a geçiş sağladım. vodafone için konun belkide en büyük takipcilerinden birisi bendim iyisiyle kötüsüyle 3 yıl kadar vodafonenet'te kaldım, bu süreçte deneyimlerimi aktarmak istiyorum. belki birilerinin işine yarar...


    ilk tanışmamız: forumda o dönem yani 3 yıl önce kadar iyi kötü yorumlar yazılıp çiziliyordu çok fazla kullanıcısı olmadığından dolayı net yorumlarda yoktu. dönemin şartların superonline ciddi zamlar yaptığından dolayı vodafone'a geçme kararı aldım. abonelik başvurusu yaptıktan sonra yalan yok aynı gün içerisinde bağlantımı sağladılar, şuan nasıldır bilemem tabi ki.


    daha sonra ilerleyen süreçlerde internet bağlantım olmadığı için çağrı merkezini arayarak durumu izah ettim modem güncellemesi odur budur vs. derken tabi ki bir sonuç alamadık. O hafta teknik ekibin yoğunluğundan dolayı kala kaldık birde önümüz bayram derken tam 9 gün boyunca internetsiz kaldım. bu yaşadığım ilk mağduriyetimdi...


    akabinde benzer ufak tefek sorunlar oldu lakin onları 1-2 gün içerisinde çözümlediler. yiğidi öldür hakkını yeme demişler.


    gel gelelim yaşadığım en büyük sorunlardan birisine. geçen yıl itibarı ile tahattüm bitti ve sürekli vodafone tarafından taciz edilir nitelikte aranmaya başladım. her seferinde tahattümü yenilemek istemeyişimi dile getirmeme rağmen bir kaç gün sonra tekrar arıyorlardı. en son bir telefon geldi ki sormayın;

    arkadaş fiyat dahil tüm paketimin içeriğinin aynı olacığını beyan edip ayrıca 24 ay süresince tahattsüz olup bu süre sonunda fiyatlandırmanın artacağını dile getirdi. tekrar tekrar bakın tahattütlü olmasın dememe rağmen telefonda ki arkadaş diretirek hayır tahattsüz demeye devam etti. ee madem öyle bende kabul ettim ki etmez olaydım.

    aradan bir kaç ay sonra kadar durumu sorgulamak amacı ile çağrı merkezini arayıp sorduğumda tahattünüz var cümlesi ile karşılaştım. şaşırdık mı? tabi ki hayır durumu izah etmemden sonra ses kayıtlarının dinlenmesi işin şikayetler oluşturuldu kayıtlar açıldı vs. derken tabi ki sonuç alamadım.


    tam 3 ay kadar bir süre bunun peşinden koşturdum vodafone her seferinde ses kayıtlarına ulaşılmadığından kendi içerisinde açtığı şikayetleri sonlandırıyor bana da bilgi aktarmıyordu. vaziyet böyle olunca bende soluğu BTK 'da aldım. şikayet kaydıma tam 10iş günü sonunda cevap verdiler. (BTK'daki yasal süre sonu) atışlarımızın ardındandan totalde vodafone 20iş günü sonunda benim haklı olduğum kanısına vardı. silinen ses kayıtlarına BTK istediğinde nasıl ulaşıyorlarsa işte, Allahın taktiri ne diyelim.


    ben iptal ettirmeyip yine devam ettim ta ki bir kaç ay öncesine kadar, en son internet bağlantım yine gitti ve vodafone'u arayıp durumu bildirdim. sağolsun 2 gün sonra teknik ekip geldi modemi değiştirdi ama yine internet gelmiyor, sorun ne sorun ne derken onlardan önce gelen teknik ekipte modem değişiklik yapıp modemin üzerinde ki bilgileri depodan çıkışını yapmadığından ben yeni modemi alamıyorum. bakın benim hatam değil tamamen VODAFONE TEKNİK EKİBİN hatası ve mağdur durumda kalan ben oluyorum. ne kadar süre bekleyeceğiz diye sorduğumda ortalama bir hafta kadar yanıtını aldım. bu bir haftayı bekledik ve çözüme ulaşabildik mi? tabi ki hayır.


    en son sinirlenip aboneliği sonlandırmadan superonline'a geri dönüş yaptım. bunu kıyaslamak ya da kayırma amacı ile yazmıyorum lakin bu 3senelik süreçte vodafone'dan aldığım hizmet ne takdire şayan nede önerilir bir hizmetti. özelliklede teknik işlemler konusunda


    ee boşa dememişler ucuz etin yahnisi bayat olurmuş diye. biraz fazla uzun tuttum ama vodafone'a yeni geçiş yapacak arkadaşlar yaşadıklarımı okusun bilgi sahibi edinsin diye yazdım. sağlacakla kalın dostlar...





  • ben zamanında 45 gün bu adamların nakil işlemini yapmasını bekledim. şu an 1-2 haftadır TurkNet kurulu Vodafone'un yanında, taahhüdü bittiği an iptali basacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nakil için 110 tl ücret istiyorlar. bence oldukça yüksek bir ücret. bilseydim taahütüm yeni bitmişti. yenilemezdim. boşuna bir aylık internet parasını nakile vereceğim

  • Arkadaşlar pc de xbox da öncesinde ps de hep nat hatası alıyorum. Bu sorunu nasıl çözeceğim , müşteri hizmetlerine derdimi anlatamıyorum. Yardımcı olabilecek var mı ?

  • Hykr0 kullanıcısına yanıt

    Sorun yaşadığınız oyunlar için modemden port açmanız lazım. Tabi cgnat havuzunda değilseniz. Bunu anlamak için modem arayüzünde gözüken IP'niz ile myip gibi internete çıkış ip'nizi gösteren bir siteye girip ip'leri karşılaştırmanız lazım. IP'ler aynı ise havuzda değilsiniz sorun olmadan port açabilmeniz lazım. IP'ler birbirinden farklı ise cgnat havuzunda olduğunuz kesinleşir. Bu durumda servis sağlayıcınız cgnat havuzundan bir ip verdiği için port açsanız bile işe yaramaz. Ya müşteri hizmetlerini arayıp cgnattan çıkmak istediğinizi söyleyip insaflarına kalacaksınız ki şuan tüm dünyada ip'ler tükendiği için bunu yapmazlar. Ya da ücreti karşılığında servis sağlayıcıdan sabit ip hizmeti talep edeceksiniz.

  • Vodafone Fiber 50 mbps Redli Gençlere özel tarifesine geçmeyi düşünüyorum. Önerir misiniz Vodafone Fiber? Konum Ankara - Çankaya

  • ZvAnA kullanıcısına yanıt

    Selamlar, değerli desteğiniz için teşekkür ederim. Dediğiniz kontrolleri yaptım ve yine dediğiniz gibi olduğunu gördüm. Modemdeki ip le çıkış ip farklı. Modemimde 100. İle başlayan bir ip var. Müşteri hizmetlerini aradım ve sizden öğrendiklerimi dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım. 2 müşteri hizmetleri ile görüştüm ve anladığım kadariyla bu konulardan çok uzaklar. Derdimi anlatamayınca yıldım ve statik ip başvurusu yaptım. Yaklaşık 1 saat sonra 149. İle baslayan statik ip numaram için sms geldi. Şu anda çalıştığımdan dolayı kontrol edemiyorum ama bir hayli heyecanlandım. Problemim sona erdi mi ? 149. Başlayan ip ile bu havuzdan çıktım mi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hykr0 kullanıcısına yanıt

    Statik IP başvurusunu nereden yaptınız? Online bir başvuru kanalı bulamadım. Müşteri temsilcisi üzerinden mi yapılıyor?

  • Araldaşlar fiber vodafone geçiş için önce Superonline yi iptal mi etmememiz gerekiyor? Yoksa geçiş yapılıyor mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maalesef müşteri hizmetleri bu konularda çok yetersiz. Ben statik ip'ye geçene kadar iki ay uğraşmıştım. SMS gelmiş olsa bile geçirmemiş olabilirler ve bu zaman alabilir.


    Probleminize gelince öncelikle yine sabit ip atanıp atanmadığını görmek için önceki mesajımda modemde gözüken ile internete çıktığınız ip'yi yine karşılaştırın aynı ise statik ip'ye geçmişsiniz demektir. Bazen modemi kapatıp açmak gerekebilir yeni ip için. Bunu denemeyi de unutmayın. Statik ip'ye geçtikten sonra önce oyunları deneyin. Bazen sadece cgnattan çıkmak problemi çözebilir. Ama NAT problemi devam ediyorsa ilgili oyun için google da arama yapıp hangi portları kullandığını bulabilirsiniz. Modemdeki ayarlara aşina değilseniz, kendi modeminizin modeli için yine internette port açma (port forwarding) konusunu aratın. Modeminizde nasıl port açıldığını öğrendikten sonra bulduğunuz ilgili oyunun portlarını açın. PC'de sadece oynadığınız oyunla ilgili portları açmanız yeterli olacaktır. Eğer XBOX için de çözüm arıyorsanız yine oyun portlarını ve xbox live chat vs kullanıyorsanız onun da ayrıca portunu öğrenin ki sesli iletişimde sorun yaşamayın.


    Eğer yukarıdaki dediğim işlemi yapamazsanız modemden direk firewall'ı kapatıp deneme yapabilirsiniz. Böylece bütün portları açmış olursunuz ama bu da büyük bir güvenlik zaafiyetidir. Çok yetkin olmayan meraklı bir kişi bile modeminize ve evdeki ağınıza sızabilir. O yüzden firewall'ı kısa süreliğine yalnız deneme amaçlı kapatıp nat sorunun çözülüp çözülmediğine bakabilirsiniz.





  • muuzoo kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir online başvuru yeri yok hocam. Müşteri Hizmetlerini arayıp ücreti karşılığında statik ip'ye geçmek istediğiniz söylemeniz gerekiyor. Ama bu iş nedense türk telekom ya da uydunetteki gibi kolay bir şekilde gerçekleşmiyor. En azından ben de öyle oldu. 2 ay oraya buraya yazarak uğraştım.

  • ZvAnA kullanıcısına yanıt

    Tekrar desteğiz için teşekkür ederim. Size yazdığım gün yani statik ip oluştururdu sms i gelince is çıkışı bir hevesle denemek istedim. Birde ne göreyim internet erişimim yok. Müşteri hizmetleri ile tabiki bu sorunu çözemedim. Modem arayüzünde bana sms ile gelen ip adresi yazıyor yalız dışarıya çıkışım yok. O gündür internetsizim. İnternete bağlandığında tekrar desteğinize ihtiyacım olacak gibi. Ben de siyah fiber nokia Modem var, sizdeki nedir ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni yılda 100'lük paketi 100 TL civarı alan oldu mu nedir teklifler?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hykr0 kullanıcısına yanıt

    Benim ki de nokia modem. Ancak ben modemi sadece internete çıkış için kullanıyorum. Modeme sadece kendi Asus routerım bağlı ve portları vs herşeyi kendi routerımdan kontrol ediyorum. Evdeki tüm cihazlar Asus routera bağlı. Siz modeminizin arayüzünde soldaki başlıklardan "Uygulama" başlığı altındaki port yönlendirme sayfasından ayar yapacaksınız. Ben nokia modemi kullanmadığım için emin değilim ama oradaki wan port ve lan portlara açmak istediğiniz port numaralarını gireceksiniz. Dahili istemci kısmında da sağdaki boşluğa, modemin pc'nize verdiği ip numarasını yazıp ekle diyeceksiniz. İnternette mutlaka nokia modemde port forwardingin nasıl yapıldığını gösteren birşeyler vardır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZvAnA -- 5 Şubat 2022; 18:25:45 >
  • Fourcade kullanıcısına yanıt

    Çankaya'da çoğu konumda Kablonet var neden ona geçmiyorsun?

  • byJuck kullanıcısına yanıt

    Ben 12. Ayda 82₺'den 24 ay uzattım...

  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Eski WF üyesisiniz sanırım? 3 seneliğim bana gelmez sanırım?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • byJuck kullanıcısına yanıt

    4 yıl oldu VDF'de...En son tekliflerinde (Kasım ayı) fiyatı düşürmezseniz (eski fiyat 86₺) kapattıracağım hattı dedim, Aralık'ın başında arayıp bu teklifi sundular...Ama ondan önce MH 15 günde bir arayıp 112₺ teklif edip duruyordu... VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-  VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-  VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- 

  • 35 mbit kablonet altyapısı ile ilk 6 ay 20 tl, kalan 18 ay 30 tlye kullandım.

    15 gün sonra bitecek.MH aradım aynı hız 86 tl ya da 50 mbit 92 tl, ilk 3 ay 50 tl indirim tanımlarım dedi.

  • Baska adrese tasindim. Bugun nakil icin aradim. Yeni tasindigim yerde tarifemim devam edemeyecegini eskiden 100 mbit 92 tl verirken artik 112 tl verecegimi soyluyorlar. Benim taahutum var ayni fiyattan vermeniz lazim diyorum. Altyapi farkindan veremem diyor. Taahutumu bozma hakki verirsiniz bu durumda diyorum. Altyapimiz olmasa haklisiniz ama altyapimiz var diyor.resmen kisir donguye soktular beni. Hem cikis yapamazsiniz diyor hemde bana zam yapiyor. Cok sacma bir durum. Bilseydim hayatta taahutumu uzatmazdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 468469470471472
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.