Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (340. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.197
Cevap
116
Favori
540.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün 0850 542 95 46 numara aradı bilgilerinizi güncelleyelim diye,bende gerekli bilgilerimin vodafoneda olduğunu söyledim.Karşıdaki müşteri hizmetleri temsilcisi eğer şüpheniz varsa size sms ile abone numarasını atabiliriz dedi.Bende demek ki bütün bilgilerim var sms gönderebildiğinize göre ,eğer lazım olursa arar kendim güncelletirim dedim baya bir ısrar etti teşekkür ettim istemediğimi söyledim kapatmadan önce ağzındaki baklayı çıkarttı faturalı hat kullanıyorsanız size teklifimiz var dedi Kısacası bilgi güncelleme adında birşeyler pazarlamak için arıyorlar. Zamlar gelecek diye tahahütümüde aralık ayında yeniletmiştim.




  • Cayma bedelini faturadan düşürtebilen var mı?
  • Arkadaşlar bu vodafone fiber altyapısına nasıl bakabiliriz?
  • freezeboi kullanıcısına yanıt
    Binanızda Turkcell, Vodafone, Turksat ve Türk Telekom'un kabinlerinden herhangibiri var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    fiber olunca bina içi kabin olması gerekiyordu değil mi :/ Onu unutmuşum hiçbir şey yok maalesef. Sorunlu vdsl ile devam anlaşılan.
  • freezeboi kullanıcısına yanıt
    Vodafone'dan hizmet alabilmeniz için FTTB/H sistem olması gerekiyor gerçi FTTC ile de alabilirsiniz ama tarifeleri farklıdır.

    Nasıl bir sorun yaşıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar, internet baglatmak istiyorum. Hem Vodafone hem de Telekom musteri hizmetlerini aradim. ikisi de binada fiber oldugunu ve bu hizmetten yararlanabilecegimi soyledi. hatta teyid etmek icin farkli zamanlarda 3-4 defa aradim. Ancak binada fiber kutusu goremedim. sizce fiber altyapi olmadan bana var demis olabilirler mi? israrla sordum cam kablo dosenecek dendi.
  • Beyler Telekom dan 50 Mbps Hipernet aldım 5-7 ping ve 46-48 mbps download ve 3.5 - 4 mbps upload alıyorum bu normal mi ?
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Normal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Normal. Hayırlı olsun keyifli kullanımlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @burakkosucu aracılığıyla bağlatmıştım 2 ay oldu hala sözleşme için gelmediler.Kendisi en son 1 ay önce yarın gönderiyorum demişti, sonra ses soluk yok.Mesaj attım 2 hafta oldu cevap yok.

    Başka gelmeyen var mı sözleşmesi?Bağlatmadan önce hemen cevaplıyordu mesajları, ahlak bu kadar işte:)
    @burakkosucu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buzyeli -- 18 Şubat 2019; 1:10:58 >
  • Buzyeli kullanıcısına yanıt
    Hocam DUA edin de sizi dolandırmasın bu işin altından bir bit yeniği falan çıkmasın yada fatura olayı yüksek gelmesin.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Valla bilmiyorum fatura normal geliyor tarife ismi falan da doğru, umarım çıkmaz sıkıntı
  • Buzyeli kullanıcısına yanıt
    Ben güvenmiyorum hocam bu adam nerede bir belge göndermek bu kadar mı zor ?
    Pazartesi kargoya verse salı sana gelir. Vodafone Genel Merkezine şikayet et sonra başın ağrımasın
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    2-3 key kayıt oluşturdular güya arayan soran yok, en son aradılar nasıl memnun musunuz falan diye, hani sözleşme gelmedi hala dedim herhangi bi bayiden yapıp gönderebilirsiniz dedi, aklıma yatmadı ya hiç nasıl olacak yarın öbür gün gidip deneyeceğim.Bi de güya memnuniyet kapsamında 10 gb telefona yükleyeceklerdi, o da yok ortalıkta

    En azından internette sıkıntı yok çok şükür
  • Buzyeli kullanıcısına yanıt
    Bayiye gidersen sana yeni sözleşme yaparlar :)
    yüksek Fiyatın vs kullanım eşiği muhabbeti olabilir.
  • Benide arayıp duruyorlar mayısta sözleşmem bitecek ve 4 yıldır kullanıyorum aslında memnunumda ama aralık ayında arayıp uzatmak istediğimde yalan konuştular ve uzatmadılar “netiniz yeni yılda 8mb düşecek” dediler 16 veremeyiz dediler şimdi arayıp 64tl ye 16mb verelim diyorlar kabul etmiyorum fiyata indirim yaparsanız olur diyorum diğer türlü başka firmalara geçicem bi öneriniz varsa söyleyebilirdiniz. Bulunduğum yerde 16mb üstü net yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Beyler Telekom dan 50 Mbps Hipernet aldım 5-7 ping ve 46-48 mbps download ve 3.5 - 4 mbps upload alıyorum bu normal mi ?
    Bahsettiğiniz paketi 1,5 yıldır aynı değerlerde kullanıyorum.
  • Bu kullanım eşiği muhabbeti üzerine 3 aylık deneme aboneliği Vodafone iptal süreci olayını anlatacağım.

    telefon açtım. bayiler üzerinden işlem yapabilirsiniz dendi.

    1. bayi. Ankara Gordion AVM içinde.

    gittim ve durumu anlattım. iptal ettirmek istediğimi söyledim. Biz buradan yapamıyoruz sistemimizde arıza var dilerseniz yakında başka bir bayimiz var oradan yapabilirsiniz dedi. Çok fena söverek ve tartışarak çıktım.

    2. bayi. Arcadium AVM içinde

    gittim ve durumu anlattım. iptal ettirmek istediğimi söyledim. Biz buradan yapamıyoruz ama dilerseniz fax çekerek iptal ettirebilirsiniz form çıkaralım dediler. Bende kendilerine kimliğim ile iptal ettirebileceklerini söyledim. Ama onlara bu şekilde talimat gitmemiş genel müdürlükten yapılıyormuş. Onlarla da kavga ettim ve sizin dükkana girmek kolay ama çıkmak imkansız herhalde dedim.


    verdikleri formu doldurdum ve genel müdürlüğe kimlik ön ve arka yüzle fax çektim.


    3. iptal başvurusu vodafone merkeze fax atıldıktan 1 gün sonra sms gelerek hesabın dondurulduğunu ve iptal işleminin tamamlanması için genel müdürlükten aranan telefona cevap vermem söylendi.


    4. vodafone merkezden arandım ve Telefonda abonelikten çıkmamam için sözleşmesiz 69 liraya 100 mbit verelim size dediler. kullanım eşiğini söylediğimde de ise cevap veremediler. belli ki epey bir abone eksilmesi yaşıyorlar.

    neyse iptal işlemini onayladım. modemi de yolladığıma göre artık vodafone merkez telefon numaralarını bloklu telefon listeme ekleyebilirim.

    not: eğer modem elimize geçmedi diye fatura çıkarırlarsa elimde ki belge ile tüketici mahkemesine giderim. zınnık alamazlar daha benden.

    not 2 : Gordion AVM vodafone bayisi gizli kota eşiğini ciddi savunuyor ve bir insanın bir ayda internette indirebileceği rakam 400gb'ın altında olur savunmasını yapıyor. yani gayet yeterli olduğunu söyledi. kendisine SOL da ki 5TB lık eşiği gösterince ekrana bön bön baktı ve bize göre 400 gayet yeterli bir miktar. SOL da 199 lira bizde 167 lira daha ucuzuz savunmasını yaptı. inanın kendisi ile kavga etmek istedim ama değeceğini düşünmedim.


    SOL 100 Mbit Platin limitsiz tarifeye geçtim. Zaten onu kullanıyordum yeniden geri döndüm. Kafam rahat artık. Evet daha pahalı ama Vodafone gibi bir hizmetsizlik yok. SOL başvurusunu yaptıktan 40dk sonra evime kuruluma geldiler.


    not 3: sayın @burakkosucu size neredeyse 2 hafta önce bu iptal süresinde izlemem gereken yolu sormuştum. Ve bana geri döneceğinizi belirtmiştiniz. Ama dönmediniz. Açıkcası hizmet almadan önce size ulaşmak çok kolaydı ama hizmet aldıktan sonra size ulaşmak neredeyse imkansız hale geldi. Bana bu iptal süresinde yardım etmemenizi geçtim, burada hiç bir şekilde kullanıcılara geri dönüş yapmamanız memnuniyet açısından oldukça negatif.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mageji -- 20 Şubat 2019; 8:53:21 >




  • Buzyeli kullanıcısına yanıt
    Bana da gelmedi sözleşme. Aradım imzalı sözleşmeniz var dediler. Güç bela gönderin bakayım diye ikna ettim, gönderdiler baktım imza yok.

    Sözleşme olmaması bizim için sorun değil bence. Onlar için sorun. İmzalı sözleşmem yok deyip iptal ederim istediğim gün gerekirse.

    Burak da cevap mevap vermiyor, hiç bulaşmamak lazımmış böyle insanlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre The Sorcerer -- 18 Şubat 2019; 11:44:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.