Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (265. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.197
Cevap
116
Favori
540.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 263264265266267
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    İzmir de superonline fiber kullanıyorum. Vodafone'da ortak ip havuzu (CGN) derdi var mı?
    Yaşadığınız sıkıntılar nelerdir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cetany -- 21 Aralık 2018; 9:44:16 >
  • badboy2006 B kullanıcısına yanıt
    Darboğaz uygulaması nedir? Bende superonline var böyle bir durum yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Arkadaslar selam. Su dakikadan itibaren vodafone fibere gecis kampanyamizdan yararlanacak ilk 20 arkadasimiza ilk 2 fatura hediye kampanyasini baslatmis bulunuyoruz. Vodafoneliye ozel indirimini herkese uyguluyoruz, 500tlye kadar olan cayma bedellerinizi karsiliyoruz. Pm yoluyla ya da 05547228642 numarali hattima whatsapptan ulasabilirsiniz.
    Mükemmel bir fırsat değerlendirin arkadaşlar
  • Cetany C kullanıcısına yanıt
    Ben darboğaz diye bir uygulama duymadım en fazla sıkıştırma yaparlar ki abone bunu hissetmez bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone yanımda uygulamasına nasıl giriş yapacam

    Kullanıcı adı şifre nasıl alacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cetany C kullanıcısına yanıt
    ingilizce karşılığı "throttle". İnternet hızını maks kapasiteyle almanızı engelleyen sistem. SO bunu yurt dışı çıkışları için yapıyor. 100 mbps bağlantıyla çoğu yurt dışı sunucuda 10-30 mbps hızlar görüyorsunuz.

    Burda tartışıldı bu konu:
    https://forum.donanimhaber.com/superonline-indirme-hizi-problemi--131417108?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Arkadaslar selam. Su dakikadan itibaren vodafone fibere gecis kampanyamizdan yararlanacak ilk 20 arkadasimiza ilk 2 fatura hediye kampanyasini baslatmis bulunuyoruz. Vodafoneliye ozel indirimini herkese uyguluyoruz, 500tlye kadar olan cayma bedellerinizi karsiliyoruz. Pm yoluyla ya da 05547228642 numarali hattima whatsapptan ulasabilirsiniz.
    Whatsapp yazdim hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: condemned890

    fiyat nedir ?

    Alıntıları Göster
    İlk yıl 69, ikinci yıl 79

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Impakt

    Merhaba internetiniz 12 ay taahhütlü genç paketi miydi?

    Alıntıları Göster
    Merhaba, o paket değildi. 2 sene taahhütlüydü. Ekim 2017de kullanmaya başladım, Ekim 2019’da taahhütüm bitiyordu. Arayıp aynı şekilde 2 sene daha uzattım. İlk yıl 69, ikinci yıl 79 lira olacakmış aynı şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şuan ttnet ye 3 ay taahhütüm kaldı. İptal için 810 ₺ istiyorlar. Şu 100 mbps ve 200 GB akn li tarifeye başvurucam. Vodafone sitesinde 500 TL ye kadar taahhüt iptalini karşılanmaktadır yazıyor ama açıklamalarda 150₺ bişey gördüm. Bu nasıl oluyor? Bi de evimde turksat ve ttnet fiber altyapısı mevcut. Hangi altyapıdan bağlanıyor, altyapı var mı nasıl bakıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Arkadaslar selam. Su dakikadan itibaren vodafone fibere gecis kampanyamizdan yararlanacak ilk 20 arkadasimiza ilk 2 fatura hediye kampanyasini baslatmis bulunuyoruz. Vodafoneliye ozel indirimini herkese uyguluyoruz, 500tlye kadar olan cayma bedellerinizi karsiliyoruz. Pm yoluyla ya da 05547228642 numarali hattima whatsapptan ulasabilirsiniz.
    benim 400 e kadar cayma bedeli var. 2 faturada ödenmeyecek olsa bu vodafone ne kazanıyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone netin mh numarası bu internette gördüğünüz farklı numaralar aracıların numarası
    https://www.vodafone.com.tr/Net/Iletisim.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-72BF5FF36 -- 21 Aralık 2018; 12:14:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    benim 400 e kadar cayma bedeli var. 2 faturada ödenmeyecek olsa bu vodafone ne kazanıyor :)

    Alıntıları Göster
    İki fatura hediyesi bizim bayimizin kampanyası hocam cayma bedeli nizi ise Vodafone faturalarınız dan düşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bilgilendirme yapayım. Pazartesi günü mevcut tarifemi güncellemek için vodafone tarafından arandım. 100 mbit 100 gb kota şeklinde ilk yıl 69 sonraki yıl 79 lira şeklinde taahütümü yenilediler. fakat bugün telefonla arayıp teyit ettigimde taahütün yenilenmedigini ama taslak olarak sisteme girildigini şu an ki taahüt bitiş tarihinde yani ekim 2019 dan sonra o paketin hattınıza tanımlanacagını söylediler. bende böyle o zamana kadar fiyat degişikligi olmayacagının yada paketin kalkmayacagının garantisini veriyormusunuz diye sordugumda vermiyoruz dediler. yani demem o ki sizde arayıp kontrol edin ve teyit alın. bunlar dışında bir de şu var. dedim ki ben şu an taahütümü hemen yenileyip 2020 ye kadar taahüt istiyorum dedim. o zamanda size taahüt bozdugunuz için cezai işlem uygulanır dediler. iki ucuda boklu degnek. taahüt yenileyen arkadaşlar bu durumu arayıp teyit alsınlar derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: methamz

    Merhaba, o paket değildi. 2 sene taahhütlüydü. Ekim 2017de kullanmaya başladım, Ekim 2019’da taahhütüm bitiyordu. Arayıp aynı şekilde 2 sene daha uzattım. İlk yıl 69, ikinci yıl 79 lira olacakmış aynı şekilde.

    Alıntıları Göster
    Benim de aynısıydı, 1 kasım 2019 da bitiyordu ben de öyle yaptım :)
  • condemned890 kullanıcısına yanıt
    ohaaa arıyorum şimdi
  • condemned890 kullanıcısına yanıt
    Aradım hocam şimdi herhangibir sorun yok dediler , tarifeniz güncellendiğinde size sms ile bilgilendirme yapılacak dedi MH . Bir problem yok yani ????
  • 12 Şubat 2018 tarihinde Vodafone Fiber kullanmaya başladım. 100mbit hız - 240 gb AKN - 75 TL.

    19 Aralık 2018 itibariyle Vodafone'un taahhüt yenileme numarası olan 0850 542 95 46'yi arayarak, hali hazırda 9 ayını doldurmuş olduğumun taahhütümü aynı şartlar ve aynı fiyat ile yenilemek istediğimi söyledim.
    Yani normal şartlarda 12 Şubat 2020'de bitecek taahhütümün, 19 Aralık 2020'de bitmesini istedim.

    İşlemleri başlattılar, onayımı sordular. Onay verdim ve 2 gün içinde geçiş yapılacağını ve SMS ile bilgilendirme mesajı geleceğini söyledi MH.

    Bugün, 21 Aralık 2018'de telefonuma SMS geldi, " Değerli müşterimiz, talebiniz üzerine SuperNet FIBER+ internet bağlantınız Vodafone Fibermax Özel Tarifeler Fibermax Mega 100 - 100Mpbs Limitsiz 240 GB AKN paketi ile değiştirilmiştir. Yeni paketinizden faydalanmaya başlayabilirsiniz. " (ki önceki pakette buydu, yenileme&uzatma degilde degistirme yazmışlar)

    Ok dedim, uzattık güzel oldu sonra bitim kanlandı dedim arayayım MH'yı konfirmasyon alayım, aradım ilk önce sesli yanıttan taahhüt ne zaman bitecek diye sordum.
    Bana 12 Şubat 2020 dedi.

    Haydaa dedim geçmedi mi olmadı mı felan derken MH'ya bağlandım, oradaki abla, sözleşmeniz hani ıslak imza attığım sözleşme tarihinde ne yazıyorsa ( 12 Şubat 2018 ) o şekilde görmeye devam edeceksiniz, sistem onu gösterir ama talebiniz alınmış ve bugün 21 Aralık 2020'de onaylanmış dedi, yani uzatılmış.
    Herhangi bir paket yada fiyat değişikliği olmadan aynı şekilde uzatılmış ama sistem referans olarak ıslak imzalı sözleşmenin tarihini görüyor fakat taahhütüm uzatıldı.
    Yani bana böyle bilgi verdiler.

    Artık Şubat 2020'ye kadar bekleyeceğim bakalım taahhütünüz bitiyor mesajı gelmezse emin olacağım Aralık 2020'ye kadar uzadığından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    ohaaa arıyorum şimdi
    siz hangi numara üzerinden taahüt verdiniz hocam ?
  • condemned890 kullanıcısına yanıt
    08505429546
  • 
Sayfa: önceki 263264265266267
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.