Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (209. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.197
Cevap
116
Favori
540.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • seckinkk S kullanıcısına yanıt
    Gpon mu converter mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Emre The Sorcerer E kullanıcısına yanıt
    Sol altyapısı mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3 aylık deneme sözleşmesini okuyan oldumu çünkü denemek istiyorum lakin süre içinde çıksamda modem ücreti(400)+indirim bedeli ödeyeceğim galiba çünkü büyük harflerle 7 gün yazılmış.3 ay için kurulum,aktivasyon,internet bedeli,yalın erişim bedeli ücreti alınmayacağı yazıyor.İndirim bedeli alınıp alınmayacağına dair bir şey yazmamışlar.Sözleşmedeki kutusu açılmış cihazlar geri alınmayacak nedir hemde yasal cayma süresi içinde?Nasıl deneyeceğiz?Ben cihaz istemiyorum illa mu 400 girecek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luzumsuzdur -- 26 Kasım 2018; 22:27:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Modem bedeli zaten aylık 6.90 olarak alınıyor. Kullandığınız kadarını ödemiş oluyorsunuz. Geri verince ücret ödenmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Evet sol altyapısı. Binaya kadar fiber eve ethernet.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 7 gün vodafone'un bütün sözleşmelerinde yazıyor. Genel bir madde. Onun dışında modem almak zorunlu. 400 tl modemi iade etmeyince giriyor. Modem iadesi konusu biraz garip:

    https://www.vodafone.com.tr/Net/3aydeneme/3aydeneme-fibermax-kampanyasi-sss.pdf

    6. ve 7.madde. 6. maddede kutusu açılmış/hasarlı cihazların iadesi alınmamaktadır yazmış. 7. maddede ise 3 ay içinde iptal şartlarını anlatıyor. 4.aydan itibaren iptal edilirse indirim bedeli alacağız yazmışlar. Onun dışında iptal edildikten sonra modem bedeli alınmaması için çalışır durumdaki modemin 10 gün içinde iade edilmesi gerektiğini yazmışlar. Sözleşmede ve 6.madde iade kısmında kutusu açılmış/hasarlı modem iadesi alınmamaktadır yazıyor. 7.maddede çalışır durumdaki modemin iade edilmesi yazıyor. Bu iki madde birbiriyle çelişiyor ama bu durumdan ötürü sıkıntı yaşayan duymadım. Sonuçta modemin kutusunu açmadan interneti kullanma ve modemin çalışır durumda olup olmadığını anlama imkanımız yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • kota olayında son durum nedir arkadaşlar. ben 2 sene taahhüt verdim 100mbit 100gb ilk sene 70 ikinci sene 80 lira olarak.

    kota kalkarsa efsane olur zaten kalkarsa vodafone de süperonline gibi bütün tarifeleri baştan aşağı değiştirir fiyatlar artar gibime geliyor.
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    şimdilik sıkıntı yaşayanı duymamış olmanız normal. Daha millet 3 ay içinde iade faaliyetine başlamadı. Faaliyet başladıktan sonra buralarda okuruz sorun çıkıp çıkmadığını. Ancak 1-2 kişi iptal ettirmeye çalışınca baya sıkıntı çektiklerini yazmışlardı. Ayrıca Vodafone'un kampanya sözleşmesini hazırlarken pek özen göstermediği anlaşılıyor. 7 gün olayı ciddi bir sorun, çünkü imza atılmış ve o madde kabul edilmiş. Bir vodafone klasiği.
  • Modem iade konusunda forumda sorun yaşayanı duymadım. Sonuçta modemi kiralık olarak alıyorsun ve sözleşmede abonelik iptalinde çalışır durumda iade edilmezse 400 tl faturaya yansıtılacağı söyleniyor. Bir maddede böyle söylerken, diğer maddede kutusu açılmış cihazı kabul etmiyoruz demesi gibi bir çelişki var. Kutuyu açmadan interneti kullanamaz ve çalışır durumda olup olmadığını anlayamazsınız sonuçta. Bu madde yeni değil, eski vodafone fibermax sözleşmelerinde de var, bu maddeden dolayı forumda sorun çıkardıklarını duymadım. Diğer konuları (3 ay cayma hakkı) göreceğiz. Bana da orda sıkıntı çıkarırlar gibi geliyor.(fax gönderin, fax gelmedi, okunmuyor vs diyerek oyalayıp 90 günü geçirmeye çalışma) Her iss iptalde sonuna kadar zorluyor şartları sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 27 Kasım 2018; 0:11:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Zaten benim de vurguladığım iptal süreci... Modem olayı tamamen özensiz hazırlanmış, önceki sözleşme üzerinde kopyala yapıştır yaparken düzeltilmesi gereken yerlerin düzeltilmeden kalmış olmasından kaynaklanıyor. Ama iptal sürecini geciktirmek için işi baya yokuşa sürerler dediğiniz gibi. Bu gecikmelerden dolayı zarar uğramamak için 2 ayın sonunda iptal işlemlerine başlamak en mantıklısı. Yoksa 4. aya geçirirlerse hem 4 aylık ceza hem diğer taahhüt bozma bedelleri ile baya yüklü paralar ödemek zorunda kalacaktır insanlar. Hatta çoğu kişi kaçamayıp kör-topal kullanmak zorunda kalan baya abone de olacaktır gibi geliyor. Vodafone kendi altyapısından hizmet alanlarda memnuniyetsizlik olacağını sanmıyorum ama özellikle SoL altyapısından Vodafone kullanan çoğu abone pek sağlıklı bir internet deneyimi yaşayamıyor nedense...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ea85

    Vodafone yanlış faturalandırmış. sözleşmede imzaladığım modem ücretsiz ve 5 tl düşük ücret aylık. Bu tarihlerde tarife güncellenmişti fiyat olarak. Ya sistem hatası oldu ya da kasıtlı fazla yansıtılıdı bilmiyorum. Dikkat etmekte fayda var.
    Vodafone müşteri hizmetleri berbat ötesi arkadaşlar geçiş yapacaklar bunu düşünerek yapsın.


    Yukarıda yazdığım gibi sözleşmeye uygun faturalandırma yapmadılar. Bunu bildireli bugün itibarı ile tam 18 gün oldu. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm. Kaç kez ilgiliye ilettiklerini söylediler. Beni özel olarak arayacaklarını söylediler. Fakat yok, umurlarında değil. Müşteri hizmetlerine bağlanabilmek ayrı bir başarı bu arada.







    Daha önce Superonline kullandım, bunun gibi sorunlar yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ea85 -- 27 Kasım 2018; 7:23:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Gpon üzerinden hizmet sagladik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ea85 E kullanıcısına yanıt
    Vodafone fibermax çalışani olarak, sizden daha çok şikayetçiyim. İnanılmaz sıkıntı oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temple of the King T kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, bunun sorumlusu tamamen btk. Hem kullanıcıları, hem de iss leri ortada bırakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkosucu

    Merhabalar, vodafone fibermax çalışanıyim, sol altyapısı üzerinden fiber hizmet daha verimli oluyor. Özel kampanyalar için yardımcı olabilirim
    Burak Bey'den aldığım teklif doğrultusundan fiber hizmetimi Ankara'da bağlattım.
    50 mbps 50 gb akn internete ilk yıl 53,90 ikinci yıl 57,90 olmak üzere 2 yıl taahhüt verdim.
    Kuruluma superonline ekibi geldi. Evimde hali hazırda superonline olduğu için gelen ekip sadece modemi değiştirip gitti. Kurulum 2 dk sürdü. Taktıkları modem de 2 yıldır kullandığım huawei modem ile birebir aynıydı. Turkcell logosunun üzerine etiketle vodafone yazmışlar sadece.
    Yaptığım testlerde hızdan memnunum.

    Hem kurulum öncesinde hem de kurulum sonrasında bilgi ve paylaşımları için Burak Bey'e teşekkür ediyorum.




  • portative P kullanıcısına yanıt
    Güzel mesajiniz için çok teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone nun Yeni Zelanda da kullandığı modem güzelmiş

    https://www.vodafone.co.nz/broadband/ultrahub-modem/
     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-
    Yurt dışında ki tv hizmetini getirseler Turkcell tv plus'ı dağıtır. Neden yurt dışındaki sevisleri Türkiye ye getirmiyorlar merak ediyorum

    https://www.vodafone.es/c/particulares/es/productos-y-servicios/television/contenidos-television/
     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-




  • 1 senedir 100 mbps 100 gb kotali 70 tl olan paketi kullaniyorum ve memnunum.Bugun arayıp ayni paket ilk 1 yıl 70 diğer yıl 80 tl seklinde teklif yaptılar.kabul edeyim mi arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akbels -- 27 Kasım 2018; 17:5:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akbels

    1 senedir 100 mbps 100 gb kotali 70 tl olan paketi kullaniyorum ve memnunum.Bugun arayıp ayni paket ilk 1 yıl 70 diğer yıl 80 tl seklinde teklif yaptılar.kabul edeyim mi arkadaşlar?
    Hocam eğer ayrıca modem ücreti ıvır zıvır gibi ekstra maliyetler yoksa kabul edin derdim ben.
  • akbels kullanıcısına yanıt
    100 gb kota değil dimi ? Eğer akn ise gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.