ben boyle bir mail atarak gectim tarifeye mail başlığı: Transition to Vodafone Limitsiz Redli Tariff içerik: Dear Mr. Coolman, Vodafone Team has sent a "Limitsiz Redli" tariff offer to all my friends around me. But I haven't got any invitation. Can you please help with the transition to this tariff? The lady who called me from the Vodafone team; she said unfortunately we cannot pass you to this tariff. This has greatly disappointed me. I am currently paying 50 TL per month and ready to pay you 180 TL monthly, but Vodafone Team rejects me. My phone number is .......... ----- Merhaba Coolman Bey, Çevremdeki tüm arkadaşlarıma "limitsiz redli" tarifesi teklifi gönderdiniz. Bu tarifeye geçiş konusunda lütfen yardımcı olur musunuz? Beni arayan Müşteri Temsilcisi hanımefendi bana; malesef sizi bu tarifeye geçiremiyoruz dedi. Bu beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Ben şuanda ayda 50 TL fatura ödüyorum ve aylık size 180 TL fatura ödemeye hazırım ama beni red ediyorsunuz. Telefon numaram ........ |
Konuya yorum atarak desteklerini ileten tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum sadece 15 günlük bir süreçte bu pakete geçiş sağladım. İlk operatörüm Turkcell üzerinden Turan bey ile Vodafone Red35 tarifesine Koç Ailem ile geçiş sağladık. Ardından 35 gb olan interneti çok kısa sürede neredeyse 1 gb kalacak şekilde bitirdim. Bunun yanında Vodafone Şikayet kısmından bu pakete geçişimin sağlanmasını ilettim. Vodafone internet sitesinden aranma talebinde bulundum. Beni aradılar fakat sürekli yanımda üzerinden girip kontrol ederek geçiş yapabileceğimi söylediler. Bende son çare ceo için verilen mail adresine arkadaşlarımın bu pakette olduğunu bende bu pakete geçmek istiyorum yoksa mağdur bırakılacağımı yazdım. Aradan çok kısa bir süre sonra Vodafone tarafından arandım ve bu paketi 169 yerine 179 TL'ye sadece müşteri memnuniyeti açısından geçiş yapabiliriz dediklerini duydum ve sevindim. İlk yıl 179 sonrasında 199 TL olacağını kabul ettim. Pakete geçişim tamamlandı. Arkadaşlar bazıları aylarca benim gibi şanslılar ise 15 günde geçebiliyor. Sebebini hiç bilmiyorum. Forumda ne yazılıysa yorumlara uyarak belirttiğim şekilde süreci ilerlettim. @SINIRSIZNET ve @Vodafone Red FsK konu hakkında burada ki yorumlarını okuyarak ilerleyebilirsiniz. Herkese çok teşekkür ediyorum. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
hocam birebir aynı süreci yaşadım bugün geçiş için arandım red35 kullanıyorum ama geçiş sırasında hata verdi m.temsilcisi ben işlemi başattım yarın sabaha kadar geçmiş olur dedi sizin anında mı geçiş oldu |
hocam müşteri hizmetleri anlık olarak geçireceğini iletti. ardından smsler gelmeye başladı öncelikle paketleri iptal smsleri ardından yeni paket smsleri ve yanımdaya yansıdı. bir sorun olursa sizi tekrar arayacağım dedi ama olmadı. sizi de arar tekrardan sorun oluşursa korkunuz olmasın. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
5 dk önce sms ler geldi benimde geçiş tamamlandı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Reaver -- 1 Kasım 2020; 19:8:16 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
teşekkürler hocam desteklerin için |
Redli 20 Plus tarifesindeyim. Ne zaman teklif gelecek merakla bekliyorum ![]() |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Ceo değişti hocam. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Al buradan yak. Maili ney acaba < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Mısırlı birisi Türkiye CEO'su oldu. istesek buluruz hemen |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lexco -- 3 Kasım 2020; 12:51:9 > |
arayıp sınırsız tarrife istiyorum 542 den vermiyor sürekli arayacağım inatsa inat |
Maşallah hocam. Gerisi bal kaymak. Buna da telefon dayanmaz youtubedan falan canlı yayın yapmak için istiyorum şu tarifeyi de telefon patates olur türkenti arıyorum 16 mbps verebiliriz diyor çözüm bulmam lazım |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |