Şimdi Ara

Vodafone Şarj Sorunu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam.

    Aynı model telefonlarda t.cell kullanan arkadaşlar ile kıyaslandığında benim şarj performansımın daha düşük olduğunu gördüm

    Ayrıca önceki telefonumdada 4gde kopma ve şarj yeme sorunu yaşıyodum. zaten bir öncekindede 3gde şarjı su gibi içiyo ve ısınıyordu vodafone hatlı telefonum


    Ve sık sık internetde vodafone hattının şarj yediğini okuyorum benim tecrübemle birleştirincede bu söylentiler gerçekci gelmeye başladı. Sizde durum nedir bilgisi ve deneyimi olan benimle paylaşabilirmi ?


    Dip not : Telefonum oneplus 5 ekran sürem 5.5- 6 saat.. t.cell kullanan arkadaş 8 saat alıyo ve bende bekleme modunda telefon ekrandan daha çok güç tüketmiş



  • Kıymetli cevaplarınızı bekliyorum
  • 3gde var bu durum 4gde kullanirim ben baya azaldi gibi 4g varmi telefonda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki beklemede şarj yiyormu ?
  • vforfreedom kullanıcısına yanıt
    Bebde yuzde 3 4 oynuyor ama telefonda onemli tabii bende andrid 7var arka planda calisanlari falan engellemeye yariyor pil kullanimi dusuruyor yani sebekenin yedigi bu sizde misal boyle ayar yokdur uygulama cokdur arkaplanda somurur yuzde 10gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle vodofone şarj katili aynı telefonda hem vodofone hem telekom kullandım vodofone da cayır cayır yanan telefon telekomda daha serin ve telekomda şarj daha iyi gidiyor.(vodofone kötü çekiyor ondan olabilir demeyin full çekse de aynı,kendisi kampüste internet sistemi çalışmayan firmadır)
  • Vodafone'a 1 hafta önce geçtim ve türk telekom'a göre daha fazla şarj yiyor. sinyal kalitesini gösteren dişlerde bazen 4-5 oluyor bazen 1'e kadar düşüyor. türk telekom'da böyle artış azalış olmuyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaratıcı Bir Nick -- 11 Ekim 2017; 19:44:9 >
  • Şehir merkezinde açık alanda müşteri hizmetleriyle görüşmelerimde “sesinizi alamıyoruz” dedikten sonra ne diyeceğimi bilemiyorum. Hafta en az 1-2 defa telefon görüşmelerimde kopmalar oluyor sağolsunlar iadeler oluyor ama tüm bunlar görüşme kalitesinin seviyesini gösteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.