Şimdi Ara

Vodafone nun Terbiyesizligi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • avea dan anneme ait hatti vodafone na taşidik. Hatti taşirkende 30 tl 1500 dk olan tarife geçmek istedigimizi söyledik. Hat taşima işlemi tamamlandıktan sonra bir kontrol edeyim dedim. Online işlemlerden girdim tarifeme baktım cepavantaj500 yaziyor hemen müşteri hizmetlerini aradim. ilk aradigimda şiyayetimi belirttim cümlem bittigi gibi telefonu suratima kapattı. sonra tekrar aradim. Dedim nasıl bi terbiyesizliktir bu suratima telefon kapatıyorsunuz. müşteri temsilcisinden şikayetçi oldum. ben şikayetçi olunca 2. aradigim müşteri temcilsi benimle ilgilendi ve tarifemizi cep avantaj1000 e gecirdi. Gecirmeden öncede bana dedi ki anlık tarife geçişleri sirasinda hat kopabilir kapatıp tekrar arayin. size bir mesaj gönderiyoruz 1 yil taahüt veriyorsunuz hattiniza 500 dk daha tanimliyoruz peki teşekkur ederim ilgilendiginiz için dedim telefonu kapattım 3. kez tekrar aradim bu cikan müşteri temsilcine durumu anlattım benim yapabilecegim birşey yok dedi ve telefonu suratima tekrar kapattı.

    1. olarak ben fark etmeseydim annemde konuşur telefonla 1500 dk var diye 1300 dk görüşseydi. 350 400 tl fatura gelicekti. ben derdimi kime anlatacaktim

    2. benim fark edip söyledigim zaman niye düzeltmezse ne işe yarar müşteri hizmetleri.

    3. olarak ben zaten hattı taşimak için cepmerkezine gittim niye tekrar gitmem gerekiyor.



  • Bana da, tarife degistirirken gorusme sonlanabilir kapatip tekrar arayin dediginde, kapatmadim kendiliginden kapanirsa kapansin dedim ve hat kesilmedi. Aksi halde 2. kez aradiginda isin yoksa derdini bir daha anlat alayabilirlerse. Bu arada hattini tasidigin cepshopdaki herif bir cift sözü haketmiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya ben hata yaptıklarini söylüyorum düzeltemeyiz diyor müşteri hizmetleri ne işe yariyor bu müşteri hizmetleri
  • Hata işlem yapan bayiye ait, siz sozleşmeyi imzalarken üzerinde hangi tarife yazıyordu, veya neye imza attınız! Kontrol etmeniz isabet olmuş fakat burdaki hata vodafone nin değil bayide çalişan aktivasyoncunun,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea ve Vodafonun,müşteri hizmetlerine işim düşmesin diye öyle dikkat ediyorum ki...
    Aptal aptal insanlar bakıyor telefonlara,
    İşini iyi yapan temsilcileri tenzih ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.
  • vodafone müsteri temsilcisinin yaptıgı terbiyesizlik sana özel degil,genel karakteristik özellikleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

    bayide sözleşme imzalamadınız mı???

    annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

    eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

    eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........
  • BTK ve sikayetvar uzerinden sikayette bulun,vodafone benim devamli suratima kapatir oldu sikayet ettim tarih saat istediler,gerci bulamayacaklar ses kaydini yine ama iste ugrastiriyorlar,

    ayrica vodafone cep merkezleri tarife vs islerinde musteri hizmetlerinden daha üst yetkidedir,Turkcell gibi degil bilgin olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone'mi yoksa temsilci mi size terbiyesizlik yaptı? şikayet edin.
  • Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jexon17

    Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

    genelde öyle oluyor ama iki gün önce aynı durum avea MH de başıma geldi, bir anda tlf yüzüme kapattı eleman.
    ben de bir daha arayıp şikayette bulındum, personele yazılı ve sözlü uyarıda bulunmuşlar. (şikayetimden sonra bana dönüp durumu ilettiler)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jexon17

    Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

    başka işim yok forumda yalan konu acicam yürü git
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

    bayide sözleşme imzalamadınız mı???

    annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

    eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

    eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........

    hocam ben kimseyi şikayet etmek niyetinde degilim yaptıklari hatayi düzeltmelerini istiyorum onu bile beceremiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    BTK ve sikayetvar uzerinden sikayette bulun,vodafone benim devamli suratima kapatir oldu sikayet ettim tarih saat istediler,gerci bulamayacaklar ses kaydini yine ama iste ugrastiriyorlar,

    ayrica vodafone cep merkezleri tarife vs islerinde musteri hizmetlerinden daha üst yetkidedir,Turkcell gibi degil bilgin olsun

    hocam hatta benim hatam degil. hata vodafone nun hatasi bayisininmiş yok müşteri hizmetlerininmiş beni ilgilendirmez. ben aradim hatayi düzeltmelerini istedim. düzeltmediler. ben bunu bilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

    bayide sözleşme imzalamadınız mı???

    annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

    eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

    eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........

    hocam ben kimseyi şikayet etmek niyetinde degilim yaptıklari hatayi düzeltmelerini istiyorum onu bile beceremiyorlar.

    Hata dediğiniz şey nedir
    Müşteri hizmetlerinin tavrı mı
    Yanlış tarifeye geçirildiğiniz iddiası mı
    Yanlış tarifeye geçirildiğinizi iddia ediyorsanız
    İmzalanan sözleşmede hangi tarife yazıyorsa o geçerlidir
    Bunu anlatmak istiyorum!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet etmek gerekiyor. Onlar bizlere hizmet etmek için maaş alıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jexon17

    Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

    başka işim yok forumda yalan konu acicam yürü git

    evet açarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jexon17

    Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

    Hiçbir hakaret ve benzeri birşey söylemediğim halde Vodafone temsilcisi benim de yüzüme kapatmıştı :)

    size denk gelmemiştir bence
  • Bunların alayı böyle hocam paraya doymuslar belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.