Şimdi Ara

vodafone net sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vodafone net'te 2 haftadır hız sorunu yaşıyorum..çok yüksek ping çıkıyor 300-400 ping ve hızım da 0,6 - 0,7 mbit civarında..bazen bağlantım tamamen kopuyor..
    port değişimi ve hız sorunu çözümü için Vodafone net müşteri hizmetlerini arıyorum, teknik ekip yönlendiriyoruz diyor..az önce aradım yine aynı yanıt..teknik destek alamıyorum..hiçbir çözüm de yapılmıyor
    hizmet veremiyorlar..cayma bedeli olmadan bu sorundan ötürü sözleşmeyi iptal edebilir miyim ?

    not: 2 yıllık sözleşmenin 1. yılındayız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydin.c -- 13 Kasım 2017; 20:25:27 >



  • 15 gün içinde koşulsuz cayma hakkın var diye biliyorum.. Keşke 2 hafta beklemeseydiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. yıl oldu sözleşme başlayalı..
    1 yıldır herhangi bir sorun olmadı ancak son 2 haftadır internet hızım vasat..bazen bağlantı kopuyor..Vodafone teknik destekte vermiyor..hep oyalama taktikleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin.c

    1. yıl oldu sözleşme başlayalı..
    1 yıldır herhangi bir sorun olmadı ancak son 2 haftadır internet hızım vasat..bazen bağlantı kopuyor..Vodafone teknik destekte vermiyor..hep oyalama taktikleri

    Modem değerlendirinizi atın da bilenler değerlendirsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydin.c A kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle başka servis sağlayıcının alt yapısını kullanıyorsun ama sözleşmen vodafone net iledir . ttnet arıza kayıtlarında önceliği kendi müşterilerine veriyor hatta vodafone net arızalarına gitmiyorlar bile, oldukları yerden arıza yok notu düşüp yada giderildi diyip kayıdını kapatıyorlar.

    Allah yardımcın olsun ben çok uğraştım ordan tahmin edebiliyorum neler hissettiğini.
  • Yasal sure 12 gün bilgisini paylaştılar

    12 günü çok geçti

    Bugün sözleşme iptali için başvuru yapacağım vodafone nete

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone net sorunu



    internet hızı bu şekilde arkadaşlar...çok hafif olsa da 2 mbit 'e yaklaştı..bu durumda vodafone net altyapısı ile alakalı sorun olduğunu düşünebilir miyiz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydin.c -- 18 Kasım 2017; 16:52:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydin.c A kullanıcısına yanıt
    Modem hat değerlerini atman gerekli, en doğru cevabı onlara bakara söyleyebiliriz.
  • runorunoruno kullanıcısına yanıt
    Tabii yollayım da Onu nasıl görebilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemden modeme değişiyor, vodafone net sorunu

    Böyle bir şey olmalı, birimlerine bakarak anlayabilirsiniz (db) gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi runorunoruno -- 19 Kasım 2017; 13:46:14 >
  • Bilgilendirmeniz için teşekkürler öncelikle..Modem hat değerleri şu şekilde



    vodafone net sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Modem hat değerlerini atman gerekli, en doğru cevabı onlara bakara söyleyebiliriz.

    Modem hat değerlerini yukarıdaki mesajımda yolladim..

    Buradan çıkarılacak sonuç nedir ? Sorun vodafone net'ten mi kaynaklı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun büyük ihtimalle sizin bina içi kablolamanızdan diye düşünüyorum belki TT portunuzu da değişmiş olabilir, şu an baya bi kötü gözüküyor. TT dan bir ekibin gelip ölçüm yapması ya da Vodafone ekip yolluyorsa onların kontrol etmesi lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Sorun büyük ihtimalle sizin bina içi kablolamanızdan diye düşünüyorum belki TT portunuzu da değişmiş olabilir, şu an baya bi kötü gözüküyor. TT dan bir ekibin gelip ölçüm yapması ya da Vodafone ekip yolluyorsa onların kontrol etmesi lazım.

    Binaya taşınan yada yeni internet bağlatan olmadı..herşey 1 günde başladı 30 ekim tarihinde sabah birden internet hızı zayıfladı



    Peki çözüm olarak ne yapmak gerekiyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydin.c A kullanıcısına yanıt
    Eğer bi anda olduysa büyük ihtimalle TürkTelekom portunuzu değişmiştir diye düşünüyorum, Vodafone'ı arayıp söyleyeceksiniz ekip getirecekler ya da onlar da TT'ye iletecekler ve portunuz değişecek; tabii sorun port kaynaklı ise, genellikle bi anda bu tür şeyler olduğunda benim fikrim porttan yana oluyor çünkü TT'nin yapmadığı şey değil bu. Kısacası Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayıp sorununuzu açıkca belirtmeniz gerekiyor portta sorun olduğunu söyleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Eğer bi anda olduysa büyük ihtimalle TürkTelekom portunuzu değişmiştir diye düşünüyorum, Vodafone'ı arayıp söyleyeceksiniz ekip getirecekler ya da onlar da TT'ye iletecekler ve portunuz değişecek; tabii sorun port kaynaklı ise, genellikle bi anda bu tür şeyler olduğunda benim fikrim porttan yana oluyor çünkü TT'nin yapmadığı şey değil bu. Kısacası Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayıp sorununuzu açıkca belirtmeniz gerekiyor portta sorun olduğunu söyleyebilirsiniz.

    1 kasımda Vodafone MH arayıp arıza kaydı açtırdım.ancak 19 gündür hiç gelen giden teknik ekip olmadı..Port değişimi istiyorum dediğimde MT'nin verdiği cevap aciliyetinizi ekibe iletiyorum..TT ekibi 72 saatte gerekeni yapacaktır şeklinde oluyor.
    19 gündür böyle devam ediyor..şu sayfadanhttps://tuketici.btk.gov.tr/ cayma bedeli olmadan sözleşme iptali istiyorum yazıp yolladım




  • İnternet hız sorununu sonunda düzeltmiş Vodafone

    20 gün sürdü



    vodafone net sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.