Şimdi Ara

Vodafone net sanırım kandırıldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
95
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce 16 mbit 60 gb akn li paketi kullanıyordum. 14 mbit hız alıyordum. Taşınmam gerekti. Vodafone müşteri hizmetlerine bildirdim yeni adresimin 8 mbit desteklediğini söylediler. Paketi değişmeniz gerek dediler. Bende saf gibi hiç sorgulamadan tamam dedim ayni fiyata 8mbit 50 gb akn li pakete geçirdiler. Bana şimdi dank etti. 8 mbit destekliyorsa 8 mbit olsun neden paketim değişiyor ? Akn de 10 gb düştü. Birde müşteri hizmetlerinde ki çalışan sadece paket değişikliği islemimi gerçekleştirmiş. Adres değişikliğini sisteme girmemiş. Bende kablo çekecekler diye 1 haftadır bekliyorum. Son ödeme tarihimi de 10 gün geri çekmişler ne alakaaa ? Adres değişikliği durumunda uygulanan yöntem normalde böyle mi ? Prosedür böyle mi işler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.