Şimdi Ara

Vodafone Net iptal etmiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
14.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 22 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bgrn7 (13 mesaj) Dr. Boone (3 mesaj) EnemyTerritory (3 mesaj) tuarek7 (3 mesaj) Tamam peki deki trip (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (15 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Taahhüt dolduktan sonra iptal için istedikleri formu ve kimlik fotokopisini istedikleri numaraya faksladım bir kaç gün sonra telefonla aradılar, telefonda iptal edilmesini istememe rağmen iptal etmeyip interneti dondurmuşlar. Dondurma işlemini kaldırdım ve tekrar faksla aynı belgeleri gönderdiğimde eksik evrak/okunamadı vb. Bahanalerle internetimi iptal etmiyorlar. BTK'ya yazdığım şikayete "Yapılan incelemelerde 16 mbit 60 gb abonesi olduğunuz gözlemlenmiştir" gibi saçma bir cevap vermişler.
    Bu firmadan nasıl kurtulurum? Lütfen birisi yardım etsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Is yerinde bir abi vardi d smarti ve internetini iptal ettirmek icin 40 takla atti. Fax vs yalan. Git internet islemciligi yapan vodafone subesine kagit doldur.



    Ben aradim superonline musteri hizmetlerini fax vs zirvaladi kimlik fotokopisi gonder dediler. Bende hic ugrasmadim cunku basima gelecekleri biliyordum evrak eksik vs vs. Gittim superonline bayisine dilekce cikardilar imzaladim 1 hafta iicnde modemi getir dediler goturdum kapandi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • Bayiye gittim, iptal formunu çıkartıp veriyorlar ve katiyen kendileri göndermiyorlar. Faks göndermemi istiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tamam peki deki trip kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Benim kolay oldu. Hic ugrastirmadan kagidi verdi onume imzaladim. Modemo goturdum iade aldigina dair kagot verdi baktim kapanmis. Sistemleri farkli o zaman bir sey diyemeyecegim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • Firmanın iş ahlakı ile alakalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tamam peki deki trip kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Ben de zar zor kapatabildim. Baya uğraştırdılar kapatana kadar,güzel teklifte sunmuyorlar ama kapatmıyorlarda ne em me geliyorlar ne göm me amma yılmadım hergün aradım müşteri hizmetlerini sonunda kapattım.
  • 1- Cep telefonunuza camscanner uygulamasını indirip kimliğinizi ve iptal dilekçenizi tarayıp bilgisayarınıza atın.
    2- hellofax ilehttps://app.hellofax.com/account/logIn
    vodafona bu taradıklarınızı yollayın.

    isteğe bağlı;
    fax çektiğiniz evrakları iadeli tahahhütlü ile olarak vodafona yollayın.
    Eğer hala fatura gelmeye devam ederse elinizdeki evraklar ile beraber tüketici hakem heyetine başvurun.

  • Çok teşekkür ederim,deneyeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mustafa_demir87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Benimde vodafone da taahhüdüm bu ayın 27 sin de sona eriyor. İptal ettirmeden farklı bir servis sağlayıcıya geçiş yapıcam. İptal ettirmem şart mı ? Geçiş yapacağım firma ile vodafone arasında mı yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Başka firmaya geçiş yapacaksanız portunuzu kaybetmemek için iptal ettirmeden "işletmeci değişikliği" şeklinde başvurmanız lazım.

  • Bu konuda hem fikiriz peki geçiş için önerebileceğiniz bir firma var mı taahhüt belası yüzünde turknet cazip duruyor ama emin de değilim.

    Son olarak eğer öneriniz turknet olursa vdsl modem tavsiyesi alabilirmiyim sizden max 300 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Turknet'in tek alternatifi netspeed. İstanbul dahil birçok ilde hizmet vermeye başladı. 60 lira aktivasyon ücreti veya 6 ay taahhüt şartı istiyor. Cayma bedeli sadece 60 lira çıkar, diğer firmalar gibi aylık 230 lira yazıp 60 liraya düşürmüyor. Modem olarak tp-link 9970, asus n16, airties 5650 düşünülebilir. Tabi bütçeyi zorlayıp ac destekli modellere de bakabilirsiniz.

  • Tamam çok teşekürler. Peki ac destekli modem olarak hangi modelleri önerirsiniz onların fiyatlarını araştırayım bir de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Fiyatları hakkında bilgim yok, yine bu markaların ürünlerine bakabilirsiniz. tp-link vr600 iyi diyorlar.
    |
    |
    tuarek7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çarşamba günü hattınız kısıtlanmıştır,iptal işlemi için aranacaksınız mesajı geldi ancak ne arayan var ne soran. Müşteri hizmetlerine sorduğumda alakasız cevap veriyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle iğrenç bir firma yok her gün müşteri hizmetlerini iptal işleminin gerçekleşmesi için arıyorum ancak inatla iptal birimi beni aramıyor. Dolayısıyla iptal edemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bgrn7

    Böyle iğrenç bir firma yok her gün müşteri hizmetlerini iptal işleminin gerçekleşmesi için arıyorum ancak inatla iptal birimi beni aramıyor. Dolayısıyla iptal edemiyorum.

    En son iptal faksını ne zaman gönderdiniz? 7 gün içinde iptal etme zorunlulukları var. Son gününe kadar bekliyor olabilirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

  • Çarşamba, eğer 7 gün içerisinde iptal etmezlerse ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bgrn7 -- 21 Ocak 2018; 17:25:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bgrn7

    Çarşamba, eğer 7 gün içerisinde iptal etmezlerse ne yapmalıyım?

    Tam olarak ne yapılır ben de bilmiyorum ama, önce btk'ya şikayet edin, olumlu yanıt gelmezse tüketici hakem heyetine gidin.

    ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ

    Abonelik Sözleşmesinin Feshi ve Sonuçları

    Fesih talebinin yerine getirilme süresi

    MADDE 24 – (1) Diğer mevzuatta tüketici lehine olan süreler saklı kalmak kaydıyla, satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin fesih talebini, bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içerisinde yerine getirmekle yükümlüdür.

    Feshin sonuçları

    MADDE 25 - (2) Aboneliğin belirlenen süreler içinde feshedilmediği durumlarda, bu sürelerin bitiminden itibaren mal veya hizmetten yararlanılmış olsa dahi, tüketiciden herhangi bir bedel talep edilemez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >





  • THH'ne şikayet etsem kaç günde sonuçlanır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.