Şimdi Ara

Vodafone net internet yok (Adslden vdsle geçiş)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adamlar hattımın vdsl desteklediğini ve 32mbit alabileceğimi söylediler ve bu doğru ama adslden vdsle geçişin 2saat ile 48 saat süreceğini söylemesine rağmen bugün internetimin olmadığı 7. gün ve sinirim güngünden katlanıyor ayın 8 hazirandan beri bekliyorum şikayetvarada yazdım
    Ben bu kadar kalitesiz firma görmedim o şucu bana atıyor iç tesisat diyor sonra gelip bakıyorlar sorun yok sorun türktelekom kaynaklı deyip gidiyorlar türktelekom geliyor oda sorun vodafon kaynaklı deyip gidiyor taahütümü bozmak istediğimde bana para ödemeden cıkamassın diyor
    Bu konulardan anlayan varsa veya bir yetkili sorunuma lütfen care olsun ben böyle kalitesiz çağrı merkezi ve iş bilmeyen ekip görmedim hem vodafone hem türktelekom hepsi aynı iş bilmeyen insanlar haram lokma yiyiyor



  • Hocam bu sorunlar neyden kaynaklı merak konusu sureklı vodafonede bu sorunlar oluyor turk telekomdanmı vodafonedanmı belli degıl şayet ben akşam 9 da 5 dakıkada adslden vdsle geçiş yapmştm ttnetde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte bu sorunlar benim görüşüm sadece vodafonun iş bilmemesinden türk telekomu aradığımda geçin bize hızlıca işleminizi yapalım diyor ben bıktım resmen sizin işleminizide daha evvelden okudum vede ben bu işlemin ttnette olduğunu bilmiyordum adamlar hat çekmeleri lazım diyor gelen ekibin ve ekipler 3.ye gelecek ama ne zaman belli değil bu vodafondaki ekiplerin başında müdür varsada bana göre yok çünki iş bilmeden para alıyorlar.
  • Türk Telekom'un altyapısını kullanarak hizmet veren servis sağlayıcılarda prosedür şöyle işliyor. Siz firmanıza(Vodafone) VDSL'e geçeceğinizi söylüyorsunuz, sistemin güncelliğine göre onların sisteminde geçip geçemeyeceği yazıyor. Eğer geçiş yapılabilir durumdaysa sizin talebinizi Türk Telekom'a iletiyor. Türk Telekom bağlı olduğunuz DSLAM/santrale bakıyor eğer en az 10 tane boş VDSL port varsa geçiş yapıyor. Sonra Vodafone'a işlem tamamlanmıştır, sisteminizden modülasyonu değiştirin diyor. Eğer talep/arz düzgün yapılmışsa 2 iş günü içerisinde oluyor. Ancak yapılmamışsa 2 ay süren bile gördüm.

    Türk Telekom'da iseniz sizden talep alındıktan sonra yine ilgili DSLAM/santrale talebiniz iletiliyor, işleminiz ekibin boşluğuna göre 10 dakika ile 1 iş günü içinde tamamlanıyor.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Vodafone bana alan söyleyip bekletiyor hep neden anlamıyorum 2günde biteceğini söylediler hala bitmedi gün geçti sıkıntı şu dsl ışığım hiç yanmıyor port değişikliğini ankastredende yapmıyor türktelekom adileri sıkıntı her iki firmadada devam ediyor sen gene adsl kullan diyor türktelekom bakalım sonuç ne zaman olacak.
  • Bende geçtim Telekom geldi halletti gitti. Sorun olmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • biggame B kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki Türk Telekom diğer sağlayıcılara böyle ayrım yapıyor. Belki bölgenizde Vodafone, VDSL port kiralamamıştır. O yüzden geçirmiyor olabilirler.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    neden böyle yapıyorlar bende bilmiyorum.cuma günü düzeltecekler diyorlar.
  • Hocam bolgenjzde fiber yada uydunet yoksa butun firmalar ttnet alt yapisi ve teknik ekibini kullaniyor ben gecenlerde ttnetten vodafone gecim dedim binpisman oldum.lanet olsun yaptiklari hizmetede yapacaklari isede ttnette olmami belirtip benim ttnetteki aboneligimi sonlandirmadan gecirmksler ve ttnete gidip iptal talebinde bulundun 1 gun sonra beni aradilar neden iptal etmek istiyorsunuz anlattim dedi iste siz eski musterimkssiniz size ozel kampanya sunacam 6 ay tahhutsuz %50 indirimle 50mbps 200gb akk pro exstra 72 liraya hemen kabul edip 18 gunluk vodafone seruvenim bitirdim kullamadim.bide iptalleri de bir alamet dilekce kimlik fotokopisi email ile yolladim nese yani hikaye diger issler ttnet tekel mekel sevmedigim.halde adamlar bu isi kimseye yaltirmaz benden bukadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anteke31 A kullanıcısına yanıt
    Güzel demişsin ama türktelekomun böyle yapması hem vodafonu hemde bizleri üzüyor cumada acmassa türknete geçiyorum sıkıntısız hizmet istiyorum ben hem taahütsüz hemde 1000dk konuşma var 60tl veririm istediğim zamanda cayarım 5 günde aktif olacak zaten bende cıkıcam büyük ihtimalle cumada benim işlemimi yapamıcak vodafone
  • biggame B kullanıcısına yanıt
    En iyisini yaparsaniz bir deneyin turkneti memnun kalmassaniz iptal ederseniz insallah iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadasım aynı durum benim de başıma geldi.Devamlı hat kopuyordu.Vodafone zaten gelmedi bile ama telekomda ki elemanı kafalamaya bak rüşvet öner.Ben Elektrikciye verecegim ücreti sana vericem dedim hallet su işi adam okadar ugrastı ki suan en ufak kopma yok 130 mbit kadar hattım destekliyor.Birde cebini aldım ne zaman birşey olsa direk onu arıyorum üstelik sadece 30 tl verdim :)
  • Nasıl bir işlem yapıldı acaba ben 30tl vermeye razıyım kablomu çekildi acaba ne yapıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biggame -- 11 Temmuz 2016; 14:13:36 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.