Şimdi Ara

Vodafone Net Haberleşmenin Engellenmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
5.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bugün yaşadığım zorbalığı sizlerle paylaşmak istiyorum. Vodafone Net denilen (...)(içini gönlünüzce doldurabilirsiniz) firma ttnet ve superonline'a özenip yol kesmeye başlamış. İnternet erişimimi hiçbir iznim ve bilgim olmadan engelleyip girdiğim her url'yi kendi sayfasına yönlendiriyor. Güya doğayı korumak için e-fatura aboneliği dayatıyor. Açıkça "senden söğüşlediğim para bana yetmiyor, daha fazlasını istiyorum" demeye cesaret edemiyor. İşin daha da kötüsü, ekran görüntüsüne bakarsanız "Bir daha gösterme/İlgilenmiyorum" şeklinde herhangi bir seçenek yok. Yani "Daha sonra hatırlat" butonuna basıp kafalarına estikçe bu engelleme ve dayatmaya maruz kalmak zorundasınız. Örnek oluşturması açısından BTK şikayet metnini aşağıda paylaşıyorum:

    quote:


    Vodafone Net İletişim Hizmetleri A.Ş. hiçbir şekilde iznim ve bilgim olmadan internet erişimimi engellemiştir. Firma, girdiğim her url'yi kendi sayfası olanhttp://coa.vodafone.net.tr/GetEMail.aspx?userName=***&userUd=*** adresine yönlendirmekte ve e-fatura aboneliği dayatmaktadır. Firma ayrıca ekran görüntüsünden açıkça görüleceği üzere bu engelleme ve yönlendirmenin bir daha yapılmaması için hiçbir seçenek sunmamaktadır. Yapılan bu uygulama Türk Ceza Kanunu 124. maddesine göre haberleşmenin engellenmesi suçunu oluşturmaktadır. Tarafıma her koşulda basılı fatura gönderilmesini, hattıma yapılan bu engellemenin derhal kaldırılmasını ve internet erişimime hiçbir şekilde müdahalede bulunulmamasını talep eder, aksi takdirde adli yollarla hakkımı arayacağımı bildiririm.


    Vodafone Net Haberleşmenin Engellenmesi


    Son birkaç aydır Vodafone Net beni canımdan bezdirdi, artık aldıkları her nefesi BTK'ya şikayet ediyorum. Eylül ayında nakil yaptırdım. Çağrı merkezi ballandıra ballandıra anlatıyor 7-12 gün arasında tamamlanacak, ekipler sizi arıcak falan filan. Bir Allah'ın kulu arayıp bilgi vermediği gibi arap telekom elemanı beni insan yerine koymayıp daire içi tesisatım olduğu halde gıcıklığına ankastre bağlantımı yapmadan etiket bırakıp kaçmış. Hattımda sinyal yok diye arıza kaydı bırakıyorum ertesi gün iç tesisata suç atıp işin içinden sıyrılıyorlar. BTK'ya şikayet ediyorum, iç tesisat sizin sorumluluğunuz bizi ilgilendirmez diye başlarından atıyorlar. Olay şu anda hakem heyetinde, benden sonra bağlatan iki superonline abonesinin ankastre bağlantısı yapılmış ama benim kablo boynu bükük bana bakıyordu Kendi imkanlarımla bağlantıyı yaptım. Yarım yamalak bir şekilde nakil yaptırdık ama fatura adresi halen eski adres olarak yazıyor. (Aksi yönde hiçbir talebim olmamasına rağmen yaklaşık 1 yıldır basılı fatura göndermeye tenezzül etmiyorlar. Şikayet edince de biz gönderiyoruz, ptt'de yaşanan gecikme bizi bağlamaz diyor.) jetfatura deseniz evlere şenlik, koçnet'ten kalma 15 yıllık sistemin rengini logosunu değiştirip üzerine konmuşlar. Çalışan hiçbir bölüm yok hepsi bozuk ve düzeltmek firmanın aklının ucundan geçmiyor. Kendi beceriksizliklerini ben düzelteyim deyip fatura adresini güncellemeye çalışıyorum, hop "Adres değişikliğiniz yapılamamıştır, lütfen Vodafone Net müşteri hizmetlerini arayınız". Ben neden sizin kendi hatanız yüzünden saatlerce hatta bekleyip dakikalarımı tüketmek zorundayım? BTK'ya şikayet ettim telefonla arıyorlar, annem açmış telefonu işte bilgi vercez açıklama yapcaz falan beni istiyor. Prensip olarak çağrı merkezlerinin telefonlarını açmıyorum, delil olması açısından ne derdiniz varsa yazılı bildirin diyorum. BTK cevabına pişkin pişkin "aradık ulaşamadık, talebiniz devam ediyorsa çağrı merkezini arayabilirsiniz" diyor. Ulan benim faturada yazan adresle hiçbir bağım yok artık yeni adrese göndermen için bu kadar bürokrasiye ne gerek var !!! Telefonda sesli olarak güvenlik sorgusu gerektirecek bir durum değil, kendi hatanı düzelt diyorum sadece. Bu çağrı merkezi aşkı neden? Aynı şikayetimi tekrar oluşturdum. Şubatta taahhüdüm bitiyor, o zamana kadar bu beceriksiz ve art niyetli firmaya tahammül etmek zorundayım.

    Merak ediyorum, yukarıda bahsettiğim olaylar gelişmiş bir ülkede olsaydı bu firma orada barınabilir miydi? Bizde denetim mekanizması olmadığı için firmalar adli suç işlemeye bile cesaret edebiliyorlar. Son sözüm Allah kimseyi arap telekom ve rezil dsl altyapısına muhtaç etmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 24 Aralık 2016; 12:38:52 >







  • Valla ben de gicik oluyorum buna. Arastirma yaparken bir linke tikliyorum, hoop bu cikiyor, sonra tikladigin linki bul bulabilirsen.

    Bu coa.vodafone.net.tr adresine yonlendirme yapmaya da basladi simdi, hadi hayirlisi. (O reklam degil de bu sefer 3 satirlik bir ariza kodu cikiyor.)
  • Zuko kullanıcısına yanıt
    Bu dayatma nedeniyle iki defa btk'ya şikayet ettim "tanıtım bilgilendirmesi yapılmış uygulamada hata yok" diye cevap veriyor. Pişkinlikte son nokta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Bu dayatma nedeniyle iki defa btk'ya şikayet ettim "tanıtım bilgilendirmesi yapılmış uygulamada hata yok" diye cevap veriyor. Pişkinlikte son nokta.

    Danisikli dovus hocam bunlarinki, al birini vur otekine.
  • 3 satırlık hata kodu çıkıyor ve daha sonra hatırlat da diyemediğimiz için sürekli çıkmaya devam ediyor. İyi ki linki paylaşmışsın dostum, senin linke tıklayıp daha sonra hatırlat dedim çözüldü. Belirlemişler güvenilir siteler diye birkaç tane Google, Facebook, Twitter servisi gerisine bağlanamıyorsun. Sürekli çökmüş java kodu çıkıyor. Böyle saçmalık mı olur canım. İnsanların işini zora koşmayın, her ay bunu yaşamak zorunda değiliz.
  • Merhaba,

    Bu sıkıntıyla geçtiğimiz hafta itibariyle ben de karşılaştım. Öncelikle kotamızın dolduğuna dair mesajlar geldi, sonrasında ise daha önce yazan arkadaşların belirttiği gibi belli siteler (facebook, twitter...) haricinde giriş yapmaya çalıştığımda coa.vodafone.net.tr'ye yönlendirilip 2-3 satırlık hata mesajı almaktaydım (Oracle, TNS şeklinde açıklamalar yazan).
    İnternette yaptığım araştırmada vodafone forumlarında da çokça bu şikayeti iletenler olmuş fakat çözüm hep DM'den iletilmiş, ben de sorunun çözümünü paylaşmak istedim.

    Öncelikle sorunun AKN'yi aştıktan sonra ortaya çıktığını düşünüyorum. Benim açımdan AKN dolduktan sonra yaptığım indirmelerden sonra ortaya çıktı. İndirmenin önüne geçmek için böyle bir yöntem akıllarına gelmiş olabilir. Neyse çözüme gelelim.

    Vodafone net'in müşteri hizmelerini 08505420542'den arayıp teknik konuları seçip müşteri hizmelerine bağlandım. Müşteri hizmlerindeki görevliye durumu açıkladığımda birkaç prosedürü tamamlamamız gerektiğini söyledi. Bu prosedürlerin sorunun çözümüyle hiçbir ilgisi olmadığını açık. Yapmamı istedikleri, modemin ayarlarına girip Wireless ağ adı ve şifresini değiştirmemdi. Bunun konuyla hiçbir ilgisi olmadığı belli, eğer wireless şifresinin paylaşmışsanız diğer kullanıcıların bağlantılarının kopması ve download yapmamaları için bunu yapmamızı istedikleri açık. Bu değişikliği yaptığımı ve yine de coa.vodafone'a yönlendirildiğimi söylediğimi ve hemen kayıt açmalarını isteyip üstelediğimde kendi taraflarından reset atacaklarını benim de modemi kapatık 5sn sonra açmamı istediler. İşte bu kadar, artık her siteye girebiliyordum. Sistemde başka bir değişiklik yapmadılarsa çözüm bu kadar.

    ÖZET: Müşteri hizmetlerine bağlanın, hattınız için reset atmalarını isteyin ve modeminizi kapatıp açın. Sorunun çözülmesi lazım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.