Şimdi Ara

🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.252
Cevap
58
Favori
165.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu anda 16 mbit 75 gb akk telekomun paketini kullanıyorum hadsl+2 hattım hipernet 66 mbit destekliyormuş telekomu arayıp sordum.Engelli tarifesi kullanıyorum vodafone 64 mbit 240 gb akk si olan tarifeye geçmek istiyorum acaba kullananlar var mı yada geçen memnun mu bulunduğum bölgede vodafone alt altyapısı yok sadece telekomun saha dolabı mevcut 30m ileride bir de vdsl veya hipernet için modem tavsiyesi istiyorum şu anda bende airties 5343 modeli mevcut.
  • Yahu bu dengesiz telekom santral çalışanları bu akşam saatlerinde 76 Mbit tanımlı olan hızımı 51 Mbit'e düşürmüşler.

    Önceki hali:
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴

    Şuanki durum:
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴

    Resmen veremedikleri hızları paket fiyatlarını sabote ediyorlar!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eak101 -- 22 Şubat 2016; 20:30:04 >




  • Benim direk 50mbit olarak acmislar.Yükseltmeye calisiyorum ama umutsuz vaka heralde heleki yuksek verileni düşürüyorlarsa bizimkini hiç yükseltmezler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt
    İlk başta benimde başıma aynısı geldi. 33 snr değeri alan bi hattı yükseltmek zorundalar hocam. Ben Aralık ayında kaç kere telefonlarda dil dökerek 76'ya yükselttirmiştim hızımı şimdi yine en başa döndürdüler. Eğer yükseltmezlerse iptal ederim taahhüd cezası falanda umrumda olmaz. Bu olayların nedenleri tamamen telekomun santral çalışanlarının mallığı.
  • Sonuç alirsaniz paylaşın.Bende uğraşmaya devam ediyirum bakalim ne olacak..Bu hiz dusurme yukseltme olayinda turktelekomun rolü nedir ki?hattin hiz kontrolu vodafonede degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bizim apartmanda bildigim kadariyla benden başka adsl i olan bir kişi var o yüzden bilemiyorum malesef. telekom da ic hatta problem var. sana 6 geliyoryukari 4 cikiyor diyor ama bu kontrolü yaptiklarindan beri netim komple gittigi icin onlara da güvenemiyorum. 10 gündür internete giremiyorum (daha oncesinde görebildiğim halde) ve topu bana atiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone tam bir rezilliktir geçmeyin geçirmeyin arkadaşlar geçen hafta başvurumu yapmıştım pazar günü şifre attılar 16 mbit gül gibi superonline i bıraktım , 64mbit e kadar olan güzel internete geçtim , paketim 64mbit hızım 8mbit :) Müşteri hizmetlerinin dediği beyefendi size 64 mbit e kadar dedik diyor dalga geçiyorlar insanla :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    Vodafone tam bir rezilliktir geçmeyin geçirmeyin arkadaşlar geçen hafta başvurumu yapmıştım pazar günü şifre attılar 16 mbit gül gibi superonline i bıraktım , 64mbit e kadar olan güzel internete geçtim , paketim 64mbit hızım 8mbit :) Müşteri hizmetlerinin dediği beyefendi size 64 mbit e kadar dedik diyor dalga geçiyorlar insanla :)

    Nasil yani?Modeme tanimli hiz mi 8mbit?Yoksa hiz testinde mi o sonuçlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eak101

    Yahu bu telekom ne kadar adi bir kurumdur. 76 Mbit girili olan hızımı 51'e çekmişler.

    Bu mesaja eklenen görseller:

    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴


    gecmıs olsun arkadas..inşllah sorunun duzeltılır su an 51 mbps tanımlama yapılmıs hattına

    bır suru zarar ettık yuksek hız olsun dıye hep..bazılarımıza verıldı bazılarımıza verılmedı...

    bu sekıl hız dusurmesı yapılırsa musterı ler kacar...




  • Selam arkadaşlar,

    bir haftalık Vodafone maceram bugünkü iptalim ile son buldu.


    Takip edenler bilir. Bir haftadır 500 TL'ye yakın TTNet cezasını öze alıp Vodafone Net'e geçiş için başvurmuştum.
    Planım ayda 30 TL ödediğim ev telefonumu da iptal edip aylık 50 TL kara geçerek taahhüdüm olan 10 aylık ceza için ödeyeceğim 500 TL'yi çıkıracaktım.
    Ayrıca vodafone'dan gelecek 120 TL ile avantajlı bile olacaktım.

    Vodafone bayisine özellikle, bakın benim ev telefonum da var. Ama ben ev telefonunu iptal ettireceğim, sorun olmaz di mi dedim.
    Onlar da "sizin ev telefonunuzun bizimle hiç ilgisi yok. Size yalın internet veriyoruz zaten.
    Geçiş tamamlanınca gidip ev telefonunuzu iptal edebilirsiniz" demişlerdi.

    Bu şekilde abonelik başvurumu yaptım. Bir haftadır bekliyorum. Birkaç kere durumu sorduğumda ttnetten devir için işlemleri beklediklerini söylemişlerdi.

    Bugün beni Vodafone Net merkezden aradılar.

    Önce herkese söyledikleri gibi evraklarınızda eksik imza var dediler. Benim bayiden başvuru yaptığımı bile bilmiyor arayan. Gelen evraklarda eksik imza olduğu için başvurunuz durdurulmuş dedi.
    Ben de bana evrak gelmedi ben evraklara gittim. Nakil başvurusu dahil herşeyi imzaladım. Vodafone gibi bir firmaya böyle bahaneler bulması yakışmıyor. Forumlardan takip ediyorum. İşi beceremeyince hep böyle yapıyorsunuz dedim.
    Sonra tekrar bakayım deyip "siz internetinizi ev telefonu ile birlikte kullanıyormuşsunuz. Geçiş için başvuru yaparken telefon isteğinizi belirtmemişsiniz. Diğer operatörden telefon olmadan geçiş yapamıyorsunuz" dedi.
    O zaman iptal edin dedim. Başvurumu aldı.
    Sonra başvurduğum bayiyi aradım. Durumu anlattım. Önce olmaz öyle şey. Ben bölge ile görüşüp arayayım sizi dedi.
    10 dakika sonra aradığında "evet öyleymiş, ev telefonu ile geçiş yapmanız gerekiyormuş" dedi.

    Ben ev telefonumu iptal etmeyeceksem ödeyeceğim taahhüt iptali bana kazık olarak girmiş olacak. Bu nedenle iptalimi yineledim ve kapattım.
    Bu arada bu olanların TTNET tahhüdüme bir etkisi yok. Şimdi onlar da başvuru yapmışsınız diye iptal etmesinler. Beni arada bırakmasınlar dedim.
    Henüz firmaya bildirilmediği için öyle bir durum olmaz dediler ve bitti.

    Bayinin yanlış bilmesini, benim ısrarla sorduğum soru karşısında o anda bölgeyi arayıp sormamasını anlamıyorum.
    Başvurumun üzerinden 2-3 gün değil de 1 hafta sonra bunun farkına varmalarını anlamıyorum.

    Gerçekten de vodafone daha bu işlere girecek kıvamda değilmiş ne yazık ki. Daha 40 fırın ekmek yemesi gerekiyor.
    Nasıl olsa cep bayilerim var, onlarla yaparım bu işi diyerek te olmuyormuş.

    Neyse, şimdilik bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eak101

    Yahu bu dengesiz telekom santral çalışanları bu akşam saatlerinde 76 Mbit tanımlı olan hızımı 51 Mbit'e düşürmüşler.

    Önceki hali:



    Şuanki durum:



    Resmen veremedikleri hızları paket fiyatlarını sabote ediyorlar!!
    quote:

    Orijinalden alynty: eak101

    Yahu bu dengesiz telekom santral çaly?anlary bu ak?am saatlerinde 76 Mbit tanymly olan hyzymy 51 Mbit'e dü?ürmü?ler.

    Önceki hali:
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴

    ?uanki durum:
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴

    Resmen veremedikleri hyzlary paket fiyatlaryny sabote ediyorlar!!




    Modem hat değerleri sürekli olarak değişiyor mu ?
    Benim arıza kaydım hala çözülemedi 1.5 aydır arıza kaydınız vodafone net'in üst ekiplerinde onlar ilgileniyor diyor mh,sorun tamamen türk telekom kaynaklı saha dolabındaki portla alakalı ama gelde anlat adamlara sürekli olarak bana vodafone net ekipleri saha'ya gelip sorununuzu çözecek diyorlar,alt yapıya ne zamandan beri iss ler karışır olmuş bilgisiz insanları koymuşlar oraya konuşuyor ama boş
    Türk telekom desen sürekli arıza kaydına abonenin iç tesisatıyla ilgili sorun diyor,önceden ttnet abonesi olduğum zaman bir arıza olduğu zaman max 3 gün sonra eve ekip gelirdi eğer sorun içerdeyse bile yaparlardı,vodafone'a geçtik eve bile gelmiyorlar arıza için bakalım böyle giderse iptal edeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 22 Şubat 2016; 20:53:25 >




  • eak101 kullanıcısına yanıt
    Arayıp hızı düzelttirin hatta sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    Vodafone tam bir rezilliktir geçmeyin geçirmeyin arkadaşlar geçen hafta başvurumu yapmıştım pazar günü şifre attılar 16 mbit gül gibi superonline i bıraktım , 64mbit e kadar olan güzel internete geçtim , paketim 64mbit hızım 8mbit :) Müşteri hizmetlerinin dediği beyefendi size 64 mbit e kadar dedik diyor dalga geçiyorlar insanla :)

    Nasil yani?Modeme tanimli hiz mi 8mbit?Yoksa hiz testinde mi o sonuçlar?

    Modeme tanımlı hizim 16 mbit

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr123456
    Modem hat değerleri sürekli olarak değişiyor mu ?
    Benim arıza kaydım hala çözülemedi 1.5 aydır arıza kaydınız vodafone net'in üst ekiplerinde onlar ilgileniyor diyor mh,sorun tamamen türk telekom kaynaklı saha dolabındaki portla alakalı ama gelde anlat adamlara sürekli olarak bana vodafone net ekipleri saha'ya gelip sorununuzu çözecek diyorlar,alt yapıya ne zamandan beri iss ler karışır olmuş bilgisiz insanları koymuşlar oraya konuşuyor ama boş
    Türk telekom desen sürekli arıza kaydına abonenin iç tesisatıyla ilgili sorun diyor,önceden ttnet abonesi olduğum zaman bir arıza olduğu zaman max 3 gün sonra eve ekip gelirdi eğer sorun içerdeyse bile yaparlardı,vodafone'a geçtik eve bile gelmiyorlar arıza için bakalım böyle giderse iptal edeceğiz.

    Hocam hat değerlerim genel itibariyle çok değişmiyor 19-20 snr marjin. Ancak bugün komşum bendeki hız testini 71 mbit görünce Vodafone Net'in 64 Mbit'lik tarifesindeki hızı alabilirmiyim diye Türk Telekom müdürlüğüne gitmiş. Kendisi Ttnet 16 Mbit Adsl kullanıyor normalde. Orda Vdsl kartı yok santralinizde alamazsınız denmiş. Oda tartışmış oradaki elemanlarla madem altyapı yok fiber değil ki bu bakır kablo ile komşum nasıl alıyo o hızları diye çıkışmış. Ev telefon no'mu paylaşmış ordaki teknik birime bakan personelle hepsi dumur olmuş imkansız o bölgedeki altyapı bilgisi bizim onayımızda falan diye kem küm etmişler.Oda Vodafone Net'e başvurdu hemen 15 gün içinde geçişinizi yaparız demişler. Ama olan bana oldu cezalandırır gibi telekomun santral çalışanları 76 Mbit olan hattı 50 Mbit'e çektiler. @tr123456

    Komşumdaki hat değerleri:
    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴



    Hocam, Vodafone Net'e telefonla arayıp şikayet kaydı bıraktım. Resmi forumlarındada şikayet konum var. Eğer yarın dönüş olmazsa Türk Telekom'un ilçe satral telefonunu bulmayı denicem çünkü bu olanlar rastlantısal değil birden bire yukarıda anlattığım hadiselerden sonra oldu.@VDSL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eak101 -- 22 Şubat 2016; 21:42:03 >




  • Bugün KacaKTV'nin araclığıyla 32 Mbps 60GB AKN fiber pakete başvurduk. Sağolsun çok ilgilendi, gün içinde sözleşmeyi getirdi kurye, imza atıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan

    Bugün KacaKTV'nin araclığıyla 32 Mbps 60GB AKN fiber pakete başvurduk. Sağolsun çok ilgilendi, gün içinde sözleşmeyi getirdi kurye, imza atıldı.

    Hayırlı olsun hocam tekrardan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • myo_1433 M kullanıcısına yanıt
    Zyxel Vmg3312-b10b satabilirim hocam sana. Araştır bi@myo_1433



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hemato -- 22 Şubat 2016; 22:06:31 >
  • 4007 kullanıcısına yanıt
    senin değerlerin benimkinden daha iyi 100mbit rahatlıkla alman gerekir
  • edo E kullanıcısına yanıt
    adsl olarak 5mbit anca görüyorsun, o hat zayyflamasyna göre santral 3kilometre uzagynda, snr'de dü?ük o hyzy alman imkansyz demek istemiyorum ama çok zor in?allah alyrsyn
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.