Şimdi Ara

Vodafone NAAAAPIYOR babacım, bilen biri yardımcı olsun lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saat 12:00 gibi vodafondan 0850 542 2542 numaralı telefonundan arandım internet eşiği var ve siz bu eşiği aşmışsınız buna istinaden internetinizi kapatabiliriz dediler ve bir sonra ki ay böyle bişey yapma diye tehdit ettiler. Konuştuğumuz konuda neye dayanarak iptal ediyorsunuz dedim btk dan böyle bir bildirge geldi dedi bende ardından sözleşmem de yer alıyormu dedim 4.12. maddesinde yer alıyor dedi (aşağıda verdim maddeyi). Madde konu ile alakalı değil ve hiçbir açıklayıcılığı yok konuyla ilgili, bu maddeden bişey çıkacağını düşünmüyorum zaten dediğim gibi konuyla alakasız.

    Ardından bende 0850 542 0542 numaralı çağrı merkezini aradım burada ki beyefendi de gayet ılımlı yaklaştı ve su serpmeye çalıştı çok inanamıyorum beyefendiye, çünkü birinin diğerinden haberi yok bu firmada ben kullanmaya devam edicem bu şekilde interneti. Tek kafama takılan sorun kapattılar diyelim yasal yoldan hakkımı nasıl arayacağım, nereye başvuracağım?

    Madde:

    bkz:
    4.12. ABONE, bu Sözleşme’den doğan hak ve
    sorumluluklarını, her ne surette olursa olsun,
    VODAFONE NET’in muvafakati olmaksızın ve devir
    anında devir konusu hatta ait tüm doğmuş ve/veya
    doğacak borçların, bilcümle vergi vb. mali
    yükümlülüklerin devreden abone ve devralan
    tarafından müştereken ve müteselsilsen ödeneceği
    kabul edilmedikçe ve devrolan abone VODAFONE NET
    ile yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamadıkça hattı ve
    Sözleşme’deki hak ve yükümlülüklerini devredemez.



  • Bazi sozlesmelerde 4.12 bazi sozlesmelerde 4.14 madde o dayandiklari konu...maddenin icerigi

    Abonelerin menfaatinin korunması amacı ile;
    hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde
    olduğunu tespiti veya hukuka aykırı ya da suç niteliği
    taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin
    bulunması hallerinde VODAFONE NET, ABONE’ye bilgi
    vererek Hizmetlerin sunumunu kısıtlayabilir veya
    durdurabilir. Bununla birlikte hizmetlerin mutat kullanım
    düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti halinde,
    VODAFONE NET’in ABONE’den Ara Ödeme, Avans veya
    Depozit talep etme hakkı saklıdır. Depozit tutarı, Avans
    ya da Ara Ödeme gibi değerlendirilmez ve Ara Ödeme’ye
    mahsup edilmez.
  • ediza kullanıcısına yanıt
    Bu madde ile yine bir şey yapamıyor olmalılar. Başta mutat kullanımı kime göre belirliyor, ben 760gb harcamışım kimisi 1tb, 1.5 tb harcama yapmış kimisi 200 gb yapmış, bu değişir sonuçta aboneden aboneye. Olay limitsiz dedikleri internet 400gb eşik dedikleri şeyi koymaları. Eşik koyacağına kes yada yavaşlat interneti, akn gitti derken ay geçmedi ağlar olduk
  • Seni mafya gibi tehdit etmeleri kurumsal bir firmaya hiç yakışmıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.