Şimdi Ara

VODAFONE interneti BERBAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonumda vodafone kullanıyorum . interneti çok berbat derecede yavaş . tüm telefon ayarlarım tam . tarayıcıdanda olamaz çünkü nokia nın kendi tarayacısını kullanıyorum . 3g olmasına ragmen cok yavas :(((



    _____________________________
  • lokasyonla ilgili olabilir bende kullanıyordum en hızlısıydı 3 operatörüde kullandım
    _____________________________
    By my will, this shall be finished :)
    8 mbit'ekadar SINRISIZ* net 39,90 lira(Bolgeseldir) Goonet Internet Tarifeleri
  • Benim Kullanımıma ve Konumuma göre Turkcelk ve Avea hem konuşma olsun, hem internet olsun Vodafone'dan daha iyi, Vodafone'da sürekli konuşmalar kesiliyordu, internetide çok yavaşdı. Dediğim gibi konumla alakalı olabilir, her yerde aynı olmayabilir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kef14 -- 20 Ocak 2014; 23:36:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.