Şimdi Ara

Vodafone - Hile ile tüketicileri soyuyor, DİKKAT!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
4.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    27.03.2017 ile 03.04.2017 tarihleri arasında Almanya'ya iş gezisine gittim. Almanya'ya iner inmez Vodafone'dan mesaj geldi ve günlüğü 14,99 TL 'ye internet paketi satın alabilirsiniz diye teklif geldi. Ben kabul etmedim ve telefonumdan hiç internete girmedim. Bunun yanında daha önce Atatürk Havalimanında nolur nolmaz diye telefonumun veri trafiğini de kapattım. Bu arada belirtmek isterim ki, yurtdışında veri trafiğini açsanız dahi internete girmeniz mümkün değil! Aksini ispat edemez Vodafone, çünkü başka bir iş arkadaşımın telefonundan denedik, paketi satın almadığınızda bildiğiniz hat yok uyarısı var. Isteseniz de interneti kullanmak mümkün değil. Türkiye'ye döndüğümde ise 288 TL'lik fatura karşısında şaşkına döndüm. Hemen Vodafone'a itiraz ettim, kendilerine istesem bile interneti kullanamadığım halde nasıl bu kadar internet bedeli talep edebilirler diye, bilgi veremiyoruz, interneti kullanmış görünüyorsunuz diye cevap aldım. Müşteri hizmetlerine şikayet ettikten sonra tarafıma ulaştılar, ama bilgi veremediler. Bana hangi siteye girdiğimi, ne amaçla kullandığımı belgeleyin, faturayı ödeyeceğim dedim, belgeleyemediler. Istesem dahi interneti kullanmam mümkün olmadığı halde nasıl kullanmışım diye sorduğumda da cevap veremediler. Bugün ayrıntılı fatura gönderdiler ve gece saat 04.00'de 0,01 KB kullanmışım.... Gerçekten cevapları şaka gibi, yani bir adet whattsapp mesajı bile değil. Vodafone tüm şikayetlerime karşı ilgisiz kalmakta, durumu tüketici hakları derneğine, şikayetvar sitesine vs.vs. yazdım, ama hiçbiryerden tepki yok. Google'da araştırınca ise benim gibi BİNLERCE mağdurun olduğunu fark ettim. Neden kimse müdahele etmiyor bu memlekette? Vodafone kafasına göre bikaç yüz lira haksız ücret talep ediyor, ama hiçbir yetkili merci duruma müdahele etmiyor. Size tavsiyem Vodafone'dan uzak durun.







  • Vatandaşı o veya bu şekilde mağdur eden firmaların ALLAH cezasını versin,BTK'nın da bu işte çok katkısı var,onlar için de aynı şeyleri diliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun, bunlar çakal olmuş, millete ne tutturursa giydirmeye çalışıyorlar. yerli türk milletini düşünen ve o şekilde davranan yerli sermayeli gsm şirketi lazım, yabancılardan ne zaman hayır geldide şimdi gelsin. hatlarını iptal ettirin ve çevrenizdekilerede ettirin. görsünler anyayı konyayı sahtelarlar. ben hattımı iptal ettiriyorum... meydanı boş buldular.. vatandaşı düşünenmi var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mirza22

    öncelikle geçmiş olsun, bunlar çakal olmuş, millete ne tutturursa giydirmeye çalışıyorlar. yerli türk milletini düşünen ve o şekilde davranan yerli sermayeli gsm şirketi lazım, yabancılardan ne zaman hayır geldide şimdi gelsin. hatlarını iptal ettirin ve çevrenizdekilerede ettirin. görsünler anyayı konyayı sahtelarlar. ben hattımı iptal ettiriyorum... meydanı boş buldular.. vatandaşı düşünenmi var...

    Sorunsuz bir operatör yok, iptal etmek çözüm değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ulkede faturali kullananlar kusura bakmasin da benim gozumde sacma bir prestij ugruna "benim hattim faturali hebele hobele" diyen gereksizlerdir. Bu yuzden de sozlesme imzalarsaniz bunlarla ugrasirsiniz. Kafaniz bassin az. Bu ulkede vodafone degil! Hicbi firmayla sozlesme yapilmaz kalin kafaniz alsin sunu artik yoksa daha cok uzulursunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boorock -- 19 Nisan 2017; 12:26:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KB lık veri için 200 tl nasıl isterler ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturalı hattım diye hava atmayı biliyorsunuz o zaman haksız da olsalar haklı da olsalar sözleşme gereği o ücreti ödemeniz gerekiyor.



    Ayrıca yurtdışı dolaşımı kapatmadan yurtdışına çıkmanız da bir hata. Madem internet kullanmayacaksın o zaman yurtdışı kullanımını kısıtlamanız gerekiyor. Eğer bunları bilmiyorsanız faturalı kullanmayacaktınız. (Faturasızın neyi eksik?)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FATURASIZIN NEYİ EKSİK?

    -Ücretlendirme periyodu sakat. Faturasızda 10 saniye de konuşsan 1 dakika düşer, 5 saniye de konuşsan 1 dakika düşer. Aynı şey internet kullanımı için de geçerli. Paketiniz çok daha kısa sürede biter.

    -Eskiden faturasız kullanmak avantajlı idi ama artık eski cazibesi yok. Doğru düzgün kampanya yok. Bütün kampanyalar faturalı tarifeler için.

    -Senelerdir faturalı hat kullanırım. Bir defa dahi mağdur olmadım. Bilinçli olduğun müddetçe mağdur olmazsın.

    -Bilmeden konuşuyorsunuz. Yurtdışında anlaşmalı ülkelere gittiğiniz zaman yurt içindeki tarifenizi orada aynı şekilde kullanabiliyorsunuz. Günlük 14,99 TL ücret kesiliyor. Konuşmasanız da, mesajlaşmasınız da, internete girmeseniz de! Bu şekilde mağdur olan çok insan var.
  • kırmızı çekiç kullanıcısına yanıt
    Faturalıda olan faturasızda da var. Dakika düşümü ü sorun edersen bin dk neyine yetmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 KB da harcasan, 5 KB da harcasan paketinden 100 KB düşer.

    Faturalıda olan faturasızda da var. Doğru. Aynı parayı vericem, ama faturasızda paket daha kısa sürede bitecek.
  • kırmızı çekiç kullanıcısına yanıt
    Nerden çıkarıyorsunuz böyle şeyleri? Tartışmaya bile gerek duymadığımız konuları söylüyorsunuz. Faturasız kullananlar zaten paketle kullanıyor. Dk, kb hesabı yapan bimcell kullanır zaten. Neyse iyi günler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yenisin galiba. Hoşçakal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telefonunu seven bilge

    Faturalı hattım diye hava atmayı biliyorsunuz o zaman haksız da olsalar haklı da olsalar sözleşme gereği o ücreti ödemeniz gerekiyor.



    Ayrıca yurtdışı dolaşımı kapatmadan yurtdışına çıkmanız da bir hata. Madem internet kullanmayacaksın o zaman yurtdışı kullanımını kısıtlamanız gerekiyor. Eğer bunları bilmiyorsanız faturalı kullanmayacaktınız. (Faturasızın neyi eksik?)

    Red Large 'ta zaten yurtdışı dolaşımı açık. Bilmeden yazıyorsunuz.
  • Vodafon da yurtdışı kullanımı sorunlu. İster faturalı ister faturasız farketmiyor.

    Benim hattım faturasız ama yaklaşık aynı sorunu bende yaşadım. Günlük Pasaport Paketi yapmış olmama ve paket yenilenmesine rağmen paket haklarını kullanmaktan dolayı ek lira düşümleri yaptı. Paket ücreti kesildi ama hiç paket yokmuş gibi de ayrıca lira düşümleri yaptı. Online işlemlerden yapılan yanlışlık ayan beyan görünüyorken Vodafon da muhatab bulamadım. Online işlemlerden şikayetlerime dalga geçer gibi cevaplar verildi. BTK ya yaptığım şikayete istinaden toplam 69 TL fazla düşümden sadece konuşma için yapılan fazla düşüm tutarını 39 TL yi iade ettiler. Geri kalan 30 TL nin de internet kullanımı için olduğunu belirten şikayet tekrarına bir yanlışlık yoktur diye cevap verdiler. Yani usulsüz 69 TL düşümünden sadece konuşma karşılığı olan yanlış düşümü aide etti ama aynı şekilde internet kullanımı içim usulsüz düşen 30 TL de yanlışlık yok dendi. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan da 30 TL için hiç uğraşmasam mı diyorum.

    Uzun lafın kısası bilmemneyimizi .iken kadı, kimi kime şikayet edeceksiniz. Al birini vur ötekine. Allah memleketimizdeki tüketicilerin yardımcısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ege..

    Vodafon da yurtdışı kullanımı sorunlu. İster faturalı ister faturasız farketmiyor.

    Benim hattım faturasız ama yaklaşık aynı sorunu bende yaşadım. Günlük Pasaport Paketi yapmış olmama ve paket yenilenmesine rağmen paket haklarını kullanmaktan dolayı ek lira düşümleri yaptı. Paket ücreti kesildi ama hiç paket yokmuş gibi de ayrıca lira düşümleri yaptı. Online işlemlerden yapılan yanlışlık ayan beyan görünüyorken Vodafon da muhatab bulamadım. Online işlemlerden şikayetlerime dalga geçer gibi cevaplar verildi. BTK ya yaptığım şikayete istinaden toplam 69 TL fazla düşümden sadece konuşma için yapılan fazla düşüm tutarını 39 TL yi iade ettiler. Geri kalan 30 TL nin de internet kullanımı için olduğunu belirten şikayet tekrarına bir yanlışlık yoktur diye cevap verdiler. Yani usulsüz 69 TL düşümünden sadece konuşma karşılığı olan yanlış düşümü aide etti ama aynı şekilde internet kullanımı içim usulsüz düşen 30 TL de yanlışlık yok dendi. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan da 30 TL için hiç uğraşmasam mı diyorum.

    Uzun lafın kısası bilmemneyimizi .iken kadı, kimi kime şikayet edeceksiniz. Al birini vur ötekine. Allah memleketimizdeki tüketicilerin yardımcısı olsun.

    Şikayet edeceğin tek merci tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleri. Yerinizde olsam bir dilekçe verirdim ama uğraşmak istemezseniz de haklısınız o parayı haram edin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adam sorununu yazmış faturasız hat kullandığı için kendisini zeki sananlar basmış konuyu. Herkesin ihtiyacı farklı geliri farklı nasıl bi komplekstir bu.
    Vodafone 'da benim gördüğüm 2 aydır ciddi sistem sıkıntısı var, arkadaşıma kesilen yanlış fatura defalarca mh aramasına btk ya yazmasına rağmen 2 aydır düzeltilmedi. Bende geçen ay Turkcell e geçtim fakat Vodafone hala mesaj gönderiyor kampanyadan faydalanın, faturanızın ödeme tarihi geçti kapatılabilir diye spotify ve DigiturkPlay üyeliğimde hala aktif. Bu aralar mh yi aradığınızda bile bilgi ekranına ulaşamıyor sonra arayın diyebiliyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 69 liralık faturaya her ay 72,64237643 lira kesiliyor. Detaylara baktıgım zaman da vergi pok püsür diyor. Bu 3 küsür lirayı da mı akp'ye ödüyoruz la biz anlamadım bu işi. Ben de buna tav oluyorum aylardır.

    Ayrıca telefona my data manager uygulaması indirdim. Vodafone çifter çifter attırıyor neredeyse internet paketini. Ben de diyorum 12 gb internet 20 günde nasıl biter.
  • Benzer KKTC seyahatimde hem yurtdışı faturalaması yaptılar hem günlük 13tl'den pasaport faturalaması, bunu vodafone'un bilgisiz sözde "red" müşteri hizmetlerine anlatıp faturamı iptal ettirmem günlerimi aldı.(faturayı iptal edemediler sonraki faturalardan düştüler.) Şebeke problemleri, iş bilmez müşteri hizmetleri, sesli yanıt sistemi hataları, hatalı faturalamardan kelimenin tam anlamıyla bezdim ve numaramı taşıdım sonrasında 1.300tl bir fatura geldi, bunu vodafone.com.tr'den ödememe rağmen bir kaç gün sonra ödeme yapmadığım, ödemenin sistemlerinde gözükmediğini ilettiler, yine günlerce bu hatayı düzelttirmek ile uğraştım, açıkçası geçen hafta eşim apartman arasında elinde çocuk ile kapıda kaldı, maalesef vodafone çekmediği için dakikalarca beni beklemişti, bu bardağı taşıran son damla oldu, an itibariyle 2 kişisel, 1 adet eşime ait numaramı taşıdım, 1 data hattımın aboneliğini sonlandırdım, etrafımdaki herkese vodafone'un rezilliklerini anlatıyorum, bugün yarın karı-koca bir arkadaşım başka operatöre geçecekler, annem ve babamda toplam 3 hat var onlarında kontratı biter bitmez diğer operatörlere taşıyacağım.

    Bulunduğunuz bölgenizde eğer vodafone daha hizmet veriyorsa veya her ne nedenle olursa olsun vodafone kullanmanız gerekiyorsa, öncelikle hatalı faturalamalara dikkat ediniz, özellikle yurt dışı kullanımı yapıyorsanız, sistematik olarak vodafone'un gerçekleştirdiği faturalama hataları ile karşılaşmanız muhtemeldir, aman dikkat.




  • beter olsunlar sahipleri patronları çalışanları
  • Vodafone arama sonrası bir şey çıkıyor ekranda karşı tarafa kartvizit gönder diye zırt pırt tamam a basıyorum ayda 5 defa Garanti sms paketindende kesmiyor arkadaş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.