Şimdi Ara

Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  vodafone


    https://eksisozluk.com/vodafone-gamer-paketi--6625094


    https://eksisozluk.com/entry/120150127



    Bilgim olmadan hattıma gamer video paketi tanımlama yapılmış , sms ile öğrendim. Yanımda uygulamasından iptal ettim, sonra yeniden tanımlandı, temsilciyi aradım o da tanımlan paketi iptal etti, sonra yeniden tanımlandı. Faturam 200tl yi geçti. Her gün paket tanımlanıyor. Aynı paket defalarca satın alınmış hemde gece 3 ve sabah 5 saatleriı dahil.

    Temsilciyi her defasında aradım konu ile ilgili endişeniz olmasın sistem hatası aynı şikayet bu sıralar sürekli yapılıyor iade yapılacaktır dediler.


    Bugun arayan temsilci yanımda uygulamasından talep yapmışsınız bişey yapamayız dedi.

    İşin içinden çıkamıyorum. Paket iptali yapmayın dedim en son. Siz iptal ettikçe yenisi tanımlanıyor 8 tane civarı gamer paketi tanımlanmış.

    evde başka vodafone hat da var aynı saatte o hatta da aynı paketler tanımlanmış. Sistem hatası Diyordum ama, bu forumdan da birinin de başına gelmiş, işin içinde başka birşey var.

    Durumu belirtmemize rağmen birşey yapmıyorlar. Halen siz kendiniz yanımda uygulamasına girerek tanımladınız diyorlar.

    Hangi insan hattında sınırsız gamer paketi tanımlıyken 4 tane daha sınırsız ve 4 tane daha 50mb aynı paketi tanımlar. Tanım saatlerine bakarmısınoz, gecenin bir yarısı ve sabaha karşı 5:30 da hem de aynı paketı.

    aynı saatte diğer hatta da tanımlama yapılmış. Saatleri ayarlamışız Gece kalkıp aynı saat ve dakikada 2 ayrı hatta aynı anda paket almışız.


    Fatura çıksın işlem geçmişleri işe beraber 2 hattı da hakem heyetine vericem. 2 hattın fatura tutarı 350tl civarında şu anda ve halen yeni paket tanımlanma olasılığı var.


    Diğer hattın Taahhütü birmek üzere onu 3 gün önce uzattık ama iade olmayacak ve bu devam edecek diye başka operatöre aktaracaz.

    Btk ya şikayet yazdım sonuç gelmedi. Yaptığımız Tüm şikayetlerimizi Vodafone den kapatmışlar.


    diğer konu da arkadaş bu olayın bayi tarafından yapılma olasılığından bahsetmiş.Bayinin hattımıza tanım yapma yetkisi mi var? bunu vodafone göremiyor mu? Dava da açarım böyle bir durum var ise.


    AYNI OLAY BAŞINA GELEN VAR İSE ÖRNEK OLMASI AÇISINDAN KONUYA YAZABİLİR Mİ.



    ŞİKAYETVAR SİTESİNDE BİRSÜRÜ ŞİKAYET MEVCUT:


    https://www.sikayetvar.com/gamer/paketi


    ......................

    burda da aşım sonucu tekrarlama var ancak aşım yok:


    ............


    twitterda da şikayetler mevcut




    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 16 Mart 2021; 16:51:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vodafone yine evlere şenlik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • su forumda vodafone sikyetlerini olaylarini okudukca urkuyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğruca başka operatör e geçin. Tüketici hakem heyeti çözümsüz kalıyor operatörün kayıtları esas alınıp itiraz hakkı bile verilmiyor. TT de benzen sorundan THH ye gitmiştim.


    Tüketici mahkemesinden başvurmak etkili olabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    Doğruca başka operatör e geçin. Tüketici hakem heyeti çözümsüz kalıyor operatörün kayıtları esas alınıp itiraz hakkı bile verilmiyor. TT de benzen sorundan THH ye gitmiştim.


    Tüketici mahkemesinden başvurmak etkili olabilir.

    BU KONU İLE İLGİLİ ŞİKAYETVAR SİTESİNDE DE AÇILAN BAŞKA ŞİKAYET MEVCUT. ZAMANLAMA DA AYNI GÖRÜNÜYOR.


    hattımızın birinin taahhütü dolduğundan geçişi hemen yapacaz. diğer hattın taahhüte 4 ay var ve 200 tl civarında cayma bedeli çıkıyor. Pkaet iptali yapmadığımızdan bu gun yeni tanımlama işlemi olması. yanımda uygulamasından bakınca helen aylık tekrarlı paket olarak görünüyor.




    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)
  • DİĞER ŞİKAYERLER, ARAŞTIRMAYA DEVAM EDERSEM DAHASI DA ÇIKACAĞINDAN EMİNİM.



    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)
    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)
  • twittera da baktım orada da çok şikayet var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sms ile KAPAT yazıp 7232 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 5203 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 1000 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 4000 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 4004 e gönderiniz.

    Sms ile VAZGEC yazıp 4004 e gönderiniz.

    Sms ile VAZGEC yazıp 4000 e gönderiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/cep-telefon-ekranina-gelen-popuplari-reklamlari-kapatmak-icin-vodafone-ile-ilgili--135034311


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeKNoYDN

    Sms ile KAPAT yazıp 7232 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 5203 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 1000 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 4000 e gönderiniz.

    Sms ile IPTAL yazıp 4004 e gönderiniz.

    Sms ile VAZGEC yazıp 4004 e gönderiniz.

    Sms ile VAZGEC yazıp 4000 e gönderiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/cep-telefon-ekranina-gelen-popuplari-reklamlari-kapatmak-icin-vodafone-ile-ilgili--135034311

    bu işlemi müşteri temsilcisi yönlendirmesi ile yaptık zaten. ayrıca popup ile tanımlanan birşey değil. Paket gece de tanımlandı. İptal edince tanımlanıyor. Bu işlem ile ilgili 10.02.2021 saat 17:31 de arandım ve teknik ekibin incelediğini ve işlemleri benim yaptığımı bildirdiler. ses kaydı aldım ve bunu belirterek tüm açıklamalarımı yaptım.


    Bu arada cimere, şikayetvar sitesine ve twitterdaki vodadonedestek bölümüne de bildirdim. Buraya da yazmaya devam ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 10 Şubat 2021; 17:50:23 >
  • benimde başıma geldi siz yaptınız diyorlar hattı taşımaktan başka çare kalmıyor varmı çözüm yolu güncel bilgi olarak

  • Kısa vadeli çözümü sen bulmuşsun dostum; hattı taşımak.

    Konu sahibi arkadaş, ben, sen ve daha nice (sesini duyuramayan) kurbanlar oldukça Vodafone kalkınacak, gelişecek ve bizlere daha (ne keyif verici) hizmetler sunmaya devam edecek.

    Neyse, kinayeler bir yana, hattınızı tez taşıyın derim. Akabinde kesilecek son faturayı bekleyin. Sonrasında faturada kendi açınızdan mutlu sonu görmez iseniz (gücünüz, imkanınız, vaktiniz var ise) sırasıyla itiraz, hakem heyeti, mahkeme yollarına başvurabilirsiniz.

    Ama sonuç ne olur... Bekleyip görmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamin

    Kısa vadeli çözümü sen bulmuşsun dostum; hattı taşımak.

    Konu sahibi arkadaş, ben, sen ve daha nice (sesini duyuramayan) kurbanlar oldukça Vodafone kalkınacak, gelişecek ve bizlere daha (ne keyif verici) hizmetler sunmaya devam edecek.

    Neyse, kinayeler bir yana, hattınızı tez taşıyın derim. Akabinde kesilecek son faturayı bekleyin. Sonrasında faturada kendi açınızdan mutlu sonu görmez iseniz (gücünüz, imkanınız, vaktiniz var ise) sırasıyla itiraz, hakem heyeti, mahkeme yollarına başvurabilirsiniz.

    Ama sonuç ne olur... Bekleyip görmek lazım.

    2 gün önce yeniden paket tanımlaması yapıldı ve yine temsilciyi aradım bu sefer gece 12:30 da tanımlama oldu, sabah 7 gibi mesajı geldi. Temsilci yine şifre değişin vs vs 4 kez şifre değiştim ve telefonda yanımda uygulaması yok dedim :) iade yapılacağını faturanın çıkmasını bekleyin dedi. Diğer taşıdığımız hatta turkcell kart takılı iken gamer paketi mesajı gelmişti onu belirttim şaşırdı tabi biraz bekletti aktif görünüyordu yeniledim pasif yaptı sistem, şu an vodafone da görünmüyorsunuz dedi.

    taşınan hattın iadesini istedik. Faturanız 50 küsür tl dedi. İade olmuş zannettim. Aksi durumda ayın 15imde fatura çıksın arayın dediler. 17 sinde bi baktım fatura 103 tl :) iade yok.

    —faturamız ayın 15 inde çıktı 18 inde aradık. Temsilci farklı olduğundan kendi hattımdan bahsettim ayın fatura çıksın sonra iadeyi alırız diyince, peki dedim madem öyle faturası çıkan diğer hattımızın iadesini alalım dedim :) ne dese iyi iade içim talebinizi iletiyorum efendim. Ee dedim hani iade kesin olur vs anlattı durdu. Bekliyoruz bakalım ne cevap gelecek


    cimer ve bilgisayardan yaptığım yanımda uygulaması şikayet cevaplarında paketi sizin tanımlamadığınız amlaşılmıştır ancak şifre ile giriş yapılan uygulamadan tanımlanmıştır, paketleriniz iptal edilmiştir yazmışlar.

    paket iptali bedel iadesi anlamına tabiki gelmiyor sorun zaten paket iptalden sonra otomatik tanımlanması. Her itirazda aynı cevap. Şikayet kapatıldı sms ile bilgilendirildi diyor. Gelen sms te şikayet kapalıldı yazıyor:) çözüm yok.

    İstanbul merkez ofis önünde ‘turkcell beni kulağımın arkasından tanır’ pankartı ile protesto etmişti forumdan biri ve parasını bu şekilde almıştı.. iş oraya doğru gidiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 19 Şubat 2021; 10:41:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt
    "paketi sizin tanımlamadığınız anlaşılmıştır ancak şifre ile giriş yapılan uygulamadan tanımlanmıştır, paketleriniz iptal edilmiştir yazmışlar."

    Hocam o halde şunu anlıyorum bu ifadeden, bunu siz tanımlamadıysanız, aynı uygulama üzerinden sizin şifrenizle, farklı bir ip üzerinden tanımlama yapılmış. Bu da demek oluyor ki, müşteri şifrelerini ya birileri (her kimse artık!!) biliyor ya da öğrenme imkanı var ve gönlüne göre ona buna paket tanımlıyor, ya da siz eşe dosta şifrenizi verdiniz, onlar da size (iyilik olsun diye) paket tanımlayıp duruyorlar.

    Her halükarda sizin yapmadığınız ortada ve bunu herkes kabullenmiş te...
    Fatura kısmı???
    Çözülür mü dersiniz?

    Benim ki daha çıkmadı. Bekliyorum vodafone'un bana kestiği cezayı dört gözle. Ona göre hareket edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamin

    "paketi sizin tanımlamadığınız anlaşılmıştır ancak şifre ile giriş yapılan uygulamadan tanımlanmıştır, paketleriniz iptal edilmiştir yazmışlar."

    Hocam o halde şunu anlıyorum bu ifadeden, bunu siz tanımlamadıysanız, aynı uygulama üzerinden sizin şifrenizle, farklı bir ip üzerinden tanımlama yapılmış. Bu da demek oluyor ki, müşteri şifrelerini ya birileri (her kimse artık!!) biliyor ya da öğrenme imkanı var ve gönlüne göre ona buna paket tanımlıyor, ya da siz eşe dosta şifrenizi verdiniz, onlar da size (iyilik olsun diye) paket tanımlayıp duruyorlar.

    Her halükarda sizin yapmadığınız ortada ve bunu herkes kabullenmiş te...
    Fatura kısmı???
    Çözülür mü dersiniz?

    Benim ki daha çıkmadı. Bekliyorum vodafone'un bana kestiği cezayı dört gözle. Ona göre hareket edeceğim.

    Eş dost olayı imkansız şifreyi 4 kez değiştim ve iki faktürlü doğrulama var şifre sonrası sms doğrulaması geliyor. Halen sistem hatasını kabul etmiyorlar, giriş yapılarak değişti diyorlar. Zaten sistemin hatası bu sorunun tam kendisi. ‘Sistemden giriş yapılmadan paket tanımlanması ve bunun sistemden giriş yapılarak alınmış gibi görünmesi. İptal sonrası yenilenmesi.’


    burda söylemek istedikleri şey bizim sistem sağlam, başka biri yapmıştır. (Yersen)


    iade olmaz ise hakem heyetine vereceğim. Evrakları hazırladım, İade alacağıma inanmasam heyete vermem zaten. Karar sonrası vodafone itiraz ederse davalık oluruz sorun değil. Sonuçta bu bir hata ve şikayetvar sitesinde yüzlece başlık var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 19 Şubat 2021; 14:12:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt
    Hatalarını elbet kabul etmeyecekler hocam; koskoca dünya iletişim ve teknoloji altyapı devi Vodafone senin ya da benim ödeyeceğim ekstradan 3 - 5 gamer paketi tutarına mı muhtaç??
    Haşa ; (onlara göre) bizim gibi cahil cühela ve keriz takımı varken + "musluk akıyorken doldurmamak" olur mu??

    tekrar vurgulamak isterim ;
    bizim gibi çok kişi var aynı sıkıntıları çeken ve satın almadığı kombine hizmetlerin parasını (hiç sorgulamadan) Vodafone'a ödeyen.

    Yanlış anlaşılmasın, kimseyi isyana, kine, nefrete ve galeyana teşvik etmiyorum.
    Herkes hakkını (yasal ve tutarlı bir şekilde) aramalı.

    Para kolay kazanılmıyor nihayetinde.
    Ve sağa sola savrulacak kadar da kıymetsiz değil.
  • Tabiki koskoca vodafone bizim ödeyeceğimiz 3 5 gamer paket parasına muhtaç değil. Şikayet var da 900 küsür şikayet var bu konu ile ilgili bunun en az 10 katı kişi vardır.
    Çağrı merkezlerinde çalışan temsilcilerin bazılarını da işkur desteği ile almasının sebebi de sanırım bu iletişim devinin istihdama olan duyarlılığı :)

    Sınırsız aldığım paketin ve keyfimce iptal edip 4 kez daha gecenin bir yarısı ve sabah 5:30 da fazladan aldığım video paketinin parasını iptal edecek değil ya iletişim devi. Kesin ben almışımdır ya da çoluk çocuk almıştır. Sistemlerinde hata olamaz, kasıt vardır belki :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Şubat 2021; 20:2:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    2005 ten bugüne kadar (ödediği vergilerle, işkur destekli sağladığı istihdamlarla, almış olduğu sayısız kalite ödülleriyle) ülkemiz ekonomisinin sac ayaklarından ve can damarlarından biri haline gelmiş olan bu dünya devinin, senin ya da benim gibi en az 900 kişinin "şikayet var... derdim var... sıkıntım var... arızam var... gazım var... vb" sitelere ya da buna benzer mecralarda yayınlanan ve gündeme gelen "sözde serzeniş ve karalama" çabalarına karşı, kendilerinden de beklenildiği üzere, profesyonel bir tavır ve politika doğrultusunda hareket etmesi beklenmez mi?


    Beklenir elbet.

    Zaten o profesyonel tavrı takınıyorlar (da biz anlamıyoruz).

    Tavır : "Salla gitsin, tutturabildiğim kadar ! "


    Ya arkadaş, geçiyorum hepsini.

    İş mahkeme aşamasına kadar geldiğinde, bilsem ki "bağlantı ip ve zaman damgalarını" (sözde paket alımı yapıldığı andaki zaman ve bağlantı ip verileri) değiştirmek için bir girişimde bulunmayacaklar, yarın gider bulunduğum ilin barosundan 25 yaş altı 100, 150 tüm civanmert avukatları toplar, hepsine ayrı ayrı vekalet verir, işin peşinden koşturur; bu ekonomik olarak sıkıntılı dönemde, genç avukatlara hem uğraş hem de bir miktar kazanç sağlamış olurdum.


    Ha bu yazdıklarımı okuyan forumdaşlardan şunu diyen de olabilir;

    "Gir tut o zaman o 150 avukatı kardeşim... Bize değil, onlara dertlen..."


    Tutmak sıkıntı değil; ben 150 avukat tutarım tutmasına da...

    Vodafone'un kontra atak ile (yukarıda bahsettiğim gerekli ayarları çekerek) tutacağı 550 avukata karşı ne yapacağım (dosya mahkemede aleyhime dönünce)?


    Nihat üstadım ne demişlerdi arayınca sana?

    "Paket alımlarını siz yapmışsınız beyefendi."

    Ben arayınca ne demişlerdi?

    "Paket alımlarını, siz uyurken ya çocuğunuz ya da eşiniz gizlice almış olabilir beyefendi."

    Geri vites yok; neden olsun ki? Bunca zamandır işleyen düzeni sen ve ben mi bozacağız?


    Dün... bugün, forumun vodafone bölümünde bazı arkadaşların açtığı konulara denk geliyorum.

    "Vodafone'a geçmelimiyiz?", "Vodafone sağlıklı mı?" "Vodafone hizmet kalitesi"... ve benzerleri...

    Ya arkadaş, bu foruma giren potansiyel müşteri adayları bile bir satır altındaki bu yazıştığımız veya benzeri bir konuyu okumuyor; direkt olarak çekiyor mu... çekmiyor mu... 3 diş çekiyor mu... 5mb indirme hızı veriyor mu... tarzı bütün gün yazıp duruyorlar...


    Yani bir tek Nihat hocam ve ben mi dertliyiz?

    Bir tek bize mi denk geldi bu piyango?

    Bu kadar elit ve kusursuz bir hizmetten herkes layıkıyla faydalanıyor da, istisnalar (genel kaideyi bozmaz) şeklinde biz mi varız?


    Konu hafiften ekseninden kaydı gibi.

    Günün yaşam şartları ve sıkıntıları, düşünce ve kelamlarımızı etkiliyor farkında olmadan.


    Ama gerçek olan da gerçektir yani.

    Acı olsa bile (bence) gerçek.

  • An itibari ile 932 şikayet

    https://www.sikayetvar.com/gamer/paketi?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Bu arkadaşta benimle aynı tarih ve aynı zamanda sabah 05:27 de almış, sonra keyfekeder iptal edip yine almış, parasıyla değil mi ? alır mı alır :)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)



    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)



    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Şubat 2021; 22:0:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ortada büyük bir sorun var Vodafone'un bir şeyler yapması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapıyor zaten,mesela ‘ oluşturulan şikayete cevap olarak kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan yanımda uygulaması üzerinden işlem yapılmıştır diyor, itiraz ederseniz paket iptali yapıyor ve sonra geri yüklenince şifreniz ile tanıdık biri ya da çocuk yapmıştır diyor.’ Asla bu bir sistem sorunu olamaz, bunca insan hem sabah 5 de paket satın alıp iptal edip üzerine tekrar satın alıp neden şikayet ediyorsa artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.