Şimdi Ara

Vodafone Fibermax 100Mbit 50GB AKK Çekirdek Aile Paketi 59,99 TL (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
3
Favori
11.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2eu5 kullanıcısına yanıt
    FSK bana ise 21 aylık fiyatı 62TL olarak belirtti. 59 değil mi değince vergilerle 62 olduğunu söyledi. 2-3TL' nin peşinde değilim ama farklı cevaplar işitince insan tereddütte kalıyor.
  • FSK olayina guvenmemek bence sacma. En kotu ihtimalle zaten bayi fiyatindan alacaksiniz hizmeti. En iyi ihtimalle de 10 lira indirimli. Neden bu kadar kasiyorsunuz ki guvenemedik falan diye, anlamadim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • someoneme kullanıcısına yanıt
    Cep telefonlarinda telsiz bilmemne ucreti falan oluyor anlarim da internette bu tur bir seyi ben de ilk defa duydum. Bana da soylemedi oyle bir sey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superonline gece kuşu tarifem önümüzdeki ay bitiyor, bu kampanyaya geçmeyi düşünüyorum, kullananlar memnun mu acaba, herhangi bir sıkıntınız var mı?
  • Kullanan arkadaşlar speedtest sonuçları paylaşabilirse almayı planlayan kişiler için de faydalı olur.
  • Hız problemi için 6. ayın 12 sinden beri uğraşıyorum ilk açtırdığım kayıt devam ediyor , bu böyle devam edecekse herhangibir cayma bedeli ödemeksizin iptal ettireceğimi söyledim vodafone müşteri hizmetlerine ...

    100 mbit diye aldık hız bazen 10 mbiti bile geçmiyor ! bu vdsl değil adsl değil , hat zayıflaması yada snr düşüklüğü olması imkansız fiberde
  • Bende de nadir de olsa hiz dusuklugu oluyor ancak indirmelerde falan normal hizi goruyorum. Yani hiz testi sitelerinde de sorunlar olabiliyor. Farkli kaynaklardan test yapmanizi oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2eu5 kullanıcısına yanıt
    Hocam benzer sorun zamanla bende de oluştu, muhtemelen en baştan beri vardı ama ben fark edemedim. Bugün ekip geldi, birazdan daha teknik bir ekip gelecek. İlk gelen ekipteki arkadaş kurulum yaptığımız herkeste aynı sorun var diye itiraf etti. En azından benim bulunduğum bölgede durum bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 mbit diye aldım fakat 40 mbit'i geçtiğini hiç görmedim. sizde de böyle mi?
  • DivingDeep kullanıcısına yanıt
    Sizin bolge neresi peki? Altyapi tamamen superonline ile ayni. Vodafone nerede hata yapiyor da hizlar dusuyor acaba, ilginc gercekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7gün25saat

    100 mbit diye aldım fakat 40 mbit'i geçtiğini hiç görmedim. sizde de böyle mi?

    Çok nadir 50-55 oluyor ama devamlı dalgalı bir hız söz konusu bazen 5 mbit bile çıktığı oluyor ! 2 saat önce ekip geldi aşağıdaki kutudan portu değiştirdi sonrasında modemi değiştirdi ve en sonda gpon cihazına giren optik kabloyu söktü tekrar jak çaktı ancak farkeden birşey olmadı !! Bence bu superonline ile alakalı , vodafone abonelerine uyduruk ip leri atayıp dalgalı bağlantı sunuyor eve gelen ekiple arkadaş olduk zaten abi herkeste sorunlu diyorlar ,özellikle 100 mbit alanların hepsi sorunlu dediler ... iptal ettirmek isteyen çok var abi dediler, ben baskı yapmaya devam edeceğim baktım ki olacak gibi değil iptal ettireceğim zaten sözleşme filanda imzalamadım .

    Aldığın ip ne mesela benim ipler hep 31 ile başlıyor sol fiberde 202 ve 176 lı ip alıyordum hep ve sorunsuzdu




  • İptal ettirecekler bir müddet beklesin bence genel bir sıkıntı var sonuçta çözmeye uğraşıyorlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7gün25saat

    100 mbit diye aldım fakat 40 mbit'i geçtiğini hiç görmedim. sizde de böyle mi?

    Çok nadir 50-55 oluyor ama devamlı dalgalı bir hız söz konusu bazen 5 mbit bile çıktığı oluyor ! 2 saat önce ekip geldi aşağıdaki kutudan portu değiştirdi sonrasında modemi değiştirdi ve en sonda gpon cihazına giren optik kabloyu söktü tekrar jak çaktı ancak farkeden birşey olmadı !! Bence bu superonline ile alakalı , vodafone abonelerine uyduruk ip leri atayıp dalgalı bağlantı sunuyor eve gelen ekiple arkadaş olduk zaten abi herkeste sorunlu diyorlar ,özellikle 100 mbit alanların hepsi sorunlu dediler ... iptal ettirmek isteyen çok var abi dediler, ben baskı yapmaya devam edeceğim baktım ki olacak gibi değil iptal ettireceğim zaten sözleşme filanda imzalamadım .

    Aldığın ip ne mesela benim ipler hep 31 ile başlıyor sol fiberde 202 ve 176 lı ip alıyordum hep ve sorunsuzdu

    her şirket kendine ayrı ip bloğu satın alıyor ve bu havuzdan ip dağıtıyor. (oradan dağıtmak zorunda) superonline'ın da belli havuzu var, vodafone'un da Türk Telekom'un da.

    ip havuzunda kimin kaç ip'si var şu linkten bakabilirsin.http://www.nirsoft.net/countryip/tr.html

    bence burada problem ip'de değil, sunucularda. vodafone sunucuları yetersiz ve çok uzakta.

    superonline her şehre özel sunucu/santral kurmuş ve her şehre belli ip blokları ayarlamış, öyle dağıtıyor. örneğin ben kayseri'de yaşıyorum, superonline ile bağlantı yaparken ne zaman ip location kontrolü yapsam hep kayseri görünüyordu.

    fakat vodafone'da kontrol ettiğimde beni devamlı istanbul'da gösteriyor, sadece bir kez ankara gösterdiğini gördüm.

    modemi her resetlediğimde farklı ip veriyor ama hepsinin kaynağı istanbul. superonline her ip verdiğinde kayseri'yi gösteriyordu, ayrıca superonline'ı ankara'da da kullandım orada da aynı şekilde hep sunucu adresi ankara görünüyordu.

    ben bu kadar kötü hizmet beklemiyordum açıkcası, superonline'dayken çok şikayetçiydim ama bu bambaşka birşey. fiber hızında ışık hızında bana sundukları hizmet şuan 4 mbit. 100 mbit olduğu için aldım fakat 40'ı bile göremedim henüz.

    ilk hafta cayma hakkım var, onu kullanacağım sanırım.

    ayrıca ping değerleri de aşırı yüksek. superonline'da TR server'larına ping testi yaptığımızda wireless bağlantıda bile 5 in üstüne çıkmıyordu. vodafone aşırı yüksek ping konusunda da.

    Vodafone Fibermax 100Mbit 50GB AKK Çekirdek Aile Paketi 59,99 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7gün25saat


    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7gün25saat

    100 mbit diye aldım fakat 40 mbit'i geçtiğini hiç görmedim. sizde de böyle mi?

    Çok nadir 50-55 oluyor ama devamlı dalgalı bir hız söz konusu bazen 5 mbit bile çıktığı oluyor ! 2 saat önce ekip geldi aşağıdaki kutudan portu değiştirdi sonrasında modemi değiştirdi ve en sonda gpon cihazına giren optik kabloyu söktü tekrar jak çaktı ancak farkeden birşey olmadı !! Bence bu superonline ile alakalı , vodafone abonelerine uyduruk ip leri atayıp dalgalı bağlantı sunuyor eve gelen ekiple arkadaş olduk zaten abi herkeste sorunlu diyorlar ,özellikle 100 mbit alanların hepsi sorunlu dediler ... iptal ettirmek isteyen çok var abi dediler, ben baskı yapmaya devam edeceğim baktım ki olacak gibi değil iptal ettireceğim zaten sözleşme filanda imzalamadım .

    Aldığın ip ne mesela benim ipler hep 31 ile başlıyor sol fiberde 202 ve 176 lı ip alıyordum hep ve sorunsuzdu

    her şirket kendine ayrı ip bloğu satın alıyor ve bu havuzdan ip dağıtıyor. (oradan dağıtmak zorunda) superonline'ın da belli havuzu var, vodafone'un da Türk Telekom'un da.

    ip havuzunda kimin kaç ip'si var şu linkten bakabilirsin.http://www.nirsoft.net/countryip/tr.html

    bence burada problem ip'de değil, sunucularda. vodafone sunucuları yetersiz ve çok uzakta.

    superonline her şehre özel sunucu/santral kurmuş ve her şehre belli ip blokları ayarlamış, öyle dağıtıyor. örneğin ben kayseri'de yaşıyorum, superonline ile bağlantı yaparken ne zaman ip location kontrolü yapsam hep kayseri görünüyordu.

    fakat vodafone'da kontrol ettiğimde beni devamlı istanbul'da gösteriyor, sadece bir kez ankara gösterdiğini gördüm.

    modemi her resetlediğimde farklı ip veriyor ama hepsinin kaynağı istanbul. superonline her ip verdiğinde kayseri'yi gösteriyordu, ayrıca superonline'ı ankara'da da kullandım orada da aynı şekilde hep sunucu adresi ankara görünüyordu.

    ben bu kadar kötü hizmet beklemiyordum açıkcası, superonline'dayken çok şikayetçiydim ama bu bambaşka birşey. fiber hızında ışık hızında bana sundukları hizmet şuan 4 mbit. 100 mbit olduğu için aldım fakat 40'ı bile göremedim henüz.

    ilk hafta cayma hakkım var, onu kullanacağım sanırım.

    ayrıca ping değerleri de aşırı yüksek. superonline'da TR server'larına ping testi yaptığımızda wireless bağlantıda bile 5 in üstüne çıkmıyordu. vodafone aşırı yüksek ping konusunda da.

    Vodafone Fibermax 100Mbit 50GB AKK Çekirdek Aile Paketi 59,99 TL

    Aldığın ip ler dikkat et bak hep 31 li bu ip bloğu sıkıntılı bence




  • İstanbul Beylikdüzü. Yeni gelen arkadaş SOL'dandı. Kendi laptopunda speedtest ve direk linkten indirme işlemleri yaptı ve sorunu o da onayladı. Ekran görüntülerini merkeze mail ile iletti. Task'ı olumsuz şekilde kapatacağını ve genel merkezden yanıt beklememiz gerektiğini söyledi. Hizmetin birebir SOL'dan sağlandığını arada başka bir katman olmadığının teyidini de aldım. Çok değişik birşey yaptı mı hayır ama hemşeri çıktık bayağı muhabbet ettik, samimiyetine inandım.



    Kısaca SOL altapısını kullananlarda muhtemelen genel bir sorun var, inşallah kısa sürede çözülür. Ben biraz daha beklemeye karar verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olayi cozmek adina ben de servis talep ettim. Carsamba gunu gelecekler. Adamlar geldiginde tum detaylar hakkinda bilgi alacagim. Sonucu burada paylasacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis hiz testi yapip ekran goruntusu aldi ve mail yazdi merkeze carsamba gunu sabah. Henuz donus yapan olmadi. Sorunun evdeki donanimla alakali olmadigini belirttim adamlara. Konuyla ilgili bilgi vermekten cekindiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2eu5

    Servis hiz testi yapip ekran goruntusu aldi ve mail yazdi merkeze carsamba gunu sabah. Henuz donus yapan olmadi. Sorunun evdeki donanimla alakali olmadigini belirttim adamlara. Konuyla ilgili bilgi vermekten cekindiler.

    Daha önce de yazdığım gibi sorun ana merkez de yani Sol'da , Superonline Vodafone'na engel koyuyor aynı TTnet'in diğer servis sağlayıcılarına yaptığı gibi .. ancak ben biraz daha sabredeceğim ( mecburum çünki başka seçeneğim yok ) SOL'a da abone olmak istemiyorum saçma fiyat politikasından dolayı ) ancak baktım ki düzelecek gibi değil , Vodafone'nun taahhüt etmiş olduğu hizmeti tam olarak verememesinden dolayı ve tarafımca imzalanmış herhangbir taahhütname - sözleşme bulunmamasından dolayı aboneliğimi sonlandırma fax'ını kendilerine çekeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 13 Temmuz 2017; 16:58:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2eu5

    Servis hiz testi yapip ekran goruntusu aldi ve mail yazdi merkeze carsamba gunu sabah. Henuz donus yapan olmadi. Sorunun evdeki donanimla alakali olmadigini belirttim adamlara. Konuyla ilgili bilgi vermekten cekindiler.

    Daha önce de yazdığım gibi sorun ana merkez de yani Sol'da , Superonline Vodafone'na engel koyuyor aynı TTnet'in diğer servis sağlayıcılarına yaptığı gibi .. ancak ben biraz daha sabredeceğim ( mecburum çünki başka seçeneğim yok ) SOL'a da abone olmak istemiyorum saçma fiyat politikasından dolayı ) ancak baktım ki düzelecek gibi değil , Vodafone'nun taahhüt etmiş olduğu hizmeti tam olarak verememesinden dolayı ve tarafımca imzalanmış herhangbir taahhütname - sözleşme bulunmamasından dolayı aboneliğimi sonlandırma fax'ını kendilerine çekeceğim

    Hocam sözleşme olmadan nasıl kullanıyorsunuz hizmeti? Bayadır kullanıyordunuz sanırım, hala sözleşmeyi getirmediler mi




  • Beni musteri hizmetlerinden yine aradilar, modem degisikligi yapilmasi gerektigini soylediler. Ne alaka dedim. Net bir cevap alamadim. Ariza kaydini cozuldu diye sonuclandirdi. Ben yeniden arayip, durumu anlatip modem degisikligi talep edecekmisim. Gelip bakacaklarmis, uygun gorurlerse de modem degisecekmis. Yani basa donecek surec.



    Ariza kayitlarini uzun sure acik tutamamalarindan olsa gerek. Modem degistirmek bir ise yaramayacagindan ugrasmadim. Zaten su anda ellerindeki en gelismis modemleri kullaniyoruz. Arizali falan da olmasi mumkun degil.



    Yeniden aramayi falan da dusunmuyorum. Sorun genel oldugundan, gelip de kablolarla veya modemle oynamalari nasil olsa ise yaramayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.