Şimdi Ara

Vodafone fiber ilk fatura hediye + 100tl hediye (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
632
Cevap
12
Favori
38.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Taylan Bey geçmiş olsun. Bayramınızı da kutlarım. Bana acilen dönmeniz lazım. Çok elzem bir konu var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • burbarian B kullanıcısına yanıt
    Bir de netyardim@vodafone.com adresine mail olarak ulaşmanızı öneriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Fatura hediyelerimiz ayın son günü otomatik ödeniyor, ben temmuzu 30 çekiyor gibi düşündüm Ama ayın son günü 31i yani bugünmüş, Benim dikkatsizliğim ve bunun sonucunda yanlış beyanatim. Hiç merak etmeyiniz bugün sonunda tüm faturalar ödenmiş olarak sisteminize düşer. Özelden abone no pm atınız Ama lütfen yine de, Sizin için özel takip edeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür edip, ben de size iyi bayramlar dilemeyi unuttum bu arada kusura bakmayın hocam, mesaj kutum dolup taşmış yetişmeye çalışıyorum, babamın teliyle de pek yazılmıyor malesef :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etimonster kullanıcısına yanıt
    Tüm operatörler çapkın erkek gibi, gözleri hep yenisinde, eldekinin kıymeti yok :) kapatır yenisini açarız, Benim için basit bir işlem hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jocabonita J kullanıcısına yanıt
    Tüm Türkiye'de sistem ekranları değişti hocam, bayram sonu düzelecek diye açıklandı. Yine de müşterinin madur edilmesi ve Sizin muhattap bulamamanız vodafonenin ayıbıdır, bu gerçeği değiştirmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haplo kullanıcısına yanıt
    Hocam ben satış personeliyim, Sizin söylediğiniz planlamalar vodafone üst yönetimi tarafından alınıyor, beraber eleştirelim ona da varım Ama benlik bir durum değil bana kızmayınız boşuna lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VODAFONE pişmanlıktır.5 yıl kullandım.sonunda kurtuldum.şikayet ede ede bende bıktım sonunda teklif bile edecek yüzleri kalmadı.16 mbps hızı kimseye 207 TL ye kakalayamazsiniz kusura bakmayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 yıldır kullanıyorum vodafone fiber. 75tl 100mbit. Genel olarakta memnunum son aylardaki 5-6 kesintiyi saymazsak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    O nasl bir teklifmiş ya. 5 yıl kaldığınıza göre önceden fiyat uygundu diye düşünüyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    O nasl bir teklifmiş ya. 5 yıl kaldığınıza göre önceden fiyat uygundu diye düşünüyorum?
    Değil ozamanlar herkes t.tleekom altyapısını kullanıp 1 kaç iss vardı T.C.de 35-50-100 Mbps göreli kaç yıl oldu.vdsl fiber altyapısı çalışmalarını daha dün gibi hatırlıyorum.birde faturanın altına 24.07.2020DE tarife süresi dolacak bu tarihden sonra 16 mbpsyi 207 TL'den verecekmiş miş.5 yilin 2*2 4 yil sözleşmeli son 1 yıl tekti.Ah bi arasaydi müşteri hizmetleri agzima geleni söyleyecektim.kac kez yazdım jetfaura uyg. Üzerinden hız düşük dalgalanma çok oluyor diye en son şikayetvara yazdım dönüş bile olmadı etrafimdakilere kesinlikle ana kesinlikle VODAFONE önermiyorum ve aldırmıyorum.simdi herkeste var 100 mbps hız neden Vodafone alıyım 3 kuruş az odeyim diye saatlerce veya günlerce modem başında internet ışığının yanmasını bekleyemem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Herkesin tercih ettiği, memnun kaldığı ve kalmadığı markalar vardır, ben işin içinde Olan birisi olarak söyleyim size trde internet sektöründe de gsmde de turkcell 1, vodafone 2 numaradır. Aradaki kalite farkı iki katı fiyat farkına değer mi o kişinin bütçesiyle alakalı.. Turkcell kalitesini kabullenerek amacımın bir marka fanlığı olmadığını ve ya siz değerli forumdaşım ile tartışmak gibi bir niyetimin olmadığını anlatabilmişimdir umarım. Saygı duyarım hocam. Bir marka bir kere canınızı sıktı mı ne yapsa aklınızdan o izlenimi silemez haklısınız, anlıyorum ve başka sektör ve markalarda ben de benzer durumları yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu şöyle bırakıyım ne de olsa tecrübe insanın yediği kazıkların toplamıdır;

    Merhabalar arkadaşlar,

    Öncelikle yazım ve imla hataları varsa özür dilerim. Konu kaynağına sebep olan firma berbat bir bayram sabahı yaşamama sebep olduğu için dikkat edemedim.

    0010374267 numaralı internet hizmetine ilişkin yaşadığım sorunları sorumlu firma umursamadığı için yeni abonelik düşünen arkadaşlarıma faydası olması adına paylaşacağım. Öncelikle mevcut internet paketim. Modeme kadar fiber desteği olan bir paket ve altyapı destekli yerdeydi. Nakil hizmeti için aradım ve mevcut tarifem ve cihazlarımı aynı ve sorunsuz şekilde kullanabileceğimi o kayıt aldıkları telefonda belirttiler. Tekrar tekrar aradım ve teyit aldım. Yanılmıyorsam 100-150 TL gibi bir nakil ücreti olacağını ve faturaya yansıyacağını belirttiler ve kabul ettim. Ekip geldi ve olaylar başladı. Öncelikle mevcut tarifenizi aynı hız ve kalitede kullanamayacağımı, ayrıca GPON cihazınızı (modeme kadar fiber destekleri olmaması sebebiyle) iade etmem gerektiğini söylediler. Önceki kullanıcı adı ve şifrem değişti. ADSL kullanıcı adı ve şifresi verdiler. Defalarca aradım tartıştım. Madem öyle neden yalan/yanlış beyanlar veriyorsunuz. Velhasıl kelam müşteri memnuniyet indirimi tanımlamışlar ilk iki ay 30-40 TL lik faturalar geldi. Sonrasında 15.07.2020 tarihinde bir anda internet bağlantısı kesintiye uğradı. Speedtest üzerinden test yaptığımda 100mbit parası ödediğim ve aslında 60mbit aldığım o hizmetleri 5mbt download 1mbt upload hızını verebiliyordu. 27-28 Temmuz tarihine kadar sürekli aradım. Müşteri hizmetleri olan 5 tuşuna bastığınız anda telefon kapanmasına rağmen defalarca ulaştım. Ancak hiçbir sonuç alamadım. Aksine 27.07.2020 tarihinde saat 15.41 de 0850 542 55 42 numaralı numaradan arandım. İsminin Hatice olduğunu belirten kadın nakil talebiniz varmış, talebinizin gerçekleşmesi adına size ekip yönlendirelim dedi. Ben internetimi 3-4 ay önce zaten nakil ettirdim ve kullanıyorum. 15.07.2020 tarihinde arıza kaydı açtınız 48 saat içerisinde çözülecek dediniz. 48 gün mü bekleyeceğiz biz dedim. Benim nakil ile ilgili bir sorunum yok ekipler geldi kurdular zaten dedim. Telefonu kapattıktan hemen sonra onayınız doğrultusunda ( ki ben ne sözlü, ne yazılı bir beyan/onay verdim.) int hiz. İlişkim cezai ücrt. Faturanıza yansıyacaktır. Modem cihazlarınızı 541 iade kodu ile tarafımıza gönderin vs şeklinde SMS ler geldi. Peşine müşteri hiz. Aradım. Yine isminin Baran olduğunu belirten birisi çıktı abi olmaz öyle şey bugün olmadı en geç yarın ben ekip yönlendiriyorum. Kaç gün olmuş nasıl çözülmez, o iptal talebine yanlış alınmış ve ben düzeltiyorum denildi. Tabi ki hepsi yalan, düzmece. En son görüştüğüm bir kadın kayıtların inceleneceğini vs söyledi yalannet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Hocam ben ekran değişmesin demiyorum, bizde bilişimde çalışıyoruz. Bir geçiş varsa planların vardır. Ekran değiştiyse eski ekrandan devam edersin. Bunlar salı pazarına çevirmişler müşteri hizmetlerini. 16 hazirandan beri net yok. Hala yok. Hala arayan yok. Bu rezillik ötesi bir durum değil mi? Btk ve hakem heyetine gittim. Kesinlikle bulaşılmaması gereken bir firma vodafone. Böyle mağduruyet ben hayatım boyunca yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jocabonita J kullanıcısına yanıt
    Evet, kabul edilebilir bir durum değil. Çok haklısınız hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan ben sorunsuz herhangi bir sorun Yok sace sace kurulumu bir aydan fazla bekledim kurulduktan sonra bir sorun olmadı internet 3 kere falan gitti oda Çerkezköy de mahalle kompile gitti sonra yine geldi bu aralar alt yapı çalışması var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibariyle tüm kurulum sistemleri düzene girmiş bulunmakta ve ilk 30 kişiye ilk fatura hediyemiz aktiftir arkadaşlar. Tarafıma Ulasabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada kendi modemimizi kullanamıyormuyuz ? Zorunlu kiralama ise bu yasaların içinde mi yoksa şirketin kendi satış politakası mı ?
  • Şu an neredeyse tüm firmalarda modem kiralamak zorunlu. Kurulumdan sonra kendiniz Kendi modeminizi tanımlayabiliyorsunuz ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.