Şimdi Ara

Vodafone fiber ilk fatura hediye + 99 mbps 99tlden başlayan fiyatlarla (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
2
Favori
10.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet sacma bir uygulama ama malesef bu sekilde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk fatura hediyeli son 6 tane kampanyalı satış kalmış durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Melkor

    Bana bugün 85 lira teklif edildi. İlk 4 ay da 70 lira olacak şekilde. Kabul ettim. Aboneliğim 75 liraya 100mbitti. Sol altyapısı. Tabi arayan numara vodafone kampanya birimiyiz dedi ama resmi bir yer olmadığı belliydi.
    Ban da böyle bir teklif geldi. 50 mbps kullanıyorum. uygun değildim toplantıya girdim tekrar arayabilirsiniz dedim.
    Aramadılar.
  • etimonster kullanıcısına yanıt
    Siz kendiniz dönüş yapın onlara hocam 08505420542 den.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Siz kendiniz dönüş yapın onlara hocam 08505420542 den.
    Teşekkürler hocam.

    Eski abonelere modem kirası oluyor mu ?

    Şu anda altyapım vodaofone mu bilmiyorum ama
  • Sizin zaten mevcut bir anlaşmamız var anladığım kadarıyla sözleşmesi devam eden. Anlaşmanızda nasıl bir detay var modem için bilemiyorum şu an.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone abonelik iptal işlemini tüm belgelere rağmen yokuşa sürüyor bu firmadan uzak durun arkadaşlar! Ben teyit aldıktan sonra 2 defa aboneliğimi iptal etmemek için benimle konuştunuz. Madem işlem sırasındayım nasıl hemen arıyorsunuz. Bu işi uzattığınız taktirde gerekli yerlere başvuruda bulunacağım. Bu da iletildiğine dair kanıt. Zaten teyitte aldım arayarak.
    @VodafoneDestek @vodafone Vodafone fiber ilk fatura hediye + 99 mbps 99tlden başlayan fiyatlarla@vodafone @VodafoneNett @tuqoo




  • Ahmetoviko kullanıcısına yanıt
    Hocam ben Vodafonenin kendisi değilim, ya da sahibi de değilim, siz de benim müşterim değilsiniz :) ama diyorsanız ki ben sizden yardım ya da tavsiye istiyorum size bunu sikayetvar.comda paylasmanizi ya da bir bayi kanali uzerinden iptal maili attirmanizi oneririm. Ayrıca iptal maili ya da faxı yolladiysaniz yasal olarak yolladiginizdan 24 saat sonra faturalandirilma durdurulmak zorundadir bunu da hakkınız olarak size hatırlatmak isterim. Tüm forumdaslarima destek vermek, onların bana destek verebildiği diğer konularda da destek alabilmek icin buradayim. Birbirimize sahip çıkmak adına elimden ne gelirse zaten seve seve yapar, donanim forum üyelerinin haklarını her türlü marka ve kurumun önünde tutarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahmetoviko kullanıcısına yanıt
    Bir de "iki kere benimle konuştunuz" şeklinde yazdığınızda insanlar benimle ya da bağlı olduğum bayi ile konustugunuzu düşünürler. Şunu netleştirmektir ki amacım problem yaşadığınız merci Vodafone markası ve Vodafone müşteri hizmetleri. Yanlış anlaşılmayı ortadan kaldirdigimizi düşünerek birşey danışmak isterseniz seve seve yardımcı olurum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Bir de "iki kere benimle konuştunuz" şeklinde yazdığınızda insanlar benimle ya da bağlı olduğum bayi ile konustugunuzu düşünürler. Şunu netleştirmektir ki amacım problem yaşadığınız merci Vodafone markası ve Vodafone müşteri hizmetleri. Yanlış anlaşılmayı ortadan kaldirdigimizi düşünerek birşey danışmak isterseniz seve seve yardımcı olurum hocam.
    Merhabalar beyfendi teşekkürler ilginize öncelikle. İthamım size değil anvak dün 15.12 de teyit aldığım gaks var ve bugün de aradım 24 saat geçti internet sitesinde form ulaştığı anda hat kısıtlanır ibaresi var ancak halen evde internete girebiliyoruz 2 saat önce görüştüm başta faks gelmemiş dediler tekrar kontrol ettiler ve tekrar geldiğini teyit ettiler. Eğer mümkünse size hizmet numaramı atayım ve bana yardımcı olun bu konuda hemen iptal etsinler lütfen lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ahmetoviko kullanıcısına yanıt
    Bana fax yolladiginiz tel nonuzu bir de abone yani musteri no ve hat sahibinin adini soyadini özelden yazarsanız seve seve şansımı denerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanırım tuqoo bey görüştü ve iptal gerçekleşiyor sağolun sizin gibi ilgili kişilerin kadrolaşması dileğiyle hayırlı günler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi günler.Cumartesi günü bizi Vodafone müşteri temsilcisinden aradılar ve bulunduğumuz yerin fiber destekledigini ve 99 tl 99 mbps verebileceklerini söylediler.Pazartesi günü sol taahhutumuz bitti ve iptal ettirdik.Sali günü Vodafone başvuru kaydını açtı.Carsamba günü kuruluma gelecek arkadaşın bilgilerini ve saatini paylaştılar.Ama kimse ne geldi ne de aradı.Vodafone'yi arayıp sikayetimizi bildirmemize rağmen sikayetinizi bildiriyoruz demekten baska hiçbir şey yapılmadı ve 5 gündür internetsiz ve tvsiz kaldık Sizce nasıl bir yol izlemeliyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VandenBerg V kullanıcısına yanıt
    Özelden yazın elimden geleni yapayım hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ahmetoviko kullanıcısına yanıt
    Şimdilik sanırım, iş hallolsun umarım, o zaman teşekkür kabul edelim. Bu arada bey yok arkadaşız, forumdaşız hepimiz :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, bayiler arası ve bölge mudurlerimizle yapmış olduğumuz toplantılar sonucunda bir haftaya kalmaz sokağa çıkma yasağı beklendiği kararına vardık. Haliyle bu durumda tüm fiber satışları ve kurulumları beklemede kalacak. Vodafone fiber bağlatma düşüncesi olan ve bu düşüncesini erteleyen kim varsa bu hafta sonuna kadar turbo bir şekilde yardımcı olmaya hazırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hususta ilk fatura hediyeli 25 tane satış açılmış bulunmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vandenberg rumuzlu beyfendinin anlattiğı durumun aynısı bendede mevvut tek fark ben 10 gündür internetsizim arayan teknik servis elemanı sürekli ayni bahanelerle randevuyu erteliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neonex525 N kullanıcısına yanıt
    Başvuruyu nereden yaptınız hocam? Bir de size hangi bahaneleri sunup duruyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • başvuruyu yanımda uygulamasından yaptım şahsın bana 10 gündür sunduğu bahane başlarda bugün çok yoğunumdu şimdi birkaç gündür "evrakları sistemden indiremiyorum sisteme giremiyorum vodafone a mail attim cevap gelmedi henüz"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.