Şimdi Ara

vodafone dava açıcam (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
7.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetAnket.Net

    Olayın Operatörle ilgisi yok,Bayi ile alakası var gibi geldi bana.Forumu sürekli ve iyi takip edenler bilirler ki aynı sorunlar Turkcell ve Avea abonelerinde de çok olmuş,oluyor.Özellikle bir arkadaşın Turkcel ile ilgili şikayetini hep merak ediyorum ne olacak diye,adamın adına Turkcell İletişim Merkezinde (TiM) faturalı hat açılmış ve kontratlı cihaz alınmış üstelik.Forumda konusu var.Yani bütün operatörler için bir sürü rezil durum söz konusu ama ben olayların direk Bayilerdeki güvenilmeyen çalışanların başının altından çıktığına inanıyorum.
    Geçen hafta hem vodafone den hem avea da faturasız hat aldım,ikisinde de başta söyledim kimlik fotokopime damga vurun başka bir işlemde kullanılmasın diye,tamam zaten yapıyoruz mecburen dediler,buraya dikkat!: Hem Vodafone de hem Avea da evrakları aldılar çekmeceye koydular,ben uyardım damga vuruldumu diye,çıkarttırdım gözlerimle göreceğim dedim damgayı,ancak öyle damga bastılar.Üstelik bir de alınıyorlar bunu zorla yaptırdım diye.Bayilerde çalışanlar da insanoğlu,akıllarına şeytanlık gelebilir.Bazı aktivasyon çalışanları bugün var yarın yok bayide,bombayı patlatıp işten ayrılırlar,turkcell ne yapsın Avea ne yapsın.

    Şu yukarda yaşadığım anımda anlatmak istediğim,sanki bayiler kimliğe " başka işlemde kullanılamaz "damgasını vurmamak için elinden geleni yapıyordu.


    Bazı bayiler, nüfus cüzdanı fotokopisini dijital ortama aktarıp merkezlerine gönderdikten sonra kaşelediklerini belirtiyorlar. Bu işlemden önce kaşeleme yapmak istemiyorlar. Dijital ortama kaşesiz olarak aktarılan fotokopi de güvenlik açığı oluşturuyor. Israrcı olursanız bu durumu hakaret kabul ederek, bağımsız iletişim bayisi olmadıklarını, resmi bayi olduklarını ve güvenilir olduklarını belirtiyorlar. Resmi işlemlerde ve bankacılık işlemlerinde gösterilen saygının kedilerine de gösterilmesini bekliyorlar.

    Yapılması gereken, kullanıcının taleplerini kabul eden bir bayide işlem yapmaktır. Kaşeleme işleminde, kaşenin fotokopinin üzerine denk getirilmesini istemek gerekiyor. Bazı bayiler kaşeyi fotokopinin 3-4 cm alt tarafına vuruyorlar. O kısım kullanılmadan, yeni kaşesiz fotokopiler elde edilebilir.




  • konunun uzerinden 5 sene gecmis ama ne oldu acaba
  • Ben de merak ediyorum sonuçlandı mı davanız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BENDE...
  • Ben de çoh merak ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fluxion -- 4 Mayıs 2017; 11:26:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer olay 2 yıl önce gaziantep'te yaşayan bi arkadaşımın başına gelmişti vodafone eve icra kağıdı gönderince itiraz etti hattın hangi bayiiden açıldığını öğrendi bayii ye gitti adam tüm masrafları ödedi mevzu kapantı ha ben olsam üstüne bi'de iPhone alırdım ya o ayrı
  • Ne deseniz az. Ne yapsanız az. Bugun bende hattımı taşıdım. 1 hafta içinde bu lanet operatorden kurtulmus olacagı. 3 Aydır iş yerı bolgemde hat cekmıyor ve kaç kere şikayette bulundum daha bır kac gun evvel gene aradı Vodafone yi , halen ınceleme yapılıyor dedıler, 90 gunu gectı ınceleme dıyıp sıvıstırıyor kansızlar. Bitti ama... Lanet olsun... Uzak durun kardesım bu operatorden
  • serhatmirkelam S kullanıcısına yanıt
    Ya kardeşim ne yapalım,hangi operatöre gidelim.Bende hem Avea hem Vodafone var.Geçmişte Vodafone ile yaptıkları usulsüzlükden dolayı epey uğraşmıştım.Adamlar birinde kullanmadığım interneti kullanmışım gibi faturaya yansıtarak almışlardı fakat usulsüzlük yaptıklarını ispat ederek (Sanki fiber internet kullanmısım gibi kullanılan datayı şişirmişlerdi) ödediğim parayı geri aldım fakat bir dahaki seferde her yöne tek fiyat paketi kullanmama ragmen bazı GSM ve Sabit hat aramalarından extra ücret yansıtmak suretiyle bana ödedikleri parayı geri almaya çalıştılar.Pes etmeyip bu parayıda ödemedim ve sonradan hattımı kapattım.Yurtdışına sık gittiğim için en avantajlı Vodafon olmasından dolayı ister istemez yeniden Vodafone aldım.Türk Telekom ve Avea da ki yaşadığım sorunlar kadar ne Turkcell ne de Vodafone de sorun yaşadım.Türk Telekom ve Avea denince tüylerim diken diken oluyor ve ilk aklıma nasıl dolandıracaklar düşüncesi geliyor.
    Düşünebiliyormusunuz Bu ülkenin kendi adını taşıyan kurumuna vatandaşının güvensizliğini.
    Sözleşmem biter bitmez lanet edip uzaklaşacağım Avea dan.
    Hani derler ya beterin beteri vardır.Avea ve Türk Telekom işte böyle birşey.
    Adaletin olmadığı veya sadece dürüstlere işlediği bir ülkenin geleceğini karartanların hepsinin canı cehenneme!




  • Vodafone Hattıma 6.ay faturam 1800 lira geldi.Ayın 21de toplu çektiğim 76 sms , sistemsel bir arıza ile bir kişiye 80 ,100,120 ,150 ,ev telefonlarına 100 küsür sms'ler çekildiği gördüm. Haziran ayı faturamının detaylarına bakınca sms 1 dakikada çok fazla sms atılmış ve haksız bir fatura yansımış bana.Teknik olarak bukadar mesajı atmam mümkün değil bunun bir sistem veya operatör hatası olduğununa eminim.Telefonuma bir tıklamamla bukadar mesaj atamam atmadım sadece 76 kişiye toplu mesaj attım.Hakem heyetine ve btkya şikayet ettim,şikayet var sitesine şikayet ettim..Daha cevap gelmedi bekliyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.