Şimdi Ara

VODAFONE' dan İnternet paketini iptal ettiremiyorum...... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
18.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlara yazılı olarak anlatınca az da olsa anlıyorlar. Vodafone sitesinden şikayet ettim, bir kaç gün sonra bir yetkili aradı, benim ilk görüştüğüm müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini, elbette iptal ettirebileceğimi söyledi (tabii bunu söyletmek o kadar kolay olmadı, öncekinin hata yaptığını yada yanlış bilgi verdiğini asla kabul etmiyorlar, bizim mal olduğumuzu, derdimizi anlatamadığımızı, yahut en sonunda neredeyse bizim yalan söylediğimizi falan ima etmeye çalışıyor Türkçe özürlü zeki müşteri temsilcileri!) tabi ben inanmadım ama şimdilik ölü taklidi yapıcam, bekliyecem... Yılbaşından sonra zamanım dolacak ben de 6 aylık zamanımın dolmasında bir hafta önce arayıp iptal için talimat vereceğim, umarım alırlar, yoksa harbiden müşterileri ile alay ettikleri için şikayet edeceğim!...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UFO123

    arkadaşlara yazılı olarak anlatınca az da olsa anlıyorlar. Vodafone sitesinden şikayet ettim, bir kaç gün sonra bir yetkili aradı, benim ilk görüştüğüm müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini, elbette iptal ettirebileceğimi söyledi (tabii bunu söyletmek o kadar kolay olmadı, öncekinin hata yaptığını yada yanlış bilgi verdiğini asla kabul etmiyorlar, bizim mal olduğumuzu, derdimizi anlatamadığımızı, yahut en sonunda neredeyse bizim yalan söylediğimizi falan ima etmeye çalışıyor Türkçe özürlü zeki müşteri temsilcileri!) tabi ben inanmadım ama şimdilik ölü taklidi yapıcam, bekliyecem... Yılbaşından sonra zamanım dolacak ben de 6 aylık zamanımın dolmasında bir hafta önce arayıp iptal için talimat vereceğim, umarım alırlar, yoksa harbiden müşterileri ile alay ettikleri için şikayet edeceğim!...

    sizin süre dolana kadar düzelir inşallah, çünkü böyle bi sorun var.arkadasimin 21 aralikta doldu hediyesi ve 22 aralıkta ücretli yenilendi.ama bu konuyla alakalı sert mail atınca 10 tl nin iade edileceğini ve paketi kullanmaya devam edebilirsiniz dendi.sistem sorunu cozulunce iptal edilebilecekmis.sizinde bilginiz olsun yani ücretli yenilenirse durumu izah edip suçu onlara yikin iadeyi alın :) böylece 7. ayı da ücretsiz kullanmis olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 24 Aralık 2011; 13:40:07 >




  • benimki de şubatta son. Bakalım biz neler yaşicaz... Vodafone iyice gözümden düşmeye başladı..
  • arkadaşlar diyelim ki iptal ettirebildik sorunsuzca,

    bu sefer de isteğimiz dışında bizi çıkardıkları cepnet aylık sınırsız pakede giremiyoruz..bu konuda ne yapabiliriz ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

    arkadaşlar diyelim ki iptal ettirebildik sorunsuzca,

    bu sefer de isteğimiz dışında bizi çıkardıkları cepnet aylık sınırsız pakede giremiyoruz..bu konuda ne yapabiliriz ki?

    birşey olacağını sanmam ama deniyeyim arkadaşın hattında :) tabi önce iptalini yapabilmeliyiz.bakma aslında böyle giderse de hayır demem heray 10 tl geri isteriz 250 mb bedava gelir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: UFO123

    arkadaşlara yazılı olarak anlatınca az da olsa anlıyorlar. Vodafone sitesinden şikayet ettim, bir kaç gün sonra bir yetkili aradı, benim ilk görüştüğüm müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini, elbette iptal ettirebileceğimi söyledi (tabii bunu söyletmek o kadar kolay olmadı, öncekinin hata yaptığını yada yanlış bilgi verdiğini asla kabul etmiyorlar, bizim mal olduğumuzu, derdimizi anlatamadığımızı, yahut en sonunda neredeyse bizim yalan söylediğimizi falan ima etmeye çalışıyor Türkçe özürlü zeki müşteri temsilcileri!) tabi ben inanmadım ama şimdilik ölü taklidi yapıcam, bekliyecem... Yılbaşından sonra zamanım dolacak ben de 6 aylık zamanımın dolmasında bir hafta önce arayıp iptal için talimat vereceğim, umarım alırlar, yoksa harbiden müşterileri ile alay ettikleri için şikayet edeceğim!...

    sizin süre dolana kadar düzelir inşallah, çünkü böyle bi sorun var.arkadasimin 21 aralikta doldu hediyesi ve 22 aralıkta ücretli yenilendi.ama bu konuyla alakalı sert mail atınca 10 tl nin iade edileceğini ve paketi kullanmaya devam edebilirsiniz dendi.sistem sorunu cozulunce iptal edilebilecekmis.sizinde bilginiz olsun yani ücretli yenilenirse durumu izah edip suçu onlara yikin iadeyi alın :) böylece 7. ayı da ücretsiz kullanmis olursunuz.

    aslında bizi bir şeye üye yaparken zorla yapamazlar, bizim onayımızı almaları gerek mutlak.. Yani ya mesajla, ya doğrudan arayıp konuşarak bir şekilde bizden onay almaları gerekir... Vodafone akıllı ya, bi yerlere sıkıştırmışlardır, belkide bize imzalattıkları kampanya sözleşmesinde vardır "bu kampanyanın sonunda üyeliğinizi iptal ettirmediğiniz sürece üyeliğiniz otomatik olarak yenilenir" diye bişey...
    Ya nası bi firmadır bu, Türkiyenin en çok ziyaret edilen en büyük forum sitesindeki yorumlara hiç alaka göstermezler mi? burada yazılanlardan hiç mi kendilerine pay çıkartıyolar.. problemi olan insanlar ne güzel yorumlar yapmışlar, ne kadar güzel dertlerini anlatıyorlar, birbirlerine yardımcı oluyorlar...
    Teşekkürler arkadaşım, ben de deniyecem aynı yolu önümüzdeki ay..




  • bu kadar adam hiç bir şeyden anlamıyorsunuz illaki bir suçlu bulacaksınız kendinize ben 49 tl ye desire s kampanyasına girdim vodafondan her ay cepnet paketim yenileniyor ve 8 tl ye yenilendi diyor ama ben 8 tl ödemiyorum fatura kesilirken bu 8 tl 49 tel nin içindeki 8 tl extra bir şey tahsil edildiği yok fatura tutarından ne olduğunu anlayamıyormusunuz
  • telefon kampanyasına girerken bedava internet paketiniz var yanında telefon taksidi bitene kadar devam edecek internetin ücreti alınıyor gibi gözüksede o gözüken ücret telefon tarifenizin içindeki ücrettir iyi hesaplayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suyika

    telefon kampanyasına girerken bedava internet paketiniz var yanında telefon taksidi bitene kadar devam edecek internetin ücreti alınıyor gibi gözüksede o gözüken ücret telefon tarifenizin içindeki ücrettir iyi hesaplayın



    quote:

    Orijinalden alıntı: suyika

    bu kadar adam hiç bir şeyden anlamıyorsunuz illaki bir suçlu bulacaksınız kendinize ben 49 tl ye desire s kampanyasına girdim vodafondan her ay cepnet paketim yenileniyor ve 8 tl ye yenilendi diyor ama ben 8 tl ödemiyorum fatura kesilirken bu 8 tl 49 tel nin içindeki 8 tl extra bir şey tahsil edildiği yok fatura tutarından ne olduğunu anlayamıyormusunuz





    hocam bilmediğiniz konularda belkili yaklaşın ki sonra bu tip durumlar olmasın.Desire s kampanyası internet paket taahhütlü bir kampanya tabiki sizde öyle olacak ki bizzat bende desire s aldım vf dan biliyorum nasıl işlediğini.Ama konudaki wildfire s kampanyası ses tarife taahhütlüydü yani internet paketi dediğin gibi taahhütlü değil.Sadece ekstradan ilk 6 ay hediye olarak verildi ücretsiz internet anladınız mı ? 7. dönemden itibaren de ücretli olarak yenileniyor yada iptal ettirebiliyorsun işte sorun burda oldu paket iptal edilemedi mevzu bu :) sorunun vodafone zaten farkında çözüleceğini söylüyor.

    Bukadar adam hiçbirşeyden anlamıyor derken siz ters duruma düştünüz biranda :)




  • O zaman sözleşmede 6 ay ücretsiz gerisi ücretli yazmasin
  • Ben de aynı konudan muzdaribim. Her bağlandığım Müşteri Temsilcisi farklı bişey söylüyor.

    1- İptal ettirirseniz kampanya dışı kalırsınız, taahhüdü yerine getirmediğiniz için cezai bedel tahsil edilir.

    2- Sistemsel bir sıkıntı var. Paketi kullanın ya da kullanmayın. Sıkıntı giderilince tahsil edilen 10 TL internet ücreti bir sonraki faturaya indirim olarak yansıtılacak.

    Elimde sözleşme olmadığı için (Bayi vermedi) açıp bakamıyorum. Sözleşmede ne yazıyor? İlk 6 ay ücretsiz sonrasında 24 ay boyunca kullanacaksınız.. gibi bir ibare var mı?
  • mail atın iade ediyorlar , sorun duzelene kadar iade etcekler.sizden önce kullanan 6 ayı dolan ve 2 seferdir iade alanlar var, sıkıntı çıkarmıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 15 Şubat 2012; 14:23:17 >
  • Ağustos ayında telefonu aldım. İnternet paketi hala otomatik yenileniyor. Faturama yansıyan ekstra bedel hala yok. Yansıdıktan sonra bir çaresine bakacağım artık. Çünkü her aradığımda çelişkili cevaplar veriyorlar.
  • bana yansıdı bedel..iptal ettirmek istediğimde de edilmemişti..

    şimdi müşteri hizmetlerini aradım..bu sistemde sorun olduğu ve ilk kesilen aydan itibaren ertesi aylarda faturalara iade yapılacağı ve sistemin düzeltilmeye çalışıldığı söylendi..
  • 2 aydır yazıyorum mail atın iade ediyorlar.forumda bile birçok iade alan arkadaş var,bedava 250 mb kullanıyorsunuz.
  • Bu ayki faturama internet paket bedeli 10 lira eklemişler. Aradığımda sistemde bir sorun olduğunu ve internet paket ücretini bir sonraki faturama iade edeceklerini söylediler.
  • Vodafone artık beni iyice bezdirdi. Bundan sonra bedava bile verseler gidip hiçbir cihaz yada servis için tahahhütname imzalamayacağım. Resmen insanı salak yerine koyuyorlar.

    Geçen aydan 10 lira internet paketi için faturama ekstra ücret yansıtmışlardı. Bir üst mesajda da yazdığım gibi bu ücretin bu ay iade edileceğini bildirdiler.
    Cihaz kampanyasına girerken kredi kartımdan 12*30 tl çekildi. Bu tutar her ay faturamdan "Ara avans bedeli" olarak düşüyordu.
    Yani normalde 10 tl cihaz bedeli + 25 tl genç avantaj tarife ücreti + 5 tl hat ücreti(yeni hat almıştım 5*12) = 40 tl ücret faturama yansıyıp 30 tl kredi kartımdan çekildiğinden
    her ay 10 tl fatura ödüyordum. Arada ıvır zıvır vergisi cartcurt 2-3 tl fazla geliyordu uğraşmaya üşendiğinden ödüyordum. Sonuç olarak geçen ay 10 tl fazladan internet yansıdı ve bu ay iade edildi.
    Normalde faturamda "Ara avans bedeli" olarak 30 tl görünen hane 40 tl görünüyor. Buraya kadar herşey normal.

    ANCAK

    Bu ay 10 tl iade edildiği halde yine 13,5 tl fatura gelmiş. İnternet paketim bittiğinden dolayı bu ay "Freezone tarifelerine özel 100mb internet 4,5tl" kampanyasından internet paketi satın aldım. Normal şartlarda bu ay 4,5 tl faturam olması gerekiyor. Birde her ay faturama yansıyan "YENI TESIS TK RUHSAT VE ÖIV TAKSIDI 3.93 TL" bedeli ile birlikte 8,5 tl fatura gelmesi gerekiyor.

    Bana 10 tl iade ettikleri halde bu 13,5 tl nin nasıl hesaplandığını öğrenmek için müşteri temsilcisini aradığımda mantıklı bir açıklama alamadım. Hatta kendisi önümüzdeki ayda 10 tl iadem olduğunu söyledi.

    Ancak yine anlamadığım benden geçen ayki faturama yansıtılan fazladan 10 tl yi bu ay iade ettiklerini, önümüzdeki ay neyi iade edeceklerini sorduğumda kendiside cevap veremedi. Hatta inatla benim anlamadığımı öne sürünce sicil numarası ve ismini aldım. Hakkında şikayette bulunacağım.

    Kısacası her ay müşteri temsilcisini arayıp faturamdaki ekstra ücretleri sormaktan sıkıldım. Tahahhüt bittikten sonra birdaha hiçbir gsm firmasına imza atmayacağım konusunda da kararlıyım.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.