Şimdi Ara

VODAFONE CEP CÜZDAN UYGULAMASINI İNDİRENE 5TL HEDİYE(BİTTİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
20
Favori
3.253
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uygulamayı indirip sanal kart oluşturun ertesi gün 5 tl o karta yatıyor 10 tl daha gönderip hattınıza lira yükleyebilirsiniz

    beyler kurallarda aktif kart olmayacak diyor ama ben sanal kart oluşturdum ertesi gün ona yatırdılar. isterseniz sadece uygulamayı indirip giriş yapın aşağıda otomatik oluşturulacaktır diye yazıyor

    Edit: eğer farklı bir hat telefonda takılıysa o zaman Wifi kullanmanız lazım yada aynı hattın takılı olması gerekiyor

    Bu Kampanya kapsamında, Vodafone Cep Cüzdan uygulamasını yükleyen ama Cep Nakit kart sahibi olmayan 10.000 Vodafone abonesine ait Vodafone Cep Cüzdan uygulamasında 5 TL yüklü Cep Nakit kartı otomatik olarak oluşturulacaktır.

    Kampanya 3 Şubat 2015-01 Mart 2015 tarihleri arasında geçerlidir.
    Kampanyadan, Vodafone Cep Cüzdan uygulamasını yükleyen ama Cep Nakit kart sahibi olmayan 10.000 Vodafone abonesi yararlanabilecektir.
    Kampanyadan yararlanmak için Vodafone Cep Cüzdan uygulaması kullanan Vodafone abonelerinin aktif Cep Nakit kartı olmaması gerekmektedir.
    Kampanyaya katılacak Vodafone aboneleri Vodafone tarafından belirtilen kriterlere uygun olan Cep Cüzdan uygulamasını yükleyen GSM numaraları arasından seçilecektir.
    Kampanyaya katılmaya hak kazanan abonelere bilgilendirme SMS’i gönderilecektir.
    Kampanya kapsamında oluşturulan Vodafone Cep Nakit kart ile ilgili şifre bilgileri aboneye SMS ile gönderilecektir.
    Kampanya kapsamında Vodafone Cep Nakit karta yüklenecek 5 TL, Vodafone Cep Cüzdan uygulamasındaki bakiye görüntüleme ekranında görüntülenebilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V-for-vandetta -- 6 Mart 2016; 15:18:02 >







  • Reklam Alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BartogPL -- 28 Şubat 2016; 22:25:01 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deniycem bakalım.
  • takip
  • takip,
  • Sanal kart oluşturdum ama henüz gelen giden yok beklemedeyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Section8 -- 28 Şubat 2016; 17:35:02 >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ogrenemediniz gitti mesajim bulunsuna tiklamayi. takip yazmak mesajim bulunsun yazmak kirlilikten baska birsey degil. Bak orada kirmizi kalp var ona tiklayacaksin, niye bu kadar zorlaniyorsunuz bunu idrak etmekte?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muitobom -- 28 Şubat 2016; 18:05:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faydalandım.

    quote:

    Degerli abonemiz, sonu XXXX ile biten Cep Nakit kartiniza 5,00 TL basariyla yuklenmistir.Yeni Bakiyeniz:5,00 TL dir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada yuklendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelmedi. Bitti galiba 10k sinir

    Edit. Tamamdır geldi şimdi teşekkürler paylaşım yapan arkadaşa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barlas_dnz -- 28 Şubat 2016; 20:01:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veziroglu

    Faydalandım.

    quote:

    Degerli abonemiz, sonu XXXX ile biten Cep Nakit kartiniza 5,00 TL basariyla yuklenmistir.Yeni Bakiyeniz:5,00 TL dir.


    Uygulama yükledikten sonra herhangi bir işlem yaptınız mı?


    Ekleme

    Vodafone Cep Cüzdan Uygulamasi Abonelik Taahhütnamesi

    A- TANIMLAR

    Vodafone Cep Cüzdan Servisi (“Servis”): Vodafone hatlı cep telefonu numarası ve banka kredi kartı veya Vodafone Cep Nakit Kart numarası eşleştirilmesi ile QR kod ile Temassız ödeme yapma, Cep Nakit Kart sahibi ya da değil tüm mobil operator abonelerine para gönderme, Vodafone abonelerinden para isteme, Vodafone abonelerine Kolay Kod ile para gönderme, Vodafone abonelerinden Kolay Kod ile para isteme, Vodafone faturasız abonelerinin hatları için Cep Lira satın alma , Vodafone bireysel aboneleri için faturalarına yansayacak/ bakiyelerinden düşecek şekilde paket satın alma, aboneye ait Cep Nakit Kart/Kartlarının bakiyesini görüntüleme ve kartlara ait işlem geçmişini sorgulama, “Biriktir Gönder” hesabında para biriktirme ve gönderme ve NFC’li SİM kart ve NFC’li cihaz sahibi olma durumunda temassız POS cihazlarında temassız ödeme yapma, dönemsel NFC kampanyalarından yararlanma yakındaki restoranları, restoranlardaki indirim oranlarını ve Vodafone Shopları görüntülme işlemlerinin (“Vodafone Cep Cüzdan Hizmetleri”) yapılabilmesine olanak sağlayan bir mobil finansal servistir.

    Vodafone Cep Cüzdan Uygulamasi (“Uygulama”): Kullanıcıların cep telefonları üzerinden Servis’e erişimlerini sağlayan; farklı cep telefon işletim sistemleri için (Android ve IOS) geliştirilmiş, tasarlanmış ve yazılmış olan mobil uygulamadır.

    Finansal Islem Özelligi: Uygulama’nın telefon numarası ve banka kredi kartı veye fiziksel/sanal Cep Nakit Kart eşleştirilmesi ileödeme,para transferi ve Cep Lira satın alma işlemlerinin cep telefonu üzerinden yapılabilmesine olanak sağlayan özelliğidir.

    Abone: Servis’e kayıtlı bireysel veya kurumsal Vodafone hat sahibi/kullanıcısı olan Vodafone müşterileridir.

    Hat: Servis’in tanımlandığı, abonenin kullanımında olan her bir bireysel veya kurumsal Vodafone hattır.

    Vodafone Fiziksel/ Sanal Cep Nakit Kart: Herhangi bir banka hesabına bağlı olmaksızın kart üzerine yüklenen, bakiye dâhilinde Servis kapsamında para transferi, temassız ödeme, Cep Lira satınalma ve/veya nakit çekmek amacıyla kullanılan fiziksel/sanal Visa logolu karttır.

    B- YÜKÜMLÜLÜKLER

    1. Servis Aboneliğimin işbu Taahhütnamenin tarafımca imzalanmasından/onaylanmasından sonra aktif hale geleceğini,

    2. Servis’in Finansal İşlem özelliğinin Cep Cüzdan uygulamasına banka kredi kartımı uygulamanın “banka kartlarım”, “yeni kart ekle” menüsünden taratarak ekledikten sonra veya Vodafone Cep Merkezleri’nden bedelini peşin ödeyerek satın aldığım fiziksel Cep Nakit Kart ve/veya uygulama başlatıldığında otomatik olarak hat sahibi adına yaratılacak olan sanal Cep Nakit Kart ile aktive edileceğini; bu durumda Hattıma ilişkin Uygulama’nın Servis’in kullanımı için otomatik olarak güncelleneceğini,

    3. Bir “SIM Kart” için en fazla 1 (bir) adet Servis Aboneliği tanımlanabileceğini,

    4. Bir “SIM Kart” için en fazla 3 (üç) adet Cep Nakit Kart (fiziksel ve sanal toplam) tanımlanabileceğini,

    5. Cep Nakit Kartların kaydı sırasında PTT Şube veya Vodafone Cep Merkezleri’nde beyan ettiğim “ad, soyad, TCKN, Cep Telefonu numarası, Cep Nakit Kart numarası, oturduğu il, ilçe ve adres bilgileri ” gibi kayıt sırasında alınan ve/veya işbu taahhütnamede ve/veya Uygulama’da ve/veya bu başvuruyla beraber ibraz ettiğim tüm bilgilerin tam, doğru ve gerçek olduğunu, bu bilgilerin Servis kapsamıyla sınırlı olmak şartıyla 3.Kişiler ile paylaşılabileceğini bildiğimi ve buna onay verdiğimi,

    6. Banka kredi kartlarımı Cep Cüzdan uygulamasına eklerken ibraz ettiğim tüm bilgilerin tam, doğru ve gerçek olduğunu, bu bilgilerin Servis kapsamıyla sınırlı olmak şartıyla 3.Kişiler ile paylaşılabileceğini bildiğimi ve buna onay verdiğimi,

    7. Cep Nakit Kartın kendi kullanımımda olduğunu ve eğer Hattın abonesi değilsem bu kullanıma ilişkin olarak ilgili abonesinden onay/izin almanın tamamen kendi sorumluluğumda olduğunu,

    8. Servis’e ve/veya Uygulama’ya erişim ve/veya kullanım için kullanılmak üzere belirleyeceğim tüm şifrelerin (“Vodafone Cep Cüzdan Şifresi”) gizliliğini ve güvenliğini sağlayacağımı, sözkonusu şifreleri 3. Kişilere devretmeyeceğimi, kullandırmayacağımı ve işbu maddede belirtilen amaçlar dışında kullanmayacağımı ve yetkisi olmayan kişiler tarafından sözkonusu şifrelerin kullanılması ve/veya verilen amaç dışında kullanımı nedeniyle ortaya çıkabilecek tüm zararlara ilişkin sorumluluğun tarafıma ait olacağını, Servis’in yetkisi olmayan kişiler tarafından kullanıldığını veya şifrelerin başkalarının eline geçtiğini öğrendiğim veya şüphelendiğimde bu durumu derhal Vodafone’e bildireceğimi, bu gibi durumlarda Vodafone’un herhangi bir sorumluluğu olmadığını, Uygulama’ya erişimin diğer cep telefonu operatörlerine ait altyapılar üzerinden gerçekleştirilmesi halinde de işbu maddede sayılan koşulların tümüyle geçerli olacağını ve bahsi geçen altyapıların kullanım koşullarından Vodafone’un sorumlu olmadığını kabul ettiğimi,

    9. Servis kapsamında kullanılan “SIM Kart”ın başka bir SIM Kart ile değiştirilmesi ve/veya başka bir operatöre taşınması durumlarında “SIM Kart”ın imha edilmesi ile ilgili her türlü sorumluluğun tarafıma ait olduğunu, “SIM Kart” başvuru ve değişiklik taleplerinin sadece Hat sahibi abone tarafından yapıldığını bildiğimi,

    10. “SIM Kart”ın kaybolması, çalınması veya üçüncü kişilerin eline geçmesinden şüphe duymam veya şüphe duyduğum söz konusu durumların gerçekleşmesi veya Servis abonelik bilgilerimde eksiklik, hata ve/veya yanlış bir bilgi tespit etmem halinde derhal Vodafone’un Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi’ni veya Vodafone tarafından duyurulacak diğer kanalları kullanarak Vodafone’u bilgilendireceğimi, bildirim yapana kadar geçen süre zarfında oluşabilecek zararlardan Vodafone’un hiçbir şekilde sorumlu olmadığını, “SIM Kart”ın kaybolması, çalınması veya üçüncü kişilerin eline geçmesinden şüphe duymam veya şüphe duyduğum söz konusu durumların gerçekleşmesi durumlarında Vodafone’a bildirim yapmanın tamamen kendi sorumluluğumda olduğunu, bu gibi durumlarda Vodafone’un sorumluluğunun elektronik haberleşme hizmeti dolayısıyla altyapı hizmetini vermeyi durdurmakla sınırlı olduğunu,

    11. Cep Nakit Kartın kaybolması, çalınması veya üçüncü kişilerin eline geçmesinden şüphe duymam veya şüphe duyduğum söz konusu durumların gerçekleşmesi halinde derhal 4848 nolu kısa numarayı arayarak Cep Nakit Kartı iptal ederek kullanıma kapatacağımı ve Vodafone Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi’ni bilgilendireceğimi, bu gibi durumlarda Cep Nakit Kart’a ilişkin Vodafone’un hiçbir şekilde sorumlu olmadığını,

    12. Cep Nakit Kartımı iptal/iade etmek istemem durumunda, iptal/iade işleminin 4848 nolu kısa numara aranarak tarafımca gerçekleştirileceğini, bu işlemi belirtildiği şekilde gerçekleştirmemem durumunda bu hususta Vodafone’un herhangi bir sorumluluğu olmadığını bildiğimi,

    13. Uygulama’nın “Kartlarım” menüsü altındaki “Diğer Kartlarım” alt menüsünde fotoğrafını çekerek sakladığım görüntülere ait tüm bilgilerin gizliliğini ve güvenliğini sağlayacağımı, işbu maddede belirtilen amaçlar dışında kullanmayacağımı ve yetkisi olmayan kişiler tarafından sözkonusu bilgilerin kullanılması ve/veya verilen amaç dışında kullanımı nedeniyle ortaya çıkabilecek tüm zararlara ilişkin sorumluluğun tarafıma ait olacağını, bu bilgilerin yetkisi olmayan kişiler tarafından kullanıldığını veya başkalarının eline geçtiğini öğrendiğim veya şüphelendiğimde bu durumu derhal Vodafone’e bildireceğimi, bu gibi durumlarda Vodafone’un herhangi bir sorumluluğu olmadığını, Uygulama’ya erişimin diğer cep telefonu operatörlerine ait altyapılar üzerinden gerçekleştirilmesi halinde de işbu maddede sayılan koşulların tümüyle geçerli olacağını ve bahsi geçen altyapıların kullanım koşullarından Vodafone’un sorumlu olmadığını kabul ettiğimi,

    14. Uygulama ile Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş. anlasmali üye isyerlerinde yemek, market alışverişi ya da perakende alışverişlerde tarafıma ilk harcama talebimde otomatik olarak bağlacak bir adet Multinet kart ile harcama yapabileceğimi,

    15. Uygulamanın anlaşmalı üye işyerlerinde kullanılmasının Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş insiyatifinde oldugunu,

    16. Harcama işlemlerimde uygulamaya eklediğim kredi kartimdan; oluşturulan Multinet kartina bakiye transferi yapilacagını, Multinet POS cihazı üzerinde yapılan işlemlerde; Multinet kart bakiyesi kullanılacağını,

    17. Multinet POS’u üzerinden yapılan işlemlerde herhangi bir bir ödeme iptal işleminde; mevcut Multinet kart ödeme iptal işlemlerindeki süreçlerin geçerli olduğunu,

    18. Uygulama ile yapılan harcamalarda ödeme iade işleminin ypılmayacağınız; bu işlemi Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş; üye işyeri; Vodafone ya da anlaşmalı bankadan talep edemeyeceğimi,

    19. Multinet anlaşmalı üye işyerlerinde geçerli işlemlerle alakalı Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden detay bilgi alabileceğimi,

    20. Servis kapsamında yer alan hizmetlerdeki sorunlar nedeniyle ve/veya Servis kapsamında kullanılan Vodafone hattını etkileyen durumlarda (şebekenin erişilemez olduğu veya borçtan kapama veya sair durumlarda: Hattın kendi isteği ile veya borçtan kısıtlanması/kapanması/dondurulması veya iptali durumunda veya hattın şebeke erişiminin olmadığı durumlarda) Servis’i tüm özellikleri ile kullanamayabileceğimi bildiğimi ve bundan doğacak sonuçlardan dolayı uğrayacağım zararlardan Vodafone’un hiçbir şekilde sorumlu olmadığını,

    21. Servis kapsamında Vodafone Telekomünikasyon A.Ş./Vodafone Dağıtım A.Ş. ve üçüncü partiler ile paylaşmış olduğum her türlü bilginin ve/veya Servis üzerinden gerçekleştirmiş olduğum işlemlerin ve bu işlemlere ait olan her türlü verinin ve/veya Servis tanımlı Hattın takılı olduğu cihaza ait olan ve telekomünikasyon şebekesi üzerinde oluşan yer verimin/konum bilgimin Vodafone'un ve/veya Vodafone tarafından Servis’in gerçekleştirilebilmesi amacıyla yetkilendirilmiş üçüncü partilerin yürüttüğü hizmetler kapsamında; müşteri hizmetleri, pazarlama, abonelik işlemleri, faturalama, arşivleme (fiziksel ve elektronik), lojistik, katma değerli hizmetler ile her türlü ürün, servis, kampanya, teknoloji, tarife tanıtımı, pazarlaması ve satışı hizmetlerinin verilebilmesi ve devamı amacıyla Vodafone ve/veya Üçüncü partiler tarafından, aboneliğim devam ettiği müddetçe kaydedilmesine ve işlenmesine Servis kapsamıyla sınırlı olmak şartıyla 3. Kişi/Kurumlarla paylaşılmasına, bu verilerin işlenerek analiz edilmesine ve söz konusu verilerin işlenerek Servis kapsamında yüklediğim uygulama ekranlarında reklam olarak görüntülenmesini kabul ettiğimi ve bu analize bağlı olarak kişisel fayda amaçlı ve/veya katma değerli servislerde kullanılmasına izin verdiğimi, söz konusu bilgilerimin, Cep Telefonu numarası bilgimle birlikte işlenmesini, paylaşılabilmesini ve kullanılabilmesini, bu onayı geri almak için için her zaman Vodafone Çağrı Merkezi veya Vodafone İletişim Merkezlerinden başvuru yapabilme imkânımın bulunduğunu, bu onayın geri alınmasının Vodafone Cep Cüzdan Servisinden yararlanmamı imkansız hale getireceğini bildiğimi ve bunu kabul ettiğimi,

    22. Vodafone’un,www.vodafone.com.tr adresinde yer alan Servis koşulları dâhilinde Servis abonelik başvurumu reddedebileceğini, bu durumda Vodafone’dan hiçbir şekilde tazminat talebinde bulunmayacağımı,

    23. Servis aboneliğimin tanımlı olduğu Hattın geçici bir süre ile kapatılması halinde, aksini belirtmediğim sürece Servis aboneliğimin aktif olarak kalacağını, Vodafone Hattımın devredilmesi durumunda ise ilgili hattın Servis özelliğinin iptal olacağını,

    24. Uygulama’yı kullanmakla, Uygulama içeriğini görüntülemekle veya Uygulama’ya giriş yapmakla, işbu Taahhütnameyi okuduğumu, anladığımı ve tüm koşulları kabul etmiş olacağımı, Uygulama’nın kullanımı ile ilgili olarak cep telefonu, bilgisayar veya diğer cihazlarda oluşabilecek her türlü hasar ve bu sayılanlarla sınırlı olmamak üzere her türlü zararın sorumluluğumda olduğunu,

    25. Servis kapsamında kullanacağım Uygulama’ya ilişkin kopyalama, satış, tersine mühendislik çalışmaları vb. hiçbir faaliyette bulunmayacağımı,

    26. Servis tanımlı Hattın başka bir operatöre taşınması/devredilmesi ve/veya Servisin ticari amaçla, usulü dışında, kötü niyetli kullandığımın tespit edilmesi durumunda, Servis aboneliğimin de otomatik olarak iptal olacağını veya askıya alınacağını, bu nedenle Vodafone’dan herhangi bir tazminat vb. talepte bulunmayacağımı,

    27. Vodafone’un çalışma imkânlarının kısmen veya tamamen, geçici veya daimi olarak durduracak şekilde ve derecede meydana gelen doğal afetler, harp, seferberlik, yangın, grev ve lokavt vb. veya hükümet veya resmi makamlarca alınmış kararlar gibi Vodafone’un kontrolünde olmayan haller işbu Taahhütname konusu edimlerin yerine getirilmesini etkiledikleri ölçüde Vodafone için mücbir sebep sayılır. İşletme arızaları veya bakım-onarım çalışmaları sonucu oluşacak geçici hizmet kesintilerinden veya Servis altyapısından veya işbu maddede tanımlı mücbir sebeplerden kaynaklanan durumlardan Vodafone’un sorumlu olmayacağını,

    28. İşbu Taahhütname kapsamındaki yükümlülüklerimi yerine getirmemem/ihlal etmem dolayısıyla oluşabilecek zararlardan Vodafone’un hiçbir şekilde sorumlu olmadığını, bu sebeple doğmuş veya doğacak Vodafone’un ve/veya 3. Kişi/kurumların zararlarını tazmin edeceğimi,

    29. Vodafone’un önceden yazılı iznini almaksızın bu Taahhütnamedeki hak ve yükümlülüklerimi gerçek veya tüzel üçüncü bir şahsa devredemeyeceğimi, bir başka gerçek veya tüzel üçüncü bir şahsa herhangi bir sebeple bu taahhütnamede ve dolayısıyla ilgili yasal hükümlerde kayıtlı sorumluluklarına ortak etmeyeceğimi İşbu Taahhütnamenin ifasından doğacak her türlü uyuşmazlıklarda Vodafone’un defter ve kayıtları ile ve bilgisayar kayıtlarının geçerli ve bağlayıcı olduğunu ve kesin delil teşkil edeceğini, Vodafone’u yemin teklifinden ber’i kıldığımı ve işbu maddenin Hukuk Usulü Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında bir yazılı delil sözleşmesi olduğunu,

    30. İşbu Taahhütnamede geçen adresimin tarafıma yapılacak olan tebligatlar için geçerli ikametgah adresim olduğunu ve adres değişikliğimi Vodafone’a yazılı olarak bildirmedikçe, tarafıma yapılacak her türlü tebligatın aşağıda belirtilen adrese gönderileceğini ve geçerli bir tebliğin yasal sonuçlar doğuracağını,

    31. İşbu Taahhütnamede düzenlenmemiş olan hususlarda Vodafone Mobil Telefon Abonelik Sözleşmesi hükümlerinin uygulanacağını,

    Yukarıda belirtilen tüm şartları okuduğumu, anladığımı, tarafıma ait tüm yükümlülüklere eksiksiz ve zamanında uyacağımı kabul, beyan ve taahhüt ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 28 Şubat 2016; 19:39:29 >




  • Gelmedi

    Geldi şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castieello -- 28 Şubat 2016; 20:01:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelmeyenler uygulamayı silmesin bana ertesi gün gönderdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banageldi yapımda ve yayında emeği geçen arkadaş lara tsk ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana gelmedi 5 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana gelmedi. Sanal kart yarattim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha sonra bu sanal kartları nasıl kapatacagiz
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.