Vodafone RED20 paketine geçtim. Geçerken özellikle sordum "yurtdışını (hollanda) paket dahilinde arayabilecek miyim" diye. 120 dk hakkım olduğu söylendi. eyw dedik geçtik. Sonra hollandayı aradım ve ücret yansıdı. Aradım müşteri hizmetlerini dedim böyle böyle, dediler ki "bayiye gidip, bayinin 120 dk yı tanımlaması lazım" bayiye gittim, bayinin böyle bi şeyden haberi yok, başka bayiye gittim onun da haberi yok. Müşteri hizmetlerini arayın onlar yapabilir dediler. Aradım, bayi yapacak dediler. kısacası müşteriyi böyle yıldırarak oylayıp dolandırıyolar. Bütün paketleri yükleyebiliyolarda yurtdışını arama paketini mi yükleyemiyorlar? Ayrıca istemediğim halde otomatik Dünya paketi yüklüyolar. bu paket yurtdışına çıkarsanız otomatik aktive oluyor ve günde 50-60 liranızı yiyor. 10 gün çıksanız ruhunuz duymadan, hiç bişi yapmasanız bile 600 lira fatura giydiriyolar. Böyle ahlaksız, böyle dolandırıcı bi firmadır VODAFONE. Diğerlerinin de bundan arta kalır yanı yok ama bu artık rezalet. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besttrr -- 27 Ekim 2021; 16:31:28 > |
Vodafone Ahlaksızlığı/Dolandırıcılığı
-
-
120 dk’nın bayiyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Müşteri hizmetleri vodafone’un kanayan yarası maalesef. İşiniz düşerse sinir hastası oluyorsunuz. -
En az 5 temsilciyle gorustum, bayi diyolar baska bisi demiyolar.
-
Öncelikle bu forumda üye olup, onlarca rezalet başlığı ve sayısız şikayete rağmen Vodafone a geçmeniz bence en büyük rezalet, ayrıca red paketlerinde dediğiniz 120 dk paketi yeni çıkmış, sitesinde kabak gibi yazıyor, bayiden tanımlanır diye. Son olarak yurt dışı paketi 40 tl, kullanım yapınca devreye giriyor, kullanmışsınız ki devreye girmiş, girmese çok daha yüksek rakamlar ödersiniz, defarca üç operatörlede roamig yaptım, mobil veri kapalı 4g ve VoLTE kapalı olsun, gelen smsleri okuma dışında hiç işlem yapma kuruş yazmaz... -
Diğer 2 operatörde kurallar kriterler bellidir ve uygulanır. Kartları açık oynar diğerleri.
Vodafone ise ürünü satıncaya kıvırır. Vodafone özellikle son 3 senedir ilginç şeyler deniyor. Çok dikkat edin. Müşteri hizmetlerinin aptala yatması beceriksizliği tamamen Genel Merkez ayarlı bir strateji. 2002'den 2019'a kadar kesintisiz hem faturalı taahhutlü hem faturasız tarifelerini yoğun kullanmış biri olarak Vodafonenin tarzını çok iyi bilirim. Sayısız anım vardır. Hattınızda ufak ufak da olsa 2 TL,1 TL gibi sık sık TL azalmaları var mı iyi takip edin Vodafone kullanırken.
Mesela başka bir abonenin kullanımı pass paketlerden giderken başka bir abonenin aynı kullanımı pass paketten düşmemiştir fazla fatura yansımıştır. Kişi buraya yazar ya passdan gitmemiş fatura yazmış diye. Başkası da der ki bende passdan düşüyor. Bu vukuat çok normal vodafonede. Koyun seçer gibi birilerini seçer ona geçirir. Yok sen interneti paylaştırmışsın yok sen şunu yapmışsın der tutturabilinceye kadar.
Aylarca sınırsız bedava Vodafone TV kullandım faturaya yansımadı,bir gün bir baktım 120 küsür fazla fatura yazmış. Aradım ne oluyor,neden böyle. Vodafone TV kullanımları dediler. Neymiş yüksek çözünürlükte izlemişim. Aynı cihaz aynı çözünürlük. VDF vurabildiğine vurur. Milyonlarca aboneden her ay geçireceği aboneyi belirler ve yapacağını yapar. Bütçe hedeflerine böyle ulaşmaya çalışır.
Turkcell Telesekreter vurgunu ile,Telekom Arayanı Bil dalaveresiyle bu işleri dener.
-
Belli ki daha once yurtdisina cikmamisin bu paket aktifken. O yuzden bos yapma. Yazida diger operatorlerin de bes para etmediginden bahsettim zaten. Ayrica telefonla beni aradilar ve basvuruyu telefonla yaptim, telefonda sordum yurdisi aramayi ve bayi falan demediler. Kaldiki bayiden bile olsa bayiler durumdan bi haber diyorum, okumaniz da mi yok?
Butun ergenler dolusmus foruma, konu acana atarlanmaktan baska bi ise yaramiyolar.
-
Hic birinden memnun kalmadim ama vodafone kadar ahlaksiziyla karsilasmamistim.
-
En az 50 defa çıkmışımdır yurt dışına, pasaportta boş sayfa kalmadı. Diğer iki operatör ile ilgili beş para - sekiz para olayı senin yorumun, şu forumda her gün bir Vodafone saçmalığı konuşuluyor, senin şikayet gibi sürekli bir olay var, bu forumu takip edip Vodafone a bulaşmak bile bile lades demek değil de nedir. Bayi vb kimse kim, bu firmada bi müşteri temsilcisi sistem, bayi düzeni birşey yok, sen numaranın taşınıp hattının açıldığına şükret.
Üyelik profilimi inceler ve yaptığın hareketlere bakarsan kim esas ergen anlayabilirsin.
Sana geçmiş olsun allah kurtarsın vodafone dan... -
Ne boş adamsin ya, bu hesaba gore bana cevap verecek vaktin olmamali, havalimaninda olman lazim ucagi kaciracaksin.
İsim gucum yok forumda vodafone hakkinda ne konusulmus diye mi bakacam. Her operator hakkinda burada sikayet ve sorun vardir zaten, ne zirvaliyosun aksam aksam.
-
adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun
-
Ey konu sahibi. Bu üslubunla herkes sana haketmiş gözüyle bakar ve kimse yardımcı olmaz. Ben de bu konudan sorun yaşadım 1 hafta içinde hallettim ama sana yardımcı olmayacağım. Biraz burnun sürtsün. İyi forumlar. İyi bayramlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prestij06 -- 29 Ekim 2020; 8:1:46 > -
Senin edecegin yardimdan bi hayir gelmez. Bos yapma, konuyu kirletme.
-
2200 a IPTAL SEKRETER yazsan olmuyor mu
TT de ise 5555 e ARAYANIBIL IPTAL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lexco -- 29 Ekim 2020; 9:48:39 >
Benzer içerikler
- vodafone emekli tarifeleri faturalı 2024
- telefonda 3 kere dıt dıt dıt sesi gelip kapanması
- vodafone çalışma şartları
- türk telekom 1 saat sınırı kaldırma
- 90 gün dolmadan hat taşıma cezası 2024
- turkcell abone sayısı
- yeni tesis özel iletişim vergisi nedir
- türk telekom internet çekmiyor
- esim nedir
- yanımda premium nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X