Şimdi Ara

Vites Değiştirme ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
1.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Kilometreye değil de aracın çekiş gücüne göre vites değiştirirseniz çok mantıklı bir hareket etmiş olursunuz.
    araç 2500-3000 devir arasında vites yükseltilir,
    1500-1000 devir arasında da vites küçültülür.



    Bende devir saati yok bu yüzden arabanın bağırma sesine göre vites atıyorum.
    Bu halde bile şehiriçi yoğun trafikte 50 liralık LPG ile 350 km gidebiliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Kilometreye değil de aracın çekiş gücüne göre vites değiştirirseniz çok mantıklı bir hareket etmiş olursunuz.
    araç 2500-3000 devir arasında vites yükseltilir,
    1500-1000 devir arasında da vites küçültülür.



    Bende devir saati yok bu yüzden arabanın bağırma sesine göre vites atıyorum.
    Bu halde bile şehiriçi yoğun trafikte 50 liralık LPG ile 350 km gidebiliyorum

    Citroen Saxo'ların ilk versiyonlarında da yok, renault clio'ların da bazı modellerinde yok.
    çekiş gücüne göre atmak şart:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Kilometreye değil de aracın çekiş gücüne göre vites değiştirirseniz çok mantıklı bir hareket etmiş olursunuz.
    araç 2500-3000 devir arasında vites yükseltilir,
    1500-1000 devir arasında da vites küçültülür.



    Bende devir saati yok bu yüzden arabanın bağırma sesine göre vites atıyorum.
    Bu halde bile şehiriçi yoğun trafikte 50 liralık LPG ile 350 km gidebiliyorum

    Citroen Saxo'ların ilk versiyonlarında da yok, renault clio'ların da bazı modellerinde yok.
    çekiş gücüne göre atmak şart:)

    Düz yolda çekiş sorun olmuyor ama 1 km den fazla uzunlukta ve 10 dereceden fazla eğimli yolda çekiş düşüyor.
    Baskı balata diye düşündüm ama kullanan bir başka arkadaş "Küçük motorlu olduğu için normal" dedi.
    Misal Aşağıdaki resimde 5 km uzunlukta ve 13 derece eğimli otobanda yokuşa 4. vites 80 km hızla giriyorum ve yokuşu aynı viteste 45 km hızla bitirebiliyorum.

     Vites Değiştirme ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuVNeRa -- 13 Haziran 2014; 10:43:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Kilometreye değil de aracın çekiş gücüne göre vites değiştirirseniz çok mantıklı bir hareket etmiş olursunuz.
    araç 2500-3000 devir arasında vites yükseltilir,
    1500-1000 devir arasında da vites küçültülür.



    Bende devir saati yok bu yüzden arabanın bağırma sesine göre vites atıyorum.
    Bu halde bile şehiriçi yoğun trafikte 50 liralık LPG ile 350 km gidebiliyorum

    Citroen Saxo'ların ilk versiyonlarında da yok, renault clio'ların da bazı modellerinde yok.
    çekiş gücüne göre atmak şart:)

    Düz yolda çekiş sorun olmuyor ama 1 km den fazla uzunlukta ve 10 dereceden fazla eğimli yolda çekiş düşüyor.
    Baskı balata diye düşündüm ama kullanan bir başka arkadaş "Küçük motorlu olduğu için normal" dedi.
    Misal Aşağıdaki resimde 5 km uzunlukta ve 13 derece eğimli otobanda yokuşa 4. vites 80 km hızla giriyorum ve yokuşu aynı viteste 45 km hızla bitirebiliyorum.

     Vites Değiştirme ?


    Baskı balata ne oldu senin devir artıp hız artmıyodu öyle demiştin bi konuda
  • SweentLyy kullanıcısına yanıt
    Normal yolda hiçbir sıkıntı yok.
    Sabahları motor soğukken 1. viteste seri kalkış yapmak istersem araba titriyor.
    2. ve 3. viteste düşük hızlarda ayağımı aniden gazdan çekersem araba titriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Normal yolda hiçbir sıkıntı yok.
    Sabahları motor soğukken 1. viteste seri kalkış yapmak istersem araba titriyor.
    2. ve 3. viteste düşük hızlarda ayağımı aniden gazdan çekersem araba titriyor.

    Bi baktırın isterseniz yine yada bayır yukarı deneyebilirsiniz dediğimi
  • SweentLyy kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim 5km lik otoban yokuşunda 3. vitese alsam bile hız artmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Bahsettiğim 5km lik otoban yokuşunda 3. vitese alsam bile hız artmıyor.

    senin arabanın motor küçüktü diye hatırlıyorum eğer öyleyse uzun yokuşlarda hızlanmaması normal gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Bahsettiğim 5km lik otoban yokuşunda 3. vitese alsam bile hız artmıyor.

    senin arabanın motor küçüktü diye hatırlıyorum eğer öyleyse uzun yokuşlarda hızlanmaması normal gibi

    650cc motor var, bence de hızlanma ile ilgili problem motordan kaynaklı.
    Bu arada 3 gün önce Shell' den full + full (Arabayı sallaya sallaya doldurdu) LPG aldım ve umarım yeni bir tüketim rekoru geliyor:
    Çeyrek depo LPG (Yaklaşık 8 litre) ile şehiriçi 155 km gidebildim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    0,5 - 0,4 - 0,9 - 0,7 - 0, 5

    Arkadaş mübarek dsg gibi vites değiştiriyor anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.500- 3000 devir dizel için ne demek yahu ?
    Araba çoşar yakıtı yakmada, ben her deviri 2000'de sabitlerim.
    Yakıt tasarrufu süper oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    Astra j kullanirken dikkatimi cekmisti

    3. Vites 155km/h
    4. Vites 205km/h

    Ustunden zaman gectigi icin suratte +-2km/h oynama olabilir.

    Mubarek 2. Vites ile 4. Vitesin sonuna kadar kadar sacim sakalim uzamisti cevire cevire bitiremiyor. Cok keyifliydi.

    motor ne hocam?
  • Devire saatine veya hıza bakmaktansa, motor sesine kulak vermek her zaman tercihimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykpnrgz

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    Astra j kullanirken dikkatimi cekmisti

    3. Vites 155km/h
    4. Vites 205km/h

    Ustunden zaman gectigi icin suratte +-2km/h oynama olabilir.

    Mubarek 2. Vites ile 4. Vitesin sonuna kadar kadar sacim sakalim uzamisti cevire cevire bitiremiyor. Cok keyifliydi.

    motor ne hocam?

    1.4t 140hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Kilometreye değil de aracın çekiş gücüne göre vites değiştirirseniz çok mantıklı bir hareket etmiş olursunuz.
    araç 2500-3000 devir arasında vites yükseltilir,
    1500-1000 devir arasında da vites küçültülür.



    Bende devir saati yok bu yüzden arabanın bağırma sesine göre vites atıyorum.
    Bu halde bile şehiriçi yoğun trafikte 50 liralık LPG ile 350 km gidebiliyorum

    Citroen Saxo'ların ilk versiyonlarında da yok, renault clio'ların da bazı modellerinde yok.
    çekiş gücüne göre atmak şart:)

    Düz yolda çekiş sorun olmuyor ama 1 km den fazla uzunlukta ve 10 dereceden fazla eğimli yolda çekiş düşüyor.
    Baskı balata diye düşündüm ama kullanan bir başka arkadaş "Küçük motorlu olduğu için normal" dedi.
    Misal Aşağıdaki resimde 5 km uzunlukta ve 13 derece eğimli otobanda yokuşa 4. vites 80 km hızla giriyorum ve yokuşu aynı viteste 45 km hızla bitirebiliyorum.

     Vites Değiştirme ?


    Her zaman 45 km hızla tamamlayabildiğim bu 5 km lik otoban yokuşunu bugün arabada ben ve 3 arkadaşım daha olduğu halde 4. Viteste 60 km hızla tamamladı
    Sadece bu yokuş değil, diğer yokuşlarda da daha çevik ve güçlüydü.
    Sanki arabanın ağırlığı arttıkça çekişi iyileşti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    0,5 - 0,4 - 0,9 - 0,7 - 0, 5

    Arkadaş mübarek dsg gibi vites değiştiriyor anlaşılan

    Ben de çözemedimn sormama rağmen açıklık da getirmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volvo s40 1.6 lpg 109 hp kesiciye kadar

    1.vites 40
    2.vites 100
    3.vites 140
    4.vites 180
    5.vites 180 dahada gitmiyor

    sakin kullanım;

    1.vites 20
    2.vites 50
    3.vites 75
    4.vites 90
    5.vites 100

    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlar2323

    volvo s40 1.6 lpg 109 hp kesiciye kadar

    1.vites 40
    2.vites 100
    3.vites 140
    4.vites 180
    5.vites 180 dahada gitmiyor

    sakin kullanım;

    1.vites 20
    2.vites 50
    3.vites 75
    4.vites 90
    5.vites 100

    :)

    Baski balata bitik. Benim 1.6 103hp marea sanzuman agirligina ragmen 1 de 50 2 de 90 i goruyor ki sizinki kesiciye kadar o degerleri gormussunuz. Ben 6500 de goruyom bu hizlari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 13 Haziran 2014; 20:08:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değişir hocam bende
    20 de falan 2
    30-3
    42-43 4
    54-54 5
    64 falan da 6 ya atınca çok rahat gidiyor araba ve ekonomik oluyor.
  • Turbo dizel binek araçta rampa hariç 2000 2500 devir arasi yeterlidir gerisi mazot israfi, tabi zevk için roll fln hariç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaydj -- 13 Haziran 2014; 21:01:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.