Şimdi Ara

vista yukleme linkleri ????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • emryrgc (8 mesaj) ateso8634 (7 mesaj) gallagher2001 (7 mesaj) TuJue (5 mesaj) shadows45 (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> vista yukleme linkleri ????
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaslar ben ve benim bicaok arkadasim vista yuklemeyi dusunuyor ama malesef indirebilecegmiz bi yer bulamadik microsoft ta kaldirmis sanirim beta surumlerinin linkini .... rapidden veya baska bi yerden vistanin 32 ve 64 bitlik son surumlerinin linklerini bilenler burdan yayinlarlarsa cok sevinirim



    |
    |
  • Binbaşı
    1573 Mesaj
    Vista daha çıkmadı... 30 Ocak tarihinde çıkacak...
    çıkınca 239$+KDV ödeyerek Home Premium versiyonunu almanı öneririm...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    600 Mesaj
    burda paylaşmak yasakmı bilmiyorum en iyisi ben sana pm atayım ben denemedim o vereceğim linklerden ama buldum sen bi bak olur heralde
    |
    |
  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kotiledon

    Vista daha çıkmadı... 30 Ocak tarihinde çıkacak...
    çıkınca 239$+KDV ödeyerek Home Premium versiyonunu almanı öneririm...



    hocam naptin nediyon sen ya 230 dolar verilirmi vistaya bide arti kdv si varmismis
    |
    |




  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: salla_gitsin

    burda paylaşmak yasakmı bilmiyorum en iyisi ben sana pm atayım ben denemedim o vereceğim linklerden ama buldum sen bi bak olur heralde

    hocam ilgin icin cok saol ama linkler olmus be yaaaa ... ama yinede ilgin icin cok tesekkurler...
    |
    |
  • Yarbay
    10129 Mesaj
    arkadaslar bende arıyorum valla o linkleri bi bulsam indircem ama yok
    |
    |
  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    eMule veya Torrent de vardir sanirim..Onlari deneyebilirsiniz arkadaslar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sipahi21

    eMule veya Torrent de vardir sanirim..Onlari deneyebilirsiniz arkadaslar

    bittorrentle indiriyordum zatende % 97 de kaldi salak sey ya sinir oldum bitiren de yok herkes 97 de kalmis bekliyoz bitiren biri gircekde tamamlicaz diye
    |
    |
  • Yarbay
    10129 Mesaj
    emulede çok yavaş indiriyor nedense hatta kaç saat indirmeye başlamıyor
    |
    |
  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    Torrent kullaniyorsaniz isiniz Seeder lara kalmis..Adamin keyfi yerinde olurda Torrentini acarsa bisiler kaparsiniz
    eMule benim en cok kullandigim programdir..Fazla aceleye gelmez bu essek, isini yavas ve temiz gorur
    Yani acelesi olmayanlar icin eMule guzel bir program..Ama eMule icin de bazi ayarlar yapmaniz ve dogru serveri secmeniz daha hizli download ve upload avantaji saglar
    |
    |
  • Yarbay
    10129 Mesaj
    emulede buldum indiriyorumda 2.49 gb kaç saatte iner? oda var bie sıra bekliyoz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: funy251

    emulede buldum indiriyorumda 2.49 gb kaç saatte iner? oda var bie sıra bekliyoz


    Kaynak olarak kac kisi gosteriyorsa ona gore degisir indirme hizi hocam.Birde sen ne kadar upload yaparsan o kadar download edersin..Bu eMule hak et - al yontemi
    |
    |
  • Yarbay
    10129 Mesaj
    hiç upload yapmadım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: funy251

    hiç upload yapmadım


    E o zaman aylarca beklersin hocam
    |
    |
  • Yarbay
    10129 Mesaj
    salla o zaman
    |
    |
  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bittorrent baya iyi hocam bu konuda ben 2.4 gb i 19 saatte indirdim ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gallagher2001 -- 16 Aralık 2006; 0:05:35 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gallagher2001

    bittorrent baya iyi hocam bu konuda ben 2.4 gb i 19 saatte indirdim .... hic bi ayar yapmanizada gerek yok direkt kur indir mantigi.... 2.4 gb indirdim ama 75 mb icin 2 gundur bekliyom tamamina sahip olan essogluesek hala girmedi biturlu


    Arkadasim, son mesajini bi editle istersen..Malum adminler dolasiyor
    |
    |
  • Binbaşı
    1399 Mesaj
    sizin işiniz emule ye torrenta kaldıysa dahaçok uğraşırsınız. en iyisi rapid linki bulmak. yada zaten cdcilere düştü vista ankrada olanınız varsa karanfil sokağın orda limon bazaar var orda pasaja girin alt kata inin
    programcı nevzat var. onda bulunur vista
    |
    |
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    gallager arkadaşa başka bir konuda cevap vermiştim. Ben vistayı torrentla indirdim. 32 bit ve 64 bit tüm sürümleri tek dvdde adamlar güzel bişe yapmışlar 4.3 gb gibi bişey. Bende ilk bi torrentla indirirken sağlığın %95 filan olduğunu görüp başka bi torrent aradım Ve indirdiğim torrentta hızım 10 kb ın altına düşmedi 5 günde filan indirdim. Torrentı aşağıda ekledim.İsteyen oradan alabilir. Client olarakta BitComet i öneririm.

    Torrent http://rapidshare.com/files/7643009/Microsoft_Windows_Vista_RTM_32Bit_and_64Bit_AIO_DVD_WinBeta__h33t_PC_DVD_IMAGE_.torrent.html

    BitComet : http://dw.com.com/redir?pid=10618046&merid=6257627&mfgid=6257627&ltype=dl_dlnow&lop=btn&edId=3&siteId=4&oId=3120-2196_4-10618046&ontId=2196_4&destUrl=http://www.download.com%2F3001-2196_4-10618046.html
    |
    |




  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hocam cok saol..indiriyorum su an 45 le cekiyo masallah :) bu arada kurdunmu acabaa 64 bitligini yada 32 bitligini ,....driverlar sorun oldumu ? ayrica ne kadar kullanabiliyoruz biz bunu 45 gun falan degil dimi ???
    quote:

    Orjinalden alıntı: ateso8634

    gallager arkadaşa başka bir konuda cevap vermiştim. Ben vistayı torrentla indirdim. 32 bit ve 64 bit tüm sürümleri tek dvdde adamlar güzel bişe yapmışlar 4.3 gb gibi bişey. Bende ilk bi torrentla indirirken sağlığın %95 filan olduğunu görüp başka bi torrent aradım Ve indirdiğim torrentta hızım 10 kb ın altına düşmedi 5 günde filan indirdim. Torrentı aşağıda ekledim.İsteyen oradan alabilir. Client olarakta BitComet i öneririm.

    Torrent http://****.com/files/7643009/Microsoft_Windows_Vista_RTM_32Bit_and_64Bit_AIO_DVD_WinBeta__h33t_PC_DVD_IMAGE_.torrent.html

    BitComet : http://dw.com.com/redir?pid=10618046&merid=6257627&mfgid=6257627<ype=dl_dlnow&lop=btn&edId=3&siteId=4&oId=3120-2196_4-10618046&ontId=2196_4&destUrl=http://www.download.com%2F3001-2196_4-10618046.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gallagher2001 -- 16 Aralık 2006; 1:08:38 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Bitcoin Alım Satım
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.