Şimdi Ara

Virajlarda arabayı savuruyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
0
Favori
8.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 73
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • iCrush (13 mesaj) krkmz1666 (4 mesaj) Dark Territory (4 mesaj) theVerge (4 mesaj) cellman406 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (46 mesaj) Mobil (46 mesaj) Tablet (4 mesaj) Mini (11 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Konu silinsin lütfen
    Amacım trafik canavarı olmak değil başıma bir iş açmadan tecrübe kazanmaktı.
    Allah razı olaun birçok kişi yardımcı oldu.
    Virajlarda gaz-fren kontrolünü, dış-iç-dış tekniğini ve yavaş girilmesini gerektiğini öğrendim.
    Ehliyet alırken bana bunları kimse söylemedi.
    Sınav güzergahında sınavı geçebilecek kadar araba sürmeyi öğretiyolar sadece
    Bende bildiğim için hoca bana hiçbirşey öğretmedi.

    Herkese Allah kazasız belasız araç sürmeyi nasip etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iCrush -- 14 Nisan 2017; 0:23:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    4178 Mesaj
    basit. viraja hizli giriyosun bide arac courier yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1414 Mesaj
    doğal seçilim seni çağırıyor.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Hocam ticari arac kullaniyorsunuz otomobil gibi yol tutmasini beklemek sacma olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3357 Mesaj
    Yavas git savrulma. Viraji hizli dondun arka tekerler az saldi kendini. Oradaki benzinlikten bir arac sana ters istikamette onune cikti. Nasil kacabilecegin hakkinda bir fikrin var mi?



    Soyle soyleyeyim viraji alamacak kadar hizli dondugunde virajin cikisinda dengeli bir fren yapabilme olasiligin az tecrubeyle degil pilot bile olsan yok. O hizla ya frene basarsin arac iceri kapanir topraga cikarirsin araci, ya da once iceri kapanir direksiyon manevrasi yaparsin bu sefer disari kapatirsin ve soldaki kisimdan asagi dogru yuvarlanmaya baslarsin arabanla.



    Ha en kotusunu sona sakladim. Araci duz gidecek pozisyona getirirsin bir sekilde frene asilirsin duramazsin benzinlikten cikan aracla kafa kafaya carpisirsin. Bil bakalim hapiste minimum 6 ay yatacak olan kim?



    Madem cok meraklisiniz pistlere yonelin kardesim. Kimsenin canina kastetme luksunuz yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _AsDeRf_ -- 12 Nisan 2017; 22:8:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: l0chness

    basit. viraja hizli giriyosun bide arac courier yani

    Hocam 100 km/h mı hızlı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Hocam ticari arac kullaniyorsunuz otomobil gibi yol tutmasini beklemek sacma olur

    Bununla ilk defa savruldum daha önceki savrulmalarımda renault kadjar ile başıma geldi.

    Tecrübesizlik asıl sebep aslında direk araca suç atmayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2030 Mesaj
    Cozum basit: 100 le donunce savruluyorsa 85 le don

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yavas git savrulma. Viraji hizli dondun arka tekerler az saldi kendini. Oradaki benzinlikten bir arac sana ters istikamette onune cikti. Nasil kacabilecegin hakkinda bir fikrin var mi?



    Soyle soyleyeyim viraji alamacak kadar hizli dondugunde virajin cikisinda dengeli bir fren yapabilme olasiligin az tecrubeyle degil pilot bile olsan yok. O hizla ya frene basarsin arac iceri kapanir topraga cikarirsin araci, ya da once iceri kapanir direksiyon manevrasi yaparsin bu sefer disari kapatirsin ve soldaki kisimdan asagi dogru yuvarlanmaya baslarsin arabanla.



    Ha en kotusunu sona sakladim. Araci duz gidecek pozisyona getirirsin bir sekilde frene asilirsin duramazsin benzinlikten cikan aracla kafa kafaya carpisirsin. Bil bakalim hapiste minimum 6 ay yatacak olan kim?



    Madem cok meraklisiniz pistlere yonelin kardesim. Kimsenin canina kastetme luksunuz yok.

    Hocam hapis falan nerden çıktı ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1132 Mesaj

    Virajın yarı çapına ve açısına göre değişir
    |
    |
    ahkzed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8397 Mesaj
    Viraja girmeden fren yapilir, virajda hizlanilmaz ya da fren yapilmaz. Buna ragmen savuruluyorsa demekki viraja hizli girmissin.
    Viraj icinde fazla gaz vererek ya da fren yaparak savuruluyorsa bu gene viraja hizli girmissin demektir. Arabanin limitine cok yakin viraj aliyorsun en ufak bir degisimde araba savuruluyor demektir.

    Yani sonuc daha yavas viraj alman lazim ama yavaslamayi yol duzken yapacaksin.
  • Yarbay
    3357 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahkzed


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yavas git savrulma. Viraji hizli dondun arka tekerler az saldi kendini. Oradaki benzinlikten bir arac sana ters istikamette onune cikti. Nasil kacabilecegin hakkinda bir fikrin var mi?



    Soyle soyleyeyim viraji alamacak kadar hizli dondugunde virajin cikisinda dengeli bir fren yapabilme olasiligin az tecrubeyle degil pilot bile olsan yok. O hizla ya frene basarsin arac iceri kapanir topraga cikarirsin araci, ya da once iceri kapanir direksiyon manevrasi yaparsin bu sefer disari kapatirsin ve soldaki kisimdan asagi dogru yuvarlanmaya baslarsin arabanla.



    Ha en kotusunu sona sakladim. Araci duz gidecek pozisyona getirirsin bir sekilde frene asilirsin duramazsin benzinlikten cikan aracla kafa kafaya carpisirsin. Bil bakalim hapiste minimum 6 ay yatacak olan kim?



    Madem cok meraklisiniz pistlere yonelin kardesim. Kimsenin canina kastetme luksunuz yok.

    Hocam hapis falan nerden çıktı ya



    Ben sana olabilecekleri yazdim forumda ara. Asli suclu karsi taraf olmasina ragmen 3 ay hapiste yatmis bir arkadasimiz vardi daha onceden. Dahasi bu sekilde olacak kazada belki aracin seni korur fakat kanunlar seni karsi taraftan koruyamaz cunku bariz sekilde hizlisin..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1053 Mesaj
    virajda apex kasıyorum ve arabayı savurtmaktan zevk duyuyorum :D
    |
    |
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Babama özeniyorum bende 130-140 la virajlara giriyor.

    Tabi kaç yıllık şöför be ne kadar konu açsamda çözüm tecrübe galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hemican kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    11431 Mesaj
    Belki hızlı gidiyorsunuzdur. Belki !!!
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam hızlı diyosunuzda 130-140 la biraja giriyor babam sorun hızda değil tecrübede bende tecrübeyi hata yaparak öğrenmek istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    RevivaL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    594 Mesaj
    Aracın viraj kabiliyeti çok düşük , tecrube ne yapsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    11431 Mesaj

    Birincisi araç ticari olduğu için yerden yüksekliği normal araca göre fazla. Virajda savrulacak en kolay araçlardan. Alttaki videoyu tamamen izlemenizi tavsiye ederim.



    İkincisi viraja girdiğiniz zaman direksiyonun vereceği tepkiye göre gazdan ayağınızı çekersiniz. Önemli bir husus ise hayatta kalmak istiyorsanız sert virajlara girdiğiniz zaman gaz vermek yerine ayağınızı gazdan çekersiniz. 90 ve üzeri her zaman risktir. Bu tür virajlara hızlı girip çıkmayı öğrenmek yerine ideal hızda girmeyi öğrenmek daha doğru olur.
    |
    |
    ahkzed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    712 Mesaj
    kardeşim erken yaşta kendine saçma yerlerde heyecan arama...

    sana birkaç tavsiye vereyim ama sen zorda kalırsan bunları kullan:

    aracını virajın dışında tutup apeksi görmen gerekiyor viraja göre değişecek tabikş bu örneğin 45 derecelik hafif bir virajdasın... aracını virajın iç köşesine uzak tarafında tutacak ve yapabileceğin minimum direksiyon açısı ile apeks denilen (virajın tam iç köşesi) yerinden çıkıp sonra dışa açılacaksın tabi bunu yaparken de aracın yolun her bölümünü kullanarak minimum virajı maksimum süratle alacak...
    bu söylediklerimi (anladıysan) belirli hız aralıklarıyla deneyeceksin... önce 60 sonra 70 sonra 80le vs kendini geliştireceksin...

    ben 3 kere yayaya çarptım hepsinde haklı olsam da insan birinin malına canına zarar verince rahat uyyamaz sen temkinli ol mumkunse piste çık...
  • Yarbay
    3664 Mesaj
    Bu ne cesarettir yarabbi.. 6aylık ehliyetin var 100 ile viraja giriyorsun ha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.