Şimdi Ara

Virajda Arabanın Tutmayacağı Nasıl Anlaşılır (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
3.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • En iyi ihtimal yoldan cikip kaymaya basladiginda ilk saniye aha gitti araba olacak baktin durum arabayla bitmiyor yasam hayalin aklina gelecek hersey bitti maddi zararla atlattin elin ayagin titreyecek konusamiyacaksin oyle bakacaksin sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Direksiyon bırakılıp hemen emniyet kemeri takılır
  • Denemeni illaha trafiğe kapalı alanda yapmana gerek yok. Gözüne bir viraj kestir. Aynı virajı yavaş yavaş hızlana hızlana 20 kere dön. Sonlara doğru sen de anlayacaksın zaten. Ne demek istediğimizi anlarsın. Abartma ama, her seferinde 5'er km daha hızlı dön.
  • Aracını bildiğin bir virajda zorlayarak bulabilirsin ağır ağır kır direksiyonu bu arad avitesin düşük olsun yüksek vitesle yapma aksi durumda ayağını yavaşça gazdan çekersin başından yada kıçından salma yapana kadar yavaş yavaş ver zaten anlarsın ondan sonra ne kadar dan sonra salıyor diye acemiliğini atmadan da çok fazla her yolda yapma bunu

    Sana artı bir bilgi veriyim virajda fazla kafadan kaçma yapıyorsa ayağını gazdan çekmeden debriyajla kavrama ver çek ver çek kafayı hizaya sokarsın tabi bu çok hızlı gerçekleşen birşey :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K0rkunc -- 10 Eylül 2015; 15:21:01 >
  • üzerinizde oluşan merkezkaç kuvvetine göre de hareket edebilirsiniz, tabi zamanla oluşan birşey bu
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.