Şimdi Ara

Virajda Arabanın Tutmayacağı Nasıl Anlaşılır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 47
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ClydeShelton (13 mesaj) BOLDVIPER (4 mesaj) Zvjezdan (3 mesaj) potur (2 mesaj) Lınc (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (23 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Virajda Arabanın Tutmayacağı Nasıl Anlaşılır
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yeni yeni araba kullanıyorum viraja girdiğinde aracın tutmayacağını, savrulacağını direksiyondan falan anlayabilirmiyiz ? Sormak istediğim asıl soru şu 50 ile girelebilecek viraja tabi ki 90 100 le girmekten bahsetmiyorum aracın limitlerini nasıl anlayabilirim ?



    |
    |
  • Emekli Yönetici
    11399 Mesaj
    Direksiyon titremesinden anlaşılır. Esp'siz araç ile bazı virajlarda 90 ile girmek bile tehlikeli olabilir. 90 ile girilmesi gereken viraja aracı test etmek için kademeli olarak hızımı arttırarak en son 140 ile girebildim. Daha fazlası muhtemelen can kaybına yol açardı
  • Yarbay
    2153 Mesaj
    İçinden bir ses sana 'eşhedü enla ilahe illallah...... ' ' Ulan noluyoruz' ' Laaan' vb ... şeklinde seslendiğinde limitleri anlıyorsun.
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Direksiyon titremesinden anlaşılır. Esp'siz araç ile bazı virajlarda 90 ile girmek bile tehlikeli olabilir. 90 ile girilmesi gereken viraja aracı test etmek için kademeli olarak hızımı arttırarak en son 140 ile girebildim. Daha fazlası muhtemelen can kaybına yol açardı

    Teşekkürler araç ESP siz. Biraz meraktan soruyorum zaten gireceğimden değil
    |
    |
  • Yarbay
    5604 Mesaj
    Arac guven vermiyor tecrubeli bir surucu burdan anlar onden yada arkadan salma yapiyor araba direksiyonu cevirdiginde mesela etki etmiyor birde hemen anliyosun direksiyon tepkilerinden o hizla o viraja girince donmuyucegini onden yada arkadan firlaticagini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: L&M

    İçinden bir ses sana 'eşhedü enla ilahe illallah...... ' ' Ulan noluyoruz' ' Laaan' vb ... şeklinde seslendiğinde limitleri anlıyorsun.

    |
    |
  • Yarbay
    5249 Mesaj
    önden kaymaya başlayınca anlarsın
    |
    |
  • Binbaşı
    1734 Mesaj
    Eğer yoldan çıkarsanız veya takla atarsanız; limiti aşmışsınız demektir.

    Şaka bir yana direksiyonun titremesi ve arabanın kabinde verdiği güven ile ölçülebilir.Bunlar tabiki tecrübeyle olacak işler. Ama siz tabiki her daim normal hızlarda hareket edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Arac guven vermiyor tecrubeli bir surucu burdan anlar onden yada arkadan salma yapiyor araba direksiyonu cevirdiginde mesela etki etmiyor birde hemen anliyosun direksiyon tepkilerinden o hizla o viraja girince donmuyucegini onden yada arkadan firlaticagini

    Zamanla diyorsunuz yani
  • Yarbay
    3806 Mesaj
    Bunu her arabada net bir sekilde anlamazsin ama biraz ic gudulerine guven. Yani nasil frene bastiginda aracin nerede duracagini kestiriyorsan zamanla limitleri de tahmin edersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Eğer yoldan çıkarsanız veya takla atarsanız; limiti aşmışsınız demektir.

    Şaka bir yana direksiyonun titremesi ve arabanın kabinde verdiği güven ile ölçülebilir.Bunlar tabiki tecrübeyle olacak işler. Ama siz tabiki her daim normal hızlarda hareket edin.

    Kabine verdiği güvenden kastettiğiniz nedir ?
  • Binbaşı
    1656 Mesaj
    Araba başka yere gitmeye başlayınca anlarsın
    Yalnız dikkat et önden kaydırma arabayı toplaması biraz zor oluyor, ama arkayı önemseme bırak gitsin bi taraflara geri yerine getirirsin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5604 Mesaj

    Guvenle ama en onemlisi arabayi tanimayla buda o arabayla vakit gecirerek oluyor, ben o savrulmalari felan cok denedim 60 70 le bos yollarda hangi hizda savruluyor nasil tepki veriyor diye oyle oyle deneye deneye alistim bi araci hep duz yolda surmek viraj yetenegini arttirmaz denemek lazim ama hafif hizlarda 30 40 felan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ClydeShelton kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1734 Mesaj

    Hocam kabindeki güven derken araba kendini hafif salmaya başlayınca sağ veya sola eğilmeye başlarsınız. Baktınız çok eğildiniz o zaman limitlere yakınsınız hızınızı düşürün demektir.

    En kolay bu şekilde anlatabildim. Umarım anlatabilmisimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ClydeShelton kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    16456 Mesaj
    Zamanla oluyor bu isler. Her viraja girdiginde az cok anlayabiliyorsun. Araba sen oluyor aslinda. Bos alanda arabayi sinayabilirsin mesela. En temizi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 22 saat 14 dakika kadarı kaldı.
    On taraf kontrolunuz dışında kaymaya başlayınca anlarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Guvenle ama en onemlisi arabayi tanimayla buda o arabayla vakit gecirerek oluyor, ben o savrulmalari felan cok denedim 60 70 le bos yollarda hangi hizda savruluyor nasil tepki veriyor diye oyle oyle deneye deneye alistim bi araci hep duz yolda surmek viraj yetenegini arttirmaz denemek lazim ama hafif hizlarda 30 40 felan

    Hocam denerken kaymayalım
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Hocam kabindeki güven derken araba kendini hafif salmaya başlayınca sağ veya sola eğilmeye başlarsınız. Baktınız çok eğildiniz o zaman limitlere yakınsınız hızınızı düşürün demektir.

    En kolay bu şekilde anlatabildim. Umarım anlatabilmisimdir.

    Anladım yorumunuz için teşekkürler
    |
    |
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Zamanla oluyor bu isler. Her viraja girdiginde az cok anlayabiliyorsun. Araba sen oluyor aslinda. Bos alanda arabayi sinayabilirsin mesela. En temizi bu.

    Haklısınız en iyisi iyice öğrenene kadar ayarında girmek
    |
    |
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    Şimdi bu çok değişkenli bir olay
    Yol parlaksa sürtünme katsayısı düşükse kayar
    Yolun deveri hesaplanmadıysa kayar
    Lastikler kabak veya gevrekse kayar
    Arabadan arabaya yol tutuşu değişir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
bankacılar
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.