Şimdi Ara

Vınn Var Vınn :) Vodafone Vodem K4203 (Huawei) 3G Modem 20TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
13
Favori
18.853
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
11 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknosa konusu aklıma geldi. Vınn var mı vınn diye sorardık. Vınn değil ama Vodem var Hepsiburada' da 20 TL.
    http://www.hepsiburada.com/liste/vodafone-vodem-k4203-huawei-3g-modem/productDetails.aspx?productId=telvdmk4203&categoryId=60001038
    Açıkçası bana ucuz geldi. Aldım bir tane. İhtiyacı olan değerlendirsin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________

    SGS II




  • Normalde 60-70 tl civarı ama fiyat güzel modemi kullanıyorum bir tane daha alasım geldi fiyatı görünce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kargo ne kadar acaba ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ferguson ile aynı zamanda başladık ben 25 takım gezdim!"
    Yılmaz VURAL
  • Sadece vodafone ile mi kullanabiliyoruz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Happiness Only Real When Shared
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    kargo ne kadar acaba ?

    Kargo Ücretsiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    SGS II
  • mevcut vodafone hattın internet paketi ile kullanabiliyor muyuz ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakurek

    Sadece vodafone ile mi kullanabiliyoruz acaba?

    Hocam ben aldım. Gelince test eder yazarım. Sim lock lı olsa bile kırılıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    SGS II
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Macbook ta çalışıyor mu bu cihaz ?

    Fiyati neden bu kadar ucuz bir de arkadaslar ? Cok eski bir teknolojisi falan mı var ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    MITSUBISHI COLT INVITE 1.3 AMT 2011

    Hp Elitebook 6930p
  • realistspary kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında ucuzda sayılmaz . Bundan 3 yıl önce bu fiyata 4 gb data hattı + Turkcell Vınn sattılar bilgin olsun
    _____________________________
  • Havaleyle aldım duruma göre yollarım parayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Go Long, Go Deep, Go State!
  • Bende var zaten bundan isteyen olursa veririm iki yıl falan kullandım hat takılıp kullanılacak bunada anladığım kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kargo ucreti cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Techh

    Kargo ucreti cikiyor

    yurt içi ile ücretsiz
    _____________________________
    Yurt dışından alışveriş hakkında merak ettiğiniz herşey ! Link
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BcevikB

    Bende var zaten bundan isteyen olursa veririm iki yıl falan kullandım hat takılıp kullanılacak bunada anladığım kadarıyla

    Hediye edicekseniz talibim hocam
    _____________________________
  • bilgilendirme yapayım sadece vodafone ile kullanılır normalde zorlansa 40 liraya bulanabilecek bir ürün mağaza fiyatı 69 lira
    _____________________________
  • Haber veren arkadaşa teşekkürler. Ben de kargo ücreti çıkmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yaklaşık 2 haftadır aynı fiyata :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kaptım bir adet cepten, kargo ücretsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yavaş giden amacına ulaşır, hızlı gidenin eteği ayağına dolaşır.
    Xiaomi Mi 6 - LG G Pad 7.0
  • Yanında internet paketi olan bir hat vermedikleri sürece çok bir anlamı yok. Vınn'a özel hat alan çoğu kişi zaten tarifenin yanında bu tür cihazları ücretsiz alabiliyor. Normal hattını kullanacak olan çoğu kişi de zaten sahip olduğu telefondan internetini paylaştırıp kullanıyor, tablet bilgisayarında kullanacak olanların tabletlerinde zaten Sim kart yuvası oluyor çoğunlukla. Daha önceleri içerisinde internet paketi olan ürünler daha da uyguna satılmıştı. Bu durumda çokta sıcak bir fırsat sayılmaz bu ürün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yakinda 4g gelecegi icin bunlar da 4g destegi olmadigindan elden cikariyorlar heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.