Şimdi Ara

Victor Gaming Machine Kullanıcıları Kulübü(BATTI) (275. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.686
Cevap
67
Favori
208.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 273274275276277
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar herkese gecmis olsun.Uzun suredir basligi takip ediyorum umarim icinizi rahatlatacak bir sonuca ulasirsiniz.Ama sunu soylemek istiyorum,gordugum kadariyla kimse kilini kipirdatmiyor herkes baska birinin hareket etmesini bekliyor.Bu boyle olmaz ne zamandir konuyu takip ediyorum hala birbirinize soru soruyorsunuz.Turkiye de zaten burokrasi cok agir isliyor.Toplanip yerel tv kanallarina basvurun,sosyal medyada gruplar kurun magduriyetinizi anlatin.Esiniz dostunuz derken buyursunuz sesiniz duyulur.Buyuk kanallarda bile iyi haber kovalamaya calisan bizlerle yasit genc gazeteciler var ve internet sayesinde kolay ulasabilirsiniz.Hakkinizin yendigi bir konuda nasil sessiz kalmayin,olum uykusuna yatmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimizde ki bilgisayar ile kala kaldık iyi mi?

    2 haftadır arıyorum yok taşındık taşınacağız bugün aradığımda ise, hala taşınmadıklarını net bir tarih olmadığını söylediler.

    Burada ki Victor hesaplarından da ses yok mesajlara bakmıyorlar bile.


    Siz söyleyin şimdi ne yapacağız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meseleye olumlu yaklaşabileceğim tek konu makine iyi sağlam çalışıyor sadec aşırı ısınma var tozlanma nedeniyle bunun için macun değişmesi lazım tozun temizlenmesi lazım. Servise götüreyim orada yapsınlar dedim orta da yoklar. İlerde ciddi bir sorumuz olursa ne olacak peki ?


    Satmaya kalksam 2.500 e aldığım makinayı 1 sene geçti kaça satarım acaba :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi yine görüştüm kesin 1. Ağızdan aldığım bilgileri yazıyorum başlığı açanın konuyu güncellemesi iyi olmuş zira firma gerçekten BATMIŞ

    Bana söylenen bu. Ancak ürün sattıkları müşterileri mağdur etmeyeceklerini 1-2 hafta içinde ayrı bir bölüm olarak teknik servisin çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

    Kendilerine yüzlerce kişinin burada bir açıklama beklediğini ilettim ilgileneceklerini söylediler.

    Sonuç olarak Vitor firması battı, ama teknik servis söylediklerine göre devam edecekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkaşlar il hakem heyetine dilekçemi verdim. Firma 2015 eylül de sermaye artırımına gitmiş istanbul sicil müdürlüğüne göre hala aktifler hakkını aramak isteyen arkadaşlar için 2000 dan yüksek ise bilgisayarı il hakem heyetine giderek dilekçelerinizi verebilirsiniz.
  • Az önce victorla görüştüm buyurun diyalog;

    Victor: Firmamız destek konusunu kapattığı için sitemizde kapalıdır.
    Ben: ee ne olacak kardeşim banane bundan garanti ne olacak?
    Victor: Maalesef yapabileceğimiz bir şey yok hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz.


    Geçmiş olsun herkese
  • Sacmaliga bak... Sebep neymis ? Keyfi destek mi kapatilir. Yasal olarak basvursak nolacak bunun muhatabi yine sensin. Destegi vermesi gereken yasal cezayi alacak yine sensin. Niye milleti ugrastiriyorsun. Boyle yuzustu birakiyorsun. Basindan beri diyorum sokak arasi bilgisayar teknik servis vizyonunda is yapiyorlar, bundan daha beterler. Boyle yuzsuzluk gormedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimkinin garantisinin bitmesine yaklaşık 6 ay kaldi. İlk alanlardanım ve anakart dahil sogutma sistemine varasıya garanti kapsamında yenilemişlerdi. Direkt muhatap bulabiliyordum. Ama yeni alıp da garantisi 1 yıldan fazla olanlar için üzücü olmuş.

    Şu da var batmış olsalar da anlaşmalı servisleri garanti kapsamında işlerini yapmaya mecburdurlar yani kardeşim firma batmış ben bakamam diyemezler. O da bir dilekçeyle tüketici haklarına yazmaya bakar. Fakat şu da bir gerçek siz olumlu bir cevap alana kadar elinizdeki arızalı cihazın size hiç bir faydası olmayacaktır. Gün geçtikçe de güncelliğini kaybedecektir.

    Cümleten geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine başvurmak için gerekli olan şeyler, dilekçe vs için yardımcı olacak var mı? Daha alalı 2 ay olmadı belki de hiçbir sorun yaşamadan kullanacağım ama yine de emsal olsun diye başvurup hakkımı arayacağım. İade edebilirsem iade edeceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevo_61

    Tüketici hakem heyetine başvurmak için gerekli olan şeyler, dilekçe vs için yardımcı olacak var mı? Daha alalı 2 ay olmadı belki de hiçbir sorun yaşamadan kullanacağım ama yine de emsal olsun diye başvurup hakkımı arayacağım. İade edebilirsem iade edeceğim.

    Hocam yapmanız gereken fiyat gösteren faturanız, il tüketici hakem heyetine giderseniz dilekçe verebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bertug159

    Az önce victorla görüştüm buyurun diyalog;

    Victor: Firmamız destek konusunu kapattığı için sitemizde kapalıdır.
    Ben: ee ne olacak kardeşim banane bundan garanti ne olacak?
    Victor: Maalesef yapabileceğimiz bir şey yok hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz.


    Geçmiş olsun herkese

    hocam nasıl ulaştınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuxAeternaFB

    Şimdi yine görüştüm kesin 1. Ağızdan aldığım bilgileri yazıyorum başlığı açanın konuyu güncellemesi iyi olmuş zira firma gerçekten BATMIŞ

    Bana söylenen bu. Ancak ürün sattıkları müşterileri mağdur etmeyeceklerini 1-2 hafta içinde ayrı bir bölüm olarak teknik servisin çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

    Kendilerine yüzlerce kişinin burada bir açıklama beklediğini ilettim ilgileneceklerini söylediler.

    Sonuç olarak Vitor firması battı, ama teknik servis söylediklerine göre devam edecekmiş.

    hocam nasıl irtibata geçtiniz. Çaldıkları laptopumu nerelerine sokmuşlar onu soracaktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkancay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cevo_61

    Tüketici hakem heyetine başvurmak için gerekli olan şeyler, dilekçe vs için yardımcı olacak var mı? Daha alalı 2 ay olmadı belki de hiçbir sorun yaşamadan kullanacağım ama yine de emsal olsun diye başvurup hakkımı arayacağım. İade edebilirsem iade edeceğim.

    Hocam yapmanız gereken fiyat gösteren faturanız, il tüketici hakem heyetine giderseniz dilekçe verebilirsiniz.

    Dilekçeyi orda mı yazıyoruz yani hazırlıklı gideyim dedim fatura kolay.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkancay

    quote:

    Orijinalden alıntı: LuxAeternaFB

    Şimdi yine görüştüm kesin 1. Ağızdan aldığım bilgileri yazıyorum başlığı açanın konuyu güncellemesi iyi olmuş zira firma gerçekten BATMIŞ

    Bana söylenen bu. Ancak ürün sattıkları müşterileri mağdur etmeyeceklerini 1-2 hafta içinde ayrı bir bölüm olarak teknik servisin çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

    Kendilerine yüzlerce kişinin burada bir açıklama beklediğini ilettim ilgileneceklerini söylediler.

    Sonuç olarak Vitor firması battı, ama teknik servis söylediklerine göre devam edecekmiş.

    hocam nasıl irtibata geçtiniz. Çaldıkları laptopumu nerelerine sokmuşlar onu soracaktım

    Bu numaradan irtibat kurdum
     Victor Gaming Machine Kullanıcıları Kulübü(BATTI)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar dilekçe veren birisi örneği bizimle paylaşabilirse iyi olur, ona göre herkes bulunduğu yerde hakem heyetine başvursun lütfen
  • Erkancay E kullanıcısına yanıt
    benimde mart 2015'te almış olduğum laptop var. ben çok memnunum temiz kullandıktan sonra bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. ama olur ya elektronik cihaz bir şey olacağı tutar, afedersiniz mal gibi kalırız garanti bi güvence sonuçta. faturası cartı curtu her şeyini sakladım gidip başvursak ne olur elimize ne geçer biz kullanıcılar olarak ne kazanırız bunun hakkında bilgisi olan varmı. soruyorum şimdi google yazsam ordan oraya yönlendircek bilen varsa diye şey ettim.
  • gecen sene kasım ayında aldım 11 ay garantisi var inş bu süre içinde sıkıntı çıkmaz adamlar kapamış dükkanı
  • G451 var bende i7 16gb ram gtx850m 2gb temiz gecen sene kasımda almıstım. Temiz baya klavyesini cok az kullandım Hdd siz kaca gider sizce 😂

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makinelerin gerçekten sağlam olması tam performans olması bu konuda satış yaparken sahtekar olmadıklarını gösteriyor. eminim hiç birimiz makineden yana şikayetçi değilizdir ama tek sorun şu olur da bir gün garanti ihtiyacı doğarsa ? Ha elektronik alet bu bir ihtimal de hiç bir şey gelmeden başına sorunsuz 2-3 yıl kullanadabiliriz ama ne olursa olsun kesinlikle teknik servis ve destek devam etmesi lazım müşteriler böyle mağdur edilirse o Zaman sahtekarlık olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine ne sebebple başvurdunuz. İade mi talep ettiniz ? İade etmeyi düşünmüyorum ama cihazım da arıza olursa bu şekilde başvururum. Başka türlü başvurduysanız bilgi verin lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 273274275276277
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.