Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.235
Cevap
57
Favori
317.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yarın uzun yok yapılacak, yol üstünde moil milangaz keşfettim, litresi 2,56 tl den, beyaz led ışıklarla motorin su fiyat LPG su fiyat diye reklamı var, bu LPG den sonra yokus ve virajı yollarda kullanılacak, güven olur mu sizce ? Milangaz güvenilir diyorlar ve ucuz oluyor. Sıkıntı yaşayan duydunuz mu? Mesela ben aygaz'da duydum kendim yolda kaldım :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 depodur Moil-Milangaz kullanıyorum. Bir problem yok. Arastirdigim kadarıyla da sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluesnight

    quote:

    Orijinalden alıntı: turan_tiki

    Tamam abi baskı yapıcam. muhtemelen oda AB standardında olanı soyledı çunku normal olanı oraya sıgdırmak mukun degıl zaten. bakalım cuma gunu görüşceğiz yine. Olursa çok şık olur dediğin gibi avm sorunu kalmaz

    Hocam AVM girişlerinde çoğunlukla bagaja ve stepne bölgesine de bakıyorlar. Bu durumdan kaçış nasıl olacak?



    Evet istanbulda onu da kontrol ediyorlar. Tankın ustu dosemecide kapattırıldı benim. Bir sorun olmuyor



    Zahmet olacak ama mumkunse lpg tank kaplamasinin resmini çekebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2009 vw tiguen TSİ 150 hp var bende tüp taktırmayı düşünüyorum romano sıralı sistem fiyatları kampanyada ve 2300 TL civarında 2yıl da garanti veriyorlar. sıvı sisteme göre dezavantajı ne olur ve nekadar tasarruf sağlıyor, sıkıntıları nelerdir yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceza_yerliplaka01 -- 27 Temmuz 2014; 16:23:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceza_yerliplaka01

    2009 vw tiguen TSİ 150 hp var bende tüp taktırmayı düşünüyorum romano sıralı sistem fiyatları kampanyada ve 2300 TL civarında 2yıl da garanti veriyorlar. sıvı sisteme göre dezavantajı ne olur ve nekadar tasarruf sağlıyor, sıkıntıları nelerdir yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar

    Tiguana romano montaj eden iki kisi okudum, landirenzoda rolantide benzindeyken hızlanıp LPG ye geçiş anını hissettiriyormus, landi tasarruf yüzde 12,5 benzin harcıyormuş, spo ve ix35'de 3litre LPG ye 1 litre benzin harcıyormuş asagi yukarı, sehiricinde benzin fazla sehirdisi LPG tüketimi fazla olur, LPG geçiş, ayar vs iyi arastirmak lazım, LPG filtresi vs bakımları fln da var galiba, sıvı sistemde sabah yuksek basınç pompasından ötürü geç Mars alma ihtimali var, tüketim yol bilgisayarı x 1,2 ------ ayrıca bakım vs o bu yok, gözlemlediğim bujileri çabuk eskittigi ve paslamdirdigi ama aynı şartlarda aynı araçta karma kullanmadığından sıvıdan kaynaklanıyor diyemem, vw servis konusunda giciklik yapıyor, kısa vadede aracınızı satacaksanız karma benim gibi 5 sene binerim derseniz sıvı, arada buyuk fiyat farkı var, onun dışında bilgi sahibi değilim benim de merak ettigim bir marka romano karma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    biraz önce istanbulda bir firmayla konuştum tabi romano yu sormadım ama adam tiguen diyince araba sase numarasını istedi bazı modellerde sıvı sistem istemiyormuş yani bazı modelleri benzin karışımı istemeden sıralı sistem oluyor dedi princ yeni cıkardı bunu 4000 tl fiyat veriyor ve % 30-35 arası tasarruf edersin diyor.bu konuda bilgisi olan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Prins in VAG Grup (VW,Audi,Skoda, Seat) icin çıkardığı kitin ismi VSI2-DI. suan için sadece CAXA,CAXB,CAXC VE CAXD motor kodları için satışta. ayrıca Peugeot ve Citroen in 156 BG lik THP motorları da yapılabiliyor.

    Prins 3 sene önce bu grup araçlarda kullanılan Hitachi markalı benzin yuksek basınç pompasının LPG de sızıntı yaptıgını farketti. DLM adını verdikleri likid enjeksiyonu bu araç grubunda durdurdu. cunku bazı markaların malesef hala kronik olarak yasadığı geç çalışmayla başlayan ve geçişlerde stop dahi etmeye varan problemler gözlemlediler demo arabalarında. ve satışa çıkmadılar.

    3 sene önce bu araç grupları icin başlattıkları yeni çalışma 6 ay önce ticarileşti. Tum dunyada VSI2-DI adıyla satışa çıktı. Turkiye distributoru bu sistemi 1 seneyi aşkındır kendi araçlarında da test ediyordu. ve 4 ay önce satışa çıkardılar.

    sistem sabah ilk çalıştırmada benzin kullanıyor. motor ısındığında gaza geçiyor. bir daha da benzin kullandırmanız çook ama çok zor.

    Klasik sıralı enjeksiyonlu motorlarda ve kitlerde sabahki çalışma v.s. gibi şartları dusunurseniz %3 benzin tüketimi gerçeklesir.
    direct enjeksiyonlu motorlarda karma sistemlerde (benzin+lpg tuketenlerde) ise bu oran %10-%15 arasındadır.
    VSI2-DI kitinde ise benzin kullanım oranı max.%5 dir.

    dolayısıyla hemen hemen sıralı sistemler kadar tasarruf sağlar. sıvı sistemlere gore tasarruf oranı %5-%10 (lpg fiyatı farkına göre) daha dusuk ancak ekonomik getirisi daha yuksektir.

    umarım yazımı yanlış anlamassınız. sadece bilgilendirme amacıyla yazdım.

    Aradığınız cevap bu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceza_yerliplaka01

    biraz önce istanbulda bir firmayla konuştum tabi romano yu sormadım ama adam tiguen diyince araba sase numarasını istedi bazı modellerde sıvı sistem istemiyormuş yani bazı modelleri benzin karışımı istemeden sıralı sistem oluyor dedi princ yeni cıkardı bunu 4000 tl fiyat veriyor ve % 30-35 arası tasarruf edersin diyor.bu konuda bilgisi olan varmı

    Ben müsait zamanda bir sorayım detayını iyice öğreneyim, eğer cbzb kodlarda da montaj başlayıp ustune sorunsuzsa aygazin attıgı kazığı bu sekilde düzeltmelerini talep edebilirim, distribütörün kim oldugu belli mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi bayramlar. Ankara-Antalya arası inanılmaz bir sabırla. Sırf trafik var cogu surucu yavas gittigi icin 93 e sabitledim. Normalden 2 saat fazla sureye geldim.
    Km bası 19 kurus yaktı. Benim icin bir rekor. Ankara fiyatına gore 17 kurus.

    Eryerdem hocam ben iridyum buji almıstım ya. O tırtlamıs 15bin km bile olmadan. Orjinalini taktılar yine bakımda. Ankaraya dondukten sonra onu 0.7 mmye daralıtırıcam artık bir yerlerde. İridyum buji iyiydi direk daha iyi gidiyordu araba.. Bu orjinali daraltırsam yine olur belki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    İyi bayramlar. Ankara-Antalya arası inanılmaz bir sabırla. Sırf trafik var cogu surucu yavas gittigi icin 93 e sabitledim. Normalden 2 saat fazla sureye geldim.
    Km bası 19 kurus yaktı. Benim icin bir rekor. Ankara fiyatına gore 17 kurus.

    Eryerdem hocam ben iridyum buji almıstım ya. O tırtlamıs 15bin km bile olmadan. Orjinalini taktılar yine bakımda. Ankaraya dondukten sonra onu 0.7 mmye daralıtırıcam artık bir yerlerde. İridyum buji iyiydi direk daha iyi gidiyordu araba.. Bu orjinali daraltırsam yine olur belki

    Valla abi sabit hızla rüzgara da direnmeden gidersen tsi motor cok iyi, 18krs'a kadar da ben inmiştim ama 118'le giderek. Simdi bizim bosch platin uclu tirt çıkmıştı, hem aralığı 0,8mm ve asırı tekleme yapmıştı hem de 0,7'e çeksek de 1 defa tekleme yapmıştı, üzerinden 2500 km gecti ve teklemelerin sayısı artmiş, yani bana uygun Buji su anda yok :) sık yapmadığı icin (en azından ben kullanırken yapmadı) boyle idare edip tekrar ngk' ya donecem mecbur, bu sefer aralıkları bastan kısa tutup ne kadar gittiğini olcecem, son 1275'de yüzde 21 fazla LPG tüketimi olmus,son yakıttan sonra su an sıcakta da olsa devir dalgalanması var, bir kere stop etti marştan sonra, yakit değiştirdikten sonra duzelir,memnunum ama su prinsin kitini araştıracağım, bakalım
    Neyin nesiymis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    2 depodur Moil-Milangaz kullanıyorum. Bir problem yok. Arastirdigim kadarıyla da sorun yok.

    Tesekkurler, kadoil milangazda sorun çıkmadı da moil milangaz'dan şüphelendim, en azından gidişinde sorun yok sadece marsta kısın nasıl çalışıyorsa o özelliği gösterdi, direkt istasyona da atamıyoruz, sadcee 4 krs farkla aygaz var dönüşte de orayı denerim artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceza_yerliplaka01 C kullanıcısına yanıt
    eryerdem arkadaşın verdiği bilgilerin tamamı doğrudur ve lpdi sisteme göre daha güvenilirdir..ilk marş problemi gibi can sıkıcı bir durumla asla karşılaşmassınız...fakat fiyat olarak ben 3750 tl'ye anlaşmıştım bir yerle Sivasta..bence sıkı bir pazarlıkla sizde bu fiyata taktırabilirsiniz...ama lütfen ustanızı iyi seçin..yoksa en iyi sistemde bile sorun yaşarsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceza_yerliplaka01

    biraz önce istanbulda bir firmayla konuştum tabi romano yu sormadım ama adam tiguen diyince araba sase numarasını istedi bazı modellerde sıvı sistem istemiyormuş yani bazı modelleri benzin karışımı istemeden sıralı sistem oluyor dedi princ yeni cıkardı bunu 4000 tl fiyat veriyor ve % 30-35 arası tasarruf edersin diyor.bu konuda bilgisi olan varmı

    Ben müsait zamanda bir sorayım detayını iyice öğreneyim, eğer cbzb kodlarda da montaj başlayıp ustune sorunsuzsa aygazin attıgı kazığı bu sekilde düzeltmelerini talep edebilirim, distribütörün kim oldugu belli mı?

    bayramdan sonraya kaldı, arayıp sorayım buradan paylaşacağım hepsini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    2 depodur Moil-Milangaz kullanıyorum. Bir problem yok. Arastirdigim kadarıyla da sorun yok.

    Tesekkurler, kadoil milangazda sorun çıkmadı da moil milangaz'dan şüphelendim, en azından gidişinde sorun yok sadece marsta kısın nasıl çalışıyorsa o özelliği gösterdi, direkt istasyona da atamıyoruz, sadcee 4 krs farkla aygaz var dönüşte de orayı denerim artık.

    Bugun 18 saat sonra çalıştırdım rolantide titreme bile yok demek ki yol koşulları ile alakaliydi, yolda 23 dereceye kadar dusmus sıcaklık, 25 derece altı kullanımlarda soğuk marş biraz sıkıntılı oluyordu, demek ki attik içerdeki sızan gazı, bir de milangaz gercekten doğalgazdan üretilen LPG diyorlar sizin hic bilginiz var mı bu konuda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürşad58

    eryerdem arkadaşın verdiği bilgilerin tamamı doğrudur ve lpdi sisteme göre daha güvenilirdir..ilk marş problemi gibi can sıkıcı bir durumla asla karşılaşmassınız...fakat fiyat olarak ben 3750 tl'ye anlaşmıştım bir yerle Sivasta..bence sıkı bir pazarlıkla sizde bu fiyata taktırabilirsiniz...ama lütfen ustanızı iyi seçin..yoksa en iyi sistemde bile sorun yaşarsınız..

    Sizin motor kodu uyan motor kodlarından zannedersem, performans tüketim vs vialle gibi mı? Yol bilgisayarından yüzde 20 fazla LPG mı tüketiyor yine, ayrıca ilk çalıştırmada benzinden LPG ye uzun surede geçiyor mu, çünkü yeri geliyor 1 ay sabit her gun 2 km'lik yere gidiyoruz, bu arada benzin tüketiyorsa sıralı sistem gibi uzun mesafelerde tasarruf saglar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prinsin distribütörü ipragazmis ve su anda cbzb motor kodu icin kitleri yokmuş, ılerde ne olacağı bilinmezmiş, 1.2 tsi orijinal bujisi ngk marka ben test amaclı bosch marka kullandım, aralıkları 0,8mm'den 0,7'ye çektirmistim, su anda bujiler ayarı almis vaziyette ve 2500km oldu, bugun gidip aralıkları 5'e cek diyecem pazarlikla 6mm yaparız onu, rolantide egzozdan aralıklarla pat seklinde abi gaz atışı oluyor, tahminen bu Aralık'ta titreme yapıyor çünkü bujisi bitik Pejoda benzer sallamayi yapıyordu, bakalım Aralık kısaltma Randiman verirse kac km daha gittiğini yazarım. 1.2 tsi icin düşünenlerin dikkatine :) son 615km'de 24,5krs yakmisim ve yol bilgisayarı 7,7 gibi, klima hep acik, LPG fiyatlari 2,56 ve 2,49tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar tekrardan merhaba aracımıza viella marka lpdi sistemini arefe günü taktırmıs bulunuyoruz. bayramda güzel güzel gezdik. performansta zerre miktar çekiş düşüklüğü yok fazla çekişide ben hıssedemedım acıkcası. arkadaşlar esenlerde oturuyorum gebzeye gittim 100 km sabıtle benım aracım 23 kuruş yaktı tabi daha baslangıç bu tek ölçüm yaptım resımlerı paylasacagım bır sey daha belırtmek ıstıyorum daha oncekı mesajlarda tanktan gelen sesten bahsetmıstık oyle bır ses yok arkadaslar kesınlıkle ızole edılıyor ınsallah ıc bır sorunumuz olmaz 2 3 gun calıstırmıcam sonra marsa basıcam bakalım ılk marsta alacak mı 5700 tl ye taktırdım arkadaslar herkeze iyi günler sorularınız olursa elımden gelenı yaparım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turan_tiki

    Evet arkadaşlar tekrardan merhaba aracımıza viella marka lpdi sistemini arefe günü taktırmıs bulunuyoruz. bayramda güzel güzel gezdik. performansta zerre miktar çekiş düşüklüğü yok fazla çekişide ben hıssedemedım acıkcası. arkadaşlar esenlerde oturuyorum gebzeye gittim 100 km sabıtle benım aracım 23 kuruş yaktı tabi daha baslangıç bu tek ölçüm yaptım resımlerı paylasacagım bır sey daha belırtmek ıstıyorum daha oncekı mesajlarda tanktan gelen sesten bahsetmıstık oyle bır ses yok arkadaslar kesınlıkle ızole edılıyor ınsallah ıc bır sorunumuz olmaz 2 3 gun calıstırmıcam sonra marsa basıcam bakalım ılk marsta alacak mı 5700 tl ye taktırdım arkadaslar herkeze iyi günler sorularınız olursa elımden gelenı yaparım .

    hayırlı olsun gule gule kullanın. orjinal bujinizi daraltınız mı? oyle mi duruyor? bunu montaj yapan bir yere sorun.

    Bu bujiyi kullandım ben ama 15000 km dayanmadı. Ancak araba benzinden daha iyi yürüyordu. Daha az yaktıgını da dusunuyordum. Tabi psikolojik olabilir.
    http://www.ngk.de/tr/produktfinder/produktfinder/////IZFR6P7//


    Bakımda bujin bitmis dediler ve arabanın onerilen bujisini takmıslar.

    Neyse siz bir sorun bakalım buji daraltma oneriyorlar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: turan_tiki

    Evet arkadaşlar tekrardan merhaba aracımıza viella marka lpdi sistemini arefe günü taktırmıs bulunuyoruz. bayramda güzel güzel gezdik. performansta zerre miktar çekiş düşüklüğü yok fazla çekişide ben hıssedemedım acıkcası. arkadaşlar esenlerde oturuyorum gebzeye gittim 100 km sabıtle benım aracım 23 kuruş yaktı tabi daha baslangıç bu tek ölçüm yaptım resımlerı paylasacagım bır sey daha belırtmek ıstıyorum daha oncekı mesajlarda tanktan gelen sesten bahsetmıstık oyle bır ses yok arkadaslar kesınlıkle ızole edılıyor ınsallah ıc bır sorunumuz olmaz 2 3 gun calıstırmıcam sonra marsa basıcam bakalım ılk marsta alacak mı 5700 tl ye taktırdım arkadaslar herkeze iyi günler sorularınız olursa elımden gelenı yaparım .

    hayırlı olsun gule gule kullanın. orjinal bujinizi daraltınız mı? oyle mi duruyor? bunu montaj yapan bir yere sorun.

    Bu bujiyi kullandım ben ama 15000 km dayanmadı. Ancak araba benzinden daha iyi yürüyordu. Daha az yaktıgını da dusunuyordum. Tabi psikolojik olabilir.
    http://www.ngk.de/tr/produktfinder/produktfinder/////IZFR6P7//


    Bakımda bujin bitmis dediler ve arabanın onerilen bujisini takmıslar.

    Neyse siz bir sorun bakalım buji daraltma oneriyorlar mı?

    Vay ben öleyim ben öleyim :)
    Hocam siz benim orijinal bujileri denediniz 15k ancak gitti, bende yarısı kadar gidiyor, bosch dedik 2500 gitti, su anda klima açınca oltaya balik vurur gibi gidiyorum :) dun bir tane Buji gösterdiler bu sahte dedim, surda seri No yok fln dedim apar topar dükkandan çıkardılar adam bozulmuş :) bugun bi çaresine bakacaz LPG bayisiyle (zavolli) baska bir vialle bayisiyle telefonlastim bilgiler verdim, orijinal tırnak aralığı olsun daraltmazsaniz daha iyi olur, cok daraltınca 3bin devirden sonra yığılma yapar dedi, teklifim 0,7'den 0,5mm'e cekmekti, hic bulamazsam daralttirip uzun yolu bitirdikten sinra servisten orijinal alacağım, simdi hocam sizin araştırmalarınıza gore cift tirnakli, 10 tirnakli, bilmemne, test amaclı uyan büyüklükte bujiler var mı? Bosch ve ngk ya mail atacam su anda sadece 1'er adet uyumlu buji gösteriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk defa duyuyorum valla taktırdıgım yerde konyadan teknık ekıp vardı benım sansıma o yaptı tesısatı hıc boyle bır sey soylemedı ama 60000 bakımına yenı soktum ben arabayı bujılerı degıstırdıler zaten yenı taktılar. bakıma soktum ertesı gun lpdi yı taktırdım daraltmam gerekıyor mu sımdı ne yapmam lazım ?????
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.