Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (164. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.235
Cevap
57
Favori
317.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Hocam vakti zamanında baya karışmış ortalık sonra tak diye aniden kesilmiş :)
    Bakalım bulamadım bi haber ama LPG montajcısının yazdığına göre 2 passat şu an dolaşıyormuş, çıkar kokusu yakında.
  • turkiye bazen kurallar tam islemedigi icin.. o pazarı burda olusturmak istiyor olabilirler...
  • Biraz önce adana tekbaş la görüştüm..tfsi montajı yapmamışlar ama tsi montajları yapmışlar mantık aynı dedi..sabah bi kac marş gec almasi disinda herhangi bir sıkıntı yasamamislar..yarın montaj yaptıkları bi kaç kişinin nosunu alacağım bakalım onlarla görüşelim bi de..
    Aynen dediğiniz gibi honda bayi olması tsi larda iyi olduğunu göstermez ama ne bilim dışarda ki herhangi bi yerden daha iyi olur diye düşünüyorum. .bakalım adana da bi kaç yer daha bakabilir. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Biraz önce adana tekbaş la görüştüm..tfsi montajı yapmamışlar ama tsi montajları yapmışlar mantık aynı dedi..sabah bi kac marş gec almasi disinda herhangi bir sıkıntı yasamamislar..yarın montaj yaptıkları bi kaç kişinin nosunu alacağım bakalım onlarla görüşelim bi de..
    Aynen dediğiniz gibi honda bayi olması tsi larda iyi olduğunu göstermez ama ne bilim dışarda ki herhangi bi yerden daha iyi olur diye düşünüyorum. .bakalım adana da bi kaç yer daha bakabilir. .

    Sabah birkaç arabanın geç marş almasını söyledilerse doğru bilgi vermişler, dediğim gibi her araçta yapmıyor, hele ki Adana bölgesinde yaz ayında yapmama ihtimali daha yüksek, bana göre aracın durumundan dolayı nadir bir durum olsa da çok sorun yaşandığında iade koşullarını netleştirin, garanti koşullarını öğrenin ve diyelim ki kirli bir LPG'den dolayı sorun yaşadınız montajdan önce gösterilen ilgi ve alaka kadar ilgi gösterileceğinin taahhüdünü alın, montaj sayısı çok olanın hata sayısı daha az olur, gün başına 1-2 montaj düşüyor, sık montaj yapan yerse montaj sırasının yarısını zaten ezberlemişlerdir, bir de başka yerlerden tfsi'lerde de geç çalışma yapıyor mu onu öğrenirseniz biz de bilgi sahibi oluruz. Tfsi'nin yüksek basınç pompası belki de daha uyumludur kimbilir. Bir de VW'de garantinin bozulduğunu unutmayın, Audi'de durum ne bilmiyorum.




  • Araç 2008 garanti durumu yok zaten..benim düşündüren görev yerim bartın olduğu için ilerde sorun yaşadığım da nası yaparım..bartın da da montaj var herhangi bir sıkıntı olduğunda türkiyenin herhangi bir yerinde gösterebiliyor muyuz??
    Bide gün ortasında çalışma problemi olursa sıkıntı bas bas çalışmasın can sıkar. .ole bi durumda benzine alıp çalıştıktan sonra lpg ye geçme durumu olur mu acaba??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Biraz önce adana tekbaş la görüştüm..tfsi montajı yapmamışlar ama tsi montajları yapmışlar mantık aynı dedi..sabah bi kac marş gec almasi disinda herhangi bir sıkıntı yasamamislar..yarın montaj yaptıkları bi kaç kişinin nosunu alacağım bakalım onlarla görüşelim bi de..
    Aynen dediğiniz gibi honda bayi olması tsi larda iyi olduğunu göstermez ama ne bilim dışarda ki herhangi bi yerden daha iyi olur diye düşünüyorum. .bakalım adana da bi kaç yer daha bakabilir. .

    Hocam montaj işini riske atmayın derim.Sizin icin zor degilse ankaradaki asilde yaptırın.En azindan ustasi kendini ispatlamis ve cevre illere montaj egitimine gidiyor. Daha yeni pesin 5500 tl fiyat aldim.Biraz daha pazarlik yapsaniz fiyat bir miktar daha geri gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Araç 2008 garanti durumu yok zaten..benim düşündüren görev yerim bartın olduğu için ilerde sorun yaşadığım da nası yaparım..bartın da da montaj var herhangi bir sıkıntı olduğunda türkiyenin herhangi bir yerinde gösterebiliyor muyuz??
    Bide gün ortasında çalışma problemi olursa sıkıntı bas bas çalışmasın can sıkar. .ole bi durumda benzine alıp çalıştıktan sonra lpg ye geçme durumu olur mu acaba??

    Sizin km kac bu arada? Turkiyenin neresine giderseniz gidin bakıyorlar, iyi montajla kolay kolay yolda kalmazsınız, velev ki yakit kaynaklı kaldınız çalıştırırken benzin düğmesine ya basili tutuyorsunuz ya bir kere basıyorsunuz, benzin gelene kadar 5 dakika marş isteyebiliyor ama sonucta benzine geçiyor, benzine elle geçtikten sonra 6km kadar LPG ye alamıyorsunuz ama LPG bitip otomatik gectiyse en az 15 litre (61lt tank icin) LPG yükledikten sonra otomatik geçiyor, tabi LPG bitip dolum yaptıktan sonra ara sıra sistem afallayabikiyor ama kontak kapatıp açınca kendine geliyor bir sorun degil yani, geç Mars dışında kolay kolay sorun yasamazsınız, en fazla filtre tıkanır o da 3-4 dakikalık is, 2008 modelde baktınız gun icinde geç mars yapıyor o zaman canınızın sıkılma durumuna gore iade koşullarını gorusebilirsiniz, bunları bastan konuşmakta fayda var, bu fiyatlara montaj yaptırıyoruz ama benzin ibresinin surekli düşmesi ve çeyrek milyara dolması hakikaten can sıkıyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    hic fark etmez mantık aynı. TFSI diyor audi TSI diyor VW. Birisi 122 HP digeri 125 HP.

    106bine cok bile beklemissiniz. Asilde hallederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    106binde yapılan montaj sıkıntısız oluyor mu olmuyor mu onu görmüş oluruz :) Ben montaj yaptırırken hesap kitap yapmayıp doldur LPG'yi gez umuduyla yaptırdım şansımıza 2. depoda sakat yakıta denk gelince sorun yaşadım onu da yüzde 95 Asil ile Hasan Bey(Konya) çözdü, kalan yüzde 5'i de yaz ayında görmüyorum zaten, benim 1.2 tsi, 8bin km'de buji tüketiyor, 1.4'lerde daha randımanlı gibi geliyor bana, artık bilgi toplama ister istemez hobi haline geldi :) Bartın Ankara'ya yakın değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    Benim arabama asil otogaz montaj yaptı. Seat leon ile audi a3 motoru aynı gibi, ikisininde 125hp. Bizim aracta sorun olmadigina gore sizinkinde de olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraydem


    quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    Benim arabama asil otogaz montaj yaptı. Seat leon ile audi a3 motoru aynı gibi, ikisininde 125hp. Bizim aracta sorun olmadigina gore sizinkinde de olmayacaktır.

    aynı gibi degil birebir aynı oldugunu dusunuyorum. 122'likten de tek farkınız ecu map yazılımıdır. yani mekanik hersey aynı olmalı tek turbolu 1.4 TSI yada TFSI ların




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: piercing01

    Benim km 106000..dediğiniz gibi montaj önemli kafam iyice karıştı şimdi. Burada asilde yaptıran arkadaşlar varmı? Memnunlar mi bilmek lazım.. Bide a3 e taktıran hiç görmedim a4 var ama..bi bulup gorusebilsem kafam iyice rahatlayacak. ..Bu arada sizin araç ne hocam baya bilgi toplamissiniz konu hakkinda tebrik ederim..

    106binde yapılan montaj sıkıntısız oluyor mu olmuyor mu onu görmüş oluruz :) Ben montaj yaptırırken hesap kitap yapmayıp doldur LPG'yi gez umuduyla yaptırdım şansımıza 2. depoda sakat yakıta denk gelince sorun yaşadım onu da yüzde 95 Asil ile Hasan Bey(Konya) çözdü, kalan yüzde 5'i de yaz ayında görmüyorum zaten, benim 1.2 tsi, 8bin km'de buji tüketiyor, 1.4'lerde daha randımanlı gibi geliyor bana, artık bilgi toplama ister istemez hobi haline geldi :) Bartın Ankara'ya yakın değil mi?

    Ben amasra ilcesindeyim ankaraya 300 km ..benim ki nde bide yazılım var 155hp..onuda sormam lazım sıkıntı yaratır mı diye..hocam sorun olmassa özelden tel no nu atabilir misin? ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hicbir sorun olmaz. Lpdi ile daha iyi yuruyecek araba. Ecuremap yapan arkadas var roccosuna lpdi ile. Oncesinde veya sonrasinda ecuremap sorun olmaz. Ben gerek duymadim tabi buna. Ama dar tirnakli ngk iridyum 0.7 mm 1.2 tsi bujisi kullanmanizi tavsiye ederim tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Prins in VAG Grup (VW,Audi,Skoda, Seat) icin çıkardığı kitin ismi VSI2-DI. suan için sadece CAXA,CAXB,CAXC VE CAXD motor kodları için satışta. ayrıca Peugeot ve Citroen in 156 BG lik THP motorları da yapılabiliyor.

    Prins 3 sene önce bu grup araçlarda kullanılan Hitachi markalı benzin yuksek basınç pompasının LPG de sızıntı yaptıgını farketti. DLM adını verdikleri likid enjeksiyonu bu araç grubunda durdurdu. cunku bazı markaların malesef hala kronik olarak yasadığı geç çalışmayla başlayan ve geçişlerde stop dahi etmeye varan problemler gözlemlediler demo arabalarında. ve satışa çıkmadılar.

    3 sene önce bu araç grupları icin başlattıkları yeni çalışma 6 ay önce ticarileşti. Tum dunyada VSI2-DI adıyla satışa çıktı. Turkiye distributoru bu sistemi 1 seneyi aşkındır kendi araçlarında da test ediyordu. ve 4 ay önce satışa çıkardılar.

    sistem sabah ilk çalıştırmada benzin kullanıyor. motor ısındığında gaza geçiyor. bir daha da benzin kullandırmanız çook ama çok zor.

    Klasik sıralı enjeksiyonlu motorlarda ve kitlerde sabahki çalışma v.s. gibi şartları dusunurseniz %3 benzin tüketimi gerçeklesir.
    direct enjeksiyonlu motorlarda karma sistemlerde (benzin+lpg tuketenlerde) ise bu oran %10-%15 arasındadır.
    VSI2-DI kitinde ise benzin kullanım oranı max.%5 dir.

    dolayısıyla hemen hemen sıralı sistemler kadar tasarruf sağlar. sıvı sistemlere gore tasarruf oranı %5-%10 (lpg fiyatı farkına göre) daha dusuk ancak ekonomik getirisi daha yuksektir.

    umarım yazımı yanlış anlamassınız. sadece bilgilendirme amacıyla yazdım.




  • Hocam Prince in bu bahsettiğiniz sistem sıvı mı?? Fiyat ve tasarrufu nedir..bilgilendirirseniz seviniriz..
    Bu vialle de ki yüksek basınç pompası bi çok kişide değişmiş. .anlayamadığım bu sorun çıkınca mi değişiyor yoksa vialle bu parçayı yeniledi de eskisinden daha iyi olduğu için mi yenileniyor. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Prins in VAG Grup (VW,Audi,Skoda, Seat) icin çıkardığı kitin ismi VSI2-DI. suan için sadece CAXA,CAXB,CAXC VE CAXD motor kodları için satışta. ayrıca Peugeot ve Citroen in 156 BG lik THP motorları da yapılabiliyor.

    Prins 3 sene önce bu grup araçlarda kullanılan Hitachi markalı benzin yuksek basınç pompasının LPG de sızıntı yaptıgını farketti. DLM adını verdikleri likid enjeksiyonu bu araç grubunda durdurdu. cunku bazı markaların malesef hala kronik olarak yasadığı geç çalışmayla başlayan ve geçişlerde stop dahi etmeye varan problemler gözlemlediler demo arabalarında. ve satışa çıkmadılar.

    3 sene önce bu araç grupları icin başlattıkları yeni çalışma 6 ay önce ticarileşti. Tum dunyada VSI2-DI adıyla satışa çıktı. Turkiye distributoru bu sistemi 1 seneyi aşkındır kendi araçlarında da test ediyordu. ve 4 ay önce satışa çıkardılar.

    sistem sabah ilk çalıştırmada benzin kullanıyor. motor ısındığında gaza geçiyor. bir daha da benzin kullandırmanız çook ama çok zor.

    Klasik sıralı enjeksiyonlu motorlarda ve kitlerde sabahki çalışma v.s. gibi şartları dusunurseniz %3 benzin tüketimi gerçeklesir.
    direct enjeksiyonlu motorlarda karma sistemlerde (benzin+lpg tuketenlerde) ise bu oran %10-%15 arasındadır.
    VSI2-DI kitinde ise benzin kullanım oranı max.%5 dir.

    dolayısıyla hemen hemen sıralı sistemler kadar tasarruf sağlar. sıvı sistemlere gore tasarruf oranı %5-%10 (lpg fiyatı farkına göre) daha dusuk ancak ekonomik getirisi daha yuksektir.

    umarım yazımı yanlış anlamassınız. sadece bilgilendirme amacıyla yazdım.

    VSI2-DI prins'in sitesinde görünmüyor. VSI-DI var ama 2'si yok. VSI-DI de direk enjeksiyonlu araçlar içinmiş. acaba hyundai gdi motorlara dönüşüm yapılıyor mu? her neyse sitesinde bahsini ettiğiniz sistemle ilgili bilgi yok. şu bilgi var ama sizin bahsettiğiniz sistem bu mu? http://www.prins.com.tr/vsi2-lpg-sistemi VSI2 lpg sistemi..?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Prins in VAG Grup (VW,Audi,Skoda, Seat) icin çıkardığı kitin ismi VSI2-DI. suan için sadece CAXA,CAXB,CAXC VE CAXD motor kodları için satışta. ayrıca Peugeot ve Citroen in 156 BG lik THP motorları da yapılabiliyor.

    Prins 3 sene önce bu grup araçlarda kullanılan Hitachi markalı benzin yuksek basınç pompasının LPG de sızıntı yaptıgını farketti. DLM adını verdikleri likid enjeksiyonu bu araç grubunda durdurdu. cunku bazı markaların malesef hala kronik olarak yasadığı geç çalışmayla başlayan ve geçişlerde stop dahi etmeye varan problemler gözlemlediler demo arabalarında. ve satışa çıkmadılar.

    3 sene önce bu araç grupları icin başlattıkları yeni çalışma 6 ay önce ticarileşti. Tum dunyada VSI2-DI adıyla satışa çıktı. Turkiye distributoru bu sistemi 1 seneyi aşkındır kendi araçlarında da test ediyordu. ve 4 ay önce satışa çıkardılar.

    sistem sabah ilk çalıştırmada benzin kullanıyor. motor ısındığında gaza geçiyor. bir daha da benzin kullandırmanız çook ama çok zor.

    Klasik sıralı enjeksiyonlu motorlarda ve kitlerde sabahki çalışma v.s. gibi şartları dusunurseniz %3 benzin tüketimi gerçeklesir.
    direct enjeksiyonlu motorlarda karma sistemlerde (benzin+lpg tuketenlerde) ise bu oran %10-%15 arasındadır.
    VSI2-DI kitinde ise benzin kullanım oranı max.%5 dir.

    dolayısıyla hemen hemen sıralı sistemler kadar tasarruf sağlar. sıvı sistemlere gore tasarruf oranı %5-%10 (lpg fiyatı farkına göre) daha dusuk ancak ekonomik getirisi daha yuksektir.

    umarım yazımı yanlış anlamassınız. sadece bilgilendirme amacıyla yazdım.

    Teşekkürler bilgiler için. Karma sistemde yüzde 10-15 arası benzin tükettiğini okumuştum. Eğer bahsettiğiniz yüzde 3'lük kullanım sadece ısınana kadar ise dediğiniz gibi rölantide ısıtmamız halinde kış bile olsa yüzde 5'i görmeyebiliriz, gerçek değerler ortaya çıktığında da bu yüzdeyi doğrulamış oluruz, örneğin aracı sıkıştırdığımızda benzin desteği veriyor mu? Yoksa sıralı sistem gibi bir daha benzin kullanmıyor mu? Çünkü benzin kullandırmanız çok zor dediniz ama yeri geliyor 5bin deviri görüyoruz, bir de benzinden sonra yine likid olarak mı devam ediyor? Benim motor kodu CBZB, bu motor kodları için kit zamanla çıkacak mı?




  • Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar arkadaşlar

    LPdi ile tam 40.000 km yi geride bırakmış bulunuyorum. Şuana kadar mükemmel (arada bir ufak tefek sorunlar olsa da) çalışma ve performansa sistemi çok övdüğümüzden nazar değdi galiba :))

    Değerli arkadaşlarım, benim sistemde sabah ilk çalıştırmada hiç sorun yok, ancak gün içerisinde ikinci üçüncü ve devam eden çalıştırmalarda çok büyük bir sıkıntı yaşıyorum. Arabaya sanki gaz gitmiyormuş gibi yarım saat boyunca çalıştırmaya çalışıyorum, şanslıysam 10-15 dakika sonra çalışıyo motor, kötü günümdeysem 1 saate bile çalıştıramıyorum. Ayrıca araç yürürken DSG şanzıman birden vites küçültmeye başlıyor, 7. viteste uzun yolda giderken bi bakıyorum hiç manası yokken 5 e kadar düşürmeye başlıyor ve sonra teklemeye başlıyor. 1 aydır durum böyle, anlamadım gitti.. şuan benzinde gidiyorum bi sıkıntı yok, ama önceki yazılanlara aynen katılıyorum, Distiribütör firmalar burada hem bayiileri hem de bizleri çok tatmin edemiyorlar, maalesef..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar arkadaşlar

    LPdi ile tam 40.000 km yi geride bırakmış bulunuyorum. Şuana kadar mükemmel (arada bir ufak tefek sorunlar olsa da) çalışma ve performansa sistemi çok övdüğümüzden nazar değdi galiba :))

    Değerli arkadaşlarım, benim sistemde sabah ilk çalıştırmada hiç sorun yok, ancak gün içerisinde ikinci üçüncü ve devam eden çalıştırmalarda çok büyük bir sıkıntı yaşıyorum. Arabaya sanki gaz gitmiyormuş gibi yarım saat boyunca çalıştırmaya çalışıyorum, şanslıysam 10-15 dakika sonra çalışıyo motor, kötü günümdeysem 1 saate bile çalıştıramıyorum. Ayrıca araç yürürken DSG şanzıman birden vites küçültmeye başlıyor, 7. viteste uzun yolda giderken bi bakıyorum hiç manası yokken 5 e kadar düşürmeye başlıyor ve sonra teklemeye başlıyor. 1 aydır durum böyle, anlamadım gitti.. şuan benzinde gidiyorum bi sıkıntı yok, ama önceki yazılanlara aynen katılıyorum, Distiribütör firmalar burada hem bayiileri hem de bizleri çok tatmin edemiyorlar, maalesef..

    Ciddi bir problem olduğunu sanmıyorum. FSU üzerindeki filtreleri kontrol ettirin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.