Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (160. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
4.235
Cevap
57
Favori
317.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_li

    Konya ile görüştüm. Asil ile görüşüp bana dönüş yapacaklar. Benzin depoda yarım depodan 2 birim az benzinim var ve hafta sonu benzin ile sürüş yaptım. Herhangi bir Mars problemi yasamadım. İşin ilginç tarafı pompa değişti ama gün içerisinde de araba 1saat beklemede bile önce boğularak stop pediyor sonra 2. Marsta calışıyor. Bir çözüm olacak mı bilmiyorum ama ummakta çözüm değil.
    Yakıtım ile ilgili sıkıntı olduğunu sanmıyorum olsa arıza Kodları çıkardı. Konyada bu konuda ürününe güveniyor lakin arac yürümez diyor. Bakacak durum neyi göstetecek.

    bu sorunun duzelmesi icin yapılacak islemi sonra yazarsanız sevinirim.
  • Hafta içi göstereceğim arabayı. O zaman Size haber vereceğim. İyi aksamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tiguan bu ara 30 kuruş yakmaya başladı. Kafam ona takılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla arkadaşlar montaj ustası bu işte çok önemli. Benim arabaya montajı Hasan usta tarif edip yaptırmıştı(ustaların başında durup) Az önce arabayı alan abiyle görüştük. Çok ama çok memnun. Allah senden razı olsun diyor. Şu anda araç 65000 km oldu diyor ve bunun nerdeyse 50000 i lpdi ile yapıldı. Sabah geç çalışma hariç tık bile demedi diyor. Yani sabah geç çalışma kafaya takılacak bi durum değil. Eğer sistemlerinizde bi sorun varsa sebebi montaj ve montajı yapanı. Başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lider75 L kullanıcısına yanıt
    Bende sizinle aynı fikirdeyim gel gör ki kimse yaptığına kötü demiyor. Üstüne düşersen belki bir nebze ilgileniyor. Konya ile görüştüğümde enjektörler sızdırıp sızdırmadığına kadar kontrol edilsin dendi. Asil bana döndüğünde ustanın dediğini aynen aktarıyorum. Birde ben göreyim bir
    saat çalışmasında ikinci marsta nasıl alıyor. Aynı şeyi pompa değişmeden öncede diyordu. 6.7. Mars nasıl olur ilk defa karşılaşıyorum. Sonra pompa değişmişti. 80,90000 km de pompa ömrünün tamamlayınca ancak olabilecek bir sey dediler. Ancak su anda 1 saat sonra araç önce boğulur gibi olup sonra stop ediyor. Eminim bunada bir mazeret bulunacak. Merak ediyorum bu defa ne denecek. Akü enjektörler ateşleme bobini. Araç su anda benzinde çalışıyor. Ne bir arıza ışığı nede bir tekleme var. Aracı ilk aldığım gibi sessiz ve verimli çalışıyor. Üstelik ben bu şikayetleri boşuna yapmıyorum. Bugüne kadar 1depo ipg 1/4depobenzin kullanarak denemesini yaptım. Yani aracından benzini de esirgemedim. Evet biz usta olmayabiliriz ancak bunun denemesini de yapan derdini çeken de biziz. Bu yüzden hicbir ustanın bizleri sorgulamaya hakkı yok. İşimiz yoksa sürekli Konya yı mı arayıp sonra ustanın yanına mı gideceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Valla arkadaşlar montaj ustası bu işte çok önemli. Benim arabaya montajı Hasan usta tarif edip yaptırmıştı(ustaların başında durup) Az önce arabayı alan abiyle görüştük. Çok ama çok memnun. Allah senden razı olsun diyor. Şu anda araç 65000 km oldu diyor ve bunun nerdeyse 50000 i lpdi ile yapıldı. Sabah geç çalışma hariç tık bile demedi diyor. Yani sabah geç çalışma kafaya takılacak bi durum değil. Eğer sistemlerinizde bi sorun varsa sebebi montaj ve montajı yapanı. Başka bir şey değil.

    Lider nasılsın yahu. Nerelerdesin. Ne oldu 3000 TDI audi devam mı?

    Benimde 45000 oldu. Bizim zamanımızdan sonra FSU'ların sekli filan bile degisti. Bizimkiler neden bu kadar basarılı oldu da burada bazı arkadaslar boyle sıkıntı cekiyor anlamıyorum cidden bende.

    Bu arada benden sonra 2 sciroccocu oldu (benim bilgidim). Birisi ecu remap de yaptı. 230 HPlere cıkarmıs hatta arabasını. Oluyor yani ecu remapde. Ama ben ugrasamadım. Nereden baksan modifiye isine yazılım ve diger parcalar dahil 5-10bin TL harcamak gerek ve tabi zaman.
    Ugrasamadım ben.




  • Buralardayım canım bi yere gittiğim yok☺. Evet 3.0 TDİ a devam. Çok ayrı bi zevki var. Forumu okuyorum sürekli ama ben şu anda kendim kullanmadiğım için yorum yapamıyordum. Ancak geçen gün arabayı alan kişiyle karşılaşınca konuştuk. Onun söylediklerini aktardım. Ekü remap uyumlu olmasına da sevindim. 5 10 bin lira harcayıp 230 hp lere çıkmak bence de gereksiz ama 750-1000 lira gibi fiyatlarla 200 lü hp leri görürsün gibime geliyo. Mehmet Gazihan'a bi sor istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: a_li

    İyi Akşamlar. 2. Mars problemi devam ediyor mu? Extra aracınızın bir parçasını değistiniz mi? Bilgi verirseniz sevinirim.


    Antalya ve Anamur'dan sonra Ankara'ya dondum. Deniz seviyesinde hicbir mars problemi yoktu. Oksijen seviyesi yuksek olan yerlerde zaten bilirsiniz araba daha iyi yurur ve mars alma da kusursuzdu hep.

    Ankara'da oluyor bazen ilk marşta calısmama ama sorunu gozunuzde buyutmeyin. Araba bogulmuyor ve calısıyor hic gaza basmadan sonucta.
    Benim son yazılım guncellemesinden sonra oldu bu bazen olan 2. mars ama araba benzinden daha iyi yuruyor bu yazılımda. Bu yuzden hic eski yazılıma donesim yok.. Cok iyi durumda sistem.

    Aracımda hicbirparca degistirmedim. Bakalım 45000 devirdim.

    Arabanın benzinde hicbir sorunu yoksa bunda da olmamalı. Bir sebepten dolayı eger arabanın orjinal bir parcası degismesi gerekiyorsa onu karsılamaları gerekir. Herkes bu konuda hakkını aramalı bence.
    Ya da ne bileyim montajdan once bir taahut alınmalı boyle bir durum olasılıgı icin bence..

    Ben yaklaşık olarak sıcaklığı buldum, 25 derecenin altında kullanılırsa sıkıntı oluyor, üstünde kullanılırsa sıkıntı olmuyor, araç is gereği 2 haftadır bende degil, 3 gun ve 5 gun yatmış ve Sıkıntısiz çalışmış, distribütörün verdigi teknik bilgi cok doğru, LPG soğuğu nedeniyle keçe genlesmeyince gaz sıkışması oluyor, tabi park edildiğinde de oluyordur bence azıcık, bir de benim değişen pompanın icinde pul var gibi tin tin ses geliyordu, aslinda vw'nin ufak bir revizyonu ile bu durum da asilabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_li

    Bende sizinle aynı fikirdeyim gel gör ki kimse yaptığına kötü demiyor. Üstüne düşersen belki bir nebze ilgileniyor. Konya ile görüştüğümde enjektörler sızdırıp sızdırmadığına kadar kontrol edilsin dendi. Asil bana döndüğünde ustanın dediğini aynen aktarıyorum. Birde ben göreyim bir
    saat çalışmasında ikinci marsta nasıl alıyor. Aynı şeyi pompa değişmeden öncede diyordu. 6.7. Mars nasıl olur ilk defa karşılaşıyorum. Sonra pompa değişmişti. 80,90000 km de pompa ömrünün tamamlayınca ancak olabilecek bir sey dediler. Ancak su anda 1 saat sonra araç önce boğulur gibi olup sonra stop ediyor. Eminim bunada bir mazeret bulunacak. Merak ediyorum bu defa ne denecek. Akü enjektörler ateşleme bobini. Araç su anda benzinde çalışıyor. Ne bir arıza ışığı nede bir tekleme var. Aracı ilk aldığım gibi sessiz ve verimli çalışıyor. Üstelik ben bu şikayetleri boşuna yapmıyorum. Bugüne kadar 1depo ipg 1/4depobenzin kullanarak denemesini yaptım. Yani aracından benzini de esirgemedim. Evet biz usta olmayabiliriz ancak bunun denemesini de yapan derdini çeken de biziz. Bu yüzden hicbir ustanın bizleri sorgulamaya hakkı yok. İşimiz yoksa sürekli Konya yı mı arayıp sonra ustanın yanına mı gideceğiz.


    Hocam çalıştırma videosu çekme gibi imkanınız var mı? Boğulur gibi olup stop etme durumu Mars bastığınızda uzun Mars'tan sonra ışıkların sonup çalışır gibi yaparak devir saati dalgalandiktan sonra stop etmesi durumu mu? 1 saat sonra bunu yapıyorsa sizde gaz birikmesi cok oluyor şahsi kanaatim, benimkinde enjektorleri değiştirene kadar benzer durum vardı, özellikle uzun yoldan sonra park ettim diyelim, 1-2 saat sonra çalıştırdığımda sıkıntılı çalışıyordu, yuksek basınç benzin pompası ile de sıfıra yaklaştı, sorun tam çözülene kadar hafif gaz vererek çalıştırırsanız en azından canınız o kadar sıkılmaz, gun icinde bunu sık sık yapması forumu okuyan arkadaslar icin kotu referans, enjektorleri test eden yerler var mı acaba Ankara'da? Hasan beyin tespiti doğru gibi duruyor, pompa yeni ise enjektor veya baska kacak kalıyor, belki sabah Marşı'nda geç calisma olur ama en azından gun icinde sıkıntı olmaz, hatta tek tek degisiliyorsa 4 enjektor de tek tek degistirilebilir de, belki 1 tanesi arizali olup gaz kaciriyordur, sizin problem yüzde yuz çözülürse (geç calisma dahil) ben de sizin işlemleri yapma yoluna gidebilirim maliyeti az ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Buralardayım canım bi yere gittiğim yok☺. Evet 3.0 TDİ a devam. Çok ayrı bi zevki var. Forumu okuyorum sürekli ama ben şu anda kendim kullanmadiğım için yorum yapamıyordum. Ancak geçen gün arabayı alan kişiyle karşılaşınca konuştuk. Onun söylediklerini aktardım. Ekü remap uyumlu olmasına da sevindim. 5 10 bin lira harcayıp 230 hp lere çıkmak bence de gereksiz ama 750-1000 lira gibi fiyatlarla 200 lü hp leri görürsün gibime geliyo. Mehmet Gazihan'a bi sor istersen.

    3.0 in vergisi ne kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1350 x 2 2006 model için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    1350 x 2 2006 model için

    O zaman deger 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    İyi Aksamlar. Hocam devir saati haliyle dalgalanıyor ve araç sanki öksürür gibi yapıp sonra bütün ışıkları yanıp stop ediyor. Bu bir saat sonra aracı çalıştırırken böyle. Ben Konya ile görüştüğümde enjektörler ile kadar bakacaklarını söylediler. Bayi de nasıl bir işlem yaparlar bunu bilmiyorum eğer enjektör değişirse çıkan enjektörler arabadan çıkan pompa ve montaj yapılırken bana söyledikleri gibi üzerinden çıkan pompanın kapağı gibi geri vermeyeceğim. Çünkü bana söylediklerine göre bu kapağı keski ile kesip yeni kapağa takmaları uzun zaman aldığından benim aracın pompasına daha önce işlem görmüş içinde kendi keçesi olan başka bir kapak takıldı ve bana bunun fabrikaya gönderilerek kesilip başka bir araca takılacak söylendi ve bu işlemin rutin olduğu belirtildi haliyle pompaya uyum sağlamayan kapak Manifolda gazı sızdırdı. 6.7. Mars bu yüzden oldu. Şimdide sızıntı başka bir bölgeden oluyorsa ellerindeki elektronik gaz ölçüm aleti bunu anlaması mümkün değil. Çünkü bu sızıntı az miktarda ve anlık ölçüm değerinin çok altında. Aracı çalıştırılan gaz vermek yanlış bir uygulama. Aracın rutini neyse ona göre davranmak lazım. Sonuçta bu LPG sisteminin uyumsuzluğunu gösterir. Bu benim düşüncem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    Servisten enjektör fiyatlarını dün öğrendim. Orjinal dört adet enjektör 2050 TL. Maliyeti çok yüksek. Baska yerlerden de soracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erdeniz otogaza vialle taktıtan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_li

    İyi Aksamlar. Hocam devir saati haliyle dalgalanıyor ve araç sanki öksürür gibi yapıp sonra bütün ışıkları yanıp stop ediyor. Bu bir saat sonra aracı çalıştırırken böyle. Ben Konya ile görüştüğümde enjektörler ile kadar bakacaklarını söylediler. Bayi de nasıl bir işlem yaparlar bunu bilmiyorum eğer enjektör değişirse çıkan enjektörler arabadan çıkan pompa ve montaj yapılırken bana söyledikleri gibi üzerinden çıkan pompanın kapağı gibi geri vermeyeceğim. Çünkü bana söylediklerine göre bu kapağı keski ile kesip yeni kapağa takmaları uzun zaman aldığından benim aracın pompasına daha önce işlem görmüş içinde kendi keçesi olan başka bir kapak takıldı ve bana bunun fabrikaya gönderilerek kesilip başka bir araca takılacak söylendi ve bu işlemin rutin olduğu belirtildi haliyle pompaya uyum sağlamayan kapak Manifolda gazı sızdırdı. 6.7. Mars bu yüzden oldu. Şimdide sızıntı başka bir bölgeden oluyorsa ellerindeki elektronik gaz ölçüm aleti bunu anlaması mümkün değil. Çünkü bu sızıntı az miktarda ve anlık ölçüm değerinin çok altında. Aracı çalıştırılan gaz vermek yanlış bir uygulama. Aracın rutini neyse ona göre davranmak lazım. Sonuçta bu LPG sisteminin uyumsuzluğunu gösterir. Bu benim düşüncem.



    Bilmiyorum teknik detay beni astı :) kapağın kesildiğini bilmiyordum, benim montajda yandan torna ile delik acildi, öksurur gibi stop etme de bildigimiz geç calisma, @tomeri arkadaştan video istemiştim calisma ile ilgili, muhtemelen aynı sekilde calisma, bir de tsi'ler icin LPG ve benzine uygun kendi pompalarını takacaklar diye okudum baska yerde, soran olursa bu konuda bilgi almis oluruz ama 6 ay önce söylenmis, 1 saat bekleme sonrasında bu olması cok kisa zaman, en azından sadece sabah yapsa bir sekilde kabullenilir, servisten fiyat almaya gerek yok bobin hariç servis sağlam öpüyor ve sizin ateşlemede sıkıntı yok gibi enjektor kaçırıyor tespiti daha yakın ihtimal duruyor, demek ki sistem uyumsuzmus ifadenize bir nebze katılıyorum, insallah kısa zamanda düzelir , insan o kadar paraya sorun çıkarmayan sistem istiyor, landirenzo karma sistemde LPG ye geciste hissettiriyormus ve yüzde 12,5 LPG tuketip yol bilgisayarının 0,1 lt fazlası LPG tüketiyormuş, son yazılımla rolantide de LPG harcıyor söylentisi var, ama sistemlerin bu haliyle secim yapacak olsam oturup karma mı sıvı mı hesabı yapardım, su an fikrim yüzde 50 yüzde 50, yani bir secimim yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim şu anda %80 ilk marşta çalışıyor. %20 ikinci marş dışında herhangi bir problemim yok çok şükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    Uygun pompadan ziyade içindeki keçe ile ilgili çalışmaların devam ettiğini bayiden söylediler. Hatta bir keçe denemesi başarısız olmuş. Çalışmalara devam ediyorlarmış. Ne kadar sürer bilmiyorum. Birde borularda Lpg nin tanka geri alınması ve ilk çalıştırmaya Problem çıkarmaması için yazılım üzerinde çalışılması için girişimde bulunulmuş. BRC ldi de iki adet pompanın olduğunu Web Sitesinde görmüştüm. Bu sistemde de aynı özellikle ikinci bir pompa kullanılabilirdi. Böylelikle sistemdeki borular ve yüksek basınç pompası içindeki sıvı lpg tanka geri çekilerek lpg buharının Manifolda sızmasısorunlarını ortadan kalkar. Ayrıca bu sızıntı sistemin yakıt tüketimini arttırıyor. Pompa değişmeden önce 28-30 kuruş aralığında tümetimim oluyordu. Şimdi gaza sonuna kadar bastığımda 23_25 kuruş aralığında tüketim oluyor. Araba 3-5 gün yattığında bu tüketim değeri artıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün bende Mazda 3 2011 aracıma vialle lpfi taktırıyorum Ankarada. Umarım memnun kalırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 gun once Asil Otogaz'daydim. Atmosferik motorlu araclara da lpdi uyguluyorlarmis , maksimum 1 dk benzinde calisip gaza geciyormus. Sistem 3500 tl civari imis. Diger marka urunler gibi karma tuketim yapmiyormus yuksek devirlerde.
  • 
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.