Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

vga biosunu uçurdum nasıl onarılır yardım :::)!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> vga biosunu uçurdum nasıl onarılır yardım :::)!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    [help][help]Sonunda gaza gelip msi fx5600xt yi biosmodla 5600 nu yapıyım dedim ama kart kabul etmedi bende vazgeçip kapattım ertesi gün kart açmadı. ben ne halt edicem şimdi[xx(][dntw]
    (WFFLASH kullandım )Wrong software gibi bi mesaj verdi daha sonra açılmadı bende pci bi kartla açıp tekrar biosu yüklemeye çalıştım ama makina kitlendi)
    Bios uçdu galiba bu biosu komple silip tekrar yükleyen başka bi program varsa yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim.
    Bu arada garantili olan bu kart için eğer çözemezsem ben şimdi ne yapıcam.Acaba satın aldığım yer yardımcı olurmu.[wand][wand]



    |
    |
  • Yarbay
    1924 Mesaj
    nvflash 4.41 i çek.

    nvflash *******.rom -p -u

    Bunu yaz *******.rom yerine biosun ismini yaz yeter..
    |
    |
  • Yarbay
    2203 Mesaj
    yada gerekli işlemleri dosdan yap benim de beşıma gelmişti valla ekran açılmadan olayo dostan klavyedeen halletim ama başka bir ekran kartı ile açıp neler yapman gerektiğini kağıda yazman gerekir
    yani 1 . açılışta f8 ile dos moduna
    2,ordan c: ile exe nin bulunduğu yere ordan exe ye enter sonrada neler gerekiyosa işte biraz sıkıcı bir iş yani vede ekran karanlık olduğu için birzda zor
    |
    |
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by baltazar</i>
    <br />[help][help]Sonunda gaza gelip msi fx5600xt yi biosmodla 5600 nu yapıyım dedim ama kart kabul etmedi bende vazgeçip kapattım ertesi gün kart açmadı. ben ne halt edicem şimdi[xx(][dntw]
    (WFFLASH kullandım )Wrong software gibi bi mesaj verdi daha sonra açılmadı bende pci bi kartla açıp tekrar biosu yüklemeye çalıştım ama makina kitlendi)
    Bios uçdu galiba bu biosu komple silip tekrar yükleyen başka bi program varsa yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim.
    Bu arada garantili olan bu kart için eğer çözemezsem ben şimdi ne yapıcam.Acaba satın aldığım yer yardımcı olurmu.[wand][wand]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>[cop]
    Hocam oncelikle cok gecmis olsun, garanti olayı bildigim kadariyla ucuyo ama tamir edebilirsin merak etme. Bu is icin iki yol var birincisi pci bi kartla makineyi acıp biosu yuklemen ki sanirim bunu denemissin. Digeri ise bi disket olusturman. İcine biosunu flashlayacagin programi ve biosu atman. Sonra baska makine ile windowsdan bi AUTOEXEC.Bat dosyasi olusturucaksin note pad ile icine de dosda bios yuklemek icin yazdigin komutu yazıcaksin.Ucunu de bi diskete koyup pc ni calistirdiginda makine kendisi biosunu otomatik yukleyecektir. Kullandıgın program v.s bilmedigim icin daha fazla ayrıntıya giremiyorum ama sanirim olayin ana seklini anlatabildim[cop]
    |
    |




  • Yarbay
    7309 Mesaj
    dostum arkadaşlar yardıcı olmuş sana dicek bişey yok ama hata yapma bu flash işi çok dikkat ister örnek kendi kartının markası ne olursa olsun diğer biosunu flasf yapacağın kartın remler aynı mb olmalı ve rem markasıda aynı olmalı buna dikkat et mesela kendi kartındaki rem çipi hynix ise buna sen samsung yüklersen olmaz. bunlara dikkat et. yoksa bişey olmaz kafanı takma bende geçen benim boardın biosu uçurdum arkadaşta aynı boar vardı makina açıkken onun biosu söktük benimkini takıp bir flasf olay tamamdır .
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim [frndsp].
    Zaten bu işe kalkışırken millet kartı eline alırsın uğraşma dedi dinlemedik. Bu akşam hepsini tek tek deniycem inşallah kurtarırım bakalım noolcak .[byes]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by baltazar</i>
    <br />Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim [frndsp].
    Zaten bu işe kalkışırken millet kartı eline alırsın uğraşma dedi dinlemedik. Bu akşam hepsini tek tek deniycem inşallah kurtarırım bakalım noolcak .[byes]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Kurtarirsin merak etme. Ben en azindan bu disket olayından eminim.Ben guvenlik icin yazın olusturmustum(9500 pro ya 9700 biosu flashlama) Bilgisayarda disketi takili unuttugum icin eski biosunu yuklemisti otomatik
    |
    |
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by baltazar</i>
    <br />Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim [frndsp].
    Zaten bu işe kalkışırken millet kartı eline alırsın uğraşma dedi dinlemedik. Bu akşam hepsini tek tek deniycem inşallah kurtarırım bakalım noolcak .[byes]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Kurtarirsin merak etme. Ben en azindan bu disket olayından eminim.Ben guvenlik icin yazın olusturmustum(9500 pro ya 9700 biosu flashlama) Bilgisayarda disketi takili unuttugum icin eski biosunu yuklemisti otomatik
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    dostum flash yaparken herşeyden önce kendi orj biosunu yedek almalısın ne olur ne olmaz geri döndürebilmek için bunuda A:/flashrom -s -0 yedek.bin bu şekilde yedek alırsın şimdi sorunu çözerken o biosu tamamen silip bence kendi biosunun orj netten indir diskete o şekilde başla işe[frndsp]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    Honestboy moral için saol [frndsp]. fx 5600xt 256 mb fx5600nu 128mb mış sanırım ondan uçtu.Ama anlamadığım şey bios update gerçekleştirilemediği halde neden bios uçtu.[dntw]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    865 pe , biosun yedeğini aldım. ama yükleyemiyorum.
    Fwflash.exe eski.rom yazınca takılıyo.Bunu nvflashta da denedim .Ordada takılıyo .PCI yerine AGP açılışı yapınca hdd ışığı yanıyo ama ses seda yok yani şu vga arıza bipleri de gelmiyo.
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    evet ondan uçtu 256mb yerine 128 flash yapmışsın olmaz bu. rem cip markası dahil aynı olmalı yoksa gene olmaz. denerken bence kitlemiş sonrada tabi kabul etmedi ve başarısız oldu yanlış flash yapınca windows açılabilir ancak görüntü bozulabilir hiç bişey göremezsin o bakımdan önce kendi biosunla ilgili bilgiye sahip olmalısın rem çipindeki rakamlara dikkat et ona göre bios bul.
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    yedeğinin adı (eski) olduğundan eminmisin eminsen şunu dene A:/flashrom -f -p 0 eski.bin
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    865pe , yani marka farkı olmaksızın sadece ram ler aynı olursa her bios update yüklenirmi? Mesela Msi fx5600xt 256mb samsung ram vs. nin biosu yerine Asus fx5600nu 256 mb samsung ramli kartın biosu yüklenebilirmi?[clvr]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    865pe saol. [frndsp]
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    evet örnek: rem miktarı 256 ve örneğin hynix ise asus 256 hynix marka bir kartın biosunu yüklersin bende gigabyte 9800pro var sapphire, powercolor, his bunların hepsini denedim ve 9800pro yu 9800xt olarak kullanıyorum sorunsuz. önemli olan dediğim gibi rem mb ve rem markası aynı olmak zorunda bu hayati önem taşıyor yoksa uçurursun. ve bios uçması garanti kapsamı dışıdır herzaman. çünkü kullanıcı hatası na girer.
    |
    |
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    bişey değil [frndsp] dediğim gibi üzülme çözülmicek bir sorun değil. remlere fazla yüklenme gpu ya bişey olmaz ama remlere aşırı yüklenirsen remleri uçurursan onun çözümü yeni bir kart almaktır[^]
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Tüh be, geçmişte bende bi creative tnt mahvetmiştim, onu çöpe atmıştım. [wand] Ne bileyim [dntw]
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
SEO
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,296
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.