Şimdi Ara

★ Vestel Venus Z10 Kullanıcıları Kulübü ★ (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
7
Favori
52.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar siteyi yeni açtım yazar olmak isteyen varsa yazabilir
    https://vestelvenushaber.blogspot.com
  • parmak okuyucu çalışmaz oldu ya. iyice delirtmeye başlıyor bu alet beni.
  • merkias kullanıcısına yanıt
    evet benimkide öyle olmaya başladı ve ufak takılmalar donmalar başladı bilmiyorum belki ben yoğun kullandığımdandır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar ben bu telefonu almayı düşünüyorum. Kullanıcıları olarak sizce farklı telefonlara mı yönelmeliyim yoksa taviye ediyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jessepınkman kullanıcısına yanıt
    z20ye bak bence ben pek memnun değilim değiştirmeyi düşünüyorum bundan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar
    Z10 aldım. Gps, şebeke gibi sorunlardan servise gönderdim ve yenisi gönderdiler. Bu cihazda da gps sorunu mevcut. Bu konu hakkında teknik bilgisi olan var mı acaba? Sorun donanımsal mı yoksa yazılımla mı alakalı?
    Gerçekten nefret ettirdi artık
  • ssylmz S kullanıcısına yanıt
    Donanımsal, bende sadece araçta gps olarak kullanmak üzere yedek telefon olarak aldım, sadece gpsi sorunlu çıktı şansıma.
  • nfsalanadam N kullanıcısına yanıt
    Yedek telefonum olmaması sebebiyle telefonu ancak yaptirabildim.

    Takip etmeyenler için ekran kırılmıştı ama dokunmatiği çalışıyordu. GPS ve bazen şebeke sinyali gidip gelme şikayetini de ekledim.

    6 Temmuz Cuma Antalya yetkili servise bıraktım.

    9 Temmuz Pazartesi İzmir Güvenüssü'ne ulaştı.

    13 Temmuz Cuma ödeme isteği geldi.

    16 Temmuz Pazartesi sabah EFT yaptım. Ön panel değişim ücreti güncel olarak 255 TL.

    18 Temmuz yani bugün öğlen kargo şubesinden teslim aldım. Kırık, çizik, ezik yoktu.

    Gün içinde her yere navigasyonla gittim stabil çalıştı. Şebeke sorunu da şimdilik görünmüyor ama ama ama....

    Ekranın sol alt köşesine yakın noktasında beyaz renk sayfalarda (mesaj, tarayıcı sayfaları, whatsapp...) beyaz bir nokta parlıyor ve çok gözüme batıyor. Ölü piksel diyeceğim ama siyah ekranda belli olmuyor. Renk açıldıkça beyaza doğru kendini daha çok belli ediyor. Bununla kalsa bu şekilde kullanacaktım ama ama ama...

    Kamerayı açınca 2. şokla karşılaştım. Kamera ekranında sağ kenar orta noktasında siyah bir nokta. Beyaz noktadan daha da büyük. Ön kamerada yok sadece arka kamerada çıkıyor. Üstüne üstlük o noktayı fotoğrafa da basıyor. Resimde kamera açıkken ekran görüntüsünü ve çektiği fotoğrafı ayrı ayrı paylaşıyorum. Siz olsanız ne yapardınız?



    ★ Vestel Venus Z10 Kullanıcıları Kulübü ★

    ★ Vestel Venus Z10 Kullanıcıları Kulübü ★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aceken kullanıcısına yanıt
    beyaz noktayı biliyorum ips panellerde enderde olaa çıkıyor g2 de çizgi şeklindeydi önemsemedim kullandım.



    eşimin venüs 5580 aldıktan 1 hafta sonra nokta olarak farkettik geçen hafta eşimin gözüne takılmaya başlamış denemek için edirne de istanbul güvenüssüne gönderdik 3 gün sonra ücretsiz yurtiçi kargo ile kapıya geldi.Ekran panel yan kasa ile komple değiştirilmiş yeni panelde sorun yok zaten eşim koruma camsız kullanıyor birkaç kılcal çizik vardı yan kasa soyulmuştu iyi oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranı tekrar değiştirmek istemiyordum esasında ortada değil çünkü cogalmadigi sürece gerek yok milli servet. Ama kameradaki siyah nokta can sıkıcı oldu benim için. Muhtemelen içinde birşey var. Çözünürlüğü düşünce ya da yakınlaştırma yapınca kayboluyor. En azından fotoğrafa islemese iyiydi. Bunun için tekrar gönderebilirim ama göndermişken ekranı da değiştirtmek isterim tekrar. Madem bir 15 gün daha telefonsuz kalacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceken -- 18 Temmuz 2018; 22:54:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/vestel-venus/vestel-venus-z10-servis-sorunu-1 ben uzun süredir kullanıcısıyım bir sene oldu olacak ve çeşitli sorunlar yaşadım : açma-kapanma, ekranda renklerin belirmesi ,telefon görüşmesi yaparken seste yankılanma, aşırı ısınma ve en önemlisi benim için navigasyon sorunu seyehat esnasında istanbulda kaybolmuştum. servis ile uzun süreli sorun yaşadım açıklamasını yukarıda linkte yazdım. Gururla yerli eyvallah, daha yeni başladılar eyvallah telefon bu paraya iyi güzel, ancak bir navigasyonda bile sorun çıkıp iyi bir servis desteği sağlamak ne kadar zor? sadece eleştirim bunadır.




  • Arkadaşlar yeni üye oldum sırf bu konuya yorum yapıp sizleri bilgilendirmek için. Sikayetim var sitesindeki sikayetimi aynen buraya kopyaliyorum.

    Vestel Venüs Z10'u alırken tamamen milli duygular içerisinde yerli malı olduğu için aldım. Alalı 7 ay oldu. Garantili ve faturalıdır. Telefonumun alt dokunmatik tuşları (geri ve arka plan tuşu) ve GPRS çalışmıyordu. Güven üssü Vestel Yetkili servise verdim, telefonuma güncelleme atıp verdiler ancak 1 gün sonra aynı sıkıntılardan dolayı tekrar servise gittim. Bu sefer telefonumun alt sağ kısmında ekranın kenarındaki plastik çerçeve kırık diye (1 cm lik kırık) Garanti kapsamı dışında ilk ekranınız değişecek (255 TL) sonrada alt tuş takımı ve GPRS arızası giderilecek denildi. Bende kabul etmeyip telefonumu geri aldım. Bu siteden şikayet yazıp durumu anlattım sadece indirim yapabileceklerini belirttiler ve 195 TL fiyat verdiler. Bende kabul edip 1 hafta sonra servise gittim.

    Servise telefonu verdiğimde bana telefonun alt kısmındaki dokunmatik tuş takımının ellerinden olmadığını ve 1200 TL karşılığında z20 modelini verebileceklerini belirttiler. (Demek ki ekran bahaneymiş) Ben telefonumun garantili olduğunu parça gelene kadar telefonun serviste kalmasını ve bana arızanın uzun sürmesi halinde idareten telefon vermelerini söyledim ancak kabul etmediler ve bozuk telefonumu geri verdiler. Bu durumu kabul etmesem de bir şey değişmedi. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ve 15 gündür geri dönüş yapan olmadı. Bu olaydan 1 hafta sonra yani bugün tekrar servise gidip telefonumu verdim. Aynı şekilde tuş takımının ellerinde olmadığını ve 1230 TL karşılığında (1 haftada 30 TL zam yapmışlar) z20 modelini verebileceklerini söylediler. Hiçbir şekilde garantili telefonumu servise almadılar ve geri yolladılar.





    Benim şahsi fikrim Z10 modellerinde geri tuşu ve gprs arızaları kronik arizadir. Sikayetim var sitesine baktığımda tek mağdurun ben olmadığımı ve Vestelin bu telefonları tamir etmedigini anladim. Kendimi dolandirilmis hissediyordum. İnanmayan olursa servis formlarını da atabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende ikinci telefon olarak aldım, yerli üretime katkımız olsun dedim ama pişman olmak üzereyim artık. GPS zaten geç veya hatalı buluyordu, artık hiç çalışmıyor. Konum dahi atamıyorum kimseye, alınan konumu göremiyorum, işim gücüm aksıyor. Şimdi de durduk yere şarjı içmeye başladı ve şarj olurken alev alacak gibi ısınıyor, şimdi çektim şarjdan dakikada 1 düşüyor pil, üstelik sistem tüketimi de az gözüküyor. Geri tuşu bazen basmıyor, parmak izi açma komutu sürekli google sayfası ile açılıyor.

    Buna benzer durumlarla karşılaşanlar nasıl bir yol izlediler acaba, tavsiye var mı?
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    gps zaten genel bi sorun ısınma problemide öyle sanırım sarj olurken instagram veya forum gibi uygulamalara girdigimde bile dahada ısınıyor elimde tutamıyorum.Bu kadar ısınmıyodu normalde.1yılı biraz geçti. sanırım alalı ne kadar gider daha bilemiyorum. bundan sonra vestel alırmıyım onda da kararsızım bu kadar hatalı bir telefon çıkarılır mı ? zaten telefon 2017 yılının şubat ayında tanıtıldı heralde yanlışım varsa düzeltin ve ozmn nisanda satışa çıkılacak denildi fakat Ağustos ta satışa çıktı o zamana kadar ne yaptı acaba vestel ?!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hsynn57 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Satılan ürünler ömür boyu parça garantilidir. Yani size elimizde parça yok diyemezler. Eğer bu şekilde yaklaşıyorlar ise para iadesi talep edin. Kabul etmeyecekler. Tüketici hakem heyetine başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aceken kullanıcısına yanıt
    GPS tekrar arıza verdi mi?

    ve diğer sorunlar çözülsü mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende sanırım servise vereceğim simkart çekmecesi açılmıyor sarjdan çıkarıp biriyle konuşacağım zaman kulağıma götüremiyorum telefonu çok sıcak ısınma problemi çok arttı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nfsalanadam N kullanıcısına yanıt
    Telefonu kılıfla kullanın şarj esnasında ısınma normal birşey cihaz ince.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Critos kullanıcısına yanıt
    yine ısınıyordu da bu kadar olmuyordu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nfsalanadam N kullanıcısına yanıt
    Hocam burada hava 36-37 derece. Ondandır büyük ihtimal.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.