Şimdi Ara

Vestel TV Yardım (40UA9300)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
21
Cevap
0
Favori
374
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Merhaba arkadaşlar,

    29.06.2017 tarihinde teslim aldığım 40UA9300 TV'nin panelinde bariz miktarda, normal yayında da belli olan köşelerde ve alt kenar boyunca kararma problemi var. Panel şu şekilde:





    Gelen servis elemanları problemin bariz olduğunu, büyük ihtimal iade gerçekleşeceğini söyoemelerine rağmen, daha sonra servisten ve Vestel çözüm merkezinden aradıklarında durumun normal olduğunu, bir şey yapamayacaklarını ilettiler. Fotoğraflarda da gördüğünüz üzere TV izlenebilecek/kabul edilebilecek bir durumda değil.

    Ayrıca üründe ses sistemi bağlantısı konusunda da sorun var. Gerekli tüm ayarlar yapılmasına rağmen TV hoparlörlerini devre dışı bırakmıyor.

    Bunlar haricindeki her gün sürpriz olarak karşıma çıkan çeşitli yazılımsal sorunlardan ve diğer kalite sıkıntılarından bahsetmiyorum, onları dert etmeye sıra gelmedi. Yine feedback olarak servise ve Manisa'ya ilettim.

    Şimdi sırf yerli ürün almak için, şu sıkıntılı ortamda ülkemizi/ekonomimizi düşünerek tercih ettiğim Vestel üründe sorun yok diyerek bizi ortada bıraktı. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    Bahsedilenler: Ado




  • Teğmen
    107 Mesaj
    Değiştir,Tamire razı olma derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dadas28 -- 18 Temmuz 2017; 22:31:3 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Hocam zaten TV ilk ayında olduğu için tamir edemiyorlar. Sorunu kabul ederlerse değişim ya da iade etmeleri gerekiyor ama utanmadan sorun yok normal diyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dadas28 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    887 Mesaj
    bu ekran'ın tek sorunu o değil,
    ışık sızması gibi bir problem de değil bu televizyon komple arıza. tüm köeşeler mürekkep dökülmüş gibi siyah, ekranın ortası en parlak iken (kağıt üstünde 350 nit parlaklık veriyor) gerçekte 100 den fazla değil, köeşelere doğu kaydıkça dramatik bir şekilde düşüyor neredeyse projeksiyon seviyesinde absimal parlaklı seviyesine düşüyor:) düşerken o köeşelerdeki pikseller netliği kaybediyor ve 4k ile alakasız bir görüntü ortaya çıkıyor bilgisayar kullanımında neredeyse şaşı olacaktım. ortada yazı karakterleri net iken köşelere doğru bulanıklaşıyor.
    muadili bir tv var bende 3d+4k .
    sen buna bir arıza kaydı yazdır aldığın yerden para iadesi al,
    bu da bendeki:)
    _____________________________




  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Hocam zaten bu TV'yi bir saat izlediğimde normal bi TV'yi saatlerce izlemiş kadar göz yoruyordu bu parlaklık dengesizliğinden dolayı. Vestel'in servisi o kadar yetkisizmiş ki arıza tespiti yapamıyorlar. Manisayla görüşüyorlar, fotoğraflarını gönderiyorlar kendi teknisyenleri rapor tutamıyor demek ki. 2-3 günde bir arayıp TV normal sorun yok diyorlar. Kavga ediyoruz, bikaç gün sonra tekrar. Sen iade/değişim yapabildin mi? Yapabildiysen nasıl bir yol izledin?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    887 Mesaj

    manisa ile görüşmeleri standart prosedür.
    yıllar önce vestel servisi kapısı kapanmayan buzdolabı için bu modeller böyle demişti:) onları ciddiye alma onlara göre her şey normal.

    vestel çağrı merkezini arayıp bilgili bir servis yönlendirmelerini talep et, olmadı şikayetvar sayfasına yaz, kavga et bir şeyler yap bu tv'yi geri ver sakın değişim isteme ve peşini bırakma elindeki tv %100 hatalı . ingilterede bush-finlux-techwood-hitachi ve markalar basıp 200 pound'a satılan model bu.

    diyelim ki değişti yenisi geldi köşeler karanlık değil, bu tv'nin tek sorunu o değil vestel tv'lerin maksimum parlaklığı modern kore-japon tv'lerle kıyas kabul etmeyecek derecede düşük , istikrarsız bir input lag sorunları var misal beyaz yoğunluklu sabit bir resimde input lag 110ms iken karanlık bir resime geçerken 400 ms e çıkıp aniden düşüyor:)
    testufo nun motion testlerinde smearing,ghosting,pwm double effect hepsinde çuvallıyor, renkler saçma sapan.

    neyse konu o değil sen bu tv'yi iade et paranı al sonra adam gibi yurtdışı incelemesi olan tv lerden birini al .

    ben tv'yi iade ettim tabi ki, internetten almıştım servis kurulumu yaptırmadım kendim kurdum, sorunsuz bir iade oldu .
    10 senelik 23" monitör ü kullanıyorum şu an parlaklığı vestel'in 2 katı daha ne diyeyim:)
    |
    |
    _lightning_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Bu şekilde bu servis ve Manisa çözüm merkezi aracılığıyla bir çözüme ulaşamayacağız o zaman anlaşılan. Bu seri TV'lerle değişimi kabul etmem zaten hepsi aşağı yukarı aynı, izlenmeyecek derecede sıkıntılı. Ama farklı üst seriler ve boyuttaki TV'leri daha düzgünmüş sanırım, yukarda bir arkadaş da tavsiye etmişti. Onun için iadede zorluk çıkarırlar ama değiştirelim derlerse onları düşünebilirim diyordum ama adamlar utanmadan, Allah'tan korkmadan sorun yok diyebiliyorlar. Neyse amacımız, talebimiz iade zaten. Dediğin gibi arayım başka bir servis yönlendirsinler belki farklı olur. Ama sorun şu; bu hafta tatildeyim TV de serviste, yeni servis yönlendirdiklerinde 1 ayı geçirmiş olabiliriz, onu da bahane etmezler umarım çünkü ilk haftadan kaydı var zaten serviste durumun.



    Bizde de 8 senelik Samsung 46" 7 serisi FHD LED var, görüntüsü izleme konforu bundan kat kat iyi. Bunu hiç incelemeden almıştık zaten balkonda kullanacağımız için F/P olsun, sonuçta paneli Samsung kötü değildir diyerek ama sonuç ortada. İade ediyim bütçeyi 2 katına çıkarıp düzgün bir şey alacam rtings, testufo vs. araştırarak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    Şimdi tekrar aradılar ses sistemi ve kulaklık bağlantı sorunuyla ilgili Vestel Ses Sistemi kullanmanız gerekiyor dediler. Düşünün telefonunuzda kulaklık ile müzik dinlemek istiyorsunuz ama telefon her türlü sesi hoparlörden veriyor. Firmanin şahsiyeti ortada arkadaşlar, uzak durun mağdur olmayın. Paramızı çaydan toplayan insanlar değiliz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    887 Mesaj
    umarım bir çözüm bulursun ancak
    46 7 serisi premium bir tv'den sonra vestelin en caf caf lı modeli bile seni memnun edemez en babası plazmadan hallice parlaklı veriyor balkonda falan çok zor.
    attan inip eşeğe binmek yani.
    neyse inşallah çözülür.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    İnşallah hocam uğraşıyoruz bakalım. 7 serisi ama aradan 8 sene geçmiş, bu 4K o FHD ve bu da 9 serisi. En azından eski TV kadar olur, o da yeter diye düşünmüştük ama 8 sene geriden bile takip edemiyor demek ki Vestel. Aklım başıma geldi ama, yerli olsun diye düşünmek senin neyine, adamlar ilk başta iç pazarda kendi müşterisine kitlemeye çalışıyor. İade edince iyi bir şey alacam yerine, yurtdışından Sony XE9005 olabilir mesela baya beğendim onu.



    Ado üstad da görüşlerini ve tavsiyelerini belirtir umarım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör Ado
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    Şu an şikayetvara yazdım. Vestel'in içinden bir çözüm çıkacak gibi durmuyor. Sosyal mecralarda ve hukuki süreç ile hakkımızı arayacağız malesef zaman ve enerji kaybederek, haram olsun kuruşu kuruşuna.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj

    Şikayet var a yazarsanız ilgileniyorlar.
    |
    |
    _lightning_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    Şimdi aradılar bir kez daha üründe sorun yok dediler. Yazıklar olsun bu kadar da beklemezdim Vestel'den. Hukuki olarak çözüm arayacağız artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    887 Mesaj
    pes etmek yok kardeşim, bir vestel akıllı tüketici akılsız sanıyorlar.
    kapısı düşen buzdolabı olayı gibi seninki . ben yaklaşık 50 kere telefon ile görüşmüştüm o buzdolabını geri verene kadar. yenisini getirdiler 1 sene çaılıştı, garantisi bittikten 1 hafta sonra bozuldu lanet ettim çöpe attım BOSCH aldım.

    Kullanıcılarının da suçu var aslında bu tv'nin kendi forum konusu içinde onlarca kişi köşelerde kararmadan şikayet etmiş ancak bir çoğu kabullenip o kadar da rahatsız etmiyor diyerek kullanmaya devam etmiş.
    Birisi çıkıyor ;
    LCD 'lerde bunlar normaldir teknolojinin getirdiği yan etkiler yazıyor herkes inanıyor .
    Başkası çıkıyor kore tv'leri vivid renk veriyor cıvıl cıvıl yapay Vestel mat ve doğru renk veriyor yazıyor ; bilinçsiz kullanıcı da elinde ki 50 nit parlaklığa zor çıkan plmazmadan zayıf arka ışığa sahip tv'yi kabullenip kullanıyor.

    Televizyonun çıkabildiği maksimum parlaklık seviyesini negatif olarak gören TV uzmanları var forumda ve herkes bunların peşine takılmış. Tv nin parlaklığı çok ise menüye girip arka ışığı kısarsın bu kadar basit, renkler çok canlıysa resim ayarlarından sinema moduna alırsın, rgb ayarlarını yaparsın.

    Bu TV maksiumum parlaklıkta koreli rakibinin 20-2 seviyesinde performans vermesi akıl mantık dışı, kararmayı falan geçelim.
    gün ışığında tv izlemek için eğer oda güneş ışığında kalıyorsa; olması gereken parlaklık değeri minimum 180-250 arasıdır, lamba ışığında ise 90-120 arası izlenebilir. bu ve vestel tv'lerin hiç biri bu standarta çıkamıyor teknosalara gidip mat vestel tv ler görmenizin sebebi de bu. arka ışıkları absimal seviyede ve bu tv'nin örneğinde olduğu gibi homojenlikten tamamen uzak belki de mğhendislik hatası bir seri.

    soldaki 20 üzerinden 1 arka ışıkta gün ışığındaki kore TV, sağdaki maksimum arka ışıkta vestel tv'si. bu kabuk edilebilir gibi bir şey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filips -- 20 Temmuz 2017; 12:12:37 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Pes etmeyiz hocam, sırasıyla sonuna kadar hukuki süreci izleyeceğiz bakalım inşallah çok yorulmadan hak yerini bulur. Bu meseleyi "köşelerde kararma" olarak basitçe ele alamayız aslında. Bunun etkilediği alana ve sebep olduğu parlaklık kaybına dikkat etmek lazım. Ben de ruh hastası değilim ki TV'yi 7/24 beyaz ekranda gri ekranda test ediyim. O şekilde detaylı incelendiğinde Samsung'da da Sony'de de her markada bu durumla karşılaşılabiliyor rtings incelemelerinden gördüğüm kadarıyla. Ancak bunlar çok daha küçük alanda, çok daha az parlaklık kaybı şeklinde ve normal yayın sırasında farkedilebilir değil. Vestel'inki ise siz de biliyorsunuz tüpü bitmiş TV gibi görüntüyü elips karanlık bir çerçeve haline getiriyor nerdeyse ve ne izlerseniz izleyin bariz belli.



    Parlaklık konusu da sıkıntı dediğiniz gibi. Balkonda izleneceği için çok önemli gün ışığında görünürlüğü. Bu sebeple VA panel tercih etmiştim zaten. Teknik ölçüm yapmadım ama gerek de yok zaten çok vasattı,ucuz IPS'ler gibiydi sabahları koyu sahnelerde bir şey seçilmiyordu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    887 Mesaj
    inşallah kardeşim, peşini bırakmazsan bir şekilde hallolur.

    benim artık ucuz vestel'e 1 kuruş verecek halim yok bildiğimden şaşmadım biraz pahalı ancak vestelden değil 10 sene 10000 sene ilerde bir tv ile değiştirdim:)
    sana da bunu tavsiye ederim .

    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Hallolursa biz de öyle yapacağız hocam bu sefer. Ucuz mal alacak kadar zengin değilim derler ya onu tecrübeyle öğrenmiş olduk. Ben fiyat avantajının büyük kısmının yerli olmasından kaynaklandığını düşünüyordum ama direk üründe tasarrufa gidiyorlarmış demek ki.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj

    Arkadaşlar tüketici hakem heyeti kararıyla TV'nin iadesi gerçekleştirildi. Benzer mağduriyet yaşayan herkesin üşenmeden bir başvuru yapmasını tavsiye ediyorum. En azından firmanın yaptıklarını yanına bırakmamak ve bu ülkede tüketici haklarının gelişmesine katkıda bulunmak için.
    |
    |
    Bahsedilenler: filips , dadas28
    _____________________________
  • Binbaşı
    1011 Mesaj

    hangi modeli aldın hocam?
    49mu7400, 49mu8000,49sj800 hangini tavsiye edersin. bu arada ekrandaki görüntü kendi uydusundan mı?
    |
    |
    filips kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1011 Mesaj

    hayırlı olsun bakalm siz hangi tv de karar kılacaksınız?
    |
    |
    _lightning_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Media Sözlük
SEO
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.