Şimdi Ara

VESTEL PUZZLE (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
8
Favori
49.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Proxy1 kullanıcısına yanıt
    sistemi saçma yapmışlar. oda sol kapak gibi olsa on numara olacaktı. dediğin gibi her nimetin bir külfeti vardır
  • cido1987 C kullanıcısına yanıt
    4 yıldır siemensn lowfrost ürürnünü kullanıyorum. çok memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun ilk mesajına baktım 2012 yılından, aradan 5 yıl geçmiş. Halen aynı buzdolabı mı satılıyor? Yoksa arada revizyon oldu mu?

    Şu anda gittigidiyorda 3700 TL civarında bu fiyata tavsiye eder misiniz?
  • Bizde de iki senedir var kullanıyoruz ilk aldıgımız seri farklıydı motorunda arıza cıktı 3 4 kez servise gitti evde de kaynak gibi bişey yaptılar neyse dikiş turmadı uzun ugras teşefon görüşmeleri sonrası yenisiyle değiştirdiler şimdilik bi sıkıntı yok en son gecenlerde sensörü arızalanmıs onu değiştirdiler aöa bi daha türk malı bişey alınmamasına karar verdim lg buzdolabı aldık ananeme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 6 ay önce aldım kullanıyorum maşallah hiç bir sorunum yok taş gibi ve çok memnunum..
  • 3749 tl şuan ki fiyatı dolabımız bozulursa alacağım dolap bu olacak
  • bende dün almış bulunmaktayım 3,700tl ye 12 ay taksit dolap geniş lakin kullanımı karışık türkçe olmasına rağmen sesli çalışıyor plastik malzemesi kaliteli sayılmaz dolap açık kaldığında sesli uyarı veriyor lakin duymak zor



    artıları fiyat çok uygun diğer muadillerine göre -çok geniş kullanışlı - istediğiniz zaman bazı bölümleri kapatıp enerji tasarrufu yapabilirsiniz

    lakin cihaz çok hacimli büyük mutfagı olanlkar alsın benim mutfak bayya büyük oana bile nerdeyse sıkıntı olacaktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda 3400 TL'den yardımcı olabilirim.
  • Arkafaşlar aldım 1 ayı dolmadan led lambaların biri bozuldu servis çağırdık bakalım ne olacak yerli malı malesef öyle oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abim almış bu üründen, tasarım ve kullanışlılık harika. Tutma yerlerinde plastik biraz basit evet ama ben önemsemedim. Kapının sert kapanmasına takılmış herkes, dolabın ortasına bölme koymamak için, bölmeyi sol kapıya koymuşlar. Dolayısıyla sol kapıyı kapatırken özelikle bu parça nedeniyle biraz sert kapanması çok normal ve olağan. Diğer markaların ortada kolon olmayanlarında da benzer bir durum var. Özellikle sağ kapı kapılıysa, solu biraz iterek kapatmak gerek, olayın mekaniği bu.

    Bir de arkadaşlar şu yerli malı almamak lazım gibi ergen laflarını bi bırakın artık ya. Ben bosch çamaşır makinesi aldım anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. soğuk soğuk çamaşır yıkandı, servisle kavga gürüldü bezdim yenisini aldım. Annemlere samsung dijital bir çamaşır makinesi aldık, garantisi biter bitmez saçmalamaya başladı. Yıkamanın bitmesine son 10 dk kalınca,2 saat daha çalışıyordu, durdursan çamaşırlar ıslak çıkıyor, kart mı değişmedi, farklı farklı servislerle mi cebelleşilmedi.. Samsung tv aldım, forumdan herkesin tavsiye ettiği model. 2 ay sonra panel arızası çıktı. 1 ay tv siz kaldık. iphone 6 aldım, eve geldim heyecanla açtım kutuyu, "iphone needs to cool down" yazısı çıktı çalışmadı alet, servis mervis uğraş bi ton.. daha sayim mi milyon tane.. yani kendi malımıza bok atmaya ne kadar hevesliyiz bunu anlayamıyorum bi. adam yapmış işte piyasada bakıyosun benzer özellik, benzer fonksiyonellik 2 katı para.




  • En büyük faydası, yazın memleket dönüşü köyden getirdiğimiz her şeyi alabilmesi...
    Ben General ya da elektrolux gardırop için ısrar ederken eşim illa bu olacak demişti. Çok dogru karar vermiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • metehan_bera M kullanıcısına yanıt
    ses olayı nasıl?Sanırsam çift kompresör var epey sesli çalışıyor denilmişti.bende ileride düşünüyorum böylesine büyük bir buzdolabı gerekiyor ancak arçeliğinkiler daha güzel gibi görünüyor.Evde her şey vestel ama bilmiyorum ileride karar vereceğiz artık.
  • meeb kullanıcısına yanıt
    bazen mutfağa girdiğimde sesini rahatlıkla farkediyorum.. bazen hiç farketmiyorum...
    eşimini çocukların şikayetini duymadım.. Hatta bizden sonra kayınvalide aldı... pinpiriklilerdir, onlardan da bir şikayet gelmedi.

    bu arada geçmiş mesajlara göz atarsanız benim aldığım buzdolabında sorun yaşadığımızı, servisin sorunu çözemediğini , 40 günlük bir süreç sonrası yenisi ile değiştirildiğini de belirteyim. Allaha şükür şu an sorunsuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratalagoz

    3749 tl şuan ki fiyatı dolabımız bozulursa alacağım dolap bu olacak

    4 sene önce yazmıştım şimdi baktım fiyatına 12,999 tl vestel maya.. biraz iyileştirme yapmışlar ama fiyat 3 katına çıkmış

  • Dolabımıza gözümüz gibi bakmak lazım(((

  • Dolabi 2 yildir kullanıyorum elektrigi cok yaktigini dusunuyorum sebebinin de ust kapaginin sol tarafinda miknatis var sag da yok olan arkadaslar bakip fikir verebilir mi ust den kapagin fotosunu cekip atiyorum ayrica sol alt buzluk surekli buzlaniyor alt cekmeceyi actigim da surekli buz oluyor bunun icin sol alti via store ozelligini acip sogutucu yaptım bu konuda da fikir verirseniz memnun olurum ben genel olarak memnun değilim eve geldigin de sol üst kapağın mentesesi yamukdu servise basvurduk dolabi degitirmeyip menteseyi degistirdiler o ara da ben evde yoktum dolaba baski uygulayip kapagin kasasinda cokuk olusturmuslar o ara cok yogun calisiyordum ugrasacak vaktim olmadigi icin ugrasamadim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -Buzlanma kapakla mıknatıs tam öpüşmüyordur, aradan hava gelince buzlanma yapayabilir.

    -Eksik mıknatısla tamamlayın.

    Altıncı yıl bitmek üzere ben memnunum. Umarım eksikleri tamamlanınca güzel kullanırsınız.

  • Proxy1 kullanıcısına yanıt

    Servisle görüştüm servis yonlendirmemiz gerekiyor dedi ucret cikabilir dedi emin olmam lazim ki servis geldigin de ucret cikarmasin garantisinin dolmasina da 1 hafta var foto paylasirsan servisin whatsapp hattina ileteceğim ücretsiz servis yonlendirecekler yardimci olursan memnun olurum dostum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de sizin gibi buzdolabı kullanan biriyim. Servise baktırın, parça gerekse zaten fiyatı söylerler. Buzdolabı güzel, bence yaptırın.  

  • svskrt S kullanıcısına yanıt

    O standart uygulama hocam uyarı amaçlı söylüyorlar.Şöyle diyeyim adam buzdolabının fişini takmamış dolap çalışmıyor haliyse servis gelip bakar böyle kullanıcı ihmali sonucu sorun var haliyle ücret alır.


    Sizin buzdolabını sorunlu ve arızalı vakit geçirmeden servis kaydı açtırın şimdi hemen.Dolabın içinin buz tutması vs. tamamen arıza sonucudur.Üstelik epey büyük bir sorun olabiliyor bu tarz sorunlar.Buzdolabı değişimine kadar gider ki ilk zamanda sizinde diretseniz değişim olurdu zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meeb -- 26 Şubat 2021; 9:37:37 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.