Şimdi Ara

Vestel ADW-6008 aldım, pişmanım!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 20 saat
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • WaLLkHaN1905 (3 mesaj) Qrt_ (2 mesaj) blackcoupe (2 mesaj) -OD- (1 mesaj) @CAN@ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Daha önceden buraya yazdığım gibi ADB-6008 (siyaf ankastre) için bayiiye gittim ama olmadığını ve getirtemiyeceklerini, onun yerine ADW-6008 modeli alabileceğimizi söylediler. Ankastre olmadığını komple beyaz olduğunu belirtmediler. Ben sadece cam kısmının beyaz olduğunu düşünüyordum ama yanılmışım. Pazartesi günü servis getirdi kutuyu açtı ve ben şok oldum. Hemen kutuyu geri kapadık ve değişim için bayii yolunu tuttum. Ama prosüdürler gereği değişim yapmıyorlarmış. Şikayetimvar'a mesaj attım aradılar anlattılar ama değişim yapmıcaklarını üstüne basa basa söylediler. Ben bu davlumbazı kuramam. Herşeyim ankastere, nasıl kurmamı bekliyolar ki. Size tavsiyem alırken 2. kez düşünün VESTEL'den bundan sonra alışveriş yapmam eş-dosta da yaptırmam. Bi salaklık yaptık 1000TL'yi çöpe bıraktık. Benden uyarması..

    Bu arada şu dhnin sağ tarafındaki Vestel bannerindeki videodan beğenmiştik siyah davlumbazı. Keşke hiç tıklamasaydım o reklama....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qrt_ -- 27 Nisan 2012; 12:16:29 >







  • Durumunuza çok üzüldüm bence tüketici haklarına başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Daha önceden buraya yazdığım gibi ADB-6008 (siyaf ankastre) için bayiiye gittim ama olmadığını ve getirtemiyeceklerini, onun yerine ADW-6008 modeli alabileceğimizi söylediler. Ankastre olmadığını komple beyaz olduğunu belirtmediler. Ben sadece cam kısmının beyaz olduğunu düşünüyordum ama yanılmışım. Pazartesi günü servis getirdi kutuyu açtı ve ben şok oldum. Hemen kutuyu geri kapadık ve değişim için bayii yolunu tuttum. Ama prosüdürler gereği değişim yapmıyorlarmış. Şikayetimvar'a mesaj attım aradılar anlattılar ama değişim yapmıcaklarını üstüne basa basa söylediler. Ben bu davlumbazı kuramam. Herşeyim ankastere, nasıl kurmamı bekliyolar ki. Size tavsiyem alırken 2. kez düşünün VESTEL'den bundan sonra alışveriş yapmam eş-dosta da yaptırmam. Bi salaklık yaptık 1000TL'yi çöpe bıraktık. Benden uyarması..

    Bu arada şu dhnin sağ tarafındaki Vestel bannerindeki videodan beğenmiştik siyah davlumbazı. Keşke hiç tıklamasaydım o reklama....

    Hocam , dediğin olayın Vestel ile değil bayii ile alakası olduğunu düşünüyorum . Siz ürünü katalogtan görerek mi aldınız ? Ne istediğinizi bayiiye söylemediniz mi? Gerçi istediğiniz ürüne bakınca ne istediğinizde belli oluyor gerçi ama satıcı kurnazlık yapmış ama nasıl olurda insanların haklarını yemek,haram yemek bu kadar mı kolay .

    Bu arada bayiinin hangi bayii olduğunu belirtirseniz buradaki arkadaşlarında yapacakları yanlıştan dönmesini sağlayabilirsiniz.

    Şahsen ben 1000küsür TL yi Vestel'e ASLA VERMEZDİM . İstersen 40dB sesi olsun ve isterse 800m3 çeksin .




  • Model olarak en çok ilgimi çeken bu üründü. Gayet güzel duruyor. Şikayetvar'dan şikayeti yazdıktan sonra bugün bayii tekrar aradı uğraştıklarını ve pazartesi bana döneceklerini ilettiler. 200TL lik davlumbaz olsaydı hayatta uğraşmazdım, bakalım sonuç ne olacak.. Bu kadar büyük bir firmanın tüketici hakkını korumaması çok ilginç. Umarım çözebiliriz, olmadı 2.el gibi satıcam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Model olarak en çok ilgimi çeken bu üründü. Gayet güzel duruyor. Şikayetvar'dan şikayeti yazdıktan sonra bugün bayii tekrar aradı uğraştıklarını ve pazartesi bana döneceklerini ilettiler. 200TL lik davlumbaz olsaydı hayatta uğraşmazdım, bakalım sonuç ne olacak.. Bu kadar büyük bir firmanın tüketici hakkını korumaması çok ilginç. Umarım çözebiliriz, olmadı 2.el gibi satıcam...

    Burada bence tüketici hakkı değil tüketici hatası var . Vestel'in değil bayiinin yanlışı bu . Neyse inş dediğiniz gibi bayii bu sıkıntınızı halleder
  • geçmiş olsun inş bi sonuca varırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaLLkHaN1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Model olarak en çok ilgimi çeken bu üründü. Gayet güzel duruyor. Şikayetvar'dan şikayeti yazdıktan sonra bugün bayii tekrar aradı uğraştıklarını ve pazartesi bana döneceklerini ilettiler. 200TL lik davlumbaz olsaydı hayatta uğraşmazdım, bakalım sonuç ne olacak.. Bu kadar büyük bir firmanın tüketici hakkını korumaması çok ilginç. Umarım çözebiliriz, olmadı 2.el gibi satıcam...

    Burada bence tüketici hakkı değil tüketici hatası var . Vestel'in değil bayiinin yanlışı bu . Neyse inş dediğiniz gibi bayii bu sıkıntınızı halleder

    tüketici hatası yok burda.
    koşulsuz cayma hakkı var tüketicinin . malı tekrardan satılabilecek vaziyette geri iade edebilir.
    apaçık kanunsuzluk yapıyorlar.


    beğeneceğimi sanarak aldım, beğenmedim geri getirdim. bu kadar basit.
    hakem heyetine başvuracağınızı söyleyin




  • tüketicinin koşulsuz cayma hakkı uzaktan yapılan alışverişler için geçerlidir (internet-tv-telefon vs). bayiiden, marketten vs gibi yerlerden alınan ürünlerde geçerli değildir. bazı teknomarketler ve migros-bim vs gibi perakendeciler ise kendi insiyatifleriyle koşulsuz iade-değişim yapmaktadırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcoupe

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaLLkHaN1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Model olarak en çok ilgimi çeken bu üründü. Gayet güzel duruyor. Şikayetvar'dan şikayeti yazdıktan sonra bugün bayii tekrar aradı uğraştıklarını ve pazartesi bana döneceklerini ilettiler. 200TL lik davlumbaz olsaydı hayatta uğraşmazdım, bakalım sonuç ne olacak.. Bu kadar büyük bir firmanın tüketici hakkını korumaması çok ilginç. Umarım çözebiliriz, olmadı 2.el gibi satıcam...

    Burada bence tüketici hakkı değil tüketici hatası var . Vestel'in değil bayiinin yanlışı bu . Neyse inş dediğiniz gibi bayii bu sıkıntınızı halleder

    tüketici hatası yok burda.
    koşulsuz cayma hakkı var tüketicinin . malı tekrardan satılabilecek vaziyette geri iade edebilir.
    apaçık kanunsuzluk yapıyorlar.


    beğeneceğimi sanarak aldım, beğenmedim geri getirdim. bu kadar basit.
    hakem heyetine başvuracağınızı söyleyin


    Teknosa'dan aldığın ürünün paketini açtığın anda iade edemiyorsun , istediğin kadar hakemlere başvur . Aynı olayı geçen sene yaşadım. Küçük küçük yazan yerlerde yazan şeyleri iyice okumak gerekiyor




  • e yazdım zaten mesajımda yeniden satılabilir vaziyette iade etmen gerek diye
    paketi yırttıysan ben naapıyım
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.