Şimdi Ara

VESTEL 504 Gateway Time-out hatası ve çözümü hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Bir süredir bazı üyelerimizden, Vestel ürünlerinde başlıkta görüldüğü üzere hata aldıklarına dair geri dönüşler almaktaydım.

    Kurum içi yapılan araştırma sonucu yaşanan hatanın TV kaynaklı olmadığı anlaşılmış, yayıncı kuruluşların haberleşme protokolü kaynaklı bu sorun ile ilgili ise, yayıncı taraf sorunu çözene kadar tüketicilerin problem yaşamaması adına çözüm önerisi sunulmuştur.


    Daha detaylı bilgi almak isteyenler yazının devamını da okuyabilir, yoksa direk satır atlayarak çözüm kısmına bakabilirsiniz.


    Dahili uydu alıcısı özelliğini kullanan,  smart  televizyonlarda TV8, ShowTV ve Turkuaz medya “ATV kanalları” izleyenlerde HBB TV yayın özelliği üzerinden ,  aşağıdaki hata mesajı televizyon ekranına çıkmaktadır , hata oluştuğunda kanalın sesi devam etmekte, kanalın değişikliği yapıldığında hata gitmektedir.

    VESTEL 504 Gateway Time-out hatası ve çözümü hakkında

    Ekrana çıkan bu hata , televizyon  üzerinde bulunan  HBB TV özelliğini yayınlayan yukarda belirtilen  kanallarda oluşmaktadır.



    HBB TV özelliğini  aşağıdaki şekilde kapatabilirsiniz.
     
    ·       Yatay menü “kırmızı menü” = Menü > Ayarlar  > Diğer Ayarlarlar> HBB TV = Kapalı konuma alınmalıdır.
    ·       Dikey menü “karbon menü” = Menü >Sistem>Ayarlar > Diğer Ayarlarlar veya Daha fazla>  HBB TV = Kapalı konuma alınmalıdır .



  • @cem650, Sorunun çözümü burada.
  • abicim çok teşekkür ederim, zaten bir bağlantı sorunu olduğu çok belliydi,
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim kardeşim. Sorun çözülsün, kaynağı TV olmasa da can sıkmasın en azından
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.