Şimdi Ara

Vestel 49UB8300 Hakkında (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
984
Cevap
26
Favori
85.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Ben mart ayında aldım ama başka mart ayında alanlarda aktif olmuş bende olmadı, sürümü servisi cagirsam güncellerler mı birde ücret alırlar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • premackk4158 kullanıcısına yanıt
    hocam smart tv düğmesine bas ortada mor muydu
  • blackrebel kullanıcısına yanıt
    hocam oraya basıncada gözükmüyor sanırım benim sürüm eski olduğundan :) sizin sürüm kaç acaba bakma şansını var mı ? menu tuşuna basıp 4725 yaparsanız sistem özellikleri gözüküyor.
  • premackk4158 kullanıcısına yanıt
    Bu işlemin servis hizmeti ücretsizdir.

    En net bilgiyi 08502224123 numaradan öğrenebilirsiniz
  • Ado kullanıcısına yanıt
    hocam tv seri numarasını nasıl öğrenebilirim acaba ? menu 4725 yapınca hangisi oluyor ?
  • premackk4158 kullanıcısına yanıt
    Tv seri no sadece 2 yerde vardir.



    1 tv koli sağ yan bölumde

    2 tc arka kapak ortada barkot altinda




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam buldum seri no canlı destekte sordum sürüm güncel dedi , netflix için yarın müşteri hizmetlerini ariycam sanırım servisin birşey yüklemesi gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Vestel müşteri hizmetleri ile telefonda konuştum netflix in sürdüğünü ilk kurulum yapıldığında servisin bir sürüm yüklemesi gerektiğini söyledi.TV alanlar kurulum yaptırdıktan sonra smart üzerinden netflixi açıp bannerin gözüküp gözükmedigine bakın servis oradayken, şuan alipta gözükmeyenler varsa müşteri hizmetlerini arayn servis size dönüş sağlayacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim binada internet yok guncellemeyi genede yaparlar mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: premackk4158

    http://www.epey.com/televizyon/vestel-49ub8300.html
    hocam burdan bakabilirsiniz video formatlarına

    hocam oraya baktım ama hvec sadece uydu yayınlarında destekli gozukuyor
    H.265/HEVC (4K/60p) Uydu
    Oysa Teknosa'da daha ucuza satılan smartsız versiyonu 49UB7950 de Usb icin destekli yazmıslar
    H.265/HEVC (4K/60p) USB

    Belki ozelliklerde eksik yazmıslardır
  • premackk4158 kullanıcısına yanıt
    benimkide 2.36.3.0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Yok hocam

    peki 4k videoyu usb 2.0 dan rahat izleyebilir miyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustimman

    Merhaba, Xbox 360 ile kullanan var mı? HDMI bağlantı üzerinden ses alamadım. Sizde durum nedir?


    Ekran bulma özelliği kapatıldığında ses geliyor.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    hocam birşey danışmak istiyordum.tv kuruldu,uydudan birçok kanalı gösteriyor fakat star-kanal d-cnn türk-ntv ve ntv spor çıkmıyor ara ara gidip gelenler oluyor sonra sinyal yok uyarısı geliyor.trt 1 4kda da arada kesiklik oluyor.gelen ekip bizimkilere binanın kablolamasında sorun var veya çanak küçük demişler.diğer kanallarda problem yok halbuki.acaba tv'nin bazı frekanslarında problem mi var yoksa dedikleri gibi çanaktan veya binadaki kablolamadan olabilir mi.
  • Arkadaşlar TV kurdurduktan sonra genel olarak kontrol neleri edeyim ışık sizmasi vb gibi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gewa G kullanıcısına yanıt
    Merkezi sistemlerde genelde karşılaşılan bir durumdur. Merkezi sistemciler ''Sistem sağlam'' der. Yetkili servis ''TV sağlam'' der olan kullanıcıya olur. Ana sorun, LNB polaritesinin oturmamış olması nedeni ile BAZI PAKETLERDE sinyal sorunu yaşanmasından başka bir şey değildir.

    Çanak anten dediğimiz şey Lineerite - Satırasyon - Polarizasyon unsurularının en uygun çakıştığı durumda mükemmel çalışır. bu üç ayağın birisinde dengesizlik olursa mükemmellik bozulur, yine çalışır ancak eksik veya ağır aksak çalışır. Lineer ve Saturasyon çanağın yatay dikey ayarı, Polarizasyon ise LNB nin polarite ayarıdır. Merkezi sistemcilere göre makine bağlayıp baktıklarında sinyal seviye ve kalite görürler ''ooo normal'' derler ama genellikle elllerinde polarite gösteren makine yoktur bu nedenle bu konular biraz karışır.

    İşin özeti sizin tv de sorun yok, sistemden gelen sinyallerinizde kırılma var




  • Ado kullanıcısına yanıt
    hocam çok teşekkürler bina yeni zaten, uydu sistemi ve kablolamayı yapanlar cuma günü gelip bakacaklar.umarım sıkıntısız çözülür.hocam bir de ana kartının mb120-075 olduğunu görüyorum,panelde de 49_VESQNDSN11_2HD_UHD_D_SOFO_V_120_224207_220761-V2.07-SVN:None yazıyor.acaba panel Lg mi Samsung mu veya başka bir panel mi kısacası kaliteli bir panel mi kullanılmış öğrenme şansımız var mı.
  • gewa G kullanıcısına yanıt
    Seri no verebilirseniz müsait zamanımda bakayım hocam
  • Ado kullanıcısına yanıt
    tv'yi bizimkilere aldık yarın bakabilirim heralde, size de zahmet veriyoruz hocam.
  • gewa G kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ne zahmeti, elimden gelen bir şey olduğu sürece sorun yok. Görüşmek üzere :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.