Şimdi Ara

Verge TS Pro: 350 km menzilli ve ultra hızlı şarjlı çılgın elektrikli motosiklet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Verge TS Pro: 350 km menzilli ve ultra hızlı şarjlı çılgın elektrikli motosiklet
    Verge Motorcycles, Milano’daki EICMA motosiklet fuarında amiral gemisi modeli TS Pro’nun yeni neslini tanıttı. Şirket, 2022’de piyasaya çıkan ve yenilikçi tasarımıyla dikkat çeken elektrikli motosikletini baştan sona yeniden tasarlayarak daha hafif, daha güçlü ve daha akıllı bir versiyonla karşımıza çıktı.



    350 km menzil, yüksek tork ve ultra hızlı şarj



    Yeni Verge TS Pro, markanın imzası haline gelen göbeksiz Donut Motor 2.0 teknolojisini kullanıyor. Bu patentli motor, önceki modele kıyasla yüzde 50 daha hafif olmasına rağmen aynı etkileyici 1.000 Nm tork değerini koruyor. Motorun ağırlığındaki bu azalma sayesinde motosikletin toplam kütlesi 230 kilogram seviyesine düşmüş durumda. Yeni Verge TS Pro, bu güç ile 0’dan 100 km/s hıza sadece 3,5 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum hız ise 200 km/s.



    Performans kadar menzil konusunda da büyük bir sıçrama yaşanmış. Yeni 20,2 kWh batarya paketi, tek şarjla 350 kilometreye kadar menzil sunuyor. Ayrıca batarya ultra hızlı şarj desteği ile yalnızca 15 dakikada 100 kilometrelik ek menzil sağlayabiliyor. Verge, tam şarj süresinin 35 dakikadan kısa olduğunu ve artık Avrupa’da CCS, ABD’de ise NACS hızlı şarj standartlarını desteklediklerini belirtiyor.



    Verge TS Pro: 350 km menzilli ve ultra hızlı şarjlı çılgın elektrikli motosiklet
    Bir motosiklet sürücüsü olarak elektrikli motosikletlerin henüz hem şehir içi hem de özellikle şehirler arası ulaşım için bireysel kullanıcı özelinde ideal seviyeye geldiğini düşünmüyorum. Ancak Yeni Verge TS Pro, şehir içi için ideal bir formül sunuyor.



    Öte yandan sürüş konforu ve arayüz deneyimi de elden geçirilmiş. Verge HMI sistemi artık daha büyük ekranlar, yenilenmiş kullanıcı arayüzü ve gelişmiş Bluetooth bağlantısı sunuyor. Sürüş pozisyonu 25 derecelik ayarlanabilir ergonomik yapısı sayesinde farklı sürücü tercihlerine daha iyi uyum sağlıyor. Ayrıca süspansiyon ve amortisör ayarlarında yapılan geliştirmelerle yol tutuş ve konfor dengesi artırılmış.





    Teknoloji tarafında ise Verge Starmatter platformu öne çıkıyor. İlk kez 2023’te tanıtılan bu sistem, yapay zeka ve sensör verilerini bir araya getirerek motosikletin sürüş tarzını otomatik olarak optimize ediyor. Ayrıca OTA desteği sayesinde yazılım güncellemeleri doğrudan internete bağlanarak yapılabiliyor.



    Ayrıca Bkz.Renault Duster, yeni yerli üretim motorlarla yola çıkıyor



    Verge TS Pro, aynı zamanda rejeneratif frenleme, elcik ısıtma, Cruise Control gibi özellikleri barındırıyor. Ayrıca Range, Zen, Beast ve özelleştirilebilir Custom sürüş modları bulunuyor. Ek olarak ABS, çekiş kontrol ve güç sınırlama gibi özellikler de sürücüye sunuluyor.



    Yeni Verge TS Pro, şu anda şirketin resmi web sitesi ve ABD’deki showroom’lar üzerinden ön siparişe açılmış durumda. Test sürüşlerinin 2026’nın başlarında başlaması planlanıyor. Şirketin web sitesine göre yeni modelin fiyatı 29.999 euro.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı
    Verge Motorcycles Verge TS Pro tanıtıldı





    Kaynak:https://electrek.co/2025/11/04/verge-unveils-wild-looking-ts-pro-electric-motorcycle-with-hubless-motor-longer-range-and-faster-charging/







  • quote:

    Cruise Control gibi özellikleri barındırıyor

    Buraya getirmeyin şunu
    Normalde yapmadıkları saçmalık kalmazken bir de CC ile bu enayiler trafiğin içine edecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 201 hp güç ve 1000 nm torka rağmen 0-100 hızlanmasının 3,5 saniye olması ya tasarım hatasıyla ya da tasarım tercihleriyle açıklanabilir çünkü 230 kg ağırlığında 201 hp gücünde ve 1000 nm torka sahip bir motosikletin bunda çok daha iyisini yapabilmesi ve 2,5 saniyenin altına inebilmesi gerekir. Burada bir sorun var.


    İkinci sorun ise menzil. Kağıt üzerinde 350 km güzel görünüyor ama 20,2 kwh kapasiteli bir bataryadan daha fazlası beklenirdi. Batarya kapasitesi göz önüne alındığında menzil o kadar da etkileyici değil.


    Performans bazında ben başarılı bulmadım.

    _____________________________
    * Din toplumları paternalisttir, ahlakı gelisemez, rasyonelleşemez ve
    bireyleşemez. sekülerleşme olmadan ahlak olmaz.
    * Her insanın içinde bir peygamber uyuklar ve o uyandığında, dünyadaki kötülük
    biraz daha artar. (Emil Michel Cioran)
    * Yearning for the past is usually just the lament of lost youth.
  • Tasarım güzelmiş göbeksiz motoru ilk defa görüyorum, bisiklerde görmüştüm ama bu kadar güçlü bir motorda denge açısından tehlikeli geldi gözüme.
    Yola bakmayan motorcular için mis gibi tablet yokmuşlar ohh. Aradan giderken bir de ekrandan tiktok kaydırcaksın sonra ayna kırcaksın arada sıkışınca süpermiş :d

  • pahalı ki , kimse almaz bunu gelse bile Türkiye'ye

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________

    100x100 piksel nedir arkadaş ya 4 K ile nokta gibi gözüküyor; 11 yıl önceki saçma imza kuralları var hala sitede, şaka gibi :D
  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt
    Tabloda piyasada bulunan en hızlı elektrikli modeller ile karşılaştırması mevcut.

    Verge TS-Pro'nun 1000 Nm torku, 0-100 km/s süresi üzerinde pek bir etki yaratmaz, çünkü yol tutuş sınırlıdır.

    Ancak bu tork, motosikletin esnekliğini, ara hızlanmasını ve sollamalardaki anlık tepkisini rakiplerine göre çok daha üstün (Roll-on) kılar. Yani faydası, pist rekorlarından çok, günlük sürüş deneyimini arttırmak özellikle 100 km/s üzeri hızlarda anında güç artışı için.


    Verge TS Pro: 350 km menzilli ve ultra hızlı şarjlı çılgın elektrikli motosiklet





  • korozyon kullanıcısına yanıt

    1000 NM torkun tamamının kalkışta yola aktarılamayacağını ben de biliyorum ama 70-80 kms'dan sonraki hızlanmada çoğu aktarılır. Dolayısıyla hızlanmanın son dilimi tüm rakiplerinden iyi olacaktır.


    Öte yandan 200 hp ve üstü güce sahip benzinli olsun, elektrikli olsun tüm motosikletlerin 0-100 hızlanması 3 saniyenin altında. Örneğin Kawasaki H2 benzinli motosikletin 0-100 hızlanması 2,6 sn. civarında. Diğer 1 litre süpersportlar da 2,7 sn. civarında.


    Verdiğin tabloda Lightning 218 2,2 sn. 0-100'e sahip Tablonda yer almayan Damon elektrikli motosiklet de 3 saniye altında. Keza sadece 110 hp gücünde olan Zero SR/S elektrikli motosiklet bile 3,3 saniyede 0-100 yapabiliyor.


    Benzer güçte tüm motosikletler 3 saniyenin altındayken bu motosikletin 3,5 saniyede kalması bence kabul edilebilir değil. Ya tasarım hatalı ya da bilerek kısmışlar.


    Motosikletler sınırlı lastik taban alanı nedeniyle ilk kalkışta otomobillere ve özellikle 4 çekerlere nazaran dezavantajlıdırlar ama motosiklet 100-150 metre kadar yol aldıktan sonra bu dezavantaj büyük ölçüde ortadan kalkar. Buna rağmen 200+ hp sınıfı tüm motosikletler 3 saniyenin altında 0-100 hızlanmasına sahiptir.


    Dolayısıyla bu motosikletin 3,5 sn. değerinin savunulacak bir yönü yoktur.

    _____________________________
    * Din toplumları paternalisttir, ahlakı gelisemez, rasyonelleşemez ve
    bireyleşemez. sekülerleşme olmadan ahlak olmaz.
    * Her insanın içinde bir peygamber uyuklar ve o uyandığında, dünyadaki kötülük
    biraz daha artar. (Emil Michel Cioran)
    * Yearning for the past is usually just the lament of lost youth.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.