Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Veli Kesinlikle Selćuk İnandan iyidir

28
Cevap
1
Favori
844
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> Veli Kesinlikle Selćuk İnandan iyidir
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: centerboys

    Olcay şahan messiden daha yetenekli

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5602 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: semblance



    Beyler toplu Galatasaray saldırılarına hazırlıklı olalım.

    Saldırıya falan gerek yok ,herkesin durumu ortada.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1582 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rai-gy

    quote:

    Orijinalden alıntı: semblance



    Beyler toplu Galatasaray saldırılarına hazırlıklı olalım.

    Saldırıya falan gerek yok ,herkesin durumu ortada.

    Evet 7/24 bu forumda galatasaraylılar.Bide yazıyolar yok drogba mcgregor dan daha iyi yok sneijder necip ten iyi.Saçma sapan mesajlarla konuları kirletiyosunuz.Gidin kendi bölümünüze.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8774 Mesaj
    Selçuk Şahin ile karıştırmıştır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Remember, the winner takes it all!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: S. Hawking

    Selçuk Şahin ile karıştırmıştır.

    veli yi mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    123 Mesaj
    Yok arkadaş içki yasağını destekliyorum ben. Hagi'yle Quaresma'yı karşılaştıran gördüm. Allah akıl fikir ihsan eylesin..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    123 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: by__onder

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rai-gy

    quote:

    Orijinalden alıntı: semblance



    Beyler toplu Galatasaray saldırılarına hazırlıklı olalım.

    Saldırıya falan gerek yok ,herkesin durumu ortada.

    Evet 7/24 bu forumda galatasaraylılar.Bide yazıyolar yok drogba mcgregor dan daha iyi yok sneijder necip ten iyi.Saçma sapan mesajlarla konuları kirletiyosunuz.Gidin kendi bölümünüze.

    Aynen, Beşiktaş'ın hentboldaki şampiyonluğunu hazmedemiyorlar
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    435 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrjeona


    quote:

    Orijinalden alıntı: by__onder

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rai-gy

    quote:

    Orijinalden alıntı: semblance



    Beyler toplu Galatasaray saldırılarına hazırlıklı olalım.

    Saldırıya falan gerek yok ,herkesin durumu ortada.

    Evet 7/24 bu forumda galatasaraylılar.Bide yazıyolar yok drogba mcgregor dan daha iyi yok sneijder necip ten iyi.Saçma sapan mesajlarla konuları kirletiyosunuz.Gidin kendi bölümünüze.

    Aynen, Beşiktaş'ın hentboldaki şampiyonluğunu hazmedemiyorlar

    Ben niye sürekli provakasyonlara dayanamayarak mesaj yazıyorum, hayır yani farkındayım da, biliyorum niye yazıyorum?
    |
    |
    _____________________________
    * 87 Modifiye Kartal * Alçak Amortisör * 5+1 Subwoofer * İmitasyon Altın Zincir * Düşük Bel Diesel 501 * 162 Adet Turkish Undergraund Rap Mp3 * Freebag * Köpek Öldüren Redboys Parfum * Egos Jöle *




  • Binbaşı
    1034 Mesaj
    selçuk şahin le karıştırmıştır aynen.
    |
    |
    _____________________________

    DH AHMET KAYA HAYRAN KLUBÜ
    Adam beni görünce yaşasın Türkiye diye bağırıyor , sanki ben uzaydan gelmişim
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.