Şimdi Ara

Vdsl Türk Telekom

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar benim ping problemim var.Aralık ayinin 13.cunden beri şikayetler oluşturdum modem tamiri olsun bilgisayar olsun eve ekip gelmesi olsun soruna çözüm bulunamadı.Yaklaşık 2 gün önce şikayetime cevap olarak vdsl geçmem söylendi. Vdsl'e geçmem yardımcı olur mu boşu boşuna zaman kaybetmek istemiyorum belli günler kapanacakmış. Tracert dosyamı atıyorum gene de belki sorunda yardımcı olur

    Vdsl Türk Telekom



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxefsane -- 6 Ocak 2017; 19:4:58 >







  • Resimdeki dğerlerde bir sıkıntı yok.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    ama sıkıntı yaşıyorum ping konusunda bu saatlerde olsun orda en son 63-66 arasi gozukmesine rağmen 89 sabit bir değer aliyorum ışınlanmalar yaşıyorum 13nden beri sıkıntı yaşıyorum bilgisayar destek almam da söylendi 2 bilgisayarla denedim genede yaşıyorum sıkıntı değerlerde sıkıntı olduğu söyledi bağlandığım sunucunun destek ekibi ve paket kaybı yaşıdığımı söyledi.Şuan gene bir tracert test yapip atabilirim.Bilgisayarla ilgili olduğunu zannetmiyorum ama bilgisayarla ilgili olduğuna dair bir test tarzi birşey yapabilirim yardimci olursaniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxefsane -- 6 Ocak 2017; 19:39:47 >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Vdsl Türk Telekom

    şu an yaptığım tracert .
  • xxefsane X kullanıcısına yanıt
    Bu değerlerde sıkıntı yok.
    Kablosuz değil kablo ile bağlandığına emin ol.
    Acıbademden kontrol yaptım oda 72 MS
    Vdsl Türk Telekom
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi kablolu bağlantı kullanıyorum masaüstü tek kullanıyorum wifi kapali internetin tek yaşıyorum.Sıkıntı yaşıyorum genel olarak başka bilgisayarla denedim kablolarımı değiştirdim ekip falanda geldi yani gene de fark etmedi gene de yaşıyorum sıkıntı modemden kaynaklanma olasılığı olduğunu zannetmiyorum çunku belirli saat araliklari yaşıyorum bu sıkıntıyı bilgisayarla ilgili olduğunu da sanmıyom laptopla kablolu olcak sekilde denedim gene de ayni sorunu yaşıyorum.Modemi tamire de göndermiştim. Bu arada gonderdiğin değerler benimki ne göre daha normal gozukuyor.89 olmamasi gerekiyor 62-66 arasi olmasi gerek 89 olmasi bana koymuyor da acaip delaylar ışınlanmalara neden oluyor 200-300 gibi dediğim gibi herşeyi yaptim.Ulaşmaya çalıştığım sunucuyla da irtibat kurdum modemin driverini guncellendim.Kabloları baktırdım.Ekstra ne varsa denedim.Yapabilceğim tek şey vdsl geçmem olduğunu söyledi şikayet sonucu ama ben sorunun onla çözülceğine inanmiyorum varsa onerebilceğiniz başka birşey 13.nden beri şikayet,kayıt merkeze de gittim.Ordaki insanlar sunucuyla alakalı olduğunu soyledi ama onla alakası yoktu anlattim ama inandiramadim da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxefsane -- 7 Ocak 2017; 13:40:51 >




  • xxefsane X kullanıcısına yanıt
    akşam 6 -10 arası bende bazen yurtdışı çıkışlarında sorun yaşıyorum . Benim yapabileceğim bir şey olmadığı için öyle kullanıyoruz. Şikeyet edebilecek bir yok. Ana omurgalar sıkıntı . Genelde ping sıkıntısı yaşayan kullanıcılar evde upload yapan cihaz olduğundan yada indirdiği torentte seed yapmayı kapatmadığından yaşıyorlar . Bura sizde benim gibi eminseniz üzgünüm yapılabilecek pek bir şey yok.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    anlamadığım kisim ayni şehirde yaşayan arkadaşlarim var onlar da sıkıntı yok vdsl'e geçme olayini yapmayayim mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxefsane -- 7 Ocak 2017; 15:39:4 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.