Şimdi Ara

Vdsl e geçiş sorunlarım/yaşadığım süreç ve gelişmeler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
1
Favori
2.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sercomm un sitesinden modemi buldum .


    https://www.sercomm.com/contpage.aspx?langid=1&type=prod3&L1id=2&L2id=2&L3id=5&Prodid=593

    Özelliklere göre broadband wan acces yazıyor bu ne anlama geliyor biliyor musunuz? Anormal bir durum var mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam üçüncüye söylüyorum sanırım, benim o modem hakkında bir fikrim yok, daha önce kullanmadım veya araştırmadım. Kullanan kişilere sormalısınız veya inceleme videosu varsa onlara bakabilirsiniz.

    Sorduğunuz kısım genişbant wan erişimi demek.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizi de tekrarlattığım için özür dilerim
    Ama modem gerçekten garip ve hiçbir yerde kaynak bulamıyorum. Modem hakkında konu oluşturdum ama bırakın birşeyler yazmayı girip bakan bile yok.
    Yarım bir yakınımdan tp link w9970 temin edeceğim bakalım onda durumlar nasıl olacak. Eğer modem kaynaklıysa geri vermeye çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Estağfurullah. :)

    Almadan önce araştırsaydınız keşke.
  • Mart ayının ortasında hizmet aldığım netspeed firmasına alt yapimda alabileceğim maksimum hizi sordugumda VDSL alt yapısı ile 50 mbit üstü hız alabileceğimi ama firmanın 35 mbitten yüksek paketi olmadigini öğrendim.

    Kullandığım 16 mbit ADSL den 35 mbit VDSL e geçiş işlemini başlattım.
    Aradan geçen 3-4 günde mesafe uzaklığı sebebiyle iptal edildi. Netspeed mesafemin 350 metre olduğunu bildirdi.

    Bu tıp durumu 2 sene önce TT den netspeed e taşımadan önce de yapmayı düşündüm. TT müşteri hizmetleri arayıp verdiğiniz tahhut bitiyor alt yapınız 35 mbiti sorunsuz destekliyor geçiş yapmak ister misiniz diye sordu. Ben biraz garanti olsun diye bağlı olduğum TT ilçe müdürlüğüne gittim. Bir iki yetkili ile konuştum. VDSL in bulunduğum mahallede olmadığı kim söyledi ise yanlış bilgi verdiğini iletti.
    Dedim ki sizin TT müşteri hizmeti söyledi dediğimde yüzü düştü verilmez deyip olayı kapattı.

    Alt yapı konusunda kimse net bir şey bilmiyor. Müşteri hizmetleri tarafı ve alt yapı sorgulama tarafı müşteriye bir cazibeyet vermek için yüksek hızlar gösteriyor ama işin sahadaki olanı böyle değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 22 Nisan 2020; 21:22:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    açıkçası sadece internet sorgulamasına güvenmek zaten yanlış olurdu. Ben evimin yanındaki koskoca Tip 7 Erişim kabinini görene kadar bir beklentim yoktu. Dolabın aktif olduğundan eminim apartmanım da bu dolaba bağlı. Dolap zaten yüksek hızlı internet amaçlı konulduğu için altyapı konusunda en ufak bir şüphem bile yok. Tek şüphem TürkTelekomun tekel olma çabası yüzünden bana bahane üretip vdsl porta geçirmemesi.

    ek olarak imzaladığım sözleşme 100 mbps vdsl için yani bana bu sözleşme dahilinde bu hizmeti vermemek gibi bir şansları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylm.56 -- 22 Nisan 2020; 22:1:50 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu değerli cevaplarınız için size ve @KenanK89 adlı kullanıcıya sonsuz teşekkür ederim. Modem hakkında ihtiyacım olan bilgileri kendisi bana iletti. Modemin adsl,vdsl profilleri arasında manuel geçiş yapılamadığını, modemin gelen sinyale göre otomatik olarak profil değiştirdiğini iletti. sizlerden edindiğim bilgilere göre benim yapmam gereken tek şey Millenicom tarafından hattımın tam anlamıyla Vdsl olarak kurulmasını beklemek.
  • Estağfurullah rica ederim.
  • Dün interneti kullanabilmeme rağmen aboneliğimin gözükmemesi hakkında @millenicom a mesaj attım. Bugün bana geçiş işlemlerimde bir hata oluştuğunu ilettiler. Beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün @KenanK89 ile birlikte modeme root erişimi sağladık. Bu sayede değişmeyen Wan seçeneklerini değişebilir hale getirdim. Sizin tarif ettiğiniz gibi adsl i devre dışı bıraktım ve sadece vdsl i açık bıraktım. Bu durumda modem hiç dsl sinyali almadı bu yüzden dsl hat durumum da gözükmedi.
  • Çünkü ADSL ve VDSL saha dolabında farklı portlara ait. ADSL aktif iken VDSL den sinyal alma olasığı yoktu. Modem arayüzünde zaten ADSL ve VDSL olarak ayrı ayrı sekmeler girişler mevcut. İkisine de giriş yaptığınızda Size gelen sinyale göre otomatik olarak cihaz o mod a geçiş sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 23 Nisan 2020; 17:0:39 >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    aynen o şekil bekliyoruz bakalım vdsl porta geçirilmeyi.
  • Millenicom dan da bu ara şikayetler fazlalaşıyor. Hızlarla ilgili hakkınız da hayırlısı.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Evet doğru. ama bu fiyata bu hızı veren bi türknet var o da zaten bana belalı geldi. Bekliyoruz bakalım şuanlık benlik problem yok internetim bağlı sadece olması gerekenden yavaş. Ama aboneliğim de daha tanımlanmadığı için fatura da kesmiyorlar.
  • Türknet e 33 gün sabır edebildim ben Türk Telekom dan sonra. Packet loss beni benden aldı en son zaten.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    altyapı konusunda endişem olmadı hiç. Çünkü millenicom da bana türknetteki aynı altyapıdan hizmet verecek bana. Tek farkım portum adsl değil vdsl olacak. şuanlık da bi loss derdim yok. Sadece türktelekom beni vdsl yerine g.dmt protuna bağladığı için yurtiçi pingim 25 den 45 e çıktı. ve hızım 8 e düştü.
  • valla alt yapı da 1.5 senedir sorunsuz kullandım türk telekom u 24mb olarak VDSL de modem ana konusun da da ekli test o günlerden zaten. Sonra türknet te de sorun olmaz diye geçtik aynı porttan ama gel gelelim herşey değişti. Alt yapı aynı ama çıkışlar farklı. Tracert testlerinde zaten herşey belli. COD Warzone oynanmaz halde idi. Birde anlatıyorsun kimse anlamıyor yada salağa yatıyor.

    Bende iptal edip millenicom a başvuru yaptım. Onlarda iplemedi 5 gün onuda iptal edip en son Metro-Fiber deyim. Şuan 1 hafta oldu tıkır tıkır maşallah.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Metro-Fiber ne hocam bi firma felan mı ? yoksa bu türkcell in simetrik metro interneti mi
  • Bizim bölgesel bir firma. Vodafone fiber alt yapısını kullanıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.